Korreltje zout nemen man. Nienke neemt alles in de maling, zou ik ook doen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:00 schreef Verbal het volgende:
Pffft, die Nienke is wel een onsportieve kikker hoor...
V.
Ze was gewoon oprecht verontwaardigd dat ze extra tijd kregen om de troep te herstellen en die vijandige houding was ook niet gespeeld.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:01 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Korreltje zout nemen man. Nienke neemt alles in de maling, zou ik ook doen.
Mensen die dit serieus nemen
Woooh nou echt he, der ogen spuugden vuurquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ze was gewoon oprecht verontwaardigd dat ze extra tijd kregen om de troep te herstellen en die vijandige houding was ook niet gespeeld.
Pfff, arrogante houding van die nietsnut. Heeft haar vriendje er een betere kijk op 'dat weet je nog niet'.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:02 schreef Verbal het volgende:
Neuh, zijn geen concurrenten voor jullie hoor, appartement 4
V.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Martine:Wij hebben ook een achterstand. Da's toch niet onze schuld!
Inmiddels is zoveel duidelijk geworden, ja.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:06 schreef dronkeykong het volgende:
Nou Nienke is wel onsportief hoor...de rest is net zo erg
Lijkt me wel lastig om als reservekoppel binnen te komen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Inmiddels is zoveel duidelijk geworden, ja.
V.
En niet alleen dat, ook die week dat er overdag gewerkt mag worden vinden ze maar niks.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:06 schreef Tegan het volgende:
Jezus wat belachelijk dat ze dat extra budget zo belachelijk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |