Handig man...quote:
Vandeweek met wat gasten een tank op een Apache gereden. Verliep niet helemaal soepelquote:
quote:
Volgens mijn met een spatie er tussen.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:13 schreef zatoichi het volgende:
HugoAFCA, ik heb je per ongeluk declined als friend, terwijl ik wilde accepteren, maar toen ik je ging zoeken op xboxlive kon ik je account niet vinden; het is toch gewoon hugoAFCA?
Ja heb hem in mijn lijst: Hugo AFCAquote:Op maandag 10 mei 2010 06:47 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Volgens mijn met een spatie er tussen.
ik kan de OP niet meer aanpassen, dus dan moet je even wachten tot er weer een modje langskomtquote:Op maandag 10 mei 2010 12:38 schreef MPC60 het volgende:
Kan ik trouwens ook in de OP?
[ link | afbeelding ]
Zou ik niet doen met deze sigs, heb je straks een pagina vol met sigs... En wie kijkt er in de OP nou naar de sigs...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik kan de OP niet meer aanpassen, dus dan moet je even wachten tot er weer een modje langskomt
quote:Patch Bad Company 2 verbetert balans
Bron: Eurogamer
Volgende week verschijnt er een patch voor first-person shooter Battlefield: Bad Company 2 die de balans in de game moet verbeteren. Dat meldt ontwikkelaar Dice.
Onder andere de kracht en de terugslag van specifieke wapens worden aangepast in de multiplayermodus. Bovendien worden er een aantal bugs opgelost die ervoor zorgden dat wapens niet de juiste hoeveelheid schade toebrengen. De update wordt volgende week beschikbaar gemaakt voor PlayStation 3 en Xbox 360. Een PC-patch volgt binnenkort, meldt Dice.
Post dan wel even dezelfde sing als de rest slimertquote:Op maandag 10 mei 2010 13:04 schreef MPC60 het volgende:
Ik dus en zo kwam ik op het idee dat ik er ook wel tussen wou staan.
Aan zijn sig te zien is hij heel slecht.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:54 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Post dan wel even dezelfde sing als de rest slimert![]()
dan komt ie er mischien eronder ligt aan je prestaties
Yep, gravity is a bitchquote:Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef ems. het volgende:
Het spel net in mijn bezit gekregen en ik heb ook even een vraagje over dat ge-marksman. Als je op grote afstand schiet, dan moet je dus een steeds groter wordende boog/travel time hanteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox360 GamerTag : Bassie024
Echt hè, ik ren erop af; loop nog een tijd buiten ons gebied, maar net op tijd verschuift de basis, schiet iemand neer, loop het gebouw in, staat bassie daar die M-com station aan te zetten...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:17 schreef KneusTeun het volgende:
Ja het blijft mooi met 8 fokkers tegelijk!
En bassie die na 0.0002 seconden voor de M-com station verschijnseld
tja ik post het ook niet om epicness of whatever, ik wou gaarne bijgevoegd worden in de OP. Die andere statsite is al twee weken buiten werking dus vandaar dat ik deze sigcreator gebruikt heb.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
http://bfbc2.statsverse.c(...)360/I%20datapunk%20I
Het is niet epicsorry, kon uit die sig niet veel halen dus heb ff vergeleken.
Zeiken en een PC gaan niet samenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:40 schreef MPC60 het volgende:
[..]
tja ik post het ook niet om epicness of whatever, ik wou gaarne bijgevoegd worden in de OP. Die andere statsite is al twee weken buiten werking dus vandaar dat ik deze sigcreator gebruikt heb.
Echt, zelfs als er niks is moeten jullie nog ff zoeken of er niet iets is waar we over kunnen zeiken.
Ik ben er nu een beetje aan gewend geraakt en ik vind het geweldig. Voelt extra lekker als je een moving target van heul ver headshot schietquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Zeiken en een PC gaan niet samen![]()
zoals ik al eerder bedoelde als jij aparte sings post dan krijg je ook een aparte behandeling
Sinds wanneer zeggen stats iets over of de ene game beter is dan de andere?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef SoldMayor het volgende:
Nou BC2 is niet bepaald een MW2 killer geworden![]()
Als je bij online stats per week kijkt staat MW2 ver bovenaan,
en nu staats zelfs de HALO REACH BETA boven BC2![]()
Inderdaad... Iedereen draagt ook Uggsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sinds wanneer zeggen stats iets over of de ene game beter is dan de andere?
Partis hilton wordt ook meer gegoogled dan shakira.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef SoldMayor het volgende:
Nou BC2 is niet bepaald een MW2 killer geworden![]()
Als je bij online stats per week kijkt staat MW2 ver bovenaan,
en nu staat zelfs de HALO REACH BETA boven BC2![]()
Het was niet als zeik actie bedoelt, maar iemand poste eronder dat je slecht was ofzo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:40 schreef MPC60 het volgende:
[..]
tja ik post het ook niet om epicness of whatever, ik wou gaarne bijgevoegd worden in de OP. Die andere statsite is al twee weken buiten werking dus vandaar dat ik deze sigcreator gebruikt heb.
Echt, zelfs als er niks is moeten jullie nog ff zoeken of er niet iets is waar we over kunnen zeiken.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:40 schreef zatoichi het volgende:
Nou paris moet ook wel lekker zijn, alleen al omdat het gewoon zo fout is dat het weer lekker is...
Maar goed als ik moest kiezen zou ik ook shakira kiezen, aan de andere kant zal ik wel nooit mogen kiezen tussen die twee...
Juist niet, de spinnenwebben groeien er in en dat jeukt natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:53 schreef zatoichi het volgende:
Ze mag wel eens wat meer eten, maar zo te zien heeft haar doos wel genoeg te doen...
die uitspraken zjn hier niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Volgens moet je eens een bril, die andere site doet het al een tijd niet meer en waar de fuk bemoei je je eigenlijk mee?
Inderdaad. Vooral met de PKM van de medic.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben er nu een beetje aan gewend geraakt en ik vind het geweldig. Voelt extra lekker als je een moving target van heul ver headshot schiet
Ach ja gelukkig is dit forum mn leven nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
die uitspraken zjn hier niet gewaardeerd![]()
de stats page werkt perfect![]()
![]()
Zo kom je nooit in een OP natuurlijk![]()
![]()
volgens mij snap de definitie van form niet helemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ach ja gelukkig is dit forum mn leven nietIk vroeg alleen of ik in de OP kon maar schijnbaar is dat iets heiligs waar je niet zomaar in kan.... waarom begrijp ik niet.
ten eerste: Hoe krijg je het steeds voor elkaar iedereen tegen je in het harnas te jagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten tweede: Iedereen heeft ze sig hetzelfde, wat bassie aangeeft is als jij diezelfde sig even aanmaakt kan je er zo bij. Dat oogt wat fijner zeg maar.
Ten derde: De leeftijd waarmee wij steeds Battlefielden ligt denk ik rond de 26 jaar ofzo. Nu trekt opa mainframes het gemiddelde hard omhoog![]()
Don't hate the players and definitely don't hate the game
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Als ik hem was zou ik niet eens meer in de OP willen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
die uitspraken zjn hier niet gewaardeerd![]()
de stats page werkt perfect![]()
![]()
Zo kom je nooit in een OP natuurlijk![]()
![]()
volgens mij snap de definitie van form niet helemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |