quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:38 schreef davo1979 het volgende:
Maar dat wilde hij niet omdat hij er tegen aan moest kijken. En dus werd het weer zijn zin.
Was aan het twijfelen, toch maar tvpquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:28 schreef Gia het volgende:
Topic begint vol te raken, misschien na vanavond nog meer? En anders na zondag wel.
Dus, Davo1979, graag nieuw topic als deze vol zit, want we willen wel op de hoogte blijven, hoor!
Idd!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:28 schreef Gia het volgende:
Topic begint vol te raken, misschien na vanavond nog meer? En anders na zondag wel.
Dus, Davo1979, graag nieuw topic als deze vol zit, want we willen wel op de hoogte blijven, hoor!
Ach, en anders kan hij alvast beginnen met het timmeren van een 2m hoog houten kruis + standaard.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Idd!!!
Probeer eens een keer een heel goed gesprek.. ben wel benieuwd wat de buurman nog meer te melde heeft namelijk
Nou ja, prima dat ze in dat boek geloven. Maar verwacht niet dat iedereen in dat zelfde boek geloofd. Dat kan nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:29 schreef DanHardy het volgende:
Een goede verstandhouding met de buren is belangrijk, maar deze man vraagt het om op zijn nummer gezet te worden.
WTF, mensen die geloven in een sprookjesboek
Heb je gelijk in, geloven is een privé zaak. Daar moet je andere mensen niet mee vervelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, prima dat ze in dat boek geloven. Maar verwacht niet dat iedereen in dat zelfde boek geloofd. Dat kan niet
Nee, absoluut niet. Ik geloof niet, maar dat is mijn keuze. Mijn moeder zit wel elke zondag in de christengemeente. Prima, moet zij weten, maar het is niet mijn ding. Ik zit dus ook niet op een bijbelles van mn moeder te wachten. En ik kan me voorstellen dat TS niet op een bijbelles van de buurman zit te wachten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:46 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, geloven is een privé zaak. Daar moet je andere mensen niet mee vervelen.
Zondag, een groot scherm in de tuin, iedereen uitnodigen, BBQ aan en hopen dat Nederland kampioen wordt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:43 schreef paintmeester het volgende:
Geef daarna een groot tuinfeest op zondag en nodig al je familie en vrienden uit.
Natuurlijk uitgezonden door Fok!tvquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hier rest maar 1 oplossing: de Fok!knokploeg er even op af sturen. Dat zijn dan Heatwave voor het betere mekkerwerk, Yvonne voor het kijven op Mien Dobbelsteenmanier en Swetsenegger en Danny voor hun onbehouwen no-nonsens aanpak.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:22 schreef jantco het volgende:
TS, jouw buurman heeft misschien/waarschijnlijk een persoonlijkheidsstoornis. Kijk eens op http://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/persoonlijkheid.php Misschien herken je dan wel het gedrag.
Mocht buurman NPS hebben, dan heeft een goed gesprek niet zoveel zin. Je moet het dan echt bij jezelf zoeken, en het gedrag van de buurman ervaren als iets in de categorie 'pech'. Het is iets als een lekke band, een verzakkend huis, een miskoop, een hagelbui. Jammer, maar niets aan te doen, en er het beste van maken.
Dat dus. Wat ben jij voor mieterige homo? Laat hem de tering krijgen? Ik zou echt lol beleven aan zo'n buurman, geef maar hier.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:43 schreef Maanvis het volgende:
tegen de buurman zeggen dat ie op kan flikkeren met z'n gezeik.
Dat is niet helemaal waar, daar blijft die ook komen en gaan ook al zijn hun wat directer dan ons weer. Het valt wel op dat als die weer gedag met hun zegt wij weer de lul zijn en omgekeerd hun weer de lul als die met ons weer door 1 deur kan. Maar in ieder geval de buurman heeft al een paar dagen geen gedag meer gezegd. Niet dat het mij intresseerd. Ik krijg ook het idee dat hij soms dingen hoort die er niet zijn. Van de week lag ik net een half uur op me bed en begon die te bonken op de muur midden in de nacht. Er was niks geen geluid niks zelfs geen gesnurk ofzo want ik was nog wakker.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef formerjellybean het volgende:
Die andere buren hebben het duidelijk laten merken en hebben geen last meer van hem , denk toch dat dan bij jullie houding ook iets heeft van ik kan het blijven doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |