Ik denk niet dat het nog zin heeft om te vragen. Bij mij ging het ook niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:25 schreef Edwinuss het volgende:
Mag ik weer normaal worden?
Ik bedoel het kleurtje van mijn username.
Snorry.
Naja zeg.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nog zin heeft om te vragen. Bij mij ging het ook niet.
Ik was te negatief. Misschien gaat het bij jou wel.quote:
Na. Ik denk het niet dan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik was te negatief. Misschien gaat het bij jou wel.
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:42 schreef Chinless het volgende:
*hier posten is oranje worden*
Uitgezonderd donkerblauwen en rooien.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:01 schreef apij4125 het volgende:
Goh hoe doe je dat oranje tagje toch ? Serieus
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:42 schreef Chinless het volgende:
quote:
Moet ik nog doorgaan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:42 schreef Chinless het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar ik kan de post van Markster bijvoorbeeld niet vinden in dat topic...quote:
Er waren al eerdere topics, wellicht daarin gepost?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar ik kan de post van Markster bijvoorbeeld niet vinden in dat topic...
er overheen gekeken, sorryquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Er waren al eerdere topics, wellicht daarin gepost?
En de OP uit dat topic zei ook:quote:Op maandag 26 april 2010 18:50 schreef Markster het volgende:
ik vind oranje niet zo mooi, mag ik rood ?
Dus gewoon pech gehad. Markster kende de risico'squote:Op zondag 25 april 2010 22:11 schreef Light het volgende:
[..]
Daar ben ik wel mee eensquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zou zeggen: snel op zwart met die lieden en meteen de landverrader-tag er bovenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |