Jouw gejankt op pac begint redelijk irri te worden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso, elke lijst met '2'pac' erin kan je overslaan.
Zo vaak begin ik er niet over, ik kan me voorstellen als je jong bent dat het een goede rapper is, net zoals je N.W.A. dan een goede groep vindt, maar ik vind het erg jammer dat mensen zich niet wat meer in het genre verdiepen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:35 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Jouw gejankt op pac begint redelijk irri te worden.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:47 schreef queensbridge het volgende:
7. Royce Da 5"9 - Toen ik voor de eerste keer 'part of me' hoorde, heb ik hem zeker 10x achter elkaar geluisterd. Beste storytelling track ooit imo (misschien op Rewind na).. Dit soort nummers plus dat hij net zoals T.I. ook van die lekkere rauwe shit heeft, maakt hem tot een van me favorieten
Hier ga ik gewoon al niet meer op in.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo vaak begin ik er niet over, ik kan me voorstellen als je jong bent dat het een goede rapper is, net zoals je N.W.A. dan een goede groep vindt, maar ik vind het erg jammer dat mensen zich niet wat meer in het genre verdiepen.
Vind het gewoon jammer dat jij altijd zo over wilt komen van check mij veel verstand van rap hebben en ohja pac is kut.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je ook nooit gedaan.Maakt niet uit verder, ieder z'n ding.
Prima, laten we ontopic gaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:47 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Vind het gewoon jammer dat jij altijd zo over wilt komen van check mij veel verstand van rap hebben en ohja pac is kut.
Haha..dus NIEMAND kan Pac bij zijn FAVORIETEN hebben staan? Voor de 100ste keer, het gaat om je favorieten..als Souljah Boy en Gucci Mane tot jouw favorieten behoren dan zet je die er tussen. Ook komen ze niet in de buurt van goede rappers. Je kan het alsnog chill vinden om te luisten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso, elke lijst met '2'pac' erin kan je overslaan.
Ik dacht dat ik met Eminem m'n evenbeeld had gevonden in '99 maar toen Steen op de proppen kwam met z'n outsider vd maatschappij en white trash gedoe terwijl ie strak op pep en pillen staat met dan nog een Thunderdome shirt aan ben ik direct fan geworden! Voor de meesten klinkt zijn praat ronduit 'marginaal' of is deze gozer 'te laag' voor hun stand , nou jaquote:Op zondag 9 mei 2010 17:52 schreef Metaan het volgende:
[..]
Ben niet zo van hun ding, maar hebben echt een unieke stijl in de rapwereld.
Vooral Steen is een compromisloze modderfokker. Een verademing in een land van Amerika-likkers. (Zie de top 10 lijstjes hier)
Je hoeft het begrip 'favorieten' niet uit te leggen hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef queensbridge het volgende:
[..]
Haha..dus NIEMAND kan Pac bij zijn FAVORIETEN hebben staan? Voor de 100ste keer, het gaat om je favorieten..als Souljah Boy en Gucci Mane tot jouw favorieten behoren dan zet je die er tussen. Ook komen ze niet in de buurt van goede rappers. Je kan het alsnog chill vinden om te luisten.
Geef me aub wat redenen waarom 2Pac zo wack en overrated zou zijn.
Ik vind 2pac niet wack(All Eyez On Me beschouw ik zelfs bijna als een klassieker), maar ik vind hem wel overrated, een studio album voor zn dood, en daarna voornameleijk gerecyclede lyrics over Dr. Dre's producties, de gast kon goed lyrics schrijven maar ik vraag mij af of hij zonder zn dood(en de gehele beef met biggie) niet een eendagsvlieg gebleven zou zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef queensbridge het volgende:
[..]
Geef me aub wat redenen waarom 2Pac zo wack en overrated zou zijn.
Dat moet ik blijkbaar wel aangezien jij zegt dat je 'elke lijst met 2Pac erin kan overslaan'. Ondanks het feit dat het grootste deel van de jeugd geen eigen muzieksmaak ontwikkelt, maar de massa volgen, zijn er ook nog mensen die wél verder hebben gekeken dan hun neus lang is. 2Pac behoort tot een van mijn favorieten, en ik heb niet alleen nummers als Changes en Hit 'em up gehoord. Sterker nog, ik vind Hit 'em up wack. De outlawz verpesten zoals gewoonlijk het nummer, maar het 'fuck biggie, fuck badboy' gebrabbel aan het einde van de track gaat ook helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft het begrip 'favorieten' niet uit te leggen hoor.![]()
2pac is een standaard gangsterrapper met een aantal leuke nummers. Het feit dat 'hit em up' als een van de beste disstracks ooit wordt gezien zegt al genoeg. Het is een en al 'fuck dit, fuck dat'.
Geen eendagsvlieg. Ik denk alleen niet dat hij net zo populair zou zijn als nu. Denk dat hij even bekend zou zijn als Nas nu is. Bekend bij de echte hiphoppers, maar voor de rest..."2Pac? Wat is een 2Pac?"quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind 2pac niet wack(All Eyez On Me beschouw ik zelfs bijna als een klassieker), maar ik vind hem wel overrated, een studio album voor zn dood, en daarna voornameleijk gerecyclede lyrics over Dr. Dre's producties, de gast kon goed lyrics schrijven maar ik vraag mij af of hij zonder zn dood(en de gehele beef met biggie) niet een eendagsvlieg gebleven zou zijn.
Biggie is niet overrated.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:59 schreef queensbridge het volgende:
Trouwens, als we zo gaan beginnen, is Biggie ook overrated,
Biggie is wel overrated omdat bijna iedereen Pac en Biggie op nummer 1 en 2 zet. Ook bij Biggie zonder ook maar 1 album gehoord te hebben. Misschien Juicy en Big Poppa, en dan houd het wel op.quote:
Nas is heus wel bekend bij het tmf kijkend publiek hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:59 schreef queensbridge het volgende:
Geen eendagsvlieg. Ik denk alleen niet dat hij net zo populair zou zijn als nu. Denk dat hij even bekend zou zijn als Nas nu is. Bekend bij de echte hiphoppers, maar voor de rest..."2Pac? Wat is een 2Pac?"
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:34 schreef Cubewood. het volgende:
1. Nas
2. Common
3. Guru
4. Black Thought
5. Talib Kweli
6. Black Milk
7. Method Man
8. Mos Def
9. Kanye West (Ja het was ooit een baas)
10. Masta Ace
11. Sean price
Vast nog een paar vergeten, maar het komt in de buurt
Ze kennen hem misschien, maar meer dan 3 nummers kunnen ze niet opnoemen. Geloof mij nou maar. Ik ken genoeg mensen die hiphop luisteren. Maar 9 van de 10 zijn niet met Nas bekend. Het meerendeel luistert vooral naar Young Money, Gucci Mane en Hefquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:45 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Nas is heus wel bekend bij het tmf kijkend publiek hoorIn 2001 kwam ie nog met z'n vette track 'got yourself a gun' op de proppen dat veel airplay kreeg en in 2006/2007 werd de video van 'Hip-Hop is dead' bijna non stop afgespeeld....
Dat komt ook vooral door ze beats. Hij heeft genoeg dope verses. Los daarvan beschouw ik It was written, Stillmatic, God's Son, Untitled en Distant Relatives ook tot hele goede albums.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:24 schreef CraniuM het volgende:
Met nas is eigelijk het zelfde ( dat iedereen hem zo hoog plaatst ) Illmatic een van de beste albums of all time maar daarna heeft die imo ook niet veel soeps meer gepresteerd met af en toe een leuk nummertje ertussen door.
Hef is wel baas, en SCOETIE MAYNEquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:06 schreef queensbridge het volgende:
[..]
Ze kennen hem misschien, maar meer dan 3 nummers kunnen ze niet opnoemen. Geloof mij nou maar. Ik ken genoeg mensen die hiphop luisteren. Maar 9 van de 10 zijn niet met Nas bekend. Het meerendeel luistert vooral naar Young Money, Gucci Mane en Hef
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |