Hey fokkers
Sorry voor dit lange prille-liefde-verhaal, bear with me. (long story short - laatste alinea)
Ik ben smoorverliefd op een meisje, en ik denk dat zij me ook leuk vind. Ik kan het zelf bijna niet geloven, maar we passen wel erg goed bij elkaar. Ze is zo leuk om mee op te trekken, we hebben hetzelfde gevoel voor humor, dezelfde interesses, ze is ook knotsgek, en ze ziet er ook nog eens leuk uit (ik dacht zelfs dat ze te hoog gegrepen was)
Zelf ben ik een 21jarige jongeman met vrijwel geen ervaring op het gebied van vrouwen, ik was tot een paar jaar geleden zo'n verlegen mannetje, maar de laatste jaren heb ik mijzelf sociaal goed ontwikkeld en ben ik een stuk zelfverzekerder.
Toch zit ik hier een beetje met de handen in het haar. Ik krijg non-stop lieve smsjes als "ik ben zo blij met jou" of "ik vind het echt geweldig je beter te leren kennen". Maar als we wat afspreken is ze een beetje verlegen dat te zeggen, denk ik. ik ken d'r van mijn opleiding die nou ten einde loopt. 2 jaar in de klas gezeten, sinds een half jaar zijn we vrienden, en sinds ze niet al te lang geleden vrijgezel werd zijn we elkaar steeds meer gaan zien. Eerst feesten en uitgaan met een groep, vorige week onze eerste date. En vanavond weer een echte date.
Ik wil vanavond eigenlijk haar 'vragen', of hoe dat dan ook gaat... Ik kan me niet meer concentreren op mijn werk enz. Het vreet aan me. Maar hoe pak ik dit aan? Zal ik haar vragen hoe ze over mij voelt? Of zal ik haar proberen te kussen ipv de gebruikelijke omhelzing aan het eind van de avond (wel eng!)
Daarnaast is ze natuurlijk inmiddels een hele goede vriendin van me, ik wil niet dat (mocht ze niet willen) ik haar ook als vriendin kwijtraak.