Jij weet dus niet hoe jouw eigen zaakje werktquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:20 schreef longinus het volgende:
De maat van de balzak zegt niks over de hoeveelheid zaad dat je kan verschieten, misschien doet ie niks aan sex en zit er een voorraad van jaren in , of is hij verzwaard met metalen kogels, odf ingespoten met water, ze doen de gekste dingen tegenwoordig.
Ik weet prima hoe het zaakje werkt,quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij weet dus niet hoe jouw eigen zaakje werkt
quote:
Ja dat weet ik,quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan zou je ook moeten weten dat je geen voorraad van jaren zaad in je balzak bewaard als je al die tijd geen orgasme hebt bereikt..
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan zou je ook moeten weten dat je geen voorraad van jaren zaad in je balzak bewaard als je al die tijd geen orgasme hebt bereikt..
Wel met pics zodat ik weet waarmee ik in zee ga.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:32 schreef HugoBaas het volgende:
Misschien moet je een topic openen dat je geneukt wilt worden Jessica, krijg je meer respons op.
Jupquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Ja dat weet ik,, sarcasme is jou onbekend he
Echt niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:20 schreef OcinSnetram het volgende:
Ik doe altijd na het soleren ff snel met een mesje een klein sneetje in mijn balzak en daar prop ik dan het zojuist uitgespoten zaad weer in.
Ik doe niet aan verspilling
Oh nee? Waar dan? Klootvioolquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:19 schreef denaamishenk het volgende:
[..]
Echt niet.
En zaad wordt niet in je zak bewaard lul de behangers.
Jezus zijn jullie zo achterlijk ofzo? Zaad word opgeslagen in de bijbal, waar het ervoor word aangemaakt in de teelbal.. zie je het al voor je dat je hele zak vol met sperma zit ofzo? christ.. zo voelt het misschien maar dat is gewoon ander weefsel wat ervoor zorgt dat je zak niet alleen maar de teelballen bevat, soort bescherming..quote:
Idd, hebben deze gasten geen bio gehad ofzo?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:19 schreef TigOleBitties het volgende:
[..]
Jezus zijn jullie zo achterlijk ofzo? Zaad word opgeslagen in de bijbal, waar het ervoor word aangemaakt in de teelbal.. zie je het al voor je dat je hele zak vol met sperma zit ofzo? christ.. zo voelt het misschien maar dat is gewoon ander weefsel wat ervoor zorgt dat je zak niet alleen maar de teelballen bevat, soort bescherming..
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:00 schreef pasopikbijt het volgende:
in deze aflevering vinden alle vrouwen die grote ballen ook erg geil.
ik vind maatje skippybal niet echt opwindend eerlijk gezegd
Nopesquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Idd, hebben deze gasten geen bio gehad ofzo?
En waar zit je bijbal? Juist ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:19 schreef TigOleBitties het volgende:
[..]
Jezus zijn jullie zo achterlijk ofzo? Zaad word opgeslagen in de bijbal, waar het ervoor word aangemaakt in de teelbal.. zie je het al voor je dat je hele zak vol met sperma zit ofzo? christ.. zo voelt het misschien maar dat is gewoon ander weefsel wat ervoor zorgt dat je zak niet alleen maar de teelballen bevat, soort bescherming..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |