Haha jij bent echt al aan het tellen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:22 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel nachtjes moet jij nog slapen tot de grote oversteek, Gert?
Ik nog iets van 154 ....
Oe! Effe alle kikkerdril uit de vijver bij moeders verwijderen dit weekend! Wat een achterlijk lawaai maken die! En altijd 's nachts.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
Ah cool, we krijgen weer kikkers hoor ik net.Gelukkig is buiten echt hun ding.
Ik zoek nog steeds kikkerdril voor op de groep!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe! Effe alle kikkerdril uit de vijver bij moeders verwijderen dit weekend! Wat een achterlijk lawaai maken die! En altijd 's nachts.![]()
Of is het al te laat?
En nou wil je dat ik twee emmers met die meuk meeneem van de andere kant van Nederland?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds kikkerdril voor op de groep!
Te laat want het zijn al dikkopjes geloof ik. Straks komt er wel weer dril van een andere soort.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe! Effe alle kikkerdril uit de vijver bij moeders verwijderen dit weekend! Wat een achterlijk lawaai maken die! En altijd 's nachts.![]()
Of is het al te laat?
Ja bah, geile mormels, het klinkt ook echt als de kikkerse versie van krolse katten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Te laat want het zijn al dikkopjes geloof ik. Straks komt er wel weer dril van een andere soort.
Ze houden je gewoon wakker hè, die Kermits als ze bronzig zijn. Kkkikkers!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
En nou wil je dat ik twee emmers met die meuk meeneem van de andere kant van Nederland?
Fijn dat we het daarover eens zijn. 200 kilometer te klotsen.quote:
Dat is wel gezellig, van die springende hompen met oren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:35 schreef CarOnline het volgende:
Avis.
En nee, buiten is niet hun ding.
We hebben ze altijd gewoon binnengehouden, en in de speelkamer lopen ze gewoon rond.
Eerst hele dagen maar dat gekeutel werd ik zo zat dat ze na schooltijd wel ff los mogen.
We laten ze zelf 's avonds ook wel los, is wel geinig.
Alleen nu hebben ze door dat ze de trap op kunnen en dat doen ze dan ook steeds![]()
Laatst kwam 's avonds laat 1 kind naar beneden met: Ehh mam, er zat een konijn op mn buik, ik werd er wakker van![]()
Eh oeps
Daar voelt toch wel iets op te verzinnen. Iets wat dicht is met gaatjes.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Fijn dat we het daarover eens zijn. 200 kilometer te klotsen.
Ubuntu-ads, klopt wel want ik heb me wezenloos gegoogled naar allemaal Ubuntu-zaken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:27 schreef Gert het volgende:
O het is wél een artikel met een link naar de VS..![]()
Wat staat er bij jou voor banner rechtsboven dan?
http://www.telegraaf.nl/b(...)oestel__.html?p=13,1
Eerlijk zeggen als het van Club Doma is.
Ja?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit begint echt éng te worden!
[ afbeelding ]
Aw god!quote:
Ik post net dat ik naar m'n moedertje ga dit weekend, hop: routekaart.quote:
Maar is het nou echt beter? Of is het gewoon leuk om ermee te prutsen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ubuntu-ads, klopt wel want ik heb me wezenloos gegoogled naar allemaal Ubuntu-zaken.
Oh ja!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik post net dat ik naar m'n moedertje ga dit weekend, hop: routekaart.![]()
Ah nee zo is ie niet leuk.![]()
Laat maar. Volgende dijenkletser!
Neuh beter zeker niet, maar wel leukquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar is het nou echt beter? Of is het gewoon leuk om ermee te prutsen?
Goor.quote:
Kee.. lekker prutsen dus.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh beter zeker niet, maar wel leuk. Grafisch ziet ´t er minder uit, en soms moet je op DOSachtige wijze dingen instellen / installeren. Dat kan je je moeder nooit uitleggen
. Voor de gevorderde gebruiker lijkt ´t iets stabieler, dat alle hardware werkt vond ik wel een verrassing
.
Effe de schakelaar in de stoppenkast omgezet eerst? Of echt tien minuten in die herrie staan knutselen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
daaaamn
Komt een man hier aan de deur, drukt op de bel, blijft de bel hangen. Een teringherrie![]()
![]()
. 10 minuten aan prutsen geweest met die man om met een schroevendraaier de bel eraf te halen, voordat ik erachter kwam wat ie eigenlijk kwam doen. Damn wat een herrie
.
Dat dusquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe de schakelaar in de stoppenkast omgezet eerst?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
20:25 docu over de moord op Fortuyn, ned3.
Niks gemist, het was heel slecht.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan kijk ik naar het blok.
Maar bedankt voor de tip.
ja net gekeken, pppfftt vond het wel heftig en zit nu ook met vragen hahaha echt zal het ook zo in nederland wezen als toen met Kennedy.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
20:25 docu over de moord op Fortuyn, ned3.
Ik heb het niet gezien maar wat voor vragen heb je dan? Bedoel Kennedy is nog steeds een mistery, maar de moord op Fortuyn was wel duidelijk.. Maken ze er weer een soap van ofzo?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja net gekeken, pppfftt vond het wel heftig en zit nu ook met vragen hahaha echt zal het ook zo in nederland wezen als toen met Kennedy.
wat vond je er slecht aan dan, vond de feiten die hun opsomde wel geloofwaardig zoals dat de politie er bijna eerder was dan dat Fortyn al neergeschoten was. en van die schutter op het dak en die kogel die te ver lag.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niks gemist, het was heel slecht.
er kwamen allemaal theorieen voorbij zoals een schutter op een dak, een kogel die tever lag de vluchtroute van Volkert van de graaf etc.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar wat voor vragen heb je dan? Bedoel Kennedy is nog steeds een mistery, maar de moord op Fortuyn was wel duidelijk.. Maken ze er weer een soap van ofzo?
Herstel.. Gaat veel te ver allemaal. Tis klaar denk ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat vond je er slecht aan dan, vond de feiten die hun opsomde wel geloofwaardig zoals dat de politie er bijna eerder was dan dat Fortyn al neergeschoten was. en van die schutter op het dak en die kogel die te ver lag.
en van kennedy hebben ze ook een soap gemaakt er staat me iets bij van een zippofilmpje en dat sommige ooggetuigen het zwijgen is opgelegd, ook dat er een ooggetuigen was die iets na had gelaten wat na haar dood mocht worden opengemaakt was ook i.v.m. kennedy.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar wat voor vragen heb je dan? Bedoel Kennedy is nog steeds een mistery, maar de moord op Fortuyn was wel duidelijk.. Maken ze er weer een soap van ofzo?
ja of BNN heeft een beerput geopend en wordt er vernieuwd onderzoek gedaan, ja wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Herstel.. Gaat veel te ver allemaal. Tis klaar denk ik
Er werd iets van 20min tijd besteed aan ´t JSFverhaal terwijl dat echt nergens op gebaseerd is. Op een politieke switch zoals ´t CDA die wekelijks maakt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat vond je er slecht aan dan, vond de feiten die hun opsomde wel geloofwaardig zoals dat de politie er bijna eerder was dan dat Fortyn al neergeschoten was. en van die schutter op het dak en die kogel die te ver lag.
Jammerquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje ik zie je smsje nu pas.![]()
Ja ik was ska'en. Helemaal uit mijn dak gegaan, lekker in de "pit"gedanst en gesprongen.![]()
Toen ik erachter kwam dat ik geen mobiel bij mij had heeft Erwin nog geprobeert jullie zijn nummer te pm'en. Na veel gedoe eindelijk het bericht klaar, zagen we nergens een "sendknop".![]()
Ik ben helemaal hyper van de adrealine.
De vernomen Kennedy killer is zelf afgeschoten. Oswald heette hij. Tot nu toe is het nooit bewezen iid. Maar de moord op Fortuyn is toch wel even andersquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en van kennedy hebben ze ook een soap gemaakt er staat me iets bij van een zippofilmpje en dat sommige ooggetuigen het zwijgen is opgelegd, ook dat er een ooggetuigen was die iets na had gelaten wat na haar dood mocht worden opengemaakt was ook i.v.m. kennedy.
en degene die orson neergeschoten had was lid van de maffia ruby nog wat dacht ik.
Heb wel een tijd geleden een intervieuw gezien met de dochters van die orson ( dacht dat ie zo heet uit blote hoofd)
Een banquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik was ska'en. Helemaal uit mijn dak gegaan, lekker in de "pit"gedanst en gesprongen.![]()
Toen ik erachter kwam dat ik geen mobiel bij mij had heeft Erwin nog geprobeert jullie zijn nummer te pm'en. Na veel gedoe eindelijk het bericht klaar, zagen we nergens een "sendknop".![]()
Peter R de Vries heeft een uitgebreide uitzending over de moord op Kennedy, die bewijzen lagen er veel dikker bovenop.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
De vernomen Kennedy killer is zelf afgeschoten. Oswald heette hij. Tot nu toe is het nooit bewezen iid. Maar de moord op Fortuyn is toch wel even anders
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Peter R de Vries heeft een uitgebreide uitzending over de moord op Kennedy, die bewijzen lagen er veel dikker bovenop.
o ja oswald hete die man.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
De vernomen Kennedy killer is zelf afgeschoten. Oswald heette hij. Tot nu toe is het nooit bewezen iid. Maar de moord op Fortuyn is toch wel even anders
Ik ga mijn ski's waxen.. Je weet maar nooitquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja oswald hete die man.
en kan wel anders wezen dan bij kennedy maar heeft toch met politiek te maken.
en ja misschien wilde ze geen Pim als minister president, zag je hem al op de trap staan naar beatrix, hey trix wat heb je vandaag weer mooie jurk aan, kleurt mooi bij je ogen. nee je weet maar nooit misschien had die volkert wel helpers, ze eindigde ook wel raar die BNN over volkert zijn vriendin die heeft een luxieus leventje op de Bahama`s dus ze sugereren ja ze hebben geld voor die moord gehad ( dat maak ik erop uit).
wat anders wat ligt de Amstel er mooi bij zo verlicht ned. 1
Precies ja, niemand die ´t weet en daarom was de docu zo slechtquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef Toverheks het volgende:
zijn vriendin die heeft een luxieus leventje op de Bahama`s dus ze sugereren ja ze hebben geld voor die moord gehad ( dat maak ik erop uit).
ja vond dat een vreemde afsluiting, ach dan kunnen ze volgende keer een doc. maken over de vriendin van.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies ja, niemand die ´t weet en daarom was de docu zo slecht. Wordt er zoiets in een bijzin gezegd.
Dat is rete cool !!!! Ik word oudquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
\
Ja
Ze speelden ook guns of navarone, maar dan nog meer uptempo en meer geschreeuw!![]()
Moet werken morgen dus ging ´t sowieso niet laat makenquote:
Is van de skatelites die speelden vorig jaar op parkpop.quote:
Ok gelukkig!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet werken morgen dus ging ´t sowieso niet laat maken.
Mocht je willenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok gelukkig!
Het helpt niet zeker als ik zeg dat het al om 10 over 9 afgelopen was?
Ik heb stiekem vals gespeeld met de wegwerpcamerafotowedstrijd!Ik gaf mijn camrea even aan iemand met een perskaart, maar hij ging helemaal los
Heeft wel 4 foto's ofzo gemaaktt
dichterbij en ik kon alleen maar denken: man, maak niet zoveel, ik heb er maar 27!
En ik zal de foto's die hij maakte ws toch niet gebuiken voor de wedstrijd want moreel besef enzo.
(
Smiley overkill, als het topic nu niet dood is weet ik het ook niet meer.
Heb de hoed niet meer maar jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet!![]()
Maar ik begrijp dat jij ska ook leuk vindt?
Ah ok, anders had ik het morgen even gekeken, maar das de moeite dus niet waard.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:
*streept Pietje ook af op het lijsje, als in onpartijdig tijdens eventuele nog komendequote:
Omdat?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
*streept Pietje ook af op het lijsje, als in onpartijdig tijdens eventuele nog komende
meningsverschillen en/of discussies*
dat was de laatste....
![]()
handneuken zeker?quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:54 schreef remlof het volgende:
Gezellig hier weer. Kan ook niet even weg om te neuken ook he?
Heb nog wel effe rondgekeken, zo gek druk was het niet, maar zag je niet. Wij stonden bovenaan de trappen waar het langst zon is, dat gespring vooraan het podium is voor de jeugd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn God, denk je nu echt dat iedereen met lijntjes met elkaar in verbinding staat? Met als doel world domination? Paranoia to the max.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:49 schreef FANN het volgende:
*streept Pietje ook af op het lijsje, als in onpartijdig tijdens eventuele nog komende
dat was de laatste....
![]()
Shit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
hihi, Cc heeft mijn world-domination-plan niet door.
Oh, die heb ik ook niet. Maar ik heb nog steeds wel die nare bemoeizucht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, is ook. Maar de illusie dat je daar ooit nog iets aan kan doen, blijt een illusie.
omdat het zonnetje schijnt Cc daarom maar 2 keer goedemorgenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:30 schreef Copycat het volgende:
Waarom wens ik jullie twee keer goedemorgen? Daar moet iets achter zitten!!!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb nog wel effe rondgekeken, zo gek druk was het niet, maar zag je niet. Wij stonden bovenaan de trappen waar het langst zon is, dat gespring vooraan het podium is voor de jeugd.![]()
En toen de zon weg was zijn we naar café de zwarte ruiter gegaan om te eten, Dat was hard nodig. Zelf was ik wat later naar het plein gekomen, maar een paar van het gezelschap waren al vanaf halverwege de middag aan het tanken op de nuchtere maag. Dat tikte zicht- en hoorbaar aan.
Ja en dat komt allemaal door liesje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, denk je nu echt dat iedereen met lijntjes met elkaar in verbinding staat? Met als doel world domination? Paranoia to the max.
En een goedemorgen.
En een goedemorgen
Dan ben ik benieuwd in welk kamp ik ben ingedeeldquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was de laatste....
![]()
Ponykamp?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd in welk kamp ik ben ingedeeld
Nou, de meesten hier wel. Waarmee ik niet wil zeggen dat zoiets altijd de doorslag geeft in meningsverschillen, maar de meeste mensen hier hebben wel een lijntje met íemand. Geeft verder toch ook niet, gaat ook wel vanzelf als je zolang met een kliek op hetzelfde topic zit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, denk je nu echt dat iedereen met lijntjes met elkaar in verbinding staat? Met als doel world domination? Paranoia to the max.
En een goedemorgen.
En een goedemorgen
Ja op een gegeven moment ben je benieuwd naar de gezichten en ga je meetenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, de meesten hier wel. Waarmee ik niet wil zeggen dat zoiets altijd de doorslag geeft in meningsverschillen, maar de meeste mensen hier hebben wel een lijntje met íemand. Geeft verder toch ook niet, gaat ook wel vanzelf als je zolang met een kliek op hetzelfde topic zit.
Maar ik vraag me dus echt af of je dat 'lijntje' ook letterlijk moet nemen (quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:55 schreef Marrije het volgende:
Nou, de meesten hier wel. Waarmee ik niet wil zeggen dat zoiets altijd de doorslag geeft in meningsverschillen, maar de meeste mensen hier hebben wel een lijntje met íemand. Geeft verder toch ook niet, gaat ook wel vanzelf als je zolang met een kliek op hetzelfde topic zit.
Wij hebben net in onderling overleg vastgesteld dat Fann spoken ziet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dus echt af of je dat 'lijntje' ook letterlijk moet nemen () . Op mij komt het over alsof als je beef hebt met A, A meteen B, C, D, E en F mobiliseert via pm of zo om te helpen de ruzie te winnen. Dat lijkt me erg overdreven. Zo niet, dan ben ik blij dat ik me daar niet druk om kan maken.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment ben je benieuwd naar de gezichten en ga je meetenen word je verliefd
Jippie!quote:
Dat lijkt mij ook wat overdreven en de gemiddelde persoon hier is ook wel zo gebekt dat dat niet eens nodig isquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dus echt af of je dat 'lijntje' ook letterlijk moet nemen () . Op mij komt het over alsof als je beef hebt met A, A meteen B, C, D, E en F mobiliseert via pm of zo om te helpen de ruzie te winnen. Dat lijkt me erg overdreven. Zo niet, dan ben ik blij dat ik me daar niet druk om kan maken.
Ja!quote:
Oh gelukkig, ik PMde Gert, Deisyy, Toferheks en Pietje net nog dat ik benieuwd was of je wel kon gaan!quote:
We hebben een telefoonketting.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, en mij word weer niets gevraagd zeker.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik PMde Gert, Deisyy, Toferheks en Pietje net nog dat ik benieuwd was of je wel kon gaan!
Nou, en sinds wanneer wordt Deissy daarover bericht?!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, en mij word weer niets gevraagd zeker.
Heb jij weer!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!![]()
Mijn kliekje belde:" Je gaat niet, je gaat niet!!"![]()
![]()
Omgwtfbbq! En nu is die alweer open en dat is best jammer want een martelaar zijn heeft ook wel wat.
Hoi CarOooooooo!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb jij weer!
En een goeie morgen allen op deez zonnige dag.
Nee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, en mij word weer niets gevraagd zeker.
Nah vooruit, mag je in mijn kampquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:14 schreef Noek het volgende:
Ja, doe er maar grappig over allemaal. Zo leuk is het allemaal niet!
mogge Caro ook hier in Amsterdam een heerlijk zonnetje al op mijn balkonnetjequote:Op donderdag 6 mei 2010 10:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb jij weer!
En een goeie morgen allen op deez zonnige dag.
Oeh, die gaat in mijn sigquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en hoe, jij hebt een leuke en vooral humorvolle Ian
![]()
Ik wil ook een Ian
hahahha maar meen het ook en ik mis zijn posten doe hem maar de gr. en ach geef hem ook maar een lekkere zoen van mequote:
Met mijn überkliek. Dat is meneer en we gaan een weekend. En dat kost niet zoveel want ik heb beloofd niet te gaan winkelen. *neurotisch spastische bewegingen maaktquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:15 schreef Copycat het volgende:
Niemand heeft mij geïnformeerd, dus wat ga je doen in Edinburgh en met wie en voor hoelang en hoeveel gaat dat geintje wel niet kosten?
Noekiepoekiebamischijf!quote:
Romantisch met zijn tweetjes? Als je een oppas nodig hebt, dan weet je me te vinden hè? Zoals altijd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:20 schreef Noek het volgende:
Met mijn überkliek. Dat is meneer en we gaan een weekend. En dat kost niet zoveel want ik heb beloofd niet te gaan winkelen. *neurotisch spastische bewegingen maakt
Als je niet gaat winkelen, wat moet je dan in vredesnaam in Edinburgh?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Met mijn überkliek. Dat is meneer en we gaan een weekend. En dat kost niet zoveel want ik heb beloofd niet te gaan winkelen. *neurotisch spastische bewegingen maakt
Oh wat fijn! Die ruimte in je kjop nu ook. Fijn, fijn, fijn!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Noekiepoekiebamischijf!
Ik heb mn kamer klaar!
Das een vuilinszak of 6 met kleding
Maar nu is de gansche bovenverdieping ontdaan van meuk wat er niet hoorde, wegegooid kon, uit de mode of te klein is.
Oh vanavond weer Frans Duijts!
Of was dat gisteravond?
Kiek'n, slenteren, eten en drinken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je niet gaat winkelen, wat moet je dan in vredesnaam in Edinburgh?
Alles kan kapot dus ook beloftes. Maar het allerleukste zijn principes. Die knisperen als je ze doodtrapt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Romantisch met zijn tweetjes? Als je een oppas nodig hebt, dan weet je me te vinden hè? Zoals altijd.
En maakt belofte schuld of kan je die belofte ook heel schattig verbreken?
Ja, tis ook lekker.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh wat fijn! Die ruimte in je kjop nu ook. Fijn, fijn, fijn!![]()
Kweenie wanneer dat is. Vorige week hebben we ook al gemist. We kunnen wel een tijd afspreken en dan kijken we uitzending gemist. We vragen dan aan Gert of Pietje, die zijn toch partijdig gewoon een eigen topic want het is wel een RLS. Toch?
Ik moet nog steeds 3 planken.
Echt sfeer ja, nog voor kinderbedtijd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:18 schreef Toverheks het volgende:
ff de sfeer hier verhogen, vanmiddag 17.45 op RTL 7
AJAX-Feyenoord de scheidsrechter is Luiggie
Geen HOL. Lelijk oud versleten kutdorp.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je niet gaat winkelen, wat moet je dan in vredesnaam in Edinburgh?
Hier, deze is zo goed als "eigen" want er is al 347 jaar niet meer in gepost.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:32 schreef Noek het volgende:
Gert en Pietje mogen wij een eigen Duijts topic?
Rrrril.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:43 schreef Noek het volgende:
Ik vind dit persoonlijk wel een ontspannend nummer.
Frans Duijts met reallifesoap bij RTL 4
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:44 schreef Gert het volgende:
De "Damschreeuwer" heeft spijt, en er zat geen diepere gedachte of bedoeling achter zijn aktie, hij was slechts gefrustreerd over zijn leven en dronken.
Anti-climax. Breek je daar je been voor.
Nu voel ik de drang om hem ook echt te bekijken. You made me do it. Echt, het allerslechtste weet je naar boven te halen. Het is een gave.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Rrrril.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat accentje ook. Wannabe hazes plofkop.
Wel een goede actrice trouwens, die blonde.![]()
't Is maar goed dat mevrouw Duijts een oogje in het zeil houdt!!!!
En ik nog denken dat je hem speciaal had uitgezocht op wanstaltigheid, en dat jou dat zo goed gelukt was.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu voel ik de drang om hem ook echt te bekijken. You made me do it. Echt, het allerslechtste weet je naar boven te halen. Het is een gave.![]()
Hij klinkt echt als Hazes hè. Die zatte bij Vlemmix, die was pas slecht. Dat was ook gelijk de enige keer dat ik het gekeken heb. Gelijk op het hoogtepunt gestopt.
We zijn voor Feijenoord hier, toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:18 schreef Toverheks het volgende:
ff de sfeer hier verhogen, vanmiddag 17.45 op RTL 7
AJAX-Feyenoord de scheidsrechter is Luiggie
kan mij het schelen voor wie je bentquote:
Nee, Ajax is toch voortaan de eeuwige tweede?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan mij het schelen voor wie je bentajax the best
Voetballen? Owja, dat doen die hequote:Op donderdag 6 mei 2010 11:40 schreef Copycat het volgende:
Niet dat voetballen me ook maar één seconde boeit ...
misschien is dit wat voor je, want kan die dronken imitator nergens vinden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu voel ik de drang om hem ook echt te bekijken. You made me do it. Echt, het allerslechtste weet je naar boven te halen. Het is een gave.![]()
Hij klinkt echt als Hazes hè. Die zatte bij Vlemmix, die was pas slecht. Dat was ook gelijk de enige keer dat ik het gekeken heb. Gelijk op het hoogtepunt gestopt.
Alsof ze in die laatste 20 minuten die 20-0 achterstand nog in kunnen halenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:41 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat Ajax de eerste 70 minuten op halve kracht speelt, dan krijg je toch nog een beetje het idee van een echte wedstrijd
Misschien is het leuk voor de wedstrijd als Feyenoord met 14 man mag spelen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:41 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat Ajax de eerste 70 minuten op halve kracht speelt, dan krijg je toch nog een beetje het idee van een echte wedstrijd
Als er geen idioten waren die het ervoor over hadden hadden we geen idioot die het ervoor vroegquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien is dit wat voor je, want kan die dronken imitator nergens vinden.
[ afbeelding ]
André Hazes Jr. (door velen Dré Jr. genoemd) Kost ¤ 2950.00 denk voor een half uur een medley van zijn pa ten gehoren brengenben gek op Hazes maar kijk eens wat hij er voor vraagt voor een lullig optreden. (terwijl je niet eens in zijn ogen kan kijken want die achtelijke pony hangt ervoor)
wij hebben Suarez en die wilt knallen hoor vanmiddag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:41 schreef Jian het volgende:
14 man ... ? zoveel spelers hebben ze volgens mij niet meer, dan moeten Been en Beenhakker zelf mee doenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is het leuk voor de wedstrijd als Feyenoord met 14 man mag spelen.
ja zie je die prijs wat hij ervoor vraagt??/ wat kan hij nou helemaal, heeft nog niet eens een mavodiploma op zak en teerd op de naam van zijn vader, ( zo zie ik dat) had hem bij bananensplit gezien, die verontwaardiging over een overhemd die 300 euro koste, hoe oud is die gozer en draagt nu al overhemden van zoveel geld.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Als er geen idioten waren die het ervoor over hadden hadden we geen idioot die het ervoor vroeg
Ja, grappig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:41 schreef D. het volgende:
Stond zelfs op de FP dat ze de allebeste nr. 2 ooit waren
Als men het er toch voor over heeft, moeten ze dat toch lekker zelf weten. En als hij driehonderd euro wil en kan betalen voor een overhemd, is het toch zijn pakkie an? Niks om van te kotsen, vind ik dan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:48 schreef Toverheks het volgende:
ja zie je die prijs wat hij ervoor vraagt??/ wat kan hij nou helemaal, heeft nog niet eens een mavodiploma op zak en teerd op de naam van zijn vader, ( zo zie ik dat) had hem bij bananensplit gezien, die verontwaardiging over een overhemd die 300 euro koste, hoe oud is die gozer en draagt nu al overhemden van zoveel geld.
echt soms denk ik
Dit is een andere 'league'quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
Waar is dit potje eigenlijk voor, want Twente is toch al kampioen?
Twente heeft een schaal, Ajax wil een beker. Amsterdammers zijn dorstige types.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
Ja, wil ik ook wel weten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
Degene die een heel servies wint, kennelijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:51 schreef Copycat het volgende:
Maar wie is dan het kampioenst?
Twente wint de reguliere competitie, Ajax de beker-competitie. Dus Ajax is beter, da's logisch.quote:
Nou, ik vind dat Dré dan maar die 110 miljard aan de Grieken moet betalenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als men het er toch voor over heeft, moeten ze dat toch lekker zelf weten. En als hij driehonderd euro wil en kan betalen voor een overhemd, is het toch zijn pakkie an? Niks om van te kotsen, vind ik dan.
Maar het maaiveld is kort gewiekt.
oh kom op Cc een jongentje van 16, echt snap zulke dingen niet dure kleding etc en dan nog gaan roepen ook wat het kost.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als men het er toch voor over heeft, moeten ze dat toch lekker zelf weten. En als hij driehonderd euro wil en kan betalen voor een overhemd, is het toch zijn pakkie an? Niks om van te kotsen, vind ik dan.
Gaan ze die winnen dan? Of is dat net zo zeker als dat ze die schaal gingen winnen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twente wint de reguliere competitie, Ajax de beker-competitie. Dus Ajax is beter, da's logisch.
Wat een afgunst! Laar die gozer lekker van zijn geld genieten. Omdat iemand anders het niet zo breed heeft, mag hij het ook niet breed laten hangen? Zo'n kleingeestige gedachte vind ik dat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
oh kom op Cc een jongentje van 16, echt snap zulke dingen niet dure kleding etc en dan nog gaan roepen ook wat het kost.
weet je wel hoe mensen van die leeftijd moeten buffelen om maar uberhaut een overhemd te kunnen kopen van dat geld krantenwijk vakken vullen etc. ik vind hij loopt zo te koop met alles.
Samen met die dochter van Curry en Paay! Die loopt ook in designerkleding. Zonder krantenwijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, ik vind dat Dré dan maar die 110 miljard aan de Grieken moet betalen
heeft niks met afgunst te makenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een afgunst! Laar die gozer lekker van zijn geld genieten. Omdat iemand anders het niet zo breed heeft, mag hij het ook niet breed laten hangen? Zo'n kleingeestige gedachte vind ik dat.
Heel logisch !quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twente wint de reguliere competitie, Ajax de beker-competitie. Dus Ajax is beter, da's logisch.
Waarom moet je dan kotsen van de manier waarop hij zijn geld uitgeeft?quote:
Heb je die shirts van Dré wel eens gezien?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom moet je dan kotsen van de manier waarop hij zijn geld uitgeeft?
Fersaaschie van de Albert Cuyp?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je die shirts van Dré wel eens gezien?
hoe hij doet, zijn air, of zoals ik zeg kapsones.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom moet je dan kotsen van de manier waarop hij zijn geld uitgeeft?
Precies wat ik bedoel dus. Je mag wel geld hebben, maar het laten blijken is een grote no-no. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. En laat svp niet merken dat je geld hebt, want dat is verderfelijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:06 schreef Toverheks het volgende:
hoe hij doet, zijn air, of zoals ik zeg kapsones.
hij loopt door almere met een air van mensen zien jullie wie ik ben ja ja ik ben de zoon vVan.
kan mij niet schelen wat hij met zijn geld doet al veegt hij zijn reet ermee af, maar hou niet van die types die er te koop mee lopen.
gewoon vers met de pot mee laten eten, alles pleur je in een blender en maakt er een heerlijk vloeibaar papje van, willen ze dat niet roer je er gewoon een potje appelmoes doorheenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef Jian het volgende:
Goed, mooi allemaal, maar ik wilde het eens hebben over babyvoeding, Vers of uit een Potje ?
ieder zijn mening Ccquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel dus. Je mag wel geld hebben, maar het laten blijken is een grote no-no. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. En laat svp niet merken dat je geld hebt, want dat is verderfelijk.
Also sprach Calvijn.
True. En die mogen best verschillen en daar mag je ook best over lullen. Ook dat is rijkdom.quote:
mooi gezegtquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. En die mogen best verschillen en daar mag je ook best over lullen. Ook dat is rijkdom.
Ja maar van die potjes schijn je zo lekker af te vallenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon vers met de pot mee laten eten, alles pleur je in een blender en maakt er een heerlijk vloeibaar papje van, willen ze dat niet roer je er gewoon een potje appelmoes doorheen
ga jij nou straks eens naar je supermarkt in de buurt, en bekijk dan die potjes, vooral met spinazie of dopertjes erdoor heen, ten eerste het ruikt nergens naar en ten 2e wat ik me ervan nog kan herrineren het is net kots hahha echt of met worteltjes erdoor heen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar van die potjes schijn je zo lekker af te vallen
De zoon van een dikke dronklap die zich kapotzoop?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:06 schreef Toverheks het volgende:
hij loopt door almere met een air van mensen zien jullie wie ik ben ja ja ik ben de zoon vVan.
Je krijgt het dekseltje er niet af?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar van die potjes schijn je zo lekker af te vallen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je krijgt het dekseltje er niet af?
En dan ook nog eens in Almerequote:Op donderdag 6 mei 2010 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
De zoon van een dikke dronklap die zich kapotzoop?
Niet echt iets om trots op te zijn
nou eerlijk is eerlijk ze wonen wel mooi daar aan het water, bootje achter en het is in de *goeie Buurt*quote:
Maar het blijft Almere.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:23 schreef Toverheks het volgende:
nou eerlijk is eerlijk ze wonen wel mooi daar aan het water, bootje achter en het is in de *goeie Buurt*
Ik vergelijk Almere altijd met de Blokker. Alles is nieuw, lelijk en meestal al defect voordat je het gebruikt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou eerlijk is eerlijk ze wonen wel mooi daar aan het water, bootje achter en het is in de *goeie Buurt*
Is HET nieuwe dieet in LA Lady Gaga en Jennifer Aniston schijnen ervan te "smullen"quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je krijgt het dekseltje er niet af?
Oh! In dat geval moet ik dat ook gaan volgen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:30 schreef Jian het volgende:
Is HET nieuwe dieet in LA Lady Gaga en Jennifer Aniston schijnen ervan te "smullen"
In Tinseltown zijn ze sowieso niet goed bij hun hoofd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Is HET nieuwe dieet in LA Lady Gaga en Jennifer Aniston schijnen ervan te "smullen"
Maak je je nou nog steeds zorgen over je massieve achterkant?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh! In dat geval moet ik dat ook gaan volgen!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn (mini) ipod is weg, al een tijdje en geen idee waar hij is.
Hij lag altijd op de stapel post bij de voordeur, zodat ik hem niet vergat als ik ergens heen ging maar toen mijn ouders hier waren kwam mijn vader op een gegeven moment triomfantelijk binnenlopen met kijk eens, dit lag op de gang, die was je zeker kwijt? Eh nee, die hoort daar. Maar toen heb ik hem dus ergens neergelegd en nu kan ik hem niet meer vinden.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:36 schreef Jian het volgende:
Ik denk dat ik vanavond tijdens de wedstrijd, ipv van Lays Bolognese , maar eens ga voor het "Stoofpotje met wortel en tomaat, vanaf 8 maanden"
Mijn vader weet amper wat een ipod isquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je nu gaat zoeken vind je hem niet, die kom je wel weer ergens tegen als je er niet meer aan denkt.
( of misschien heeft je pa hem stiekum meegenomen)
Dat overhemd was gesponsord. Daarom sloeg ie ook op tilt toen dat aan flarden werd gescheurd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een Shandy ipv bier?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:36 schreef Jian het volgende:
Ik denk dat ik vanavond tijdens de wedstrijd, ipv van Lays Bolognese , maar eens ga voor het "Stoofpotje met wortel en tomaat, vanaf 8 maanden"
Dan rinkel je je bel terwijl je zingtquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn vader weet amper wat een ipod is
Maar idd, geen zin om te zoeken ook, maar hij is inmiddels al een paar weken weg en ik wil muziek op mijn fiets.
Aha! Dat staat ook wel bekend als de Jean-Marie Pfaff-variant.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat overhemd was gesponsord. Daarom sloeg ie ook op tilt toen dat aan flarden werd gescheurd.
Ja, toevallig heb ik dat gezien op bananasplit
Nee, die is met een paar ferme bewegingen weggekniptquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Maak je je nou nog steeds zorgen over je massieve achterkant?
Voetbalcollege deel 3.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is een andere 'league'Geen idee welke
Tot zover mijn kennis over voetbal
God nou.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:50 schreef Gert het volgende:
Je hebt ook nog de "Johan Cruyff-schaal". De landskampioen speelt dan tegen de bekerwinnaar. Die "schaal" neemt echt niemand serieus. Volgens mij ook Johan zelf niet, die baalt een beetje dat-ie z'n naam daaraan heeft verbonden vermoedelijk.
Ik zat al niet eens meer te kijken, maar mijn Lief vond het ook enorm slecht....quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die Kennedy-beelden zag ik wel langskomen, en toen heb ik iets geroepen over blasfemie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja net gekeken, pppfftt vond het wel heftig en zit nu ook met vragen hahaha echt zal het ook zo in nederland wezen als toen met Kennedy.
Wat een zelfvertrouwen. Hij laat zich geen moment van de wijs brengenquote:
Ah, Twente is dus het best, en Ajax kan nog een beker winnen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Voetbalcollege deel 3.
Je hebt de competitie, daarin speelt elk team twee keer tegen elkaar (uit en thuis).
En je hebt de beker. Daarin wordt dmv loting bepaald tegen wie je speelt. De winnaar gaat door, de verliezer valt af. Feyenoord en Ajax wonnen alle gelote wedstrijden en staan nu in de finale.
Bij de beker komt dus ook wat meer geluk kijken dan bij de competitie. Bijvoorbeeld: voor deze beker schakelde Feyenoord in de laatste drie wedstijden achtereenvolgens de nummer 5, nummer 3 en nummer 1 van de eredivisie uit (de eredivisie is de hoogste league).
Ajax lootte in dezelfde ronden tegen een amateurclub, een eerste divisieclub en de nummer 13 van de eredivisie.
Het winnen van de competitie staat (een stuk) hoger aangeschreven dan het winnen van de beker.
Toch doet de beker er wel toe, qua sportief aanzien. EN mocht je dat in de competitie nog niet hebben behaald, dan geeft het winnen van de beker ook recht op Europees voetbal.
Je hebt ook nog de "Johan Cruyff-schaal". De landskampioen speelt dan tegen de bekerwinnaar. Die "schaal" neemt echt niemand serieus. Volgens mij ook Johan zelf niet, die baalt een beetje dat-ie z'n naam daaraan heeft verbonden vermoedelijk.
Dat viel me ook op. Hij is daar ook nog maar 22, trouwens.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een zelfvertrouwen. Hij laat zich geen moment van de wijs brengen
Ik weet niet waar jij zit, maar ik ben (as always) Zwisterland, en daar is nog ruimte voor jequote:Op donderdag 6 mei 2010 09:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd in welk kamp ik ben ingedeeld
Dat denk jij maar, dat jij Zwisterland bent. Ondertussen ben je gewoon hartstikke Afghanistan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:07 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet waar jij zit, maar ik ben (as always) Zwisterland, en daar is nog ruimte voor je
Ik kijk om kwart voor acht wel op TT. Ik vind het zo... niéts, deze "oplossing". Leuk natuurlijk als Feyenoord 'm wint maar die kans is heel klein dankzij de KNJB.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
God nou.![]()
Ga je kijken vanavond of ben je er wel klaar mee?
Maar toch is het toetsenbord nog niet buitenspel zo te zien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:
Kan ke ook nog even buitenspel uitleggen?
Ik heb net aardbeien met poedersuiker op mijn toetsenbord laten vallen ...
En in pak, en getrouwd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Hij is daar ook nog maar 22, trouwens.
Echt niet... ik ben drugsvrijquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk jij maar, dat jij Zwisterland bent. Ondertussen ben je gewoon hartstikke Afghanistan.
Ze staan allemaal in verschrikkelijke combinaties, dat is deels de tijd en het lijkt erop dat ze het erom hebben gedaan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit pak is ook fijn (net als de solo)
Ik heb sterk het vermoeden dat hij kleurenblind was
quote:
Dan hoop ik toch dat hij er nog een aantal kwaltiteitsposts uit weet te persen, dan is het tenminste nog ergens goed voorquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
Hoi Ian! Voordat je denkt dat jouw komst het einde van mijn pauze betekent.
Goed mogelijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze staan allemaal in verschrikkelijke combinaties, dat is deels de tijd en het lijkt erop dat ze het erom hebben gedaan.
Neuh, het was een puinhoop in Huize Zappa zoals je die ook zou verwachten. Zag eens in een docu een stukje waar de kleine Dweezil "in bad ging". Dat kwam er op neer dat hij in de gootsteen zat terwijl de afwas nog opgestapeld op het aanrecht stondquote:Maar kennelijk had Zappa geen vrouw zoals Hella de Jonge die haar man netjes in de kleren steekt
oh wat een opluchting voor die ouders zeg, ja die kwamen van spanje naar nederland om meer van de politie te horen, ach hoop dat die ouders nu meer rust krijgen en het kunnen afsluiten zoals ze zeggen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Wou je zeggen van niet dan?![]()
NWS-flash: de verdachte die opgepakt is in de zaak Andrea Luten heeft bekend, zonder noemenswaardige druk van de politie.
Wat deed zijn vrouw dan wel, behalve kinderen opvoeden? Als ze dat deed, tenminste? Ik heb gehoord dat ze het prima vond dat hij zich on tour liet 'helpen' door aardige dames, misschien was dit de ruil die ze hadden voor de puinhoop thuis?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed mogelijk.
[..]
Neuh, het was een puinhoop in Huize Zappa zoals je die ook zou verwachten. Zag eens in een docu een stukje waar de kleine Dweezil "in bad ging". Dat kwam er op neer dat hij in de gootsteen zat terwijl de afwas nog opgestapeld op het aanrecht stond
Dat accent!quote:
Voor een ouder moet zoiets ronduit dramatisch zijn idd.... het is al een ramp en dan daar nog een keer bovenop dat de dader maar niet gevonden kan worden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat een opluchting voor die ouders zeg, ja die kwamen van spanje naar nederland om meer van de politie te horen, ach hoop dat die ouders nu meer rust krijgen en het kunnen afsluiten zoals ze zeggen.
zag een intervieuw ook met de moeder van marion en Romy die hoopte ook zo dat het nu aan het licht kwam, en vertelde ook dat de ouders van tanja groen nu ook maar eens moeten weten waar tanja ligt,om het af te sluiten. en zo zijn er nog meer verdwenen kinderen.
echt ben blij voor de ouders van Andrea luten.
Verwacht niet al te veel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat hij er nog een aantal kwaltiteitsposts uit weet te persen, dan is het tenminste nog ergens goed voor
Die zijn ook al niet te vreten en je krijgt gelijk maagpijn...quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha neem er wel een potje appelmoes bij
ja lees net in de telegraaf, 1 verdachte zit nu in laatste jaar van studie voor advocaat, omdat hij onder zware druk bekent had zeg maar maar helemaal niks met die zaak te maken had.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor een ouder moet zoiets ronduit dramatisch zijn idd.... het is al een ramp en dan daar nog een keer bovenop dat de dader maar niet gevonden kan worden.
Ook voor de eerdere verdachten moet het een enorme opluchting zijn.
Heb je geen tijd tussen het afwassen en stofzuigen door?quote:
Die aardige dames deden ook nog eens de huishouding, begreep ik. Gezien haar huidige bezigheden met de Zappa Family Trust zou het goed kunnen dat Gail destijds ook al zakelijk betrokken was bij de carrière van Frank. Verder klom ze uit putten zoals op mijn user-icon.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat deed zijn vrouw dan wel, behalve kinderen opvoeden? Als ze dat deed, tenminste? Ik heb gehoord dat ze het prima vond dat hij zich on tour liet 'helpen' door aardige dames, misschien was dit de ruil die ze hadden voor de puinhoop thuis?
Ontzettend fijn voor de ouders maar ook voor de verdachten en dan in het bijzonder die Richard Kelly.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
NWS-flash: de verdachte die opgepakt is in de zaak Andrea Luten heeft bekend, zonder noemenswaardige druk van de politie.
Richard Kelly werd zelfs vervolgd en voor de rechter gesleept. De woede over zijn onterechte vervolging zette de stratenmaker om in een enorme studiedrang: Kelly bijt zich momenteel vast in een studie strafrecht. Hij wil zélf advocaat te worden, om dergelijke dwalingen te voorkomen. "Ik zit in mijn laatste jaar", zegt Kelly, die deze week als eerste hoorde van de arrestatie. Ook zojuist belde de recherche hem om hem als een van de eersten op de hoogte te brengen van de bekentenis. „Ik vroeg meteen: „Hebben jullie niet teveel druk uitgeoefend, maar daar was geen sprake van, zei die rechercheur. de bekentenis was heel snel gekomen.”quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ontzettend fijn voor de ouders maar ook voor de verdachten en dan in het bijzonder die Richard Kelly.
Ik kan niet goed zien wat er op je avatar staat, maar het is dus een put. Waarom klom ze uit putten?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die aardige dames deden ook nog eens de huishouding, begreep ik. Gezien haar huidige bezigheden met de Zappa Family Trust zou het goed kunnen dat Gail destijds ook al zakelijk betrokken was bij de carrière van Frank. Verder klom ze uit putten zoals op mijn user-icon.
En reken maar dat iedereen hem alsnog als de moordenaar zag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Richard Kelly werd zelfs vervolgd en voor de rechter gesleept. De woede over zijn onterechte vervolging zette de stratenmaker om in een enorme studiedrang: Kelly bijt zich momenteel vast in een studie strafrecht. Hij wil zélf advocaat te worden, om dergelijke dwalingen te voorkomen. "Ik zit in mijn laatste jaar", zegt Kelly, die deze week als eerste hoorde van de arrestatie. Ook zojuist belde de recherche hem om hem als een van de eersten op de hoogte te brengen van de bekentenis. „Ik vroeg meteen: „Hebben jullie niet teveel druk uitgeoefend, maar daar was geen sprake van, zei die rechercheur. de bekentenis was heel snel gekomen.”
Dat deed ze voor de hoes van Hot Ratsquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet goed zien wat er op je avatar staat, maar het is dus een put. Waarom klom ze uit putten?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:38 schreef Noek het volgende:
[..]
En reken maar dat iedereen hem alsnog als de moordenaar zag.
Een paar ex-verdachten zijn ook aan de drank geraakt en eentje is er suicidaal geworden, lees ik net.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Grappig, maar meer als gimmick. Technisch vind ik het niet echt bijzonder.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:42 schreef Jian het volgende:
Zag deze nog bij Britain's got Talent 2010, heftig wel![]()
"Yeah, he should have covered more ground"quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grappig, maar meer als gimmick. Technisch vind ik het niet echt bijzonder.
Dat zei de jury?quote:
Oh! Duidelijk! Zie je, ik ben hier niet de grote Zappa kenner in huis, ik herkende de hoes niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat deed ze voor de hoes van Hot Rats![]()
[ afbeelding ]
Brainstormen is simpel. Sluit je altijd aan bij de vorige spreker en voeg er precies het tegenovergestelde aan toe van wat hij/zij zei. Succes gegarandeerdquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zei de jury?
Zo. Brochuretekst af, nu moet ik gaan brainstormen, maar mijn hersenen slapen nog een beetje uit.
Ach, ik heb één album van hem dubbel. Ik herkende de hoes kennelijk ook nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh! Duidelijk! Zie je, ik ben hier niet de grote Zappa kenner in huis, ik herkende de hoes niet.
Haha. Fanaat verzamelaar, dan kun je dat wel eens hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, ik heb één album van hem dubbel. Ik herkende de hoes kennelijk ook niet
En zelfs als de werkelijke dader gevonden is blijft dat soms..... in Putten zijn er nog steeds mensen die denken dat Viets en DuBois er wel wat mee te maken hebben (zelfs de moeder van Christel is maar moeilijk van het idee af te brengen dat ze schuldig zouden zijn)quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dat filmpje van Frank op z'n sterfbed niet willen zienquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. Fanaat verzamelaar, dan kun je dat wel eens hebben
Ik vond dat filmpje van de jonge Zappa en de fietsen echt leuk, ga vanavond direct vragen of mijn vriend het wel kent (maar dat zal wel weer hehe).
We zijn met zijn tweeën.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Brainstormen is simpel. Sluit je altijd aan bij de vorige spreker en voeg er precies het tegenovergestelde aan toe van wat hij/zij zei. Succes gegarandeerd
Het is dan toch alsof je afscheid van een stukje van jezelf neemt. Zolang je er niet naar kijkt, blijft hij in je gedachten voortleven.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dat filmpje van Frank op z'n sterfbed niet willen zien
Ik denk het ook. Ik zie bij een uitvaart ook liever de overledene niet, ik herinner me de mensen liever zoals toen ze nog leefden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dan toch alsof je afscheid van een stukje van jezelf neemt. Zolang je er niet naar kijkt, blijft hij in je gedachten voortleven.
Hij is dan ook vrijgesproken bij gebrek aan bewijs. Dat zegt ongeveer dat ze denken dat hij het heeft gedaan maar ze kunnen het niet rondkrijgen. De familie bleef zijn naam ook maar naar voren schuiven geloof ik.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Een paar ex-verdachten zijn ook aan de drank geraakt en eentje is er suicidaal geworden, lees ik net.
Dat moet zó afschuwelijk zijn, als dat als onschuldige "aan je kleeft". Wat je zegt: als je überhaúpt al opgepakt bent bij zo'n zaak, dan is er "iets" met je, vindt de omgeving. Je wordt ermee geassocieerd, ook als het OM geen zaak tegen je heeft kunnen maken, mensen nemen het zekere voor het onzekere en bekijken je met argusogen.
Vond het ook erg tof om een stralende Lucia de Berk bij P&W te zien. Iedereen dacht dat zij het gedaan had en dat ze terecht vast zat. Ikzelf was daar gemakshalve (?) ook vanuit gegaan destijds. Maar het OM zit er dus best vaak naast.
Verdachten-rehabilitatie, dat zou eigenlijk altijd onderdeel moeten zijn van een OM-onderzoek.
Wat bizar toch. Misschien is dat ook zo gaan nestelen in dat brein dat ze het er niet meer uit kan krijgen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:12 schreef Leandra het volgende:
(zelfs de moeder van Christel is maar moeilijk van het idee af te brengen dat ze schuldig zouden zijn)
Je hebt wel naar die lugubere dode motorrijder gekekenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ik zie bij een uitvaart ook liever de overledene niet, ik herinner me de mensen liever zoals toen ze nog leefden.
Als ik me het goed herinner is daar geen echte bron vanquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jimi noemde Frank als zijn favoriete gitarist.
Die kende ik dan ook niet bij leven. (Wat een idiotie btw)quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt wel naar die lugubere dode motorrijder gekeken![]()
Klopt. Voor mij doet dat niets.quote:Het is een keuze. Sommige mensen hebben de aanblik van de overledene juist nodig om het te verwerken.
Een interview, volgens mij.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik me het goed herinner is daar geen echte bron van![]()
Ik wel. Zappa was een instant-composer, kon bliksemsnel nieuwe dingen ontdekken tijdens het spelen. Dat was ook de (inhoudelijke) richting die Jimi op wilde.quote:Ik kan het me ook bijna niet voorstellen !
Zappa was een hele goede composer, had ook hele goede lyrics en geniale statements, zoals jouw onderschrift uit de The Central Scrutinizer. Als gitarist is hij in mijn optiek daardoor overrated, bovengemiddeld zeker, maar niet van het niveau van Hendrix, vandaar dat ik die uitspraak als zodanig (aangaande de gitarist) ook betwijfel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een interview, volgens mij.
[..]
Ik wel. Zappa was een instant-composer, kon bliksemsnel nieuwe dingen ontdekken tijdens het spelen. Dat was ook de (inhoudelijke) richting die Jimi op wilde.
Het is niet zozeer de vaardigheid die Jimi vooropstelde. In dat geval zou je Steve Vai ook een betere gitarist dan Zappa kunnen noemen, per slot van rekening speelde die de partijen die Frank zelf niet kon spelen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Zappa was een hele goede composer, had ook hele goede lyrics en geniale statements, zoals jouw onderschrift uit de The Central Scrutinizer. Als gitarist is hij in mijn optiek daardoor overrated, bovengemiddeld zeker, maar niet van het niveau van Hendrix, vandaar dat ik die uitspraak als zodanig (aangaande de gitarist) ook betwijfel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |