Nope, is in de loop der jaren doof geworden. Had wel al heel snel oorproblemen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die bullterrier was doof geboren. Jouw logee ook?
Ik mocht dus mooi vanmorgen met mijn ov chipkaart het 100% bedrag betalen terwijl je bij de kaartautomaat dus wel mooi 40% korting kon nemen voor reizen voor 9 uur. Kan ik de NS weer om geld terug gaan vragen en ik vraag me af of ze dat gaan doenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja maakt het ook uit, als ik maar lekker relaxed zonder na hoeven denken alleen bliepen kan reizen
Ja, dat is mooi klote en weer extra gedoe om je geld terug te krijgenquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik mocht dus mooi vanmorgen met mijn ov chipkaart het 100% bedrag betalen terwijl je bij de kaartautomaat dus wel mooi 40% korting kon nemen voor reizen voor 9 uur. Kan ik de NS weer om geld terug gaan vragen en ik vraag me af of ze dat gaan doen
Ben ik nou zo slim of is de regering nou zo dom?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mocht dus mooi vanmorgen met mijn ov chipkaart het 100% bedrag betalen terwijl je bij de kaartautomaat dus wel mooi 40% korting kon nemen voor reizen voor 9 uur. Kan ik de NS weer om geld terug gaan vragen en ik vraag me af of ze dat gaan doen
Mooie foto's Tav!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:58 schreef TAV74 het volgende:
Joepie, foto's. Paar van vandaag dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft de regering daar nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ben ik nou zo slim of is de regering nou zo dom?![]()
Iedere keer dat er iets verandert, wordt er geroepen dat het beter wordt en goedkoper. Ik heb het nog nooit zien gebeuren.
Helaas niet zo veel meer.. ze hadden het OV nooit moeten privatiserenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft de regering daar nou weer mee te maken?
Mooie foto, in eerste instantie dacht ik dat hij een handschoen aanhad.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Nr 3 heb ik gemaakt![]()
was verder meer geïnteresseerd in het publiek dit keer
Dat dus!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Helaas niet zo veel meer.. ze hadden het OV nooit moeten privatiseren
Het ging toch over de OV-chipkaart en de ov-chipkaart is een gezamenlijk initiatief van vijf grote openbaarvervoerbedrijven: Connexxion, GVB, HTM, NS en RET. Deze bedrijven hebben samen de joint venture 'Trans Link Systems' (TLS) opgericht om gezamenlijk de introductie van de OV-chipkaart vorm te geven.quote:
quote:Welke gevolgen heeft de, in 2008 ingevoerde, gedragsbeïnvloedende maatregel voor de PIJ-maatregel?
De Noord-Zuidlijn dan. Of zo'n andere lijn. Of al die projecten die te veel kosten en nergens heen gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Het ging toch over de OV-chipkaart en de ov-chipkaart is een gezamenlijk initiatief van vijf grote openbaarvervoerbedrijven: Connexxion, GVB, HTM, NS en RET. Deze bedrijven hebben samen de joint venture 'Trans Link Systems' (TLS) opgericht om gezamenlijk de introductie van de OV-chipkaart vorm te geven.
Gemeentelijke beslissing.quote:
Op dit soort items begrijpen wij elkaar wel geloof ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Het klinkt zo populistisch en onnadenkend om overal maar 'de regering' de schuld van te geven.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Gemeentelijke beslissing.
Het klinkt zo populistisch en onnadenkend om overal maar 'de regering' de schuld van te geven.
Sorry, maar waar heeft dit iets met 'de regering" te maken?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Ik ken een mevrouw die de dupe is van bezuinigingen in de gezondheidszorg. Dan kan je ook incompetente managers de schuld geven. Maar het resultaat is dat een goed functionerende jonge vrouw met een chronische ziekte onder druk gezet wordt om ander werk te zoeken. Het ziekteverzuim moet omlaag. Ze heeft zich in 18 maanden nooit ziek gemeld. Collega's die zich om de haverklap ziekmelden, worden niet aangesproken.
En ja, dan gaan mijn onderbuikgevoelens spreken.
Ook wel als het over andere zaken gaat, hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:14 schreef TAV74 het volgende:
Op dit soort items begrijpen wij elkaar wel geloof ik
Thnxquote:
Het een sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook wel als het over andere zaken gaat, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |