Nope, is in de loop der jaren doof geworden. Had wel al heel snel oorproblemen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die bullterrier was doof geboren. Jouw logee ook?
Ik mocht dus mooi vanmorgen met mijn ov chipkaart het 100% bedrag betalen terwijl je bij de kaartautomaat dus wel mooi 40% korting kon nemen voor reizen voor 9 uur. Kan ik de NS weer om geld terug gaan vragen en ik vraag me af of ze dat gaan doenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja maakt het ook uit, als ik maar lekker relaxed zonder na hoeven denken alleen bliepen kan reizen
Ja, dat is mooi klote en weer extra gedoe om je geld terug te krijgenquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik mocht dus mooi vanmorgen met mijn ov chipkaart het 100% bedrag betalen terwijl je bij de kaartautomaat dus wel mooi 40% korting kon nemen voor reizen voor 9 uur. Kan ik de NS weer om geld terug gaan vragen en ik vraag me af of ze dat gaan doen
Ben ik nou zo slim of is de regering nou zo dom?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mocht dus mooi vanmorgen met mijn ov chipkaart het 100% bedrag betalen terwijl je bij de kaartautomaat dus wel mooi 40% korting kon nemen voor reizen voor 9 uur. Kan ik de NS weer om geld terug gaan vragen en ik vraag me af of ze dat gaan doen
Mooie foto's Tav!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:58 schreef TAV74 het volgende:
Joepie, foto's. Paar van vandaag dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft de regering daar nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ben ik nou zo slim of is de regering nou zo dom?![]()
Iedere keer dat er iets verandert, wordt er geroepen dat het beter wordt en goedkoper. Ik heb het nog nooit zien gebeuren.
Helaas niet zo veel meer.. ze hadden het OV nooit moeten privatiserenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft de regering daar nou weer mee te maken?
Mooie foto, in eerste instantie dacht ik dat hij een handschoen aanhad.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Nr 3 heb ik gemaakt![]()
was verder meer geïnteresseerd in het publiek dit keer
Dat dus!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Helaas niet zo veel meer.. ze hadden het OV nooit moeten privatiseren
Het ging toch over de OV-chipkaart en de ov-chipkaart is een gezamenlijk initiatief van vijf grote openbaarvervoerbedrijven: Connexxion, GVB, HTM, NS en RET. Deze bedrijven hebben samen de joint venture 'Trans Link Systems' (TLS) opgericht om gezamenlijk de introductie van de OV-chipkaart vorm te geven.quote:
quote:Welke gevolgen heeft de, in 2008 ingevoerde, gedragsbeïnvloedende maatregel voor de PIJ-maatregel?
De Noord-Zuidlijn dan. Of zo'n andere lijn. Of al die projecten die te veel kosten en nergens heen gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Het ging toch over de OV-chipkaart en de ov-chipkaart is een gezamenlijk initiatief van vijf grote openbaarvervoerbedrijven: Connexxion, GVB, HTM, NS en RET. Deze bedrijven hebben samen de joint venture 'Trans Link Systems' (TLS) opgericht om gezamenlijk de introductie van de OV-chipkaart vorm te geven.
Gemeentelijke beslissing.quote:
Op dit soort items begrijpen wij elkaar wel geloof ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Het klinkt zo populistisch en onnadenkend om overal maar 'de regering' de schuld van te geven.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Gemeentelijke beslissing.
Het klinkt zo populistisch en onnadenkend om overal maar 'de regering' de schuld van te geven.
Sorry, maar waar heeft dit iets met 'de regering" te maken?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Ik ken een mevrouw die de dupe is van bezuinigingen in de gezondheidszorg. Dan kan je ook incompetente managers de schuld geven. Maar het resultaat is dat een goed functionerende jonge vrouw met een chronische ziekte onder druk gezet wordt om ander werk te zoeken. Het ziekteverzuim moet omlaag. Ze heeft zich in 18 maanden nooit ziek gemeld. Collega's die zich om de haverklap ziekmelden, worden niet aangesproken.
En ja, dan gaan mijn onderbuikgevoelens spreken.
Ook wel als het over andere zaken gaat, hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:14 schreef TAV74 het volgende:
Op dit soort items begrijpen wij elkaar wel geloof ik
Thnxquote:
Het een sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook wel als het over andere zaken gaat, hoor.
Lama.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sorry, maar waar heeft dit iets met 'de regering" te maken?
En wat is er eigenlijk mis met Sunquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen qua vrouwen en huisdieren hebben we een andere smaak.
dat is een nieuwe maatregel die tussen de taakstraf en PIJ in zit, de jongere krijgt behandeling e.d. maar in zijn eigen omgeving, ik zit nu alleen met de formulering van een vraag want ik weet natuurlijk niet of er uberhaupt gevolgen zijn (ik vermoed het) dus dan zou het zoeits moeten worden:quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vertel! Gedragsbeinvloedende maatregel?
maar dan twijfel ik of dat en welke zijn dit erbij moet of niet of dat ik dat in de vraag weg kan laten omdat dat wel voor zich spreekt.quote:Heeft de invoering van de gedragsbeïnvloedende maatregel in 2008 zichtbare gevolgen gehad voor de PIJ-maatregel, en welke zijn dit?
Misschien de formulering ombuigen tot 'Welke zichtbare gevolgen heeft de invoering van de gedragsbeïnvloedende maatregel in 2008 gehad op de PIJ-maatregel?'quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is een nieuwe maatregel die tussen de taakstraf en PIJ in zit, de jongere krijgt behandeling e.d. maar in zijn eigen omgeving, ik zit nu alleen met de formulering van een vraag want ik weet natuurlijk niet of er uberhaupt gevolgen zijn (ik vermoed het) dus dan zou het zoeits moeten worden:
[..]
maar dan twijfel ik of dat en welke zijn dit erbij moet of niet of dat ik dat in de vraag weg kan laten omdat dat wel voor zich spreekt.
ja precies zoiets zocht ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien de formulering ombuigen tot 'Welke zichtbare gevolgen heeft de invoering van de gedragsbeïnvloedende maatregel in 2008 gehad op de PIJ-maatregel?'
Dan kan je altijd nog tot de, verrassende, conclusie komen dat er geen gevolgen zijn mocht dat het geval zijn
lekker ijs daarquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Bevrijdingsfestival Utrecht was trouwens tofwas er van 13 tot 17 en toen naar de stad gefietst en daar pasta gegeten en een ijsje gehaald bij venezia
\ik had vorige week witte chocoladequote:
Die boer waar we kampeerde had er een heleboel! Lama's en Alpaca's. Die beschermden zijn schapen tegen vossen en zoquote:
de kattenkapper heeft ook 2 alpaca's. Hele leuke beesten vind ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die boer waar we kampeerde had er een heleboel! Lama's en Alpaca's. Die beschermden zijn schapen tegen vossen en zoEn ik vond ze leuk om mee te knuffelen
Noujaaaaaaa zeg en dat zomaar uit het niets?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef Aure het volgende:
Hoi![]()
Haarlem was veel te druk en daardoor niet zo heul leuk. Plus dat ik er gewoon niet zo lekker in kwam ofzo. OH en iemand was echt heel onaardig tegen me"HE! Jij blijft vast lang vrijgezel"
![]()
![]()
Ja! Stom he! Maar hij zag er zelf nou ook niet zo heul leuk uit, dus hij had echt geen recht van sprekenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Noujaaaaaaa zeg en dat zomaar uit het niets?
Ik hoorde ook al wat mensen mopperen over Zwolle iddquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef Aure het volgende:
Hoi![]()
Haarlem was veel te druk en daardoor niet zo heul leuk. Plus dat ik er gewoon niet zo lekker in kwam ofzo. OH en iemand was echt heel onaardig tegen me"HE! Jij blijft vast lang vrijgezel"
![]()
![]()
Misschien had hij het ook over je innerlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:56 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja! Stom he! Maar hij zag er zelf nou ook niet zo heul leuk uit, dus hij had echt geen recht van spreken
Maar we hadden niet eens met elkaar gepraat! Hij en zn vrienden stonden naast mij en mn vriendinnen. En toen tikte ie me aan om dat te zeggenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien had hij het ook over je innerlijk.
In Utrecht hebben ze alles dicht gegooid op een gegeven momentquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoorde ook al wat mensen mopperen over Zwolle iddWat een gedoe zeg
In Den Haag was het gewoon lekker druk, maar niet zodanig dat je nergens meer bij kwam
Misschien had hij alle goeie openers al verbruikt op de dagquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Maar we hadden niet eens met elkaar gepraat! Hij en zn vrienden stonden naast mij en mn vriendinnen. En toen tikte ie me aan om dat te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venezia ijs @ Utreg![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien had hij alle goeie openers al verbruikt op de dag
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja zeg Aure, en dat for a bad hairday![]()
Blij dat we niet gegaan zijn dus (naar Haarlem). Ik was zo moe en kweeniegeenzingevoelwildelekkercocoonenvandaag.Iets waar ik nu al zowel naar uit zie als tegen op zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar hoorde ik een vriend ook over jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
In Utrecht hebben ze alles dicht gegooid op een gegeven momenthet was niet hutjemutje druk maar dat moet het ook niet worden, erg verstandig van ze om gewoon de hekken dicht te gooien
Ja dat hadden ze in Haarlem ook moeten doen eigenlijk! Ik hoorde ook van iedereen dat zij het idee hadden dat het véél drukker was dan andere jaren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
In Utrecht hebben ze alles dicht gegooid op een gegeven momenthet was niet hutjemutje druk maar dat moet het ook niet worden, erg verstandig van ze om gewoon de hekken dicht te gooien
'Maar aure! Je bént helemaal niet lelijk, meid! Je hebt zulke mooie zwarte krullen en dieeeeep donkere ogen en een ass waar je U tegen zegt!!'quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:01 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet, ik denk toch echt dat ie me even wilde laten weten dat ik lelijk ben
Ja stom is dat he.. Normaal gesproken kan ik me er niet zo druk om maken, maar vandaag welquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik stond ooit eens heerlijk te swingen met een vriendin onder het paardeveld in Utreg (dat heette toen de vrije vloer) kwam er een vent naast me staan en die zei : hey annemarie jorritsma!
Ik had de next uren net zo'n soort gevoel als jij hebt Aure![]()
![]()
Ze is te oud voor mij.quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik stond ooit eens heerlijk te swingen met een vriendin onder het paardeveld in Utreg (dat heette toen de vrije vloer) kwam er een vent naast me staan en die zei : hey annemarie jorritsma!
Ik had de next uren net zo'n soort gevoel als jij hebt Aure![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'Maar aure! Je bént helemaal niet lelijk, meid! Je hebt zulke mooie zwarte krullen en dieeeeep donkere ogen en een ass waar je U tegen zegt!!'
*kusjekroel* *knuf*
Het enige voordeel is dat je niet meer ongesteld wordt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Iets waar ik nu al zowel naar uit zie als tegen op zie
Het is ook erg leuk voor de partner.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Iets waar ik nu al zowel naar uit zie als tegen op zie
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef Aure het volgende:
Hoi![]()
![]()
![]()
met jou? toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
MeMo, met wie ben je aan het smsletten?
Precies.. vandaar mijn lichte 'er naar uit kijken'. maar dan dus eigenlijk meer naar de tijd er naquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat je niet meer ongesteld wordt.
Tenminste er zit soms wel maaaaaaaaaanden tussen![]()
Maar de rest, echt hè?
Ik denk dat je er stiekum wel van geniet, al die aandacht, al vind ik het wel grenzen aan idioot veelquote:
Duurt maar 5 jaar heb ik me laten vertellenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Precies.. vandaar mijn lichte 'er naar uit kijken'. maar dan dus eigenlijk meer naar de tijd er na
Misschien wat vliegvakanties boekenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Duurt maar 5 jaar heb ik me laten vertellen![]()
Zit nu in het 3e jaar
Och het grootste deel is met 2 iemandenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat je er stiekum wel van geniet, al die aandacht, al vind ik het wel grenzen aan idioot veel
Nou, gezien mijn maandelijkse hormonale rollarcoaster ondanks onderdrukking door een sterke pil vrees ik dat het nog een pittige tijd voor me zal zijn.. maar daar na.. rust....quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit nu in het 3e jaar
Een vriendin van mn moeder zat al op dr 38e in de overgangquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit nu in het 3e jaar
Dit neemt allemaal toe maar vergeet vooral die venijnige allesoverheersende kloterige opvliegers nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, gezien mijn maandelijkse hormonale rollarcoaster ondanks onderdrukking door een sterke pil vrees ik dat het nog een pittige tijd voor me zal zijn.. maar daar na.. rust....
osteoporose, incontinentie en rimpelvorming op plekken waarvan ik niet wist dat het kon rimpelen neem ik dan dus maar gewoon even voor lief
ik heb geen smsjes gehadquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met jou? toch?of ben ik al de hele tijd zo geil aan het smsen met een wildvreemde?
![]()
GADVERDAMME die tongquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
De foto van vandaagBad Manners
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit neemt allemaal toe maar vergeet vooral die venijnige allesoverheersende kloterige opvliegers niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien wat vliegvakanties boeken
Ken een meisje die met haar 22e al die ellende in ging. En dat is dus echt dikke shit!! Botontkalking, onvruchtbaar, grijs.. allemaal zeer versneld en al voor je 25e. Dat is toch wel heftig..quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Een vriendin van mn moeder zat al op dr 38e in de overgangen dat heeft bij haar zelfs 10 jaar geduurd. Echt bizar..
Getver wat een...kopquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
De foto van vandaagBad Manners
Hoe kon dat?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ken een meisje die met haar 22e al die ellende in ging. En dat is dus echt dikke shit!! Botontkalking, onvruchtbaar, grijs.. allemaal zeer versneld en al voor je 25e. Dat is toch wel heftig..
Dat is zeker heftig en godzijdank heel erg zeldzaam. Maar je zal de pech maar hebben zeg.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ken een meisje die met haar 22e al die ellende in ging. En dat is dus echt dikke shit!! Botontkalking, onvruchtbaar, grijs.. allemaal zeer versneld en al voor je 25e. Dat is toch wel heftig..
Foutje van moeder natuur. Ik weet het fijne er niet van, maar echt prettig is het allemaal niet..quote:
Wow he dat is helemaal heftig zegquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, eindelijk gewoon ook piemOls op tvquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
We hebben op showtime een voor ons nieuwe reality-serie ontdekt.
Soms bijzonder 'interessant.'
Ja, dat hakt er best in.. Ken haar ouders vrij goed, die houden me soms een beetje op de hoogte. Is allemaal niet makkelijk gegaan iig..quote:
Heet volgens mij POF.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Foutje van moeder natuur. Ik weet het fijne er niet van, maar echt prettig is het allemaal niet..
Heb het even opgezocht. Maar idd.. dat is het.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Heet volgens mij POF.
Komt heel zelden voor.
Jee, da's superveelquote:Ongeveer 1 op de 100 vrouwen krijgt te maken met prematuur ovarieel falen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:39 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog een half uurtje Family Business tegenaan.
B. wil nog meer piemels zien.
Ik wilde net zeggen dat het vooral om vrouwen in de 30 en begin 40 gaat en voor je 30ste is het gewoon heel zeldzaam.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar heel weinig voor hun 30e volgens mij..
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat gaat dus gewoon door hè, tijdens die overgang![]()
Je vergeet gewoon het belangrijkste. We gaan morgen even nog een beker ophalen in Rotterdam.quote:
quote:
"Je mag er alleeeeeen maar naar kijkuh, maar aankomen nie"quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:42 schreef Sunnythesun het volgende:
gelukkig maar!!
Al is er eigenlijk maar 1 piemel die ik graag zie..![]()
En Pim herdenkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vergeet gewoon het belangrijkste. We gaan morgen even nog een beker ophalen in Rotterdam.
Dacht het niet.quote:
Niet als het aan mij ligtquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vergeet gewoon het belangrijkste. We gaan morgen even nog een beker ophalen in Rotterdam.
Als je ze eruit trekt zijn ze niet meer permanentquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:14 schreef Windigo het volgende:
Goedemorgen =)
Ik heb nu al 7 permanente grijze haren in mijn haarIk word oud
Nou, ik heb ze al een paar jaar, en iedere keer dat ik ze eruit trek komen ze terug, dus ze zijn vrij permanentquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je ze eruit trekt zijn ze niet meer permanent
misschien moet je ze permanentenquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze al een paar jaar, en iedere keer dat ik ze eruit trek komen ze terug, dus ze zijn vrij permanent
Pim de grootste Nederlander, de grap van de eeuw was datquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:38 schreef Isabeau het volgende:
Jullie herdenken niet de Grootste Nederlander Aller tijden??
Tsja, dat krijg je als de massa mag kiezenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:03 schreef TAV74 het volgende:
Pim de grootste Nederlander, de grap van de eeuw was dat![]()
(Hij was uiteraard wel onderdeel van een grote historische gebeurtenis, dat is net even iets anders)
Niet alles leent zich voor een democratische aanpakquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als de massa mag kiezenOh wacht, dat doen we nou net in een democratie
Daar trekken we vanavond een extra fles bubbles op openquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou, goed, dan moet Isa t maar lezen als ze uit bed is.
Vanmorgen had ik naar aanleiding van mijn functioneringsgesprek een gesprek met de zorgmanager. Vanaf aanstaande woensdag word ik overgeplaatst naar een andere afdeling![]()
M'n oude afdeling
We zullen het nooit te weten komenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:16 schreef TAV74 het volgende:
Niet alles leent zich voor een democratische aanpak
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Vanmorgen had ik naar aanleiding van mijn functioneringsgesprek een gesprek met de zorgmanager. Vanaf aanstaande woensdag word ik overgeplaatst naar een andere afdeling![]()
M'n oude afdeling
Heeeeeeee, dat is goed nieuws!quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:15 schreef Leintjeuh het volgende:
M'n oude afdeling
wat fijn voor je!quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:15 schreef Leintjeuh het volgende:
M'n oude afdeling
Gewoon, algehele brakheid, zwaar hoofd en lichte buikpijn bij het opstaan wat ik altijd heb.quote:
Ouderdom komt met gebreken waarde Steerquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:40 schreef Stereotomy het volgende:
Gewoon, algehele brakheid, zwaar hoofd en lichte buikpijn bij het opstaan wat ik altijd heb.
Verder it's a BOETIFUL DEEEEJ![]()
En Lein, wat fijn dat je naar je oude afdeling mag.
't ging weer wat beter nadat ik het toilet ondergescheten hadquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ouderdom komt met gebreken waarde Steer
Bedankt voor de infoquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't ging weer wat beter nadat ik het toilet ondergescheten had
Vervelende poepchineesquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't ging weer wat beter nadat ik het toilet ondergescheten had
Feliquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:15 schreef Leintjeuh het volgende:
M'n oude afdeling
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:11 schreef TAV74 het volgende:
Oh help, ik heb met één flauwe opmerking een heel topic vermoord
rare dingen eej die computersquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh trouwens allemaalHier net een 45 minuten lopen "stoeien" met een monitor die opeens mijn laptop-beeldsignaal niet meer wil doorgeven, maar soms weer wel
IT
Je lijkt wel een turk SOLquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:26 schreef SeaOfLove het volgende:
als je dat zou lukken hier dan ben je een echt echte held
computers doen wat ze gezegt word te doen, niet wat je wil dat ze doenquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh trouwens allemaalHier net een 45 minuten lopen "stoeien" met een monitor die opeens mijn laptop-beeldsignaal niet meer wil doorgeven, maar soms weer wel
IT
meerdere knopjes zijn hier van het toetsenbord afquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je lijkt wel een turk SOL![]()
turks pizza
grote brood
echte lekker
heul veul teveul?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:42 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgen
Echt he.. gister teveel gedronken.. echt veel te veel
en de e was in de aanbieding als vervanger?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
meerdere knopjes zijn hier van het toetsenbord af
Kloptquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:35 schreef cybermans het volgende:
[..]
computers doen wat ze gezegt word te doen, niet wat je wil dat ze doen
Feliquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:44 schreef z80 het volgende:
mag vandaag weer drinken.
storingsdienst zit er weer op.
kijk steeds na voor ik op verzenden klik en soms zie ik weleens een 'vergeten' lettertje over het hoofdquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:43 schreef z80 het volgende:
[..]
en de e was in de aanbieding als vervanger?
Vervelend is dat hè, als het maar niet doorzet. Liever twee dagen goed ziek, dan van dat ellenlange gehannes.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Lein!! Wat fijn!!![]()
Mogge allemaal. Ben het nu wel zat om met een zere strot op te staan en de hele nacht benauwd te zijn van een verkoudheid die maar geen echte verkoudheid wil worden![]()
Oh en vandaag eens helemaal in mijn eigen ritme wakker geworden.. althans, tot Sam me wakker ging makenHeerlijk hoor
Ook leuk!! Vlie en Schier zijn mijn favo's, daarna Ters en dan Am. Tex tel ik niet mee, dat is gewoon en verlengde van NH. Maar ook erg mooiquote:
Nou, voor een weekendje is dat wat te gortigquote:
Veel plezierquote:
Mijn stiefschoonvader heeft een caravan op Ters, vandaar. En hij kent het eil als zijn broekz. Zo leuk is dat. Vogeltjes spotten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ook leuk!! Vlie en Schier zijn mijn favo's, daarna Ters en dan Am. Tex tel ik niet mee, dat is gewoon en verlengde van NH. Maar ook erg mooi
Nee, ben er nooit geweest. Lijkt me wel leuk! Volgens mij zitten de meeste toeristen op Gran Canaria, dus wat dat betreft zit je goed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, voor een weekendje is dat wat te gortig![]()
Overigens, in de sfeer van Madeira, ik wil volgend jaar een tussendoor La Palma doen: http://www.oceaanzicht.nl/Ken jij het CF?
La palma is ook weer zo'n bejaardenwandeleiland. Dus wat dat betreft zal het ons wel bevallen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ben er nooit geweest. Lijkt me wel leuk! Volgens mij zitten de meeste toeristen op Gran Canaria, dus wat dat betreft zit je goed.
Het geplande Schier-pinksterweekend gaat hier niet door; we gaan met 6 man in een of andere gite rural in Noord-Frankrijk zitten. Beetje wandelen en vooral heel veel kaas&wijn
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:14 schreef DarkElf het volgende:
ah we praten weer over vakanties enzo, das wel een populair onderwerp in deze sc hé?
Ook geen straf!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:05 schreef Sunnythesun het volgende:
La Palma ziet er goed uit zeg Dude!! Die wandelrondreis lijkt mij wel tof.
Maar ik ga eerst met mijn moeder wandelen in de Lowlands van Schotland volgend jaar
das ook vakantiequote:Op donderdag 6 mei 2010 11:14 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, we begonnen met weekendjes weg hoor, DE
Franse kust, toch? Heerlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook echt al zoooo veel zin in de zomervakantie!
ik ook!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Ik niet snap. Voor hun tuin, of voor jullie tuin?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en het is gister gelukt de overkapping van de tuin van mijn schoonouders te regelenblijkt praktisch een buurman van hun, dus geen transportkosten
132m2 overkapt straks.. moet genoeg zijn
Sowieso,. het is nu ernstig doorbijten (ik ben echt de enige in mijn direct omgeving hier die nog geen echt vakantie heeft gehad) , maar vanaf de zomer komen de langere vakanties en uitstapjes er weer aan. Zomervakantie, Lowlands, herfstvakantie, eventueel nog iets in decemberquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Ja gevonden!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik niet snap. Voor hun tuin, of voor jullie tuin?
O voor het feest, bedoel je?
En heb je mijn lampenconstructie al gevonden, in de wondere wereld die posthistorie heet?
Die tuin op het filmpje is jullie tuin? Die leek me enorm!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja gevonden!
En ja, voor ons feest in hun tuinBij ons passen er noooooit van zn leven 100 man/vrouw in namelijk
Dat is die van mijn oudersquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die tuin op het filmpje is jullie tuin? Die leek me enorm!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:20 schreef DarkElf het volgende:
dat feest is toch bijna sunny?
Jullie ook al zovéél leuksquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sowieso,. het is nu ernstig doorbijten (ik ben echt de enige in mijn direct omgeving hier die nog geen echt vakantie heeft gehad) , maar vanaf de zomer komen de langere vakanties en uitstapjes er weer aan. Zomervakantie, Lowlands, herfstvakantie, eventueel nog iets in december
Wij 27 juli pas.. tot en met 11 augustus..quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ook!we hebben er zo een zin in! 6 juli vertrekken we
Misschien dat we de feestdagen weer op Texel willen doorbrengen.. Of wellicht in de Ardennen of zo..quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jullie ook al zovéél leuksWeliswaar moet ik deze zomer een beetje doorbijten, met maar 5 dagen weg, maar dan in september weg, daarna naar Madrid, waarschijnlijk weer Parijs, en dan eens zoeken naar iets leuks met kerst.
Waar willen jullie heen in de herfst en in december?
Ik zorg er in principe altijd voor dat ik al mijn dagen in de 2e helft van het jaar plan. De herfst is standaard een midweek op eenwaddeneiland. Weet nog niet zeker welke dit jaar, misschien maar weer eens terschelling. December denken we nog over na, misschein rond de jaarwisseling nog even een weekje ergens in Nederland, vorig jaar zaten we op texel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jullie ook al zovéél leuksWeliswaar moet ik deze zomer een beetje doorbijten, met maar 5 dagen weg, maar dan in september weg, daarna naar Madrid, waarschijnlijk weer Parijs, en dan eens zoeken naar iets leuks met kerst.
Waar willen jullie heen in de herfst en in december?
Kloptquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan heb je die overkapping ook niet nodig
OMG, dat zou ik echt niet aan kunnenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:26 schreef DarkElf het volgende:
ups komt mijn laptop halen tussen 9 en 3. Hoop dat ze snel komen, kan ik nog even de zon inkomende tijd dus fok vanaf de telefoon.
ardennen is ook leuk jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien dat we de feestdagen weer op Texel willen doorbrengen.. Of wellicht in de Ardennen of zo..
Ik zat gisteren sinds een lange tijd weer eens nauwkeurig calorieën bij te houden, bleek ik elke dag weer te veel te eten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:27 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....zit mijn boterhammen al op te eten voor tijdens de lunch. Zal ik vanmiddag wel weer honger hebben
Ik zit met m'n vrije dagen toch wel erg vast aan onderwijsdingen - zeker met afstudeerders kan ik niet zo makkelijk weg. Onze kerstvakantie hadden we echt strak gepland, tussen mijn laatste college en de afstudeerders-tussenpeiling. En verder heb ik dan juli, augustus en het grootste deel van september de gelegenheid om op vakantie te gaan maar that's it.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zorg er in principe altijd voor dat ik al mijn dagen in de 2e helft van het jaar plan. De herfst is standaard een midweek op eenwaddeneiland. Weet nog niet zeker welke dit jaar, misschien maar weer eens terschelling. December denken we nog over na, misschein rond de jaarwisseling nog even een weekje ergens in Nederland, vorig jaar zaten we op texel.
Kom ik eens eerlijk uit voor mijn verslaving, krijg je ditquote:
Ik zit door Son ook wel vast aan schoolvakanties, alleen kies ik er dus voor om die in het 2e helft van het jaar mee te pakken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit met m'n vrije dagen toch wel erg vast aan onderwijsdingen - zeker met afstudeerders kan ik niet zo makkelijk weg. Onze kerstvakantie hadden we echt strak gepland, tussen mijn laatste college en de afstudeerders-tussenpeiling. En verder heb ik dan juli, augustus en het grootste deel van september de gelegenheid om op vakantie te gaan maar that's it.
Ach ja.
De Wadden in de herfst zijn heerlijk, lekker waaien! Het trapt alleen zo zwaar. Is terschelling ook zo'n fietseiland?
timing dat ik het zie haha..quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:36 schreef cybermans het volgende:
@laydina mag je nog in de herkansing voor kapingsslachtoffer?
Daar doe ik niet echt aan hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zat gisteren sinds een lange tijd weer eens nauwkeurig calorieën bij te houden, bleek ik elke dag weer te veel te eten.Dus maar weer een weekje rekenen en meten.
Ja, zeker. Maar dat zijn alle eilanden eigenlijk wel. Op Terschelling mag je wel met de auto komen (doen wij overigens nooit, muv Texel), dus het is niet zo mooi autoluw als Vleiland en Schier.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De Wadden in de herfst zijn heerlijk, lekker waaien! Het trapt alleen zo zwaar. Is terschelling ook zo'n fietseiland?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
ahhhhhhhhhquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb me lange tijd niet zo beroerd gevoeld als vandaag.. zo teveel
Gewoon aan overgeven, ergens achterin de middag trekt het wel weer wegquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
'Gelukkig vrije dag genomenanders was het echt niet goedgekomen
Da's al gebeurd volgens mij hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon overgeven,
(aldus de ervaringsdeskundige)
Het was een leuke dagquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:59 schreef Laydina het volgende:
Hoe hebben de anderen hier het gister gehad dan?
Duhquote:P, nog mooie foto's gemaakt?
Echt P., het is een goede, maar eveneens ongelofelijk gore fotoquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was een leuke dagLekker weer en zo
Alleen op het eind best wel koud eigenlijk.
[..]
DuhVoorbeeldje: http://www.peterdehoog.nl/web/fok/various/20100505_0771.jpg
Jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt P., het is een goede, maar eveneens ongelofelijk gore foto
jepsquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt P., het is een goede, maar eveneens ongelofelijk gore foto
Dat is heel duur!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, zeker. Maar dat zijn alle eilanden eigenlijk wel. Op Terschelling mag je wel met de auto komen (doen wij overigens nooit, muv Texel), dus het is niet zo mooi autoluw als Vleiland en Schier.
Avocadosnijder? Nooit van gehoord! Klinkt handig!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:16 schreef Sunnythesun het volgende:mijn in Leiden gekochten avocadosnijder werkt!
Prachtige plakjes en meteen uit de schil!! Zonder gedoe!
![]()
Nu lekker mijn salade met ijsbergsla, tomaat, avocado en gegrilde kipfilet (vleeswaren) opeten
Om te kotsen is het inderdaadquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Laydina: Vies hè, kotsen. Ik kan het bijna niet eigenlijk. Gewoon omdat ik het het allerallerallerverschrikkelijkste vind van alle lichamelijke ongemakken.
Het is niet nodig ook, maar er rijden daar wel veel meer auto's doordat er veel meer bewoners mee rondcrossen. Gelukkig geen last van als je lekker door de duinen fietst.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is heel duur!Alleen vaste (langblijvende) vakantiegasten doen dat, en bewoners uiteraard. Verder laat iedereen het wel uit zijn hoofd, gelukkig.
Dit ding:quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Avocadosnijder? Nooit van gehoord! Klinkt handig!
hebben ze gisteren een beetje te uitbundig gevierd?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:31 schreef freecell het volgende:
Ja dit is echt een statie portret, alleen al vanwege de achtergrond..
We nemen dit in productie
Yumquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:16 schreef Sunnythesun het volgende:mijn in Leiden gekochten avocadosnijder werkt!
Prachtige plakjes en meteen uit de schil!! Zonder gedoe!
![]()
Nu lekker mijn salade met ijsbergsla, tomaat, avocado en gegrilde kipfilet (vleeswaren) opeten
Ik denk dat TARA's ouders mad Photoshop skillz hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:31 schreef freecell het volgende:
Kotsen? Ik vind het sinds de eerste zwangerschap niet erg meer
Als je 7 maanden lang (ik begon pas bij 7 weken) 3x per dag gekotst hebt ben je gewend
Maar kan iemand me even helpen met vertalen?
Ik mailde deze foto naar mijn schoonouders.
Krijg deze mail terug:
Ja dit is echt een statie portret, alleen al vanwege de achtergrond..
We nemen dit in productie
snapt iemand die mail?
quote:
nehquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hebben ze gisteren een beetje te uitbundig gevierd?
mja, ik heb geen invulflits en ze stonden aan de ene kant van de kamer en ik zat aan de andere kant. Het was geen foto-foto, maar gewoon een kiekjequote:Op donderdag 6 mei 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat TARA's ouders mad Photoshop skillz hebben
En Freecellgeen foto's tegen het licht in nemen
of invulflits gebruiken.
![]()
clipped highlightsquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:41 schreef freecell het volgende:
En wat is er nou toch met de achtergrond
Ik blijf maar naar de kamer op de foto staren
andelst. Info in het topic met de prijsvraag. In cul dusquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
waar is het?
Hee DE, hebben ze je laptop eindelijk weggehaald?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
andelst. Info in het topic met de prijsvraag. In cul dus
Dat is typisch zo'n instrument dat, wanneer je het bij iemand in de la ziet liggen, louter raadselen oproept.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dit ding:
[ afbeelding ]
Je haalt hem zo door een avocadohelft en dan komt het vlees er in plakjes uit! Als de avocado erg zacht is is het wel een beetje prutsen, maar het werkt echt
ik heb wel interesse in 1 kaartje. (ben alleen)quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
andelst. Info in het topic met de prijsvraag. In cul dus
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is typisch zo'n instrument dat, wanneer je het bij iemand in de la ziet liggen, louter raadselen oproept.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
daarom heb ik het ook gekocht! Ik hou van rare keukengadgets! Helemaal als het ook nog blijkt te werken
![]()
Mijn vader heeft er een voor mijn stiefmoeder gekocht en ging haar laten raden wat het was..
Kan de mister niet een leenlaptopje meekrijgen van het werk?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:53 schreef DarkElf het volgende:
nee ups is nog niet geweest maar laptop zit al ingepakt. *snik.
ik weet wat je bedoelt! Mijn vader was daar altijd heel goed inquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik 6 was of zo, had een een quiz op TV met panels die moesten raden wat bepaalde (oude) voorwerpen waren. Volgens mij met Jos Brink. En dat vonden we dat hi-la-risch.Daar moest ik meteen aan denken, hierbij!
Nooit over Jos beginnen rond lunchtijd. Krijg ik zin in vette hapquote:
nee kan niet en geen idee. Hoop dat hij snel terug komt (moet hij wel eerst opgehaald wordenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kan de mister niet een leenlaptopje meekrijgen van het werk?
Hoe lang ben je 'm kwijt?
Huh? Vanwege 'Kroepoekje' of zo? Ik snappumnie?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nooit over Jos beginnen rond lunchtijd. Krijg ik zin in vette hap
Nah balen. En ik hoop het ook voor je. Is toch net wat comfortabeler dan de SOL-modus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee kan niet en geen idee. Hoop dat hij snel terug komt (moet hij wel eerst opgehaald worden)
Krijg trek in een frikandel met pindasausquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Huh? Vanwege 'Kroepoekje' of zo? Ik snappumnie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
iddquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nah balen. En ik hoop het ook voor je. Is toch net wat comfortabeler dan de SOL-modus.
je hebt pm.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:55 schreef DarkElf het volgende:
over die kaartjes, pm ff als je interesse hebt. Wil geen gedoe dus als ik vanavond nog geen gegadigde heb ervoor vraag ik grey's ze zelf weg te geven.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Krijg trek in een frikandel met pindasausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Noemen jullie dat zo?
Omdat hij homo was zeker! Kon je het ook wel een Robert Longetje noemen of een Seth Gaaikemaatje. EenWim Sonneveltje
naast je friet. Of: "Twee friet en een Bennietje Neyman alstublieft!"
Of sla ik nu door.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Neuh, was ooit een grap in een of ander programma geloof ik, hebben we erg om gelachen in een melig weekend met veel drank. En sinds die tijd kan ik de naam niet meer horen zonder aan frikandellen te denken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
![]()
Noemen jullie dat zo?
Omdat hij homo was zeker! Kon je het ook wel een Robert Longetje noemen of een Seth Gaaikemaatje. EenWim Sonneveltje
naast je friet. Of: "Twee friet en een Bennietje Neyman alstublieft!"
Of sla ik nu door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |