Handig man...quote:
Vandeweek met wat gasten een tank op een Apache gereden. Verliep niet helemaal soepelquote:
quote:
Volgens mijn met een spatie er tussen.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:13 schreef zatoichi het volgende:
HugoAFCA, ik heb je per ongeluk declined als friend, terwijl ik wilde accepteren, maar toen ik je ging zoeken op xboxlive kon ik je account niet vinden; het is toch gewoon hugoAFCA?
Ja heb hem in mijn lijst: Hugo AFCAquote:Op maandag 10 mei 2010 06:47 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Volgens mijn met een spatie er tussen.
ik kan de OP niet meer aanpassen, dus dan moet je even wachten tot er weer een modje langskomtquote:Op maandag 10 mei 2010 12:38 schreef MPC60 het volgende:
Kan ik trouwens ook in de OP?
[ link | afbeelding ]
Zou ik niet doen met deze sigs, heb je straks een pagina vol met sigs... En wie kijkt er in de OP nou naar de sigs...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik kan de OP niet meer aanpassen, dus dan moet je even wachten tot er weer een modje langskomt
quote:Patch Bad Company 2 verbetert balans
Bron: Eurogamer
Volgende week verschijnt er een patch voor first-person shooter Battlefield: Bad Company 2 die de balans in de game moet verbeteren. Dat meldt ontwikkelaar Dice.
Onder andere de kracht en de terugslag van specifieke wapens worden aangepast in de multiplayermodus. Bovendien worden er een aantal bugs opgelost die ervoor zorgden dat wapens niet de juiste hoeveelheid schade toebrengen. De update wordt volgende week beschikbaar gemaakt voor PlayStation 3 en Xbox 360. Een PC-patch volgt binnenkort, meldt Dice.
Post dan wel even dezelfde sing als de rest slimertquote:Op maandag 10 mei 2010 13:04 schreef MPC60 het volgende:
Ik dus en zo kwam ik op het idee dat ik er ook wel tussen wou staan.
Aan zijn sig te zien is hij heel slecht.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:54 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Post dan wel even dezelfde sing als de rest slimert![]()
dan komt ie er mischien eronder ligt aan je prestaties
Yep, gravity is a bitchquote:Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef ems. het volgende:
Het spel net in mijn bezit gekregen en ik heb ook even een vraagje over dat ge-marksman. Als je op grote afstand schiet, dan moet je dus een steeds groter wordende boog/travel time hanteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |