abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81080381
Hey fokkers
Sorry voor dit lange prille-liefde-verhaal, bear with me. (long story short - laatste alinea)

Ik ben smoorverliefd op een meisje, en ik denk dat zij me ook leuk vind. Ik kan het zelf bijna niet geloven, maar we passen wel erg goed bij elkaar. Ze is zo leuk om mee op te trekken, we hebben hetzelfde gevoel voor humor, dezelfde interesses, ze is ook knotsgek, en ze ziet er ook nog eens leuk uit (ik dacht zelfs dat ze te hoog gegrepen was)

Zelf ben ik een 21jarige jongeman met vrijwel geen ervaring op het gebied van vrouwen, ik was tot een paar jaar geleden zo'n verlegen mannetje, maar de laatste jaren heb ik mijzelf sociaal goed ontwikkeld en ben ik een stuk zelfverzekerder.

Toch zit ik hier een beetje met de handen in het haar. Ik krijg non-stop lieve smsjes als "ik ben zo blij met jou" of "ik vind het echt geweldig je beter te leren kennen". Maar als we wat afspreken is ze een beetje verlegen dat te zeggen, denk ik. ik ken d'r van mijn opleiding die nou ten einde loopt. 2 jaar in de klas gezeten, sinds een half jaar zijn we vrienden, en sinds ze niet al te lang geleden vrijgezel werd zijn we elkaar steeds meer gaan zien. Eerst feesten en uitgaan met een groep, vorige week onze eerste date. En vanavond weer een echte date.
Ik wil vanavond eigenlijk haar 'vragen', of hoe dat dan ook gaat... Ik kan me niet meer concentreren op mijn werk enz. Het vreet aan me. Maar hoe pak ik dit aan? Zal ik haar vragen hoe ze over mij voelt? Of zal ik haar proberen te kussen ipv de gebruikelijke omhelzing aan het eind van de avond (wel eng!)
Daarnaast is ze natuurlijk inmiddels een hele goede vriendin van me, ik wil niet dat (mocht ze niet willen) ik haar ook als vriendin kwijtraak.
pi_81080691
Vraag het haar maar, als je meteen haar wilt kussen sla je wel een hele grote flater als dat haar bedoeling niet is en kan de sfeer wel heel onaangenaam worden.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_81080815
aahhww
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_81080823
Heb je al sex gehad met dr?
pi_81080877
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:52 schreef ThePianoMan het volgende:
Heb je al sex gehad met dr?
TS zou het graag in een andere volgorde willen doen als ik zo de OP lees.
Optimist tot in de kist
pi_81080901
tja vrouwen, niet de makkelijkste met signalen.... zeker als het om vrouwen gaat die je al langer kent (klas etc)...

maar ach niet geschoten is altijd mis he
I'm not the man you think I am!
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:57:09 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_81080991
Gewoon iets van 'ik vind het doodeng om dit te zeggen, maar eigenlijk wil ik gewoon dat je van mij bent. Dus als iemand nou nog aan je zit, dan breek ik zijn poten. OK?'. Zegt ze ja, dan heb je wat je wil. Zegt ze nee, dan doe je het alsof het een grapje was .
Resistance is futile.
pi_81081053
Vrouwen moet je opwarmen.. een aanraking hier.. een aanraking daar..
De rest komt vanzelf wel als ze echt interesse heeft.
pi_81081255
Whaha, ja. Nou denk ik niet dat ze daar intrapt 'het was een grapje'. Ik denkt dat ze ook wel door heeft dat ik haar leuk vind.

En nee, ik heb nog geen sex met dr gehad, king obvious XD

Anyway, dat "niet geschoten is altijd mis" is hier zeker wel op zijn plaats ja. Wil het echt vanavond zeggen, dat had ik me maandag ook al voorgenomen (sushi-date) maar dat is er niet van gekomen.

Een vriend van mij zei gisteren "Als je voelt van: nou moet ik het vragen/zeggen. Dan moet je het doen, anders heb je er altijd spijt van."
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:07:47 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_81081455
Raak je haar wel eens aan? Wordt er geknuffeld en gezoend enzo?
Resistance is futile.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:13:15 #11
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_81081630
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:07 schreef Seven. het volgende:
Er wordt wel geknuffeld, niet gezoend.
Het handigste lijkt mij om gewoon na / tijdens die knuffel haar op de mond te zoenen, dat gaat het meest vloeiend.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_81081652
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:07 schreef Seven. het volgende:
Nee, dat is precies waar ik het over had. In d'r smsjes is ze heel lief enz. (is natuurlijk een stuk makkelijker per sms) maar als ik d'r ontmoet lijkt ze wat 'afstandelijker'. Alhoewel dat nou wel meevalt want de laatste date leek ze een stuk minder verlegen. (een paraplu meenemen was een geweldige zet van me )

Iedere keer aan het eind van de avond een stevige, echt innige omhelzing. Maar nog geen zoen ofzo.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:20:18 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_81081862
Wat dacht je van tijdens het knuffelen een en ander een beetje opvoeren. Laat je vingers eens langs de zijkant van haar tieten glijden, geef haar massages, geef haar eens een kusje in d'r nek en dat soort dingen. Zit aan haar kont, ook een hele goeie.
Resistance is futile.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:25:01 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_81082037
Nee man, niet vragen!

Gewoon doen, proberen te kussen. Kies het juiste moment en zoen haar gewoon. Geen woorden, maar daden.

Als je lang over je gevoelens gaat praten en hoe alles in elkaar zit, dan loop je een groot kans dat het niks wordt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:27:29 #15
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_81082124
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:13 schreef Ultimatosoup het volgende:

[..]

(een paraplu meenemen was een geweldige zet van me )

Wat heb je met die paraplu gedaan????
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_81082159
Maar jullie zijn aan het daten? Dan is het toch niet zo moeilijk als het voor haar ook een date is gewoon doen ook al vind je het eng. Durf dingen te vragen, durf dingen te ondernemen. Als man hoor je wel een beetje het initiatief te nemen. Als een vrouw te graag wilt knap ik erop af ik moet haar veroveren dat vind ik leuk. Kijken hoe ver ik kan gaan wat ze allemaal wilt wat niet enzo en dat op een leuke manier brengen.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:28:58 #17
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_81082184
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:49 schreef trovey het volgende:
Vraag het haar maar, als je meteen haar wilt kussen sla je wel een hele grote flater als dat haar bedoeling niet is en kan de sfeer wel heel onaangenaam worden.
Als hij het haar vraagt niet dan?
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:29:38 #18
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_81082219
Kussen. En het juiste moment komt niet voor je gevoel (alleen voor mensen die het eventueel zouden bekijken als het gefilmd werd). Dus gewoon einde van de avond. Vlak voor die omhelzing. Kijk je der aan, verlies haar niet uit het oog en plant a kiss
Thinking about thinking of you.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:29:57 #19
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_81082236
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:20 schreef Seven. het volgende:
Wat dacht je van tijdens het knuffelen een en ander een beetje opvoeren. Laat je vingers eens langs de zijkant van haar tieten glijden, geef haar massages, geef haar eens een kusje in d'r nek en dat soort dingen. Zit aan haar kont, ook een hele goeie.
Dat dus. Als je intiem wilt worden, dan zul je haar moeten aanraken. Rustig opbouwen natuurlijk. Als je "out of the blue" gaat bekennen dat je ontzettend verliefd op haar bent en meer wilt, dat maakt het natuurlijk niet spannend en romantisch meer voor haar.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:31:52 #20
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_81082316
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:29 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Dat dus. Als je intiem wilt worden, dan zul je haar moeten aanraken. Rustig opbouwen natuurlijk. Als je "out of the blue" gaat bekennen dat je ontzettend verliefd op haar bent en meer wilt, dat maakt het natuurlijk niet spannend en romantisch meer voor haar.
Het bekennen is zeker a-romantisch , het moet onverwacht zijn. En wat is er nou zo erg aan een zoen?
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:35:01 #21
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_81082454
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:31 schreef Countess het volgende:

[..]

Het bekennen is zeker a-romantisch , het moet onverwacht zijn. En wat is er nou zo erg aan een zoen?
Precies, gewoon zoenen op een goed moment. Werkt altijd. Als ze je leuk vind dan zoent ze wel terug. Doet ze dat niets dan wil ze je sowieso niet.
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_81082473
Inderdaad, niet zeggen wat je precies voelt.
Dat haalt de spanning weg.
Plaag haar een beetje, stoot haar zachtjes aan. Raak haar aan. Dat soort dingen.
En zoen haar.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_81082760
Meisjes plagen, kusjes vragen. Dat spreekt me nog het meeste aan.

Wat tegenstrijdige argumenten hier, allhoewel nu de meerderheid voor de 'enge' optie gaat. Gewoon zoenen.
Tja, moet er toch van komen dan. Het moet wel spontaan komen.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:46:29 #24
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_81082921
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:42 schreef Ultimatosoup het volgende:
Meisjes plagen, kusjes vragen. Dat spreekt me nog het meeste aan.

Wat tegenstrijdige argumenten hier, allhoewel nu de meerderheid voor de 'enge' optie gaat. Gewoon zoenen.
Tja, moet er toch van komen dan. Het moet wel spontaan komen.
De enge optie is juist vertellen hoe je erover denkt. Dan geef je je meteen helemaal bloot. Als je gewoon op een goed moment zegt ik vind je leuk en haar zoent dan is het raak.

Wil ze niet dan weet je genoeg.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:49:15 #25
244933 trovey
Nachtoele
pi_81083035
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:28 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Als hij het haar vraagt niet dan?
Voor mij in ieder geval niet.
Optimist tot in de kist