Ik mag nog niks betalenquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Yep en DICE heeft gezegd nooit geld te gaan vragen voor nieuwe mapsDaarom mocht je dus dan ook 480 puntjes betalen voor wat nieuwe skins
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:23 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Precies, DICE snapt het tenminste beter dan een andere recente shooter waar ze gewoon doodleuk rond de 12 euro vragen voor 3 nieuwe maps en 2 gerecycelde.
maar toch wel fijn voor hem dat de KD richting de 1 is gegaanquote:Op donderdag 6 mei 2010 05:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
k/d ratio is niet boeiend joh. Het gaat om je teamwork!
ja ze liggen steeds in de bosjes, vooral die snipers schieten je steeds van grote afstand neerquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:50 schreef Jmsls het volgende:
Zijn er in dit spel veel campers? Of iig. meer dan MW2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Dat is nou een geniaal filmpje! Met roodharigen is het alleen ineens ziek... Maar met buitenladers, joden etc... Is het wel gewoon te kijken door iedereen....quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
WTF is dat voor filmpje![]()
![]()
Missing in action en dan kom je met zo'n filmpje aan, oja ik ben degene die mist maar dat begrepen jullie allemaal natuurlijk al.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ja ze liggen steeds in de bosjes, vooral die snipers schieten je steeds van grote afstand neer![]()
Vies vuil campspel is het, erger ook dan MW2 want in MW2 heb je grotere maps en heb je de ruimte om met je team een spel op te bouwen. IN BF BC2 alleen maar vieze camphoekjes
Bovenstaande is ook de reden dat ik het spel al 3 weken ofzo niet gespeeld heb
HUH ik dacht echt ff WTF! maar het is pure haat jegens de dieven van uw toverkastjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
HUH ik dacht echt ff WTF! maar het is pure haat jegens de dieven van uw toverkastje
rdr?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:20 schreef zatoichi het volgende:
gaat iedereen aan rdr? (gevoelig voor groepsdruk is....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |