abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:38:05 #51
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81288949
Linde heeft het puzzelen ineens door en nu maakt ze zo een puzzel van 12 of meer stukjes. Vorige week zat ze er nog en beetje glazig naar te kijken
pi_81290907
Heej Linde, goedzo!

En K_P, een hele fijne dag gewenst met je mooie grote meiden....alweer 3...

Heel vaak als ik naar Meike kijk dan denk ik: jemig...wat is ze toch alweer groot...
Maar vorige week stond ze toevallig tussen een paar grote kinderen, beetje verlegen, en toen was ze toch ook nog wel heel klein hoor, mijn meisje...

Morgen voor het eerst wennen op het kdv....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81312800
Ik kom hier vast een beetje bijlezen met mijn bijna 2 jarige (nog 6 weken!) die echt peutergedrag aan het vertonen is..
Wat taartjesfee al zei op pagina 1, die oren..waar hebben ze die ook alweer voor
pi_81312915
He Karin, spannend! Gaat ze eventjes, of direct een halve dag?

En Linde

Hier een gang-dagje achter de rug.. Pff. Hij zoekt echt effe de grenzen op, begint te slaan/smijten/krabben/brullen/spugen/etc als iets niet mag. Gelukkig is hij na 2 minuten gang weer heel gezellig. En krijg ik zelfs kusjes als ik even ergens mee help..
Morgen lekker uitrazen op het KDV, en dan 4 daagjes thuis met papa en mama.. Dat moet wel gaan lukken
pi_81312965
Hoi Mrien!!
pi_81313623
Welkom Mrien en Lotte
Zijn ze al aan t bouwen voor jullie? Want ik zag dat ze begonnen zijn aan een tweede woning?!
Fake it till you make it...
pi_81316865
Hee Mrien, gezellig!

Meike gaat morgen wennen vanaf 9 uur tot ?
Moeten maar ff kijken, ze heeft van 9-13 opgeschreven, maar deze overbezorgde mama vindt het te lang... ik heb me voorgenomen om tussendoor even te bellen hoe het gaat, gaat het goed laat ik haar daar tot na het broodje, en gaat het niet zo, dan haal ik haar voor het broodje weer op.

Smiddags komt Meikes vriendje spelen, ze is al helemaal in de hieperpiepstemming ervan.
pi_81327781
Hopelijk heeft Meike het helemaal naar haar zin Karin!!!
pi_81327846
Pien en Floor, gefeliciteerd met jullie 3e verjaardag!!!
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:11:05 #60
144006 chacama
Ondernemend!
pi_81330216
voor Pien en Floor
Mrien.

Ik kom hier niet zo vaak meer, omdat het druk is, maar dit nieuws wilde ik jullie niet onthouden. Ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooo blij!

Maud is over haar koemelk-allergie heen gegroeid. Ze vertoont enkel nog wat intollerantie als in onrustig gedrag, maar geen... ik herhaal GEEN exceem meer. We moesten gisteren op controle bij de KA en van te voren hebben we geprovoceerd. Een volle fles met gewone melk en in de dagen erna heeft ze pizza met kaas gegeten (waar ze 3 maanden terug nog op reageerde) en zelfs een toetje van d'r zus. Geen Reactie Ze is gisteren dus ontslagen bij de KA
Ze zit inmiddels ook weer op d'r oude groei-lijn en is nu 93,5 cm groot en weegt 13,1 kg. Had ik al gezegd hoe blij ik ben
pi_81330491
Wat ontzettend fijn Chaca!!!
Kan me voorstellen dat je blij bent. Het scheelt een hoop gedoe, en voor je meisje is het heerlijk dat ze gewoon alles weer mag eten!!
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:38:46 #62
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81333343
Chaca wat een prachtig nieuws zeg! Wat heerlijk dat ze komende zomer gewoon lekker van alle ijsjes kan genieten
pi_81337388
Karin ik heb de kaart nog niet binnen, maar je bent niet de enige dus ik denk dat de post erg veel vertraging heeft. Dat komt hier om onbekende reden vaker voor..

Wat fijn voor Maud!!
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:22:02 #64
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81337454
Hartstikke goed Chacama, fijn zeg .
pi_81340011
Chaca, wat goed zeg! voor Maud!

Pien en Floor, van harte meiden 3 jaar alweer!
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:20:50 #66
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_81340189
Pien en Floor, gefeliciteerd dames!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_81340456
Floor en Pien al 3??
Gefeliciteerd hoor!
pi_81341977
Mikael heeft ineens heel erg exceem Nu hebben we van de dokter een hormoonzalf meegekregen. Maar is er ook nog iets anders wat ik zou kunnen proberen ipv meteen die hormoonzalf te gerbuiken? Ik heb dat helemaal vergeten te vragen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_81342353
Is er een allergie die de exceem zou veroorzaken? misschien een nieuw wasmiddel, of een huisdier bij iemand waar je net op bezoek bent geweest?
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:04:48 #70
144006 chacama
Ondernemend!
pi_81342377
@MeNicole je zou dermalex voor atopisch exceem kunnen proberen. Dat hebben ze bij de drogist en anders bij de apotheek.
pi_81343252
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef chacama het volgende:
@MeNicole je zou dermalex voor atopisch exceem kunnen proberen. Dat hebben ze bij de drogist en anders bij de apotheek.
Ok dan gaan we straks even weer langs de apotheek.

En DF nee er is niks anders. enige was dat ie tijdje terug heel benauwd was ineens. Toen is mijn ma met hem bij de ha geweest en die dacht dat het bronchitis was. Maar vandaag dacht ie in combo met het exceem dat hij misschien astma ontwikkelt Wist niet eens dat dat zo met elkaar samenhangt!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:22:01 #72
144006 chacama
Ondernemend!
pi_81345873
klopt dat die twee broertjes van elkaar zijn. Meestal ontwikkelt zich of het een of het ander. Dus je krijgt of exceem of atsma. Mijn opa had hele erge exceem. Ik als kind astma en bij Maud zie je dus de exceem weer terugkomen in de lijn van de familie. Mijn tante heeft ook atsma en die kon daar voor behandelt worden, omdat het met allergie te maken had, maar werd er voor gewaarschuwd dat ze dan er exceem voor in de plaats zou kunnen krijgen. Dus uiteindelijk heeft die er niet voor gekozen. Jeuk is zo ontzettend vervelend. Mijn opa zei altijd: Jeuk is erger dan pijn. Pijn kun je je tegen verzetten... jeuk niet.

In elk geval heel veel sterkte. Het is zo rot om je kleintje met jeuk/pijn te zien.
pi_81355783
Appelsap, dat is raar zeg....tjonge, dan issie wel heel lang onderweg....en ik had nog wel zo mijn best gedaan....

Chaca, wat een geweldig nieuws!!!!!

Pien en Floor zijn 3 jaar! gefeli mevrouwtjes pannekoek!

Meike had het prima naar haar zin gehad op het kdv.
Huppelend voor me aan naar binnen, enthousiast zwaaien toen ik wegging.
Tussendoor heb ik even gebeld, ze zeiden dat ze er rondliep alsof ze er al tijden kwam.
Superfijn!

Thuis vertelde ze dat er een kindje jarig was, en die was 4 jaar geworden.
Die ging nu naar de berenschool (BSO) haha
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:33:27 #74
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81356301
pien en floor, van harte met jullie verjaardag!

chaca, wat ontzettend fijn! helemaal top!

karin, wat fijn dat het wennen goed is gegaan!

jeuj, allemaal goede berichten.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:28:17 #75
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_81358961
Dankjulliewel voor alles felicitaties !

Morgen zal ik een paar foto's posten!

En euh....Memmel ??? Ik heb nog taartjes over, zal ik die vrijdag meenemen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')