Ik weet een leuke toneelschool! En Jen gaat er ook op hoor als ze oud genoeg is.. Natuurtalentje zeg ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:59 schreef Memmel het volgende:
Nou het circus heeft 500 meter verderop zijn kamp opgeslagen (wát een bende is dat zeg). Daar zitten dus idd van die tijgers en leeuwen in draadbenches, zeg maar.
Maar wat Tico zegt, is wel een goeie. Dat we 'm 's avonds even in de bench bij Helix doen, dat 'ie ook kan slapen...
Vanmorgen zaten we in de auto, zat er een spin van 1 mm op de ruit bij Anna. He-le-maal over de zeik, was ze. "Mamaaaaa en pin, hij gaat me bijtuuuuuh....mamaaaaaa. HELP...HELP...HELP"
Ik ga haar inschrijven voor een opleiding drama.

's Avonds wanneer Linde net in bed ligt:"Mama er zit een wesp in mijn kamer!!!! Help!!!!!" Dat was dus een mugquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:59 schreef Memmel het volgende:
Vanmorgen zaten we in de auto, zat er een spin van 1 mm op de ruit bij Anna. He-le-maal over de zeik, was ze. "Mamaaaaa en pin, hij gaat me bijtuuuuuh....mamaaaaaa. HELP...HELP...HELP"
Ik ga haar inschrijven voor een opleiding drama.

die van cil was een naschools iets. Dus er kwam een mevrouw van het koorenhuis naar de school toe en dan hadden ze les..quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:16 schreef Memmel het volgende:
Ja, maar het is altijd op van die tijden dat een werkende moeder niet mee kan.

ze hebben ok peuterdans voor ouder en kind en muziekspeeltuin enzo op zaterdagquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:16 schreef Memmel het volgende:
Ja, maar het is altijd op van die tijden dat een werkende moeder niet mee kan.

Hmmm... Zou kunnen, maar ik vraag me af of hij dan 's avonds makkelijker zou gaan slapen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef p_iglet het volgende:
Is Sasha niet toe aan geen middagslaapje meer?

Zooooo herkenbaar :/ Je voor de stomste dingen roepenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:53 schreef Stiemie het volgende:
Ja dat begrijpen ze echt wel. Hier ook altijd een allerlaatste keer want anders loop ik nog 20 naar die kamer voor alle "mama weet je....? *Linde denkt ondertussen hard na over wat ze eigenlijk wil vragen* Als het regent , heb je een paraplu nodig he?" Tsja dat zijn de vragen des leven he

Ziet er ook leuk uit.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef mrien het volgende:
Dat klinkt leuk KP!

quote:Op zondag 6 juni 2010 14:37 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ziet er ook leuk uit.
Iets van bedstee.nl, winkel in zaandam.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik hoop er heel erg op dat ze die nu zelf gaat oprapen 'S nachts![]()
Ze is verder heel makkelijk met naar bed gaan als ze maar alles in bed heeft.
Ze geeft een kus, af en toe gevolgd met ik hou van jou en gaat slapen.![]()

Ik vond dat toch wel eng, meteen een 1 persoonsbed met eruit vallen enzo. Isa is nogal een draai kont in der slaap dus wij hebben zo'n uitschuif ding van Ikea. Prachtige uitvinding want ze hebben speciaal een 3-delen matras zodat je niet steeds een nieuwe moet kopen & uitschuif latenbodem.. alleen qua beddengoed nja ik zit er niet heel erg mee ze heeft gewoon 1 persoonsdekbed en het gaat eigenlijk wel prima zo.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij hebben meteen een 1persoonsbed gekocht voor Meike, want eerst een juniorbed betekent uiteindelijk 2 keer een bed kopen, 2 keer matras en lattenbodem, 2 keer beddengoed.
En waarom eigenlijk, want ik maak haar 1persoonsbed nu gewoon kort op.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |