Er komen vast ook nog wel Engelstalige berichten over, maar het is pas net vanavond bekend gemaaktquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
Handig ook, alles in het Noors
En die lichtjes doen me aan Shine denken
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
Handig ook, alles in het Noors
En die lichtjes doen me aan Shine denken
Ik zie het al helemaal voor me. Yolanthe lepelt de punten op van de autocue en daarna zegt de presentatrice: "Bedankt Yolanthe, mooie woorden."quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:24 schreef Greys het volgende:
Yolanthe doet weer de Nederlandse punten
Yolanthe Cabau van Kasbergen zal op 29 mei opnieuw de Nederlandse punten voorlezen op het Eurovisie Songfestival. De actrice en presentatrice is wederom door de TROS gevraagd om die taak op zich te nemen. Nederland zal als 31e land de punten geven.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:04 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Yolanthe lepelt de punten op van de autocue en daarna zegt de presentatrice: "Bedankt Yolanthe, mooie woorden."
Dat vond ik eerlijk gezegd ook wel. Je ziet meer lichtshow dan het podium zelf he?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:02 schreef henrydg het volgende:
Ik zie niet echt een duidelijk podium eigenlijk. Wel leuk al die spotlights enzo maar ik zie verder niet duidelijk dat het een podium is. Ik vind het een domper.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vond ik eerlijk gezegd ook wel. Je ziet meer lichtshow dan het podium zelf he?
Ik was ook erg benieuwd naar het beruchte glazen podium.
Oh sorry, ik zie dit nu pasquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:50 schreef henrydg het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zag wat mensen staan en een spetterende lichtshow.Ook vind ik dat er vorig jaar veel meer aan de publiciteit gedaan werd. Toen kreeg je in april ergens een filmpje op YouTube van het officiële ontwerp e.d. en nu staat het ergens op de site van de NRK waar niemand kijkt.
Heb je misschien een foto of iets dergelijks over dat glazen podium ? ( was dat glas dan ook de rede dat het draaiorgel niet mee kon? )
Idd want Hera Björk neemt ook vijf mensen mee op het podiumquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zie dit nu pas
En ja, er mocht door het glas max. 500 kg. op het podium begreep ik. Dat zal wel buiten de max. 6 personen zijn dan neem ik aan, anders blijft er weinig over
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Idd want Hera Björk neemt ook vijf mensen mee op het podium
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |