Carpe diemquote:Op donderdag 6 mei 2010 05:09 schreef Smoelpaper het volgende:
Klacht: Men is vergeten wat ‘echt’ leven inhoud. Carpe diem
Als je de eerste keer niet in de gaten had dat die laatste twee woorden sarcastisch waren misschien de tekst nog eens lezen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 05:24 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Carpe diem
Hoe oppervlakkig kun je zijn
Tegenwoordig? Volgens mij was het 500 jaar geleden niet veel beter.quote:Op donderdag 6 mei 2010 05:45 schreef Arkaneor het volgende:
Het leven is tegenwoordig niets meer dan een materialistisch bestaan waarin onze versimpelde zielen gevoed worden met continu marginaal vermaak en deprimerend irrelevante professies.
Het gaat dan ook over 'men' omdat TS zijn eigen manier van leven/denken projecteert op 'men'.quote:
Klopt, maar we hebben ook een periode van verlichting en virtu gekend.quote:Op donderdag 6 mei 2010 06:29 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Volgens mij was het 500 jaar geleden niet veel beter.
Wat burgerlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 06:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Daarom moet je ook zoveel mogelijk uit het leven zien te halen.
Ik boek niet voor niks 2 x per jaar een vakantie naar een totaal andere cultuur.
Ben veel bezig sociale contacten te leggen omdat het me boeit wat andere mensen zo bezighoud
Zouden meer mensen moeten doen.
Nieuwe landen proberen, andere culturen, andere mensen leren kennen. En af en toe eens iets nieuws qua hobby proberen
Als je dan perse jezelf zo moeilijk mogelijk wilt uitdrukken, doe dat dan wel in correct Nederlands. Volgens mij moet er nog altijd een E achter DEPRIMEREND.quote:Op donderdag 6 mei 2010 05:45 schreef Arkaneor het volgende:
Het leven is tegenwoordig niets meer dan een materialistisch bestaan waarin onze versimpelde zielen gevoed worden met continu marginaal vermaak en deprimerend irrelevante professies.
Dus TS heeft last van onderliggende issues.quote:Op donderdag 6 mei 2010 06:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat dan ook over 'men' omdat TS zijn eigen manier van leven/denken projecteert op 'men'.
Zet het op een tegeltje.quote:Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat we te druk bezig zijn met het voorbereiden op de nacht dat we vergeten dat de zonsondergang ook best wel mooi kan zijn.
...en je duikt weer achter je computerquote:Op donderdag 6 mei 2010 05:09 schreef Smoelpaper het volgende:blaat
En niet te vergeten: een enome hoeveelheid informatie van experts in het jou verkopen van overbodige producten, ook wel reclamemakers genaamd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 05:45 schreef Arkaneor het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |