Dat was wel het hoogte punt. Voor de rest zeer matiggg, veel minder dan vorige week...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef Pepersaus het volgende:
You're a ginger, a jew and you're from Jersey. Three strikes Kyle, you're out!![]()
Snooki
Oh? Vond die van vorige week juist saai. Even kijken...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat was wel het hoogte punt. Voor de rest zeer matiggg, veel minder dan vorige week...
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:46 schreef Toad het volgende:
Hahahaha, prachtig deze aflevering.![]()
![]()
Ik dacht nog: zou Jokertje ook nog komen?
Lol, nee niet hem.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:57 schreef msnk het volgende:
Ik zie dat er een 'discussie' was over South Park, nou wat mij betreft was dit echt een echte toppertje van de afgelopen paar seizoenenGeweldig
[..]
[ afbeelding ]
Ik kijk geen oh oh cherso, dus ik ken die namen niet vandaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:17 schreef Toad het volgende:
[..]
Lol, nee niet hem.Ik moest direct aan Oh Oh Cherso types denken toen ik de New Jersey lui zag.
Die transformatie van Kyle naar Kyley-B in het restaurant was ook prachtig.
You're the three J's Kyle! Jew, Jersy and Ginger!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef Pepersaus het volgende:
You're a ginger, a jew and you're from Jersey. Three strikes Kyle, you're out!![]()
Snooki
1e gozer, met roze poloquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik kijk geen oh oh cherso, dus ik ken die namen niet vandaar.
Dankjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:13 schreef honkeytonk het volgende:
Zou iemand zo liev willen zijn om mij een stream te PMén?
quote:
http://www.xepisodes.com/(...)-a-Jersey-Thing.htmlquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:35 schreef royalroyce het volgende:
Iemand een site waardoor ik de nieuwste aflevering (over jersey shore) kan kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |