Red Ding of Deadquote:
Vandaar dat je nooit meer BF speelt...quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:35 schreef RudyCarell het volgende:
O rdr... Lijkt me echt kut (maar ik hou niet van westerns...)
Ik ben nu bezig met Alan Wake... Te vet!
Nooit meer... Laatse keer was dinsdagnacht/gisterochtend... 2010-05-05 03:07quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:52 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Vandaar dat je nooit meer BF speelt...
drink dan water of doe eens gek en pak een colaquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:56 schreef zatoichi het volgende:
Ja toen lag ik al knock-out van de whiskey op één oor...
PS3 of 360...quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Als het goed is, heb ik het spel vanavond ook in m'n bezit. Dus als je me wilt toevoegen...
Gamertag: Anatolian26
Toegevoegdquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oja, is wel zo handig natuurlijk. X360.
Water? Cola? Weet je hoe slecht ik speel dan; nee voor jullie sake hou ik het wel bij bier en whiskey!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
drink dan water of doe eens gek en pak een cola
True true.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
maar toch wel fijn voor hem dat de KD richting de 1 is gegaan
Niet zo van die dure woorden gebruiken, domme mensen zoals mij begrijpen je dan niet.quote:
Vrije vertaling: Het zal me aan me reet roesten...quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Niet zo van die dure woorden gebruiken, domme mensen zoals mij begrijpen je dan niet.
Eens. K/D ratio bij BF: BC2 telt absoluut niet, het is alleen mooi meegenomen. In de meeste potjes waarin ik zit zijn er maar een paar mensen die actief meedoen. Ik doe bijna altijd bommen plaatsen op de M-COM stations. Sta ook bijna altijd in de top 3 in mijn team en meestal eerste in m'n squadquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef zatoichi het volgende:
Ach een positieve K/D is mooi meegenomen aan het eind van een match, maar ik heb nog nooit mijn tactiek aangepast op het moment dat deze negatief dreigde te worden, zoals ik dat bij MW2 wel deed.
Wat mij betreft ren ik een ruimte met een m-com station en vijf granaten in, maar kan ik hem nog net aanzetten... 100 punten ftw!
Ja, natuurlijk!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:20 schreef zatoichi het volgende:
gaat iedereen aan rdr? (gevoelig voor groepsdruk is....)
Jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:24 schreef KneusTeun het volgende:
Nog mensen online?
ben al aan het zuipen maar ga ff BF proberen kom ook dan LOLquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:56 schreef KneusTeun het volgende:
Te laat, ga ff zuipen. ben denk ik later vanavond wel terug.
Wat ben jij een base raperquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Als het goed is, heb ik het spel vanavond ook in m'n bezit. Dus als je me wilt toevoegen...
Gamertag: Anatolian26
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een volle blackhawk kapot vliegen op de vijandelijke basis terwijl de laatste 2 m-com's staan te loeien
koste mij -10punten
en waarom omdat meneer (TheMagnificent)wilt base rapen
dankje
FoKKers kom online we need u![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Basssie024 op 06-05-2010 21:49:47 ]Xbox360 GamerTag : Bassie024
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Wat ben jij een base raperHe is new to the game...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een volle blackhawk kapot vliegen op de vijandelijke basis terwijl de laatste 2 m-com's staan te loeien
koste mij -10punten
en waarom omdat meneer (TheMagnificent)wilt base rapen
dankje
FoKKers kom online we need u![]()
![]()
Ja mischien was het wel wat overdrevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komt ook dat we zo kei hard aan het verliezen waren![]()
![]()
ben ik niet gewend met de die hard bfbc2 fokkers![]()
![]()
![]()
![]()
maarja die waren er niet veel![]()
Xbox360 GamerTag : Bassie024
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:42 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Ja mischien was het wel wat overdreven
Kom nu dan, gaan we ownenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komt ook dat we zo kei hard aan het verliezen waren![]()
![]()
ben ik niet gewend met de die hard bfbc2 fokkers![]()
![]()
![]()
![]()
maarja die waren er niet veel![]()
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
En zo hoort het ook...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:42 schreef Chokeme het volgende:
Base rapen is wel leuk als je in conquest toch al alle vlaggen hebt.
PM die ik laatst kreeg, 'go out of auer baes bitch'
Ja onderbouw het ook ffquote:
Hoef ik niet te onderbouwen... Vind er gewoon echt 10x niets aan... Net als die heibel om Gays of War... Beide gewoon doodnormale shooters... Niets speciaals...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja onderbouw het ook ff
Vind mooi dat een game als halo zoveel gezeik over zich heen krijgt.
Ik heb me langer met halo3 vermaakt dan MW2 hell ik heb me langer met halo1 vermaakt dan cod4!!!!!!!
Maar vanavond BF met ed!!!!!he has returned!!!!!
Das al wat andersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoef ik niet te onderbouwen... Vind er gewoon echt 10x niets aan... Net als die heibel om Gays of War... Beide gewoon doodnormale shooters... Niets speciaals...
Dat was toch wel duidelijk...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das al wat andersdus JIJ vind het niet zo'n toffe game.
Helaas? Ik prefereer toch een dame van vlees en bloed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ik speel wel eens met een ps3, maar helaas speelt ie nooit met mij
CoD 4 vond ik nog wel redelijk tof. MW2 daarentegen was echt dikke zaad.quote:
Troll! COD4 is echt een epische shooter!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |