Ja dat zag ik zelf ook al.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Note voor die josti hierboven ajb, die spammed overal dat kutplaatje
Wat is er niet lief aan dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
DOE ES LIEF, ik weet toch heul niet dat jij dat weet...![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
202 - waar het achterstevoren hetzelfde topic is!!1111!!!!
Wil lunchen maar dan wel buiten.quote:
Ik las eerst het woordje "in" nietquote:
VIESPEUKquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik las eerst het woordje "in" niet!
Niet omdat ik dat zo graag wilde hoorquote:
Eigen schuld!quote:
Als ik zoiets zeg dan reageert ie heel andersquote:
Aahw ik laf jullie allebei evenveel, goed?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja whatever, ik ga weer door met lezen. Nog maar 50 pagina's, en dan nog 600 regels middeleeuwse tekst
.
Middeleeuwse tekstquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja whatever, ik ga weer door met lezen. Nog maar 50 pagina's, en dan nog 600 regels middeleeuwse tekst
.
Beetje aan het inkakken @ work, maar mag verder niet klagen. Nog weekje werken en dan met dat tuig in een huisjequote:Op donderdag 6 mei 2010 13:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zijn gangetje, over wen maand ben ik jarig![]()
En du?
Normaal best leuk maar ik heb geeheeen ziiiihiiiiin!quote:
22quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje aan het inkakken @ work, maar mag verder niet klagen. Nog weekje werken en dan met dat tuig in een huisje
Oeh hoe oud word je?
Why not both?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
Wat doen we? Dineren in de Eifeltoren of weekendje Venetië?
Ik dacht Patriciaquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
Jenny, je kent me. Romantiesj is my middle name
Ow nee ik haak spontaan af bij oud Ned en verder wegquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Normaal best leuk maar ik heb geeheeen ziiiihiiiiin!
Dat was het eerst, maar ik heb het laten wijzigen in 'Romantiesj' ipv 'Patriesj' toen ik 21 werdquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lunchen deed ik ook, douchen staat wellicht wat raar op werk
quote:
Oh dat kan hier wel hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lunchen deed ik ook, douchen staat wellicht wat raar op werk
Is er wel iemand in de buurt om je haar naar achter te houden?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Let niet op mij hoor, ik ga alleen even over mijn nek hier!
Maar het wederzijds huwelijksbedrog is zo leukquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow nee ik haak spontaan af bij oud Ned en verder weg
quote:
Hoe verzin je hetquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is er wel iemand in de buurt om je haar naar achter te houden?
De 1 vinger of 2 of 3 of een hele hand afhakken ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar het wederzijds huwelijksbedrog is zo leuk
Moet je wel dweilen er zit nl geen putje inquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
Maar waaaaaar zal ik m'n 30.000e post zetten
Somewhere where the sun don't shine.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
Maar waaaaaar zal ik m'n 30.000e post zetten
Ga je gang hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
Daarom vraag ik het dus Ml.
Een kwaliteitstopic in K&W?
Gisteravond was je het nog zo eens met me, en nu dit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Somewhere where the sun don't shine.
Je doet het ook wel zelf een beetje hequote:Op donderdag 6 mei 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gisteravond was je het nog zo eens met me, en nu dit.
Het is wel een beetje haat/liefde hé
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
Vinden jullie het ook zo spannend!
Zou er een leven zijn na 30.000 ? Of houdt de wereld dan op? Of ga je gewoon verder met 30.001, op naar 33.333?
Dan zou er wat kwaliteit verloren gaan jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]het zou wat wezen dat alles na die 30.000 de prullenbak in gaat
Je mag geeneens een biertje direnken op je 30.000ste post!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou er wat kwaliteit verloren gaan ja
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou er wat kwaliteit verloren gaan ja
Altijd zo raar inderdaad, dat weten ze toch allang lijkt mequote:Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef Greys het volgende:
En ik vroeg het huisjenummer alvast, maar dat horen we pas bij aankomst.
Jammer, want ik heb al een plattegrond van het park, ik wilde vast zien waar we zitten
Ja, ze willen vast nog kunnen schuiven op het laatste momentquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Altijd zo raar inderdaad, dat weten ze toch allang lijkt me
Oeh das wel sjiekjens jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ze willen vast nog kunnen schuiven op het laatste moment
Maar zal ik eens heel decadent doen en via de online parkshop al wat boodschappies bestellen voor ons voor de avond dat we aankomen? Die staan dan al in het huisje bij aankomst![]()
Dan doe ik niet sjippies en fris enzo, want dat nemen we gewoon mee, maar de gekoelde zooi wel! Plan?
Mjah waar zit je aan te denken dan, het gros nemen we toch gewoon mee, dus ik zou niet echt weten wat je dan daar al moet laten komen. Bier, fris, energiedrank en wodka zouden we meenemen toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ze willen vast nog kunnen schuiven op het laatste moment
Maar zal ik eens heel decadent doen en via de online parkshop al wat boodschappies bestellen voor ons voor de avond dat we aankomen? Die staan dan al in het huisje bij aankomst![]()
Dan doe ik niet sjippies en fris enzo, want dat nemen we gewoon mee, maar de gekoelde zooi wel! Plan?
Misschien dat je voor de slagboom moet parkeren, maar je kan verder wel zo het park oplopen hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom je dat terrein eigenlijk wel op zonder dat je daar "hoort" te zijn (dus als bezoek)?
Ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom je dat terrein eigenlijk wel op zonder dat je daar "hoort" te zijn (dus als bezoek)?
Boh! Met alle provisie! Ik neem mijn kameel mee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien dat je voor de slagboom moet parkeren, maar je kan verder wel zo het park oplopen hoor
Ja, drank meenemen. Maar we moeten toch ook eten vrijdagavond?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah waar zit je aan te denken dan, het gros nemen we toch gewoon mee, dus ik zou niet echt weten wat je dan daar al moet laten komen. Bier, fris, energiedrank en wodka zouden we meenemen toch?
Gewoon lekker bestellenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, drank meenemen. Maar we moeten toch ook eten vrijdagavond?
Misschien dat na de 15e nog wat andere klachten te lezen zijn. "Heb nog nooit zo veel songfestivalmuziek gehoord op een avond! Geweldig/vreselijk!"quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
Ik zit net wat beoordelingen te lezen van dat park en dat loopt uiteen van 'Wat een toppark, echt een landgoed' naar 'Wat een smerige oude bende en wat een herrie van het militaire schietterrein er naast'![]()
Het zal me benieuwen!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien dat na de 15e nog wat andere klachten te lezen zijn. "Heb nog nooit zo veel songfestivalmuziek gehoord op een avond! Geweldig/vreselijk!"
Wat stokbrood, kaasjes, hapjes enzo voor de vrijdagavond doen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ok eten is wel handig, gewoon wat simpels wat we zo ff klaar kunnen maken ofzo?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat stokbrood, kaasjes, hapjes enzo voor de vrijdagavond doen?
Je moet het zelf leuk maken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
Ik zit net wat beoordelingen te lezen van dat park en dat loopt uiteen van 'Wat een toppark, echt een landgoed' naar 'Wat een smerige oude bende en wat een herrie van het militaire schietterrein er naast'![]()
Het zal me benieuwen!
Ik ga zo wel ff wat bestellen!quote:
Da's alleen Greys.quote:
Ach, mijn ESF-mogelijke-tienermoeder kan dat wel hebben.quote:
Ja, een stel schavuiten! Het schuim van de groep!quote:
Whoehoehoeeeeeeeeeeequote:
Het nut daarvan ontgaat me ook een beetje ja...quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeee
![]()
Toch apart, trouwens... dat ze afbakstokbroden verkopen in de online parkshop van Landgoed 't Loo als er geen oven in de huisjes zit
Ze denken gewoon dat jij zo heet bent dat je die broodjes zelf wel even afbaktquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeee
![]()
Toch apart, trouwens... dat ze afbakstokbroden verkopen in de online parkshop van Landgoed 't Loo als er geen oven in de huisjes zit
Daar hebben we Dirkh toch voor?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Boh! Met alle provisie! Ik neem mijn kameel mee.
Maar die komt (volgens mij) weer uit een hele andere hoek dan Erikquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar hebben we Dirkh toch voor?
Ze wordt ook maar geduwd door zo'n beveiligingsknakker...quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
OPZOUTEN PLEBS![]()
HET IS MIJ MAXIEMAAAH
Die heeft niet zo'n grote bulten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar hebben we Dirkh toch voor?
We nemen ook spullen zelf mee, als drank en fris voor de drie dagen, chips en nootjes enzo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is het niet heul duur omdat spul in het park te kopen ipv zelf een doosje met spullen mee te nemen?
Niet dat het mij wat aan gaat natuurlijk
APK, ga eens van de account van Crutch af?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:05 schreef Crutch het volgende:
Graag wil ik de slowchat even onderbreken met het volgende:
Lijkt me duidelijk wie er wint.
Lieve Greys, ik post altijd dit liedje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
APK, ga eens van de account van Crutch af?
Het was ook maar een grapjequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lieve Greys, ik post altijd dit liedje.
Wie is APK, btw?
Klinkt als een zeer geschikt persoon dan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje
En APK is iemand die ook helemaal weg is van dit nummer, vandaar
Hij is nog op zoek naar een date dacht ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Klinkt als een zeer geschikt persoon dan.
Nee! Ik wil tieten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is nog op zoek naar een date dacht ik
ow, dan schiet het niet op neequote:
* kijkt ook *quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gifje in jouw fobo is echt briljant!
Hoppa, views van zijn fobo schieten omhoogquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gifje in jouw fobo is echt briljant!
hahahahahahahaha, Greys is niet voor niets PRquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoppa, views van zijn fobo schieten omhoog
We melden hier toch dat we lurkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef Crutch het volgende:
Mag ik jullie even wijzen op de drie o's?
O,o,o, wel lurken maar niet posten....stelletje voyeurs.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We melden hier toch dat we lurken
En als jij graag een reactie wilt, prima hoor
Geen idee ook hoe je dat maakt!quote:
Nu wel!quote:
Huh wat? Naar Med scrollt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
Oh nevermind, volgens MED kan Ll voorlopig een week niet posten.
Dus als jullie hem missen hier, dan weet je dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
een weekban ook gewoon... jij bent mod toch? kun jij zien waarvoor?quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:58 schreef Crutch het volgende:
Ik heb jullie al gereplied enzulks.Ja, ik kwam er achter dat ik bij elke reply een mail krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik even veranderd
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Al zou ik het kunnen zienquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een weekban ook gewoon... jij bent mod toch? kun jij zien waarvoor?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:58 schreef Crutch het volgende:
Ik heb jullie al gereplied enzulks.Kwaliteits reactie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bans mogen niet worden besproken, dus ook niet naar vragen alsjeblieftquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een weekban ook gewoon... jij bent mod toch? kun jij zien waarvoor?
Duitsland is een van de grote geldschieters dus die zitten sowieso in de finale...quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef Crutch het volgende:
Hoe zit dat eik? Zit Duitsland sowieso in de finale, of moeten ze nog door allerlei semi's heen?
ow, dat wist ik nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Bans mogen niet worden besproken, dus ook niet naar vragen alsjeblieft
Oneerlijk!quote:Duitsland is een van de grote geldschieters dus die zitten sowieso in de finale...
Goed democratisch systeem dus, dat songfestival...quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
Duitsland is een van de grote geldschieters dus die zitten sowieso in de finale...
En dat Ll gebanned is?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:31 schreef Goodbye het volgende:
Neeee, ik wilde even anders binnenkomen. Niet wetende dat het hier rustig is
Dat wist ik welquote:
Ah okquote:
Nou, ten eerste weet hij mijn wachtwoord niet en zou ik het niet toelatenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah ok
Omdat hij vaak met alleen een smile "binnenkomt", dacht ik even dat hij het stiekem was
Dat is waar ja... Wel kneus hoor, dat ie een weekban krijgt!quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ten eerste weet hij mijn wachtwoord niet en zou ik het niet toelatenEn ten tweede heeft hij dan helemáál een probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Van wiki, interessant stukje hierover:quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Goed democratisch systeem dus, dat songfestival...
Ze moeten wat mij betreft gewoon weer af van dat hele televoten. Daar is het fout gegaan met het Eurovisie Songfestival. De vakjury is nu weer terug, thank God, ook in de halve finales sinds dit jaar... maar het televoten telt alsnog voor de helft helaas.quote:Net zoals buurlanden die elkaar standaard de volle douze points toekennen.
Maar goed, het kwam in het geding maar is nog steeds niet afgeschaft dus?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Van wiki, interessant stukje hierover:
...Overigens werd het afvalsysteem na enkele jaren tijdelijk (1997-2001) vervangen door een systeem waarbij de landen met het laagste puntengemiddelde over de laatste vijf jaar afvielen. In 1996 was er een interne voorronde waaraan alle landen die dat wensten mee mochten doen. Toen echter Duitsland, een van de grootste financiële ondersteuners van het festival, hierbij afviel werd besloten dat de vier landen die het meest bijdragen (naast Duitsland ook Spanje, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk) elk jaar mochten deelnemen, ongeacht hun resultaten. Deze regel werd overigens pas in 1999 van kracht en geldt nog steeds, maar kwam in het geding na het festival van 2005 toen deze landen de vier slechtste resultaten behaalden.
[..]
Ze moeten wat mij betreft gewoon weer af van dat hele televoten. Daar is het fout gegaan met het Eurovisie Songfestival. De vakjury is nu weer terug, thank God, ook in de halve finales sinds dit jaar... maar het televoten telt alsnog voor de helft helaas.
Ja, het was ook een grapje hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik zie het al. Nja, niks aan te doen/eigen schuld/bans worden niet besproken op het forum.
Oh, goeie, ik ga zo misschien ook wel kip halenquote:
He, laat vooral die bagger lekker in Rotterdam/amsterdam. Geen zin in rellen in mijn stadquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
Ow, dat Feyenoord Ajax gebeurenIk zit me er over op te winden.
Waarom in tweeën? Omdat de Ajaxieden niet alleen in de Kuip wilden spelen, dat snap ik wel een beetje, maar regels zijn regels en traditie (altijd in de Kuip) is traditie toch? Had ze dan gewoon in het PSV stadion gegooid met zijn tweeënEn heel het centrum alcoholvrij. WTF. Je zou net vanavond lekker willen gaan stappen en geen reet om voetbal geven
Pff gemeen kindquote:
Nee, het was omdat er een sanctie opgelegd was dat er geen supporters van de uitspelende ploeg meer mochten kijken bij Ajax-Feyenoord en Feyenoord-Ajax. En dan zou er eigenlijk geen ajax-publiek bij de bekerfinale mogen kijken. Maar toen had Aboutaleb een ontheffing voor een bepaald aantal ajacieden geregeld ofzo, maar dat durfden ze toch niet aan, dus hebben ze het nu verdeeld over de twee stadions met alleen eigen publiek dusquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
Ow, dat Feyenoord Ajax gebeurenIk zit me er over op te winden.
Waarom in tweeën? Omdat de Ajaxieden niet alleen in de Kuip wilden spelen, dat snap ik wel een beetje, maar regels zijn regels en traditie (altijd in de Kuip) is traditie toch? Had ze dan gewoon in het PSV stadion gegooid met zijn tweeënEn heel het centrum alcoholvrij. WTF. Je zou net vanavond lekker willen gaan stappen en geen reet om voetbal geven
Ja ik hoor het net op tv inderdaad.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, het was omdat er een sanctie opgelegd was dat er geen supporters van de uitspelende ploeg meer mochten kijken bij Ajax-Feyenoord en Feyenoord-Ajax. En dan zou er eigenlijk geen ajax-publiek bij de bekerfinale mogen kijken. Maar toen had Aboutaleb een ontheffing voor een bepaald aantal ajacieden geregeld ofzo, maar dat durfden ze toch niet aan, dus hebben ze het nu verdeeld over de twee stadions met alleen eigen publiek dus
Maar dat geen drank mogen schenken is wel belachelijk ja
Oh en het land uitzetten!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, oppakken die handel en vastzetten, hoge boetes, stadionverboden.
Goed punt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien ook iets met lijfstraffen! Of gaat dat dan net te ver?
Ja hier nog 1 die het niet snapt vriend van Mr hier is ajaxcied ten top en sloopt ook treinen en dat is irl dus gewoon een redelijk persoon.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo debiel he, compleet uit je plaat gaan (op een agressieve manier) voor een spelletje. Doe gewoon normaal denk ik dan
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Erik de middeleeuwenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Goed punt.
Voor ieder delict een ledemaat afzagen.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Kijkt er iemand?
Spoiler voor als je het niet wilt weten, iets over uitslagen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh nou dan heb ik een gezellig meneer zo, hij loopt net naar de tv..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oeh eh... spekkiesquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:56 schreef Goodbye het volgende:
Greys, wat vind je lekker qua snaaiwerk (zoet en hartig)? Voordat ik het weer vergeet
Eh poeh, geen idee... Ik dacht dat hij er vanmorgen gewoon was hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh eh... spekkiesZoete drop (Harlekijntjes
).
Bolognese chips, dat soort dingen
Is er trouwens een reden dat Dirkh vandaag niet post hier of is het toeval?
Of postte hij wel en heb ik daar overheen gekeken?
Ah, oké, daar kom ik wel verder mee! Ik neem ook trollendrop mee hahaha, kan je dat eens proberen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh eh... spekkiesZoete drop (Harlekijntjes
).
Bolognese chips, dat soort dingen
Ajaciedquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hier nog 1 die het niet snapt vriend van Mr hier is ajaxcied ten top en sloopt ook treinen en dat is irl dus gewoon een redelijk persoon.
Mn zwager is ook Ajacied. En fanatiek ook (geen idee wat ie vroeger allemaal uitgehaald heeftquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ajacied![]()
Mr Gb is ook Ajacied en het merendeel van zijn vrienden ook. No way dat zij allen dingen lopen te slopen hoorTuurlijk onder het genot van een biertje zijn ze wel wat luider dan normaal, maar niks waarvoor ik me zou schamen zegmaar.
Oh, dat is wel cool!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:09 schreef Goodbye het volgende:
Zusje van de beste vriend van Mr Gb heeft laatst ieen stelletje randdebielen lopen aanspreken op hun gedrag in de metro richting AjaxDat ze het niet moesten verpesten voor de rest en dat ze hun koppen wel op beeld had (mobiel).
En dat is dan amper 1.60
Mwah, ik was er vanmorgen. Vandaag druk dagje gehad op het werk en niet zo gek veel te melden eigenlijk gehad. That's it.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Watskeburt?quote:
Oh-Oh!quote:
Ing!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Heuj![]()
En ff zwaaien naar Ll, of kan ie helemaal niet meer op Fok!?
Zet er es een paar keer wat lekker blikvoer of snoepjes opquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik koop een vet coole, megagrote krabpaal voor mn lieve katjes
Negeren ze hem volledig, zitten alleen in de dozen (en in de paal toen ik m nog aan het knutselen was) en liggen ze nu op de bank te slapen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombohier Tombodaar, Het is Tombalaaaar![]()
![]()
Haaai Cat
t zijn gewoon luilakkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zet er es een paar keer wat lekker blikvoer of snoepjes op
quote:
Vanmiddag een afspraak in een durrupke. En die man hield me zo lang aan de praat (locatie was recht voor het station) dat ik de stoptrein voor mijn neus zag wegrijden.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik koop een vet coole, megagrote krabpaal voor mn lieve katjes
Negeren ze hem volledig, zitten alleen in de dozen (en in de paal toen ik m nog aan het knutselen was) en liggen ze nu op de bank te slapen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
Dirk, waar zit je?
Je vriendin is op tv bij Shownieuws, Safura, Miss - almost drown - Azerbaijan!
Ze is pas 17
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, ik was er vanmorgen. Vandaag druk dagje gehad op het werk en niet zo gek veel te melden eigenlijk gehad. That's it.
Een collega van me is voor drie weken naar Bali, en ik neem haar werk volledig over, geeft wel eens piekmomentjes in het werk.
Ik ben wel blij dat ik je opvrolijken kan:quote:
quote:
Gemist! Plaatst ze het in een topicquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
Dirk, waar zit je?
Je vriendin is op tv bij Shownieuws, Safura, Miss - almost drown - Azerbaijan!
Ze is pas 17
Huh?quote:
tsss... ik dacht dat jij connected was.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?
Het was vijf seconden geleden op tv, ik had geen tijd om er nog een nieuw topic of een tweet ofzo over aan te maken hoorIk wist het niet van te voren dat het zou komen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
Allemaal Songfestival bij Shownieuws
Lena 'theiy blue' ook!
Er is geen mooier vermaak dan leedvermaak.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik je opvrolijken kan:
[..]
Maar heb je het uiteindelijk ook gedaan? Dat formulier invullen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:02 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik had net een meneer van de Eneco aan de deur, om me een aanbod te doen![]()
Nu ben ik mijn stroomleverancier wel zat, dus kom maar op, zegt ie: "okee, zullen we dan maar naar binnen gaan om het formulier in te vullen?"![]()
Dus ik; "eh, dat kan toch ook wel hier? "![]()
Hij: "Nou, dat is lang geleden hoor, dat ik het in de deuropening heb gedaan"![]()
Is dat nou raar, dat ik die man niet binnen laat? Of ben ik gewoon paranoide door de Milly Boele verhalen etc...
Ja ja ja. Ik ga nu dus lekkers halen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is geen mooier vermaak dan leedvermaak.
Zeg ook niet dat ze allemaal zo zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ajacied![]()
Mr Gb is ook Ajacied en het merendeel van zijn vrienden ook. No way dat zij allen dingen lopen te slopen hoorTuurlijk onder het genot van een biertje zijn ze wel wat luider dan normaal, maar niks waarvoor ik me zou schamen zegmaar.
Online straks vast wel hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Godver, mis ik dus. Ik kijk nooit shownieuws.
Ergens terug te zien?
Ja, maar dus in de deuropeningquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar heb je het uiteindelijk ook gedaan? Dat formulier invullen?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
Sorry Greys, ik ben vanaaf niet in staat belangstelling te veinzen.
Geeft niet. Je mag het de 15e goedmakenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
Sorry Greys, ik ben vanaaf niet in staat belangstelling te veinzen.
Kijk het maar heeeeel goed na..quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dus in de deuropening
En ik heb dan nog 8 dagen bedenktijd, kan ik mn vader ernaar laten kijken (voor de zekerheid). Ik zei ook gewoon; "ja eh, als je zelfs politiemannen al niet meer kan vertrouwen" Snapte hij niet
Milly Boele? Had ie nog nooit van gehoord...
Buurvrouw stond ook in de deuropening en gaf me groot gelijk
Ow halp.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niet. Je mag het de 15e goedmaken
Ben niet zo sport kijkerigquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben wel eens mee geweest naar een wedstrijd, toen wonnen ze met 5-0Was wel leuk, eigenlijk.
Toch vind ik ijshockey nog steeds de leukste sport om te kijken
Ik heb gewoon een halve bladzijde posts gemist!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
Oh Greys, potentie-topic in R&P
De start van iets moois?
Hopelijk met betere afloop dan die van die lieve jongen (geen idee meer hoe hij heet, iets met -bert)
quote:
*kijkt op de klok*quote:
Zo ben ik ooit in Oxxio getuind; ik kwam der niet meer van afquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kijk het maar heeeeel goed na..
DIe van de eneco heb ik nog nooit gezien maar de verkoop aan de deur van verschillende andere maatschappijen wel en dat wasen megalastig af te komen.
Ja, die had ik dus ook gemist!quote:
Ga maar vast oefenen....Shalalie Shalalaquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit in Oxxio getuind; ik kwam der niet meer van af![]()
En toen kwam er een knaapje aan de deur van Nuon, die heeft de dag van z'n leven gehad.
Ik neem tenminste aan dat ie nog nooit ergens zo hartelijk naar binnen gebonjourd is en een contract heeft afgesloten
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt op de klok*
Nee, die staat hier op weekend.
Ik heb nu dus Oxxioquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit in Oxxio getuind; ik kwam der niet meer van af![]()
En toen kwam er een knaapje aan de deur van Nuon, die heeft de dag van z'n leven gehad.
Ik neem tenminste aan dat ie nog nooit ergens zo hartelijk naar binnen gebonjourd is en een contract heeft afgesloten
Shalaloolooloooloooloooowwwwquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga maar vast oefenen....Shalalie Shalala
Hoop voor je dat hetquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nu dus Oxxio
En Eneco neemt mn boete op zich als ik overstap (kleine lettertjes laat ik door vaders lezen)
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nu dus Oxxio
En Eneco neemt mn boete op zich als ik overstap (kleine lettertjes laat ik door vaders lezen)
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga maar vast oefenen....Shalalie Shalala
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Koffie over mijn toesenbord. Dankzij je UI.
Ben je alleen pissed van je NS-avontuur of was je al chaggo?quote:
Welneent als ik mijn mond open om te zingen dan mag ik meteen weer zwijgenquote:
Oh dat is niet alleen iets van de Oxquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een hufters waren dat; ik kreeg maar nooit de jaarafrekening en heb daar tig keer over gebeld.
"Nee, mevrouw, dat verrekenen we met uw nieuwe termijnbedrag"
En 2 jaar later ineens een afrekening van 800 euro die ze voor het gemak ook al hadden afgescheven![]()
En Nuon kwam toen idd en die hebben geregeld dat ik daar weg kon. Sindsdien nooit gezeur meer gehad.
Hihi hummetje 1?quote:
Laat ik het zo zeggen: het is zo fijijjijijijnnnnnnnn... om vrouw te zijijijijijjiijijijn. Not.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je alleen pissed van je NS-avontuur of was je al chaggo?
Leuk he?quote:
Oh ja, gezelligquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: het is zo fijijjijijijnnnnnnnn... om vrouw te zijijijijijjiijijijn. Not.![]()
Dan hoeft er niet veel meer te gebeuren om me een pestpokke humeur te laten krijgen.
Wordt wel weer beter.Een kat op schoot en eentje aan mijn voeten helpt al veel.
![]()
*zwelgt nog even door in zelfmedelijden*
Toch ook asociaal dat ze dan zomaar het ontbrekende deel afschrijven zonder je ook maar even in te lichten. Stel dat je daardoor belangrijke betalingen niet kunt doen omdat je geen saldo hebt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk he?![]()
@home flikte het hier ook, die kwamen er achter dat ze al anderhalf jaar geen i'net hadden afgeschreven en het was me niet opgevallen, omdat we alles bij @home hadden en er dus wel iedere maand geld naar ze toe ging. En ineens was er 1200 euro afgeschreven. Wij waren niet blij
Het goede nieuws is dat ik volgende week dus wél gezellig ben!quote:
Zo kwamen we er idd achter ja. Die rekening is perfect afgestemd op onze maandelijkse lasten en ik had dus zelf ook te weinig berekend per maand.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch ook asociaal dat ze dan zomaar het ontbrekende deel afschrijven zonder je ook maar even in te lichten. Stel dat je daardoor belangrijke betalingen niet kunt doen omdat je geen saldo hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk he?![]()
@home flikte het hier ook, die kwamen er achter dat ze al anderhalf jaar geen i'net hadden afgeschreven en het was me niet opgevallen, omdat we alles bij @home hadden en er dus wel iedere maand geld naar ze toe ging. En ineens was er 1200 euro afgeschreven. Wij waren niet blij
Sterker nog ze moeten je informeren want je hebt een auto incasso voor een bepaald bedrag ingevuld.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch ook asociaal dat ze dan zomaar het ontbrekende deel afschrijven zonder je ook maar even in te lichten. Stel dat je daardoor belangrijke betalingen niet kunt doen omdat je geen saldo hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |