De vader heeft dus nergens last vanquote:Op zondag 9 mei 2010 15:04 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Nee de vader van de zoon. Die zoon zit altijd op een bepaalde manier naar me vriendin te kijken. Wat wil je als je niks te neuken hebt.
In KLB ja.quote:
Hij zit vast de hele dag met een glas tegen de muur om te onderzoeken of TS wel volgens het grote sprookjesboek leeft.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:12 schreef Burakius het volgende:
Ik was hem allang al geflipt. Je hebt veel geduld. Maar hoezo hoort hij alles wat jullie doen? Zijn het zulke dunne muurtjes? Zelfs de douche kan hij horen>???????
Na mijn idee niet zulke dunnen muurtjes. Ik heb meer het idee dat hij met een glas zit. Kijk je hoort hier weleens wat maar ik heb het vele keren erger meegemaakt in andere huizen qua muren.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:12 schreef Burakius het volgende:
Ik was hem allang al geflipt. Je hebt veel geduld. Maar hoezo hoort hij alles wat jullie doen? Zijn het zulke dunne muurtjes? Zelfs de douche kan hij horen>???????
Geef je vriendin een beurt in de tuin dan komt ie wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:01 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Heb niks meer gehoord, maar de eerst volgende keer dat die komt klagen is die voor mij.
Dat dus. Prima als hij zondagse rust wil, maar hij kan niet verwachten dat iedereen dat naar doet. Zeker als ie dan zelf zondags wel herrie gaat lopen maken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:41 schreef nietzman het volgende:
Wat dacht je van vol er tegenin gaan en 'm op z'n plaats zetten?
Dat je z'n zondagse gezeik überhaupt aanhoort man. Hij had bij mij al lang de deur op z'n snuffert gehad.
Bedankt voor de tip gaan we gelijk even regelenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geef je vriendin een beurt in de tuin dan komt ie wel.
Kijk dit smaakt naar meer.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:01 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Heb niks meer gehoord, maar de eerst volgende keer dat die komt klagen is die voor mij.
En maak daarna een beginnetje met die stenen voortuin.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:16 schreef davo1979 het volgende:
Bedankt voor de tip gaan we gelijk even regelen![]()
![]()
kei goed want die onzin moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:01 schreef davo1979 het volgende:
[..]
En? Issie al komen klagen?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:16 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip gaan we gelijk even regelen![]()
![]()
Hoe durf je op zondag op een forum te posten?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:52 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Na mijn idee niet zulke dunnen muurtjes. Ik heb meer het idee dat hij met een glas zit. Kijk je hoort hier weleens wat maar ik heb het vele keren erger meegemaakt in andere huizen qua muren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |