Wel hoger; 30 hiero, en volgens mij rudy ook, dus dat wil wel lukken...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:24 schreef KneusTeun het volgende:
Ten derde: De leeftijd waarmee wij steeds Battlefielden ligt denk ik rond de 26 jaar ofzo. Nu trekt opa mainframes het gemiddelde hard omhoog![]()
Ik heb het over de aantal uren dat deze game totaal wordt gespeeld:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sinds wanneer zeggen stats iets over of de ene game beter is dan de andere?
Doe mij Shakira maar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef zatoichi het volgende:
[..]
We hebben net een geil plaatje van paris hilton gepost!
Jody bernal? geeft niet hoorquote:
Ik was vroeger fan van Beyoncé.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jody bernal? geeft niet hoor![]()
Trouwens beyonce zeg ik ook geen nee tegen![]()
Maargoed het is hier best gezellig, kom maar is in een party! altijd dikke pret!
Dat ben ik nog steeds!!!!quote:
Die kont van haar!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat ben ik nog steeds!!!![ afbeelding ]
Hierbij mag het geluid eventueel wel uit
Ja indeed kan soms behoorlijk lastig zijn, maar wat je zegt gewoon oefenen, oefenen, oefenen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:58 schreef Basssie024 het volgende:
Handig filmpje Xblister
maar je moet wel eerst een tracer dart op die apache zien te krijgen![]()
ik vind de blackhawk & Hind soms al lastig neer te schieten![]()
Blijfen oefenen met die tracer darts dus![]()
Spotten en Tdarts zijn de koning in dit TEAM spel![]()
Komen er nog die hard FoKkers ?
Doe maar deze...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jody bernal? geeft niet hoor![]()
Trouwens beyonce zeg ik ook geen nee tegen![]()
Maargoed het is hier best gezellig, kom maar is in een party! altijd dikke pret!
Tracer dartsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:58 schreef Basssie024 het volgende:
Handig filmpje Xblister
maar je moet wel eerst een tracer dart op die apache zien te krijgen![]()
ik vind de blackhawk & Hind soms al lastig neer te schieten![]()
Bronquote:DICE kondigt eerste dlc-pakket Bad Company 2 aan
Ontwikkelstudio DICE en uitgever Electronic Arts hebben het eerste pakket downloadable content voor Battlefield: Bad Company 2 aangekondigd. De nieuwe Onslaught-modus voegt coöperatieve gameplay toe aan BFBC2.
Battlefield Bad Company 2Het dlc-pakket, dat nog geen datum heeft gekregen, voegt de 'Onslaught'-spelmodus toe aan Battlefield: Bad Company 2, zo maakte Electronic Arts dinsdag op een persevenement in Londen bekend.
In Onslaught kunnen spelers solo of samen met maximaal drie anderen de strijd met computergestuurde vijanden aangaan. Dit gebeurt op vier speelvelden die al bekend zijn van Bad Company 2, te weten Valparaiso, Atacama Desert, Isla Inocentes en Nelson Bay. De spelers moeten achtereenvolgens een aantal strategische punten innemen, zoals dat ook het geval is in de normale 'Rush'-spelmodus. In Onslaught wordt echter niet alleen met minder spelers en tegen de computer gespeeld, ook wordt de tijd bijgehouden en is de moeilijkheidsgraad instelbaar. DICE verwacht dan ook dat er online een competitie zal ontstaan van clans die de snelste tijd van iedere map willen verbeteren.
Hoewel er nog geen datum bekend is, verwacht DICE het dlc-pakket voor het einde van de zomer online te kunnen brengen. Het pakket zal in de Xbox Live Marketplace 800 Microsoft Points kosten, terwijl PlayStation 3-gamers er 8,99 euro voor moeten betalen. EA en DICE hebben geen details vrijgegeven over de pc-versie van het contentpakket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |