Nou ik ben snel bang voor mensen ben alleen niet zo handig met woorden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat. Ben je bang om de confrontatie aan te gaan?
Op welke manier niet? Vind je het moeilijk om over te brengen hoe je ergens over denkt, lukt het niet om redelijk te blijven of ... ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:24 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Nou ik ben snel bang voor mensen ben alleen niet zo handig met woorden.
Dit in relatie tot die sneeuwballen? Zeg hem dat hij een grote drogkabouter is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:38 schreef davo1979 het volgende:
Toen mijn partner daar tegen in ging kregen we te horen dat we ongelovige waren en dat er in het verleden een hoop gelovige mensen dood zijn gemaakt??
Denk eerder dat ts snel bang is iemand voor het hoofd te stoten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op welke manier niet? Vind je het moeilijk om over te brengen hoe je ergens over denkt, lukt het niet om redelijk te blijven of ... ?
Ik vind je buurman anders ook aardig beledigend naar jou en je partner toe. Zolang jij geen tegengas geeft, is hij aan zet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:37 schreef davo1979 het volgende:
Het laatste. Door de oplopende emoties van niet duidelijk mijn grenzen aangeven kan ik snel beledigend overkomen. Ik ben hard aan de slag om dit te veranderen maar het blijft moeilijk. Mensen verwachten af en toe best wel veel van mij ( waar ik natuurlijk weer zelf voor gezorgd heb).
En dit ook!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Denk eerder dat ts snel bang is iemand voor het hoofd te stoten.
Maar kom je dan voor jouw gevoel snel beledigend over, of is het ook echt way too far hoe je je dan uitdrukt? Dus met veel getier en evt scheldwoorden? Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:37 schreef davo1979 het volgende:
Het laatste. Door de oplopende emoties van niet duidelijk mijn grenzen aangeven kan ik snel beledigend overkomen. Ik ben hard aan de slag om dit te veranderen maar het blijft moeilijk. Mensen verwachten af en toe best wel veel van mij ( waar ik natuurlijk weer zelf voor gezorgd heb).
Ik vraag me af of dat in deze situatie echt een probleem is. De buurman heeft ook niet bepaald zijn best gedaan voor een normale verstandhouding. Je zou sowieso echter kunnen beginnen door de volgende keer dat hij weer iets schreeuwt direct te vragen of hij dat normaal vindt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:37 schreef davo1979 het volgende:
Vroeger stonden er bij hardcore feesten altijd van die bussen met naar huis erop. Waren ook altijd van de refo's die je probeerde te bekeren. Kreeg je ook altijd een appel enzo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:24 schreef HenkXL het volgende:
Flinke portie hardcore op zondag aan, hele tijd kut roepen en bier drinken
Dat deden ze een paar jaar geleden bij Marilyn Manson ook, maar dan met lolly's...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vroeger stonden er bij hardcore feesten altijd van die bussen met naar huis erop. Waren ook altijd van de refo's die je probeerde te bekeren. Kreeg je ook altijd een appel enzo.
Paar jaar terug hoorde ik dat er tijdens de EO jongerendag een bus van Thunderdome buiten de Gelredome stond![]()
Ik ook, maar zo is het bij mij in de flat ook (6 appartementenn). Hier wonen vooral wat oudere dames (ik ben de enige man) en er wordt op zondag nergens apparaten gebruikt (ik ben de enige met gereedschap en muziek apparatuur) en gebruik het als het nodig is op zondag (en de dames hebben er geen moeite mee overdags) Vaak moet ik voor hun zelfs klusjes doen omdat ze zelf niks kunnen en geen gereedschap hebben.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:59 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zou bijna willen dat ik zo'n buurman heb!
Gelukkig is die zoon bijna 33 en dan is het tijd om hem aan het kruis te nagelen.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
Even voor de goeie orde het is dus de zoon van de buren die komt zeuren?En niet de ouders?
Op je 30ste nog bij je ouders wonen is zelfs in refo kringen niet meer normaal. Ik vermoed dat de buurman psyche niet helemaal in orde is. Afgezien van zijn geloof. Autist ofzo. Aangezien hij klaagt over geluid enzo.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Gelukkig is die zoon bijna 33 en dan is het tijd om hem aan het kruis te nagelen.
Nee de vader van de zoon. Die zoon zit altijd op een bepaalde manier naar me vriendin te kijken. Wat wil je als je niks te neuken hebt.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
Even voor de goeie orde het is dus de zoon van de buren die komt zeuren?En niet de ouders?
Pics van je vriendin?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:04 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Nee de vader van de zoon. Die zoon zit altijd op een bepaalde manier naar me vriendin te kijken. Wat wil je als je niks te neuken hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |