Nope, is in de loop der jaren doof geworden. Had wel al heel snel oorproblemen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die bullterrier was doof geboren. Jouw logee ook?
Ik mocht dus mooi vanmorgen met mijn ov chipkaart het 100% bedrag betalen terwijl je bij de kaartautomaat dus wel mooi 40% korting kon nemen voor reizen voor 9 uur. Kan ik de NS weer om geld terug gaan vragen en ik vraag me af of ze dat gaan doenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja maakt het ook uit, als ik maar lekker relaxed zonder na hoeven denken alleen bliepen kan reizen
Ja, dat is mooi klote en weer extra gedoe om je geld terug te krijgenquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik mocht dus mooi vanmorgen met mijn ov chipkaart het 100% bedrag betalen terwijl je bij de kaartautomaat dus wel mooi 40% korting kon nemen voor reizen voor 9 uur. Kan ik de NS weer om geld terug gaan vragen en ik vraag me af of ze dat gaan doen
Ben ik nou zo slim of is de regering nou zo dom?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mocht dus mooi vanmorgen met mijn ov chipkaart het 100% bedrag betalen terwijl je bij de kaartautomaat dus wel mooi 40% korting kon nemen voor reizen voor 9 uur. Kan ik de NS weer om geld terug gaan vragen en ik vraag me af of ze dat gaan doen
Mooie foto's Tav!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:58 schreef TAV74 het volgende:
Joepie, foto's. Paar van vandaag dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft de regering daar nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ben ik nou zo slim of is de regering nou zo dom?![]()
Iedere keer dat er iets verandert, wordt er geroepen dat het beter wordt en goedkoper. Ik heb het nog nooit zien gebeuren.
Helaas niet zo veel meer.. ze hadden het OV nooit moeten privatiserenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft de regering daar nou weer mee te maken?
Mooie foto, in eerste instantie dacht ik dat hij een handschoen aanhad.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Nr 3 heb ik gemaakt![]()
was verder meer geïnteresseerd in het publiek dit keer
Dat dus!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Helaas niet zo veel meer.. ze hadden het OV nooit moeten privatiseren
Het ging toch over de OV-chipkaart en de ov-chipkaart is een gezamenlijk initiatief van vijf grote openbaarvervoerbedrijven: Connexxion, GVB, HTM, NS en RET. Deze bedrijven hebben samen de joint venture 'Trans Link Systems' (TLS) opgericht om gezamenlijk de introductie van de OV-chipkaart vorm te geven.quote:
quote:Welke gevolgen heeft de, in 2008 ingevoerde, gedragsbeïnvloedende maatregel voor de PIJ-maatregel?
De Noord-Zuidlijn dan. Of zo'n andere lijn. Of al die projecten die te veel kosten en nergens heen gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Het ging toch over de OV-chipkaart en de ov-chipkaart is een gezamenlijk initiatief van vijf grote openbaarvervoerbedrijven: Connexxion, GVB, HTM, NS en RET. Deze bedrijven hebben samen de joint venture 'Trans Link Systems' (TLS) opgericht om gezamenlijk de introductie van de OV-chipkaart vorm te geven.
Gemeentelijke beslissing.quote:
Op dit soort items begrijpen wij elkaar wel geloof ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Het klinkt zo populistisch en onnadenkend om overal maar 'de regering' de schuld van te geven.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Gemeentelijke beslissing.
Het klinkt zo populistisch en onnadenkend om overal maar 'de regering' de schuld van te geven.
Sorry, maar waar heeft dit iets met 'de regering" te maken?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Ik ken een mevrouw die de dupe is van bezuinigingen in de gezondheidszorg. Dan kan je ook incompetente managers de schuld geven. Maar het resultaat is dat een goed functionerende jonge vrouw met een chronische ziekte onder druk gezet wordt om ander werk te zoeken. Het ziekteverzuim moet omlaag. Ze heeft zich in 18 maanden nooit ziek gemeld. Collega's die zich om de haverklap ziekmelden, worden niet aangesproken.
En ja, dan gaan mijn onderbuikgevoelens spreken.
Ook wel als het over andere zaken gaat, hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:14 schreef TAV74 het volgende:
Op dit soort items begrijpen wij elkaar wel geloof ik
Thnxquote:
Het een sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook wel als het over andere zaken gaat, hoor.
Lama.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sorry, maar waar heeft dit iets met 'de regering" te maken?
En wat is er eigenlijk mis met Sunquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen qua vrouwen en huisdieren hebben we een andere smaak.
dat is een nieuwe maatregel die tussen de taakstraf en PIJ in zit, de jongere krijgt behandeling e.d. maar in zijn eigen omgeving, ik zit nu alleen met de formulering van een vraag want ik weet natuurlijk niet of er uberhaupt gevolgen zijn (ik vermoed het) dus dan zou het zoeits moeten worden:quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vertel! Gedragsbeinvloedende maatregel?
maar dan twijfel ik of dat en welke zijn dit erbij moet of niet of dat ik dat in de vraag weg kan laten omdat dat wel voor zich spreekt.quote:Heeft de invoering van de gedragsbeïnvloedende maatregel in 2008 zichtbare gevolgen gehad voor de PIJ-maatregel, en welke zijn dit?
Misschien de formulering ombuigen tot 'Welke zichtbare gevolgen heeft de invoering van de gedragsbeïnvloedende maatregel in 2008 gehad op de PIJ-maatregel?'quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is een nieuwe maatregel die tussen de taakstraf en PIJ in zit, de jongere krijgt behandeling e.d. maar in zijn eigen omgeving, ik zit nu alleen met de formulering van een vraag want ik weet natuurlijk niet of er uberhaupt gevolgen zijn (ik vermoed het) dus dan zou het zoeits moeten worden:
[..]
maar dan twijfel ik of dat en welke zijn dit erbij moet of niet of dat ik dat in de vraag weg kan laten omdat dat wel voor zich spreekt.
ja precies zoiets zocht ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien de formulering ombuigen tot 'Welke zichtbare gevolgen heeft de invoering van de gedragsbeïnvloedende maatregel in 2008 gehad op de PIJ-maatregel?'
Dan kan je altijd nog tot de, verrassende, conclusie komen dat er geen gevolgen zijn mocht dat het geval zijn
lekker ijs daarquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Bevrijdingsfestival Utrecht was trouwens tofwas er van 13 tot 17 en toen naar de stad gefietst en daar pasta gegeten en een ijsje gehaald bij venezia
\ik had vorige week witte chocoladequote:
Die boer waar we kampeerde had er een heleboel! Lama's en Alpaca's. Die beschermden zijn schapen tegen vossen en zoquote:
de kattenkapper heeft ook 2 alpaca's. Hele leuke beesten vind ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die boer waar we kampeerde had er een heleboel! Lama's en Alpaca's. Die beschermden zijn schapen tegen vossen en zoEn ik vond ze leuk om mee te knuffelen
Noujaaaaaaa zeg en dat zomaar uit het niets?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef Aure het volgende:
Hoi![]()
Haarlem was veel te druk en daardoor niet zo heul leuk. Plus dat ik er gewoon niet zo lekker in kwam ofzo. OH en iemand was echt heel onaardig tegen me"HE! Jij blijft vast lang vrijgezel"
![]()
![]()
Ja! Stom he! Maar hij zag er zelf nou ook niet zo heul leuk uit, dus hij had echt geen recht van sprekenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Noujaaaaaaa zeg en dat zomaar uit het niets?
Ik hoorde ook al wat mensen mopperen over Zwolle iddquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef Aure het volgende:
Hoi![]()
Haarlem was veel te druk en daardoor niet zo heul leuk. Plus dat ik er gewoon niet zo lekker in kwam ofzo. OH en iemand was echt heel onaardig tegen me"HE! Jij blijft vast lang vrijgezel"
![]()
![]()
Misschien had hij het ook over je innerlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:56 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja! Stom he! Maar hij zag er zelf nou ook niet zo heul leuk uit, dus hij had echt geen recht van spreken
Maar we hadden niet eens met elkaar gepraat! Hij en zn vrienden stonden naast mij en mn vriendinnen. En toen tikte ie me aan om dat te zeggenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien had hij het ook over je innerlijk.
In Utrecht hebben ze alles dicht gegooid op een gegeven momentquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoorde ook al wat mensen mopperen over Zwolle iddWat een gedoe zeg
In Den Haag was het gewoon lekker druk, maar niet zodanig dat je nergens meer bij kwam
Misschien had hij alle goeie openers al verbruikt op de dagquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Maar we hadden niet eens met elkaar gepraat! Hij en zn vrienden stonden naast mij en mn vriendinnen. En toen tikte ie me aan om dat te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venezia ijs @ Utreg![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien had hij alle goeie openers al verbruikt op de dag
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja zeg Aure, en dat for a bad hairday![]()
Blij dat we niet gegaan zijn dus (naar Haarlem). Ik was zo moe en kweeniegeenzingevoelwildelekkercocoonenvandaag.Iets waar ik nu al zowel naar uit zie als tegen op zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar hoorde ik een vriend ook over jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
In Utrecht hebben ze alles dicht gegooid op een gegeven momenthet was niet hutjemutje druk maar dat moet het ook niet worden, erg verstandig van ze om gewoon de hekken dicht te gooien
Ja dat hadden ze in Haarlem ook moeten doen eigenlijk! Ik hoorde ook van iedereen dat zij het idee hadden dat het véél drukker was dan andere jaren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
In Utrecht hebben ze alles dicht gegooid op een gegeven momenthet was niet hutjemutje druk maar dat moet het ook niet worden, erg verstandig van ze om gewoon de hekken dicht te gooien
'Maar aure! Je bént helemaal niet lelijk, meid! Je hebt zulke mooie zwarte krullen en dieeeeep donkere ogen en een ass waar je U tegen zegt!!'quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:01 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet, ik denk toch echt dat ie me even wilde laten weten dat ik lelijk ben
Ja stom is dat he.. Normaal gesproken kan ik me er niet zo druk om maken, maar vandaag welquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik stond ooit eens heerlijk te swingen met een vriendin onder het paardeveld in Utreg (dat heette toen de vrije vloer) kwam er een vent naast me staan en die zei : hey annemarie jorritsma!
Ik had de next uren net zo'n soort gevoel als jij hebt Aure![]()
![]()
Ze is te oud voor mij.quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik stond ooit eens heerlijk te swingen met een vriendin onder het paardeveld in Utreg (dat heette toen de vrije vloer) kwam er een vent naast me staan en die zei : hey annemarie jorritsma!
Ik had de next uren net zo'n soort gevoel als jij hebt Aure![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'Maar aure! Je bént helemaal niet lelijk, meid! Je hebt zulke mooie zwarte krullen en dieeeeep donkere ogen en een ass waar je U tegen zegt!!'
*kusjekroel* *knuf*
Het enige voordeel is dat je niet meer ongesteld wordt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Iets waar ik nu al zowel naar uit zie als tegen op zie
Het is ook erg leuk voor de partner.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Iets waar ik nu al zowel naar uit zie als tegen op zie
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef Aure het volgende:
Hoi![]()
![]()
![]()
met jou? toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
MeMo, met wie ben je aan het smsletten?
Precies.. vandaar mijn lichte 'er naar uit kijken'. maar dan dus eigenlijk meer naar de tijd er naquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat je niet meer ongesteld wordt.
Tenminste er zit soms wel maaaaaaaaaanden tussen![]()
Maar de rest, echt hè?
Ik denk dat je er stiekum wel van geniet, al die aandacht, al vind ik het wel grenzen aan idioot veelquote:
Duurt maar 5 jaar heb ik me laten vertellenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Precies.. vandaar mijn lichte 'er naar uit kijken'. maar dan dus eigenlijk meer naar de tijd er na
Misschien wat vliegvakanties boekenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Duurt maar 5 jaar heb ik me laten vertellen![]()
Zit nu in het 3e jaar
Och het grootste deel is met 2 iemandenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat je er stiekum wel van geniet, al die aandacht, al vind ik het wel grenzen aan idioot veel
Nou, gezien mijn maandelijkse hormonale rollarcoaster ondanks onderdrukking door een sterke pil vrees ik dat het nog een pittige tijd voor me zal zijn.. maar daar na.. rust....quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit nu in het 3e jaar
Een vriendin van mn moeder zat al op dr 38e in de overgangquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit nu in het 3e jaar
Dit neemt allemaal toe maar vergeet vooral die venijnige allesoverheersende kloterige opvliegers nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, gezien mijn maandelijkse hormonale rollarcoaster ondanks onderdrukking door een sterke pil vrees ik dat het nog een pittige tijd voor me zal zijn.. maar daar na.. rust....
osteoporose, incontinentie en rimpelvorming op plekken waarvan ik niet wist dat het kon rimpelen neem ik dan dus maar gewoon even voor lief
ik heb geen smsjes gehadquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met jou? toch?of ben ik al de hele tijd zo geil aan het smsen met een wildvreemde?
![]()
GADVERDAMME die tongquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
De foto van vandaagBad Manners
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit neemt allemaal toe maar vergeet vooral die venijnige allesoverheersende kloterige opvliegers niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien wat vliegvakanties boeken
Ken een meisje die met haar 22e al die ellende in ging. En dat is dus echt dikke shit!! Botontkalking, onvruchtbaar, grijs.. allemaal zeer versneld en al voor je 25e. Dat is toch wel heftig..quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Een vriendin van mn moeder zat al op dr 38e in de overgangen dat heeft bij haar zelfs 10 jaar geduurd. Echt bizar..
Getver wat een...kopquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
De foto van vandaagBad Manners
Hoe kon dat?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ken een meisje die met haar 22e al die ellende in ging. En dat is dus echt dikke shit!! Botontkalking, onvruchtbaar, grijs.. allemaal zeer versneld en al voor je 25e. Dat is toch wel heftig..
Dat is zeker heftig en godzijdank heel erg zeldzaam. Maar je zal de pech maar hebben zeg.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ken een meisje die met haar 22e al die ellende in ging. En dat is dus echt dikke shit!! Botontkalking, onvruchtbaar, grijs.. allemaal zeer versneld en al voor je 25e. Dat is toch wel heftig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |