Het duurde te langquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:44 schreef RedFever007 het volgende:
Het Blok 2010 #3: Brillie & Brillie
iets met een lapo
Op basis waarvan? De truttigheid? Dat rare dat dat mokkel de hele tijd met haar gezicht doet? Het humorloze?quote:
Ja lijkt me ook wel!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:44 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het wel een leuk stel.
Eensch...te gemaakt leuk doenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Op basis waarvan? De truttigheid? Dat rare dat dat mokkel de hele tijd met haar gezicht doet? Het humorloze?
V.
Die stand-ins zijn altijd wel goede klussers, maar niet boeiend genoeg waren om in eerste instantie uitgekozen te wordenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Op basis waarvan? De truttigheid? Dat rare dat dat mokkel de hele tijd met haar gezicht doet? Het humorloze?
V.
Bij gebrek aan beter denk ik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Korreltje zout nemen man. Nienke neemt alles in de maling, zou ik ook doen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:00 schreef Verbal het volgende:
Pffft, die Nienke is wel een onsportieve kikker hoor...
V.
Ze was gewoon oprecht verontwaardigd dat ze extra tijd kregen om de troep te herstellen en die vijandige houding was ook niet gespeeld.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:01 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Korreltje zout nemen man. Nienke neemt alles in de maling, zou ik ook doen.
Mensen die dit serieus nemen
Woooh nou echt he, der ogen spuugden vuurquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ze was gewoon oprecht verontwaardigd dat ze extra tijd kregen om de troep te herstellen en die vijandige houding was ook niet gespeeld.
Pfff, arrogante houding van die nietsnut. Heeft haar vriendje er een betere kijk op 'dat weet je nog niet'.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:02 schreef Verbal het volgende:
Neuh, zijn geen concurrenten voor jullie hoor, appartement 4
V.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Martine:Wij hebben ook een achterstand. Da's toch niet onze schuld!
Inmiddels is zoveel duidelijk geworden, ja.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:06 schreef dronkeykong het volgende:
Nou Nienke is wel onsportief hoor...de rest is net zo erg
Lijkt me wel lastig om als reservekoppel binnen te komen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Inmiddels is zoveel duidelijk geworden, ja.
V.
En niet alleen dat, ook die week dat er overdag gewerkt mag worden vinden ze maar niks.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:06 schreef Tegan het volgende:
Jezus wat belachelijk dat ze dat extra budget zo belachelijk vinden.
Iddquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:10 schreef dronkeykong het volgende:
Nou wat een topklussers zeg, zonder handschoenen slopen, kluskleren niet aan, horloge nog om.
Haha, inderdaadquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:15 schreef Mylene het volgende:
Henk heeft kennelijk nog nooit van werkhandschoenen gehoord.
Die lach alleen al...brrrrr kippenvelquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:15 schreef amaranta het volgende:
En toch zijn ze voor 2 koppels opzekers een concurrent
Maar zij is een beetje nep, zo op het 1e gezicht. Met dr sjaal en dr bril.
http://www.tvgids.nl/arti(...)i%3EHet_Blok%3Ci%3E/quote:Henk en Linda hebben net zelf hun hele huis verbouwd en ingericht en zijn helemaal klaar voor een nieuwe uitdaging. Met het te verdienen geld willen ze graag een woonwinkel op het internet beginnen.
Geloof
Het Nederlands gereformeerde koppel maakt nogal wat tongen los en zeker niet alleen door hun geloof. Vooral de poetslust van Linda doet nogal wat wenkbrauwen fronzen. Ze staat voortdurend klaar om de boel schoon te houden en beklaagt zich over de slordigheid van haar man, die het huishouden helemaal alleen aan haar overlaat. Dat leidt tot de nodige aanvaringen.
Of de hechting is open gegaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:14 schreef June. het volgende:
Zie ik het nu goed in het voorstukje dat hij nu weer zijn hand openhaalt?
Ik wil weten hoe oud dit vroegbejaarde koppel is...quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik geloof dat deze info over Brillie & Brillie nog niet bekend is (mss wat voor in de OP):
[..]
http://www.tvgids.nl/arti(...)i%3EHet_Blok%3Ci%3E/
Zou kunnen ja, maar het leek net alsof hij dat met de slijptol deedquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:26 schreef amaranta het volgende:
sportschool martine moet dat hendig kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |