abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82373174
Ik ben zo emotioneel vandaag ik kan niet stoppen met huilen

Ik keek naar de dame en dacht ineens hoe kom ik toch aan dat leuke meisje.
Waar komt zij zo ineens vandaan.. Dansend en zingend in haar mooie badpakje.
Vol met liefdevolle woorden en kusjes Het is dat ik niet wilde huilen als een debiel in het zwembad maar anders..
Een half jaar geleden kon ze net lopen, sprak ze met 2 woorden en nu kan ze ineens alles zelf en praat hele zinnen.
pi_82374090
pvoesss
Fake it till you make it...
pi_82394749

Mijn kleine grote dochter ligt nu te slapen in een groter bedje
Ledikantje was elke keer drama aan het worden en gisteren een juniorbedje gekocht voor haar, gisteravond eerste vuurdoop en dat ging redelijk...tot ze 's nachts wakker werd. Uiteindelijk ben ik er toen naast gaan liggen (lag echt voor geen meter, maar ze sliep) .
Net weer geprobeerd en na een kwartier mama roepen, knuffelen en beetje piepen ligt ze nu al anderhalf uur te slapen
Wat wordt ze groot opeens!
  zondag 6 juni 2010 @ 14:35:34 #279
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_82394913
Wij moeten ook eens naar een ander bed gaan kijken.
Zag laatst 2 halve hoogslapers half boven/onder elkaar. De lengte is 3,5 meter, maar dan kan het wel gewoon langs 1 muur staan.

Toch maar eens verder kijken...
pi_82394946
Dat klinkt leuk KP!
  zondag 6 juni 2010 @ 14:37:28 #281
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_82395004
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef mrien het volgende:
Dat klinkt leuk KP!
Ziet er ook leuk uit.
Iets van bedstee.nl, winkel in Alkmaar.
pi_82395108
Hier komt ook binnenkort het grote mensenbed
Ik twijfel of ik voor een juniorbed ga of een 1 persoonsbed.
Ik denk dat een juniorbed fijner is als het goed gaat maar wat als het echt lastig zal gaan.
Mijn buik is nu al dik. Ik wil er prima bij gaan liggen af en toe maar dan moet het wel passen zeg maar
Ze krijgt door de komst van de baby een hele nieuwe kamer en ik denk dat ze het wel erg spannend zal vinden.
  zondag 6 juni 2010 @ 14:42:22 #283
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_82395235
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:37 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Ziet er ook leuk uit.
Iets van bedstee.nl, winkel in zaandam.
pi_82395266
Moet zeggen dat het voor mij straks ook wel fijn zal zijn dat ik niet meer zo hoef te bukken met het in bed leggen in het ledikantje. Ze vind het zelf zo fijn om zelf in bed te kunnen klimmen (deed ze al bij ons bed als het bedtijd was), zo lief!
pi_82395992
Ik heb er ook al zin in.. Ze gaat naar bed met:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik hoop er heel erg op dat ze die nu zelf gaat oprapen 'S nachts
Ze is verder heel makkelijk met naar bed gaan als ze maar alles in bed heeft.
Ze geeft een kus, af en toe gevolgd met ik hou van jou en gaat slapen.
pi_82396085
wat een boel
Lotte heeft 3 varkentjes (dezelfde) en soms moet haar pop of Lala of Po meeslapen

Ik hoop eigenlijk dat ze nu 's nachts wat beter zal doorslapen, want dat gebeurd vaker niet dan wel..en ook nog regelmatig meer dan 1x wakker
pi_82396420
Ja bizar veel he, en het grappige is dat ze dat nooit heeft gehad. Ze sliep altijd met haar pop erbij maar dat was omdat ik hem mee naar bed bracht en ineens moest dit mee en nu is het al een aantal weken precies dezelfde dingen. Soms wil ze haar centjes of kleurtjes mee. Als ik dan uitleg dat dit niet mee naar bed kan is het ook wel goed.

Hier gaat ze naar bed rond 18:30/19:00 en is de volgende morgen wakker rond dezelfde tijd als ze ging slapen.
Ze maakt meestal wel 12 uur. En is ze niet moe is dan gaat ze lief spelen dan hoor ik de teletubbies vliegen door de kamer gevolgd met een whieeeeehhh of 1,2,hoeplakee
pi_82409009
Wij hebben meteen een 1persoonsbed gekocht voor Meike, want eerst een juniorbed betekent uiteindelijk 2 keer een bed kopen, 2 keer matras en lattenbodem, 2 keer beddengoed.
En waarom eigenlijk, want ik maak haar 1persoonsbed nu gewoon kort op.

Meike is ziek, hele dag al piepen en gloeiend heet, vanavond toch maar getempt (na chantage....pfff wat een hels karwei, een peuter termperaturen) 38.7. Ik had eerst zoiets van; niet temperaturen, het is duidelijk dat ze koorts heeft, maar ze heeft in het verleden al eens een koortsstuip gehad, dus dan hou ik de temp. toch liever een beetje in de gaten. Ze heeft een sinasprilletje gehad en ligt nu te slapen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 6 juni 2010 @ 19:47:16 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82409375
Hopelijk slaapt ze het er vannacht uit Karin!

Vandaag het slaapje over geslagen, ging prima. Sasha was de hele middag gewoon gezellig. En om kwart over 18 stortte hij tijdens het eten in: Even kroelen? om vervolgens op mijn schoot in slaap te vallen. Nog even snel een schone luier gedaan en zijn bedje in geschoven.
Komende dagen dus maar wat vroeger eten. Ik ga het op de creche nog maar even zo laten, daar slaapt hij vaak vroeger en korter dan thuis (wordt wakker door omgevingsgeluiden ipv dat ik hem thuis wakker moet maken) dus dan gaat het meestal wel goed.
Eens zien hoe het de komende tijd gaat.
pi_82409617
Misschien ook wel fijn inderdaad BE, als hij op het kdv wel slaapt, kan hij mooi een beetje bijtanken.
Meike slaapt ook lang niet altijd, maar ook zo'n 2 a 3 keer per week, maar dan slaapt ze ook zo 2 uur weg.
andere dagen slaat ze over, ik laat het vaak aan haarzelf over. Ze zegt het ook echt wel als ze wil slapen.
  zondag 6 juni 2010 @ 20:00:57 #291
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_82410093
quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij hebben meteen een 1persoonsbed gekocht voor Meike, want eerst een juniorbed betekent uiteindelijk 2 keer een bed kopen, 2 keer matras en lattenbodem, 2 keer beddengoed.
En waarom eigenlijk, want ik maak haar 1persoonsbed nu gewoon kort op.

Ik vond dat toch wel eng, meteen een 1 persoonsbed met eruit vallen enzo. Isa is nogal een draai kont in der slaap dus wij hebben zo'n uitschuif ding van Ikea. Prachtige uitvinding want ze hebben speciaal een 3-delen matras zodat je niet steeds een nieuwe moet kopen & uitschuif latenbodem.. alleen qua beddengoed nja ik zit er niet heel erg mee ze heeft gewoon 1 persoonsdekbed en het gaat eigenlijk wel prima zo.

Altijd zielig als kindjes ziek zijn en zichzelf in de weg zitten. Isa slaapt dan altijd de hele tijd als ze ziek is, maar beter ook want ik kan dat niet aanzien zo'n zielig klein hoofdje.
pi_82410311
Meike is er wel een keer of wat uitgevallen, maar goed, daar zou je ook een rekje voor kunnen gebruiken. Meike valt er inmiddels niet meer uit ook.
Het enige wat ik had was: o mijn kleine meisje in zo'n groot bed.....maar met kort opmaken heb je daar ook geen last van
pi_82410907
Over eruitvallen maak ik me ook geen zorgen.. dat gaat gebeuren.. ik leg er een mooi kleed voor dat de val al een beetje zachter zal maken. Ze slaapt ook wel eens bij mij in bed en daar valt ze nooit uit als ze aan de buitenkant ligt.

Beterschap voor Meike
  zondag 6 juni 2010 @ 20:20:03 #294
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82411167
Jen heeft een juniorbedje.. een eenpersoons is meteen zo groot en Jen is nog zo klein.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82411500
Hier ook een juniorbed, als Mirte straks naar een echt groot bed gaat dan kan Iris in het juniorbed. Slapen er toch 2 kindjes in en Ikea bedje dus ook niet reteduur ofzo.
Leek me nog wel lekker knus voor zo'n peuter, maar moet zeggen dat Mirte er ook al bijna een jaar in slaapt inmiddels.
Fake it till you make it...
pi_82413944
De keuze voor het juniorbedje was ook dat nr 2 er straks ook in kan inderdaad
En het is anders wel een heel groot bedje voor een klein meisje
  zondag 6 juni 2010 @ 21:14:28 #297
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82414786
Linde heeft een peuterbedje van Ikea, dus zo'n meegroeiding en dan koop je zo'n matras in 3 delen. Beddengoed in verschillende maten is geen probleem want dat maak ik zelf Ik vind het nu zo'n knus klein bedje En we passen er nog best even samen in om te kroelen of te lezen. Slapen doet ze toch alleen, dus dan heeft ze alle ruimte. Ze is er trouwens nog nooit uitgevallen.

Oh en Pvoesss als er een knuffel ofzo uitvalt, roept ze ons alsnog om 'm te pakken. Net als 's morgens vroeg dan roept ze "Papa, mama ik ben waaaakkkeeeeeer!" en dan wacht ze tot we de deur van haar kamer opendoen voordat ze uit bed komt
pi_82423589
Hier een juniorbed, maar wel bewust een hele stoere, zodat het bed niet te kinderachtig wordt.
Pepijn is klein, dus voorlopig is hij echt niet uit een peuterbedje gegroeid. (papa had tot zijn 15de languit in een peuterbed gepast qua lengte).

Wij hebben deze :

maandag 7 juni 2010 @ 00:29:44 #299
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_82426291
Gelukkig kan Marlien voorlopig nog wel even in haar ledikantje blijven slapen.

Wij zijn afgelopen donderdag met haar naar het consultatiebureau geweest. Ze is weer gewogen (11,2 kg.) en gemeten (84 cm.). Ze werkte dit keer niet erg mee: met het meten wilde ze niet tegen de muur gaan staan en toen ze vervolgens liggend gemeten werd (zoals voorheen) was dat ook niet goed. Gelukkig was dat zo klaar.
Even later bij de arts even wat blokjes in de stoof gedaan (vond ze erg leuk) en de arts deed ondertussen wat onderzoekjes (fontanel voelen enzo). Ging prima, totdat hij haar hartje wilde beluisteren. Dat vond ze dus he-le-maal niets. Door het huilen kon de arts niets horen, dus maar even gekalmeerd en nog eens proberen, maar wat we ook deden, het was niet goed. Ze laat zich niet om de tuin leiden, noch afleiden, dus mogen we het over een half jaar weer proberen. Ik zal wel proberen of ik een (oude) stethoscoop kan lenen waar ze dan mee kan spelen (een vriendin (verloskundige) heeft geloof ik nog een oude liggen). Maar misschien is dat niet eens nodig en had ze gewoon haar dag niet...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_82429808
tinny meld zich!
Ik weet nog goed dat ik 2 jaar geleden dacht (toen ik begon te posten in het GKBT) dat ik nooit in het peuterropic zou komen maar toch het is gebeurd!
ze is 2!
Gabi dochter van Tinny 1 mei 2008!
pps
oh ja
knut...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')