abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:39:30 #26
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81197101
Linde

Ik kreeg vanmorgen een mooi compliment van Devin! Althans, dat dacht ik...
Toen ik me na het douchen aan het afdrogen was riep hij ineens: "Mama, jij heeft geen dikke billen meer! "
"Nee, he?" riep ik blij.
"Nu doe ik mijn ogen open, nu heb jij wel dikke billen weer"
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:41:52 #27
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81197187
En nog iets grappigs:

Ik was Toby aan het verschonen in zijn kamer. Devin lag me in de kamer ernaast te roepen, hij wilde wat drinken. Toen ik zei dat hij even moest wachten omdat ik bezig was riep hij "Ben je bezig met mij of met Toby?"
Strikvraag
  zondag 9 mei 2010 @ 07:45:19 #28
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_81204113
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:24 schreef Kersjes het volgende:

K_P, waar waren jullie heen en wat hebben jullie zoal gedaan dan?
We waren in Vittel (frankrijk). Dat ligt onder Nancy. We hebben een beetje aangerommeld. Speeltuin, fietsen, gewoon buiten scharrelen. Zoiets. Alles op tempo 0.

Tennis, golf, wandelen, fietsen, eten, drinken. De meiden hebben genoten van het "vakantiewater " (Vittel) en nu is er geen buffet meer...

En KP ??? Die moet echt wat kilootjes afvallen. Mijn hemel wat heb ik heerlijk en vooral veel gegeten !
  zondag 9 mei 2010 @ 11:32:42 #29
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_81206245
Klinkt lekker zon vakantie kp, dat gaan wij inde zomervakantie doen!

Wij zijn vrijdag naar sprookjeswonderland in enkhuizen geweest, een aanrader voor deze leeftijd!
Lotte heeft genoten, alles is precies op haar formaat gemaakt, ze kan overal in, heeft 4 uur! keurig meegelopen en gekeken en gedaan.
Topatractie: de dobberbootjes en de trapauto's
Kortom een topdag, nu luisteren we naar alle sprookjes en liedjes die we daar hebben gehoord.

En het lukt om zelf haar jas aan te doen, nu nog leren om de ret van haar kleren zelf aan te gaan trekken.
  zondag 9 mei 2010 @ 15:34:11 #30
72481 appelsap
appelsap
pi_81214478
Welkom Twinmama!

Klinkt als een fijne vakantie KP.

Klinkt leuk ik80. Jammer dat Enkhuizen voor ons zo ver is!

Damian is sinds vrijdagmiddag thuis. Het gaat elke dag weer een stukje beter!
Hij moet nog wat aansterken, want hij was toch zeker 2 kg afgevallen. Hij ziet er in zijn gezicht nog slecht uit, maar dat zal ook vast snel bijtrekken.
Damian zelf was in ieder geval heeeel blij weer thuis te zijn en tot nu toe geen angsten te bekennen. Het hele ziekenhuisavontuur lijkt hij al vergeten te zijn.
  zondag 9 mei 2010 @ 19:34:52 #31
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81222893
Oh wat fijn dat hij weet thuis is Appelsap! En nu lekker genieten en verwennen om weer wat aan te komen!

Mijn peuter wordt zo groot. We waren bij mijn ouders in verband met moederdag en toen we weg wilden gaan, wilde ze ineens bij opa en oma blijven slapen. Ik dacht eerst dat ze nog wel bij zou trekken als we onze jassen aandeden enzo, maar nee hoor. We kregen een kusje en toen mochten we gaan Morgen komt mijn moeder haar weer brengen.
pi_81226341
Damian weer thuis, heerlijk!

Stiemie, hihihi .
Fake it till you make it...
  zondag 9 mei 2010 @ 21:42:40 #33
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81229223
Appelsap, wat fijn dat Damian weer thuis is

Ik80, wij willen van de zomer ook naar Sprookjeswonderland. Jeugdsentiment

Klinkt relaxt K_P, vooral dat buffet

Linde
pi_81229496
Kaart ontvangen Appelsap?

Iedereen een leuke moederdag gehad?
hier wel hoor! Heerlijk dagje!
Meike had al eerder verklapt wat ze had gemaakt, kon het niet meer voor zich houden....
Zat aan tafel heel zachtjes "hartjescake" te fluisteren....toen ik vroeg wat ermee was zei ze: "dat heb ik toch gemaakt voor je! Dat is een geheim!"
En vrijdag stond ze achter me met een kadootje achter haar rug..."het is een geheim! maar hier is een kado voor jou" Ze had het verstopt en zelf opgezocht. Geweldig....!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81243370
Fijn dat Damian weer thuis is!!

Welkom Twin-mama!

Groofsken, die "ech nie" fase was leuk, tegenwoordig zitten we in de "wat doe jij"- fase

TF, wat klinkt dat als een heerlijk meiske

KP, lekker zeg, zo'n vakantie!

ik80lll, dat klinkt leuk het sprookjesbos

Stiemie, is Linde alweer thuis?

En Meike klinkt ook als een lief meissie

Wij zijn ook weer thuis van een weekendje pake&beppe (opa en oma, mijn ouders), waar Chris zaterdag de kalfjes melk gegeven heeft, en de koeien gras. Hij durfde eerder echt niet mee, maar nu eindelijk wel. Gisteren ook nog een familiefeestje (mijn opa en oma 60 jaar getrouwd), dus een hoop nieuwe gezichten.. De oude Chris had van 11 tot 4 op schoot gezeten, de nieuwe Chris heeft van 11 tot 4 met een neefje van 10 gespeeld. Dat jochie zei al "hij is niet kapot te krijgen", terwijl hij zelf languit op het springkussen lag. Echt heerlijk om te zien hoe vrij Chris was.
Ook had een neefje zijn speelgoedtas ontvoerd. Dat jochie is bijna 2, maar Chris liep er zo heen, en pakte de tas direct terug.
Het komt wel goed met de weerbaarheid, en zijn verlegenheid..

Alleen jammer dat ik hem huilend op het KDV moest achterlaten. Waarschijnlijk toch wat teveel indrukken opgedaan het weekend.
  maandag 10 mei 2010 @ 10:13:45 #36
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81243637
Klinkt als een zeer geslaagd weekend DF! Leuk zeg dat Chris nu zo goed kan spelen en niet meer zo "plakkerig" is.
Agos en dan vanmorgen in tranen. Hij vond het waarschijnlijk gewoon allemaal veel te leuk bij pake en beppe

Karin een geslaagde moederdag dus. En Linde had ook moeite met geheimhouden hoor. Ik heb geverfd, maar dat mag ik niet zeggen

Net maar even mijn moeder gebeld en het was allemaal goed gegaan. Had er een beetje een hard hoofd in omdat ze haar favo knuffel niet bij zich had. Maar nu had ze geslapen met een of andere beer en die was ook wel lief geloof ik. Ze had het vanmorgen helaas te druk met tv kijken om even aan de telefoon te komen , maar kon nog wel meededelen dat ze thuis ook haar koffer in ging pakken om met mijn ouders mee te gaan naar oom Basje (mijn ouders gaan over een maand naar mijn broertje in Amerika en ze hadden elkaar gisteren over de telefoon gesproken.) Ach ja loslaten begint nu al zullen we maar denken
pi_81264665
mijn peuter had vandaag even een mooi staaltje assertiviteit in de tram...

er waren nog een hoop enkele plekjes vrij, maar geen 2 persoonsbankje meer, dus ik was ergens gaan zitten en pepijn had zelf een ander plekje uitgezocht... Komt er een mevrouw aan die tegen pepijn zegt "ik wil daar zitten"
pepijn heel netjes: "nee ik zit hier al, maar u kunt wel daar zitten (wijzend naar een ander plekje)"
Mevrouw bleef erbij dat ze op pepijn's plekje wou zitten dus uiteindelijk zegt pepijn "dan ga ik wel op schoot zitten bij mama" eenmaal bij mij op schoot gevolgd door een "mama, die mevrouw doet wel raar hoor, want er is nog andere plek en daar zat ik"
blijkbaar maakte dat indruk want de mevrouw ging toch maar ergens anders zitten met een opmerking naar pepijn, "zo nu kan jij hier weer zitten".
Pepijn heel droog: "nee nou hoeft het al niet meer hoor, nu zit ik wel gewoon hier"

Gek mens
pi_81265376
Pepijn, wat netjes zeg!!! En wat een rare mevrouw!
  maandag 10 mei 2010 @ 19:42:17 #39
108648 cattie
lieve moeder
pi_81265379
Wat stoer van Pepijn! Slim ventje ook.

Ive praat niet met onbekenden. Hij geeft gewoon geen antwoord. Wel een beetje vervelend en ik probeer hem wel te stimuleren, maar dat lukt nog niet. Bij bekenden kwebbelt hij wel vrolijk.

Ive wordt alweer bijna 4. Nog even en hij gaat naar school.
pi_81265699
Dat netjes aanspreken van anderen doet hij sinds kort ik was ook heel verbaasd.
Laatst in de supermarkt was hij mij even kwijt toen hij zelf met zo'n mini karretje liep rond te scheuren. En na een paar keer mama, mama gehoord te hebben hoor ik hem heel netjes aan iemand vragen "weet u misschien waar mijn mama is? ik kan mama niet vinden"
pi_81274717
Zo hee Pepijn, wat goed van hem zeg! en zo netjes!

Meike was vandaag mee naar de tandarts. met haar knuffelkrokodil want stel je voor....
Nou ze deed het weer prima. Netjes het mondje open, de tandarts kon even kijken en constateren dat ze prachtige tandjes had, en ze mocht nog een tandenborstel uitzoeken.
Daarna was ik, niks aan de hand, daarna mijn broer, en die had 1 gaatje, toen ben ik maar vast met Meike naar buiten gegaan, ze vindt het nu nog wel prima allemaal, maar ik weet niet of ze het na het geluid van de boor ook nog zou vinden...moest nog wel flink mijn best doen om dr mee te krijgen, want ze had het nogal druk met de tandarts-playmobil....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 10 mei 2010 @ 22:54:01 #42
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81276282
Wow Pepijn
Je verhalen over hem verbazen me elke keer weer p_iglet, hij is zo enorm wijs!
En wat goede manieren betreft zijn er meer dan genoeg volwassenen die een voorbeeld aan hem kunnen nemen, een peuter nog maar!!

Spannend Cattie.
Naar wat voor school zal hij gaan? En hebben jullie hem al voorbereid?
pi_81284214
Wat is Pepijn een slim ventje zeg!!!

Cattie, gaat Ive nog voor de zomervakantie naar school?

Karin, fijn dat het goed ging bij de tandarts!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:49:23 #44
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_81285665
Jeetje, die Pepijn !

Mijn peuters zijn momenteel aan friet aan het kleien!
Vanochtend hebben we de speelgoedkast opgeruimd en het oude speelgoed naar de berging gebracht.
Een verkleedkist gemaakt en daarvoor spullen verzameld. Zo gezellig allemaal.

Morgen worden ze 3
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:56:01 #45
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81285809
Worden de flensjes morgen alweer 3 *raapt kin van de grond*
Hebben ze een beetje zin in hun verjaardag? En komt er een feestje met mooie cadeautjes?
pi_81285961
Flensjes alweer 3... . Wat gaat dat hard!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:01:43 #47
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_81285972
We hebben samen vlaggen gekocht en die gaan vanmiddag ophangen. Daar hebben ze wel zin in, geloof ik.
Ik heb een roze/oranje tasje voor ze met spiegeltjes, lippenbalsem, haarborstel, elastiekjes en hysterische andere roze/paarse/oranje meuk.

Morgenmiddag paar mensen op visite.
Om 18 uur met familie en vrienden pannekoeken eten in een restaurant.

Zin in
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:17:27 #48
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81286371
Oh echte meisjes dus Linde heeft ook een labello en die smeert regelmatig alles onder.

En hoe kan het ook anders: pannenkoeken eten
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:53:14 #49
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_81287338
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:17 schreef Stiemie het volgende:

En hoe kan het ook anders: pannenkoeken eten
Nu je het zegt , bij het reserveren niet aan gedacht
pi_81287455
Zijn de flensjes morgen al 3
Wat gaat dat hard!!