Dat is vast grappig bedoelt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:05 schreef RedGuy het volgende:
En eigenlijk Soulja Boy op 0.
Die staat aan de top.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is vast grappig bedoelt.
Ik moet wel zeggen dat ik veel respect voor hem heb, ik heb me geabonneerd op z'n youtube video's en hij heeft heel wat bereikt.
Vind je U-god beter dan alle andere van Wu-Tang?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:44 schreef N-E-R-D het volgende:
Q-Tip
Nas
LL Cool J
Chali 2na
Black Thought
Mos Def
MF DOOM
Biggie
Charizma
U-God
Nee maar daar gaat het blijkbaar niet om in dit topicquote:Op zondag 9 mei 2010 11:49 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Vind je U-god beter dan alle andere van Wu-Tang?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is vast grappig bedoelt.
Ik moet wel zeggen dat ik veel respect voor hem heb, ik heb me geabonneerd op z'n youtube video's en hij heeft heel wat bereikt.
Je zegt dat dan wel op zo'n toontje, maar favoriet en beste is toch ook iets anders? Ajax is beter dan Feyenoord, maar je kan toch liever naar Feyenoord kijken?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:02 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Nee maar daar gaat het blijkbaar niet om in dit topic
Ik dacht ik doe iets verassends maar vind hem echt een hele fijne stem hebben om naar te luisteren.
Ben niet zo van hun ding, maar hebben echt een unieke stijl in de rapwereld.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:52 schreef Metaan het volgende:
[..]
Ben niet zo van hun ding, maar hebben echt een unieke stijl in de rapwereld.
Vooral Steen is een compromisloze modderfokker. Een verademing in een land van Amerika-likkers. (zie de top 10 lijstjes hier)
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef queensbridge het volgende:
[..]
Je zegt dat dan wel op zo'n toontje, maar favoriet en beste is toch ook iets anders? Ajax is beter dan Feyenoord, maar je kan toch liever naar Feyenoord kijken?
Ik weet niet of iemand "The Show" heeft gezien...maar daar moest ik wel lachen om de ruzie tussen method man en U-God
U-God: If we're doing interviews, all you do is talk talk talk talk
Method Man: Well, yea, look at the awnsers YOU give!
lmao
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |