Haha jij bent echt al aan het tellen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:22 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel nachtjes moet jij nog slapen tot de grote oversteek, Gert?
Ik nog iets van 154 ....
Oe! Effe alle kikkerdril uit de vijver bij moeders verwijderen dit weekend! Wat een achterlijk lawaai maken die! En altijd 's nachts.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
Ah cool, we krijgen weer kikkers hoor ik net.Gelukkig is buiten echt hun ding.
Ik zoek nog steeds kikkerdril voor op de groep!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe! Effe alle kikkerdril uit de vijver bij moeders verwijderen dit weekend! Wat een achterlijk lawaai maken die! En altijd 's nachts.![]()
Of is het al te laat?
En nou wil je dat ik twee emmers met die meuk meeneem van de andere kant van Nederland?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds kikkerdril voor op de groep!
Te laat want het zijn al dikkopjes geloof ik. Straks komt er wel weer dril van een andere soort.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe! Effe alle kikkerdril uit de vijver bij moeders verwijderen dit weekend! Wat een achterlijk lawaai maken die! En altijd 's nachts.![]()
Of is het al te laat?
Ja bah, geile mormels, het klinkt ook echt als de kikkerse versie van krolse katten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Te laat want het zijn al dikkopjes geloof ik. Straks komt er wel weer dril van een andere soort.
Ze houden je gewoon wakker hè, die Kermits als ze bronzig zijn. Kkkikkers!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
En nou wil je dat ik twee emmers met die meuk meeneem van de andere kant van Nederland?
Fijn dat we het daarover eens zijn. 200 kilometer te klotsen.quote:
Dat is wel gezellig, van die springende hompen met oren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:35 schreef CarOnline het volgende:
Avis.
En nee, buiten is niet hun ding.
We hebben ze altijd gewoon binnengehouden, en in de speelkamer lopen ze gewoon rond.
Eerst hele dagen maar dat gekeutel werd ik zo zat dat ze na schooltijd wel ff los mogen.
We laten ze zelf 's avonds ook wel los, is wel geinig.
Alleen nu hebben ze door dat ze de trap op kunnen en dat doen ze dan ook steeds![]()
Laatst kwam 's avonds laat 1 kind naar beneden met: Ehh mam, er zat een konijn op mn buik, ik werd er wakker van![]()
Eh oeps
Daar voelt toch wel iets op te verzinnen. Iets wat dicht is met gaatjes.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Fijn dat we het daarover eens zijn. 200 kilometer te klotsen.
Ubuntu-ads, klopt wel want ik heb me wezenloos gegoogled naar allemaal Ubuntu-zaken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:27 schreef Gert het volgende:
O het is wél een artikel met een link naar de VS..![]()
Wat staat er bij jou voor banner rechtsboven dan?
http://www.telegraaf.nl/b(...)oestel__.html?p=13,1
Eerlijk zeggen als het van Club Doma is.
Ja?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit begint echt éng te worden!
[ afbeelding ]
Aw god!quote:
Ik post net dat ik naar m'n moedertje ga dit weekend, hop: routekaart.quote:
Maar is het nou echt beter? Of is het gewoon leuk om ermee te prutsen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ubuntu-ads, klopt wel want ik heb me wezenloos gegoogled naar allemaal Ubuntu-zaken.
Oh ja!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik post net dat ik naar m'n moedertje ga dit weekend, hop: routekaart.![]()
Ah nee zo is ie niet leuk.![]()
Laat maar. Volgende dijenkletser!
Neuh beter zeker niet, maar wel leukquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar is het nou echt beter? Of is het gewoon leuk om ermee te prutsen?
Goor.quote:
Kee.. lekker prutsen dus.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh beter zeker niet, maar wel leuk. Grafisch ziet ´t er minder uit, en soms moet je op DOSachtige wijze dingen instellen / installeren. Dat kan je je moeder nooit uitleggen
. Voor de gevorderde gebruiker lijkt ´t iets stabieler, dat alle hardware werkt vond ik wel een verrassing
.
Effe de schakelaar in de stoppenkast omgezet eerst? Of echt tien minuten in die herrie staan knutselen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
daaaamn
Komt een man hier aan de deur, drukt op de bel, blijft de bel hangen. Een teringherrie![]()
![]()
. 10 minuten aan prutsen geweest met die man om met een schroevendraaier de bel eraf te halen, voordat ik erachter kwam wat ie eigenlijk kwam doen. Damn wat een herrie
.
Dat dusquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe de schakelaar in de stoppenkast omgezet eerst?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
20:25 docu over de moord op Fortuyn, ned3.
Niks gemist, het was heel slecht.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan kijk ik naar het blok.
Maar bedankt voor de tip.
ja net gekeken, pppfftt vond het wel heftig en zit nu ook met vragen hahaha echt zal het ook zo in nederland wezen als toen met Kennedy.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
20:25 docu over de moord op Fortuyn, ned3.
Ik heb het niet gezien maar wat voor vragen heb je dan? Bedoel Kennedy is nog steeds een mistery, maar de moord op Fortuyn was wel duidelijk.. Maken ze er weer een soap van ofzo?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja net gekeken, pppfftt vond het wel heftig en zit nu ook met vragen hahaha echt zal het ook zo in nederland wezen als toen met Kennedy.
wat vond je er slecht aan dan, vond de feiten die hun opsomde wel geloofwaardig zoals dat de politie er bijna eerder was dan dat Fortyn al neergeschoten was. en van die schutter op het dak en die kogel die te ver lag.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niks gemist, het was heel slecht.
er kwamen allemaal theorieen voorbij zoals een schutter op een dak, een kogel die tever lag de vluchtroute van Volkert van de graaf etc.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar wat voor vragen heb je dan? Bedoel Kennedy is nog steeds een mistery, maar de moord op Fortuyn was wel duidelijk.. Maken ze er weer een soap van ofzo?
Herstel.. Gaat veel te ver allemaal. Tis klaar denk ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat vond je er slecht aan dan, vond de feiten die hun opsomde wel geloofwaardig zoals dat de politie er bijna eerder was dan dat Fortyn al neergeschoten was. en van die schutter op het dak en die kogel die te ver lag.
en van kennedy hebben ze ook een soap gemaakt er staat me iets bij van een zippofilmpje en dat sommige ooggetuigen het zwijgen is opgelegd, ook dat er een ooggetuigen was die iets na had gelaten wat na haar dood mocht worden opengemaakt was ook i.v.m. kennedy.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar wat voor vragen heb je dan? Bedoel Kennedy is nog steeds een mistery, maar de moord op Fortuyn was wel duidelijk.. Maken ze er weer een soap van ofzo?
ja of BNN heeft een beerput geopend en wordt er vernieuwd onderzoek gedaan, ja wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Herstel.. Gaat veel te ver allemaal. Tis klaar denk ik
Er werd iets van 20min tijd besteed aan ´t JSFverhaal terwijl dat echt nergens op gebaseerd is. Op een politieke switch zoals ´t CDA die wekelijks maakt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat vond je er slecht aan dan, vond de feiten die hun opsomde wel geloofwaardig zoals dat de politie er bijna eerder was dan dat Fortyn al neergeschoten was. en van die schutter op het dak en die kogel die te ver lag.
Jammerquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje ik zie je smsje nu pas.![]()
Ja ik was ska'en. Helemaal uit mijn dak gegaan, lekker in de "pit"gedanst en gesprongen.![]()
Toen ik erachter kwam dat ik geen mobiel bij mij had heeft Erwin nog geprobeert jullie zijn nummer te pm'en. Na veel gedoe eindelijk het bericht klaar, zagen we nergens een "sendknop".![]()
Ik ben helemaal hyper van de adrealine.
De vernomen Kennedy killer is zelf afgeschoten. Oswald heette hij. Tot nu toe is het nooit bewezen iid. Maar de moord op Fortuyn is toch wel even andersquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en van kennedy hebben ze ook een soap gemaakt er staat me iets bij van een zippofilmpje en dat sommige ooggetuigen het zwijgen is opgelegd, ook dat er een ooggetuigen was die iets na had gelaten wat na haar dood mocht worden opengemaakt was ook i.v.m. kennedy.
en degene die orson neergeschoten had was lid van de maffia ruby nog wat dacht ik.
Heb wel een tijd geleden een intervieuw gezien met de dochters van die orson ( dacht dat ie zo heet uit blote hoofd)
Een banquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje ik zie je smsje nu pas.![]()
Ja ik was ska'en. Helemaal uit mijn dak gegaan, lekker in de "pit"gedanst en gesprongen.![]()
Toen ik erachter kwam dat ik geen mobiel bij mij had heeft Erwin nog geprobeert jullie zijn nummer te pm'en. Na veel gedoe eindelijk het bericht klaar, zagen we nergens een "sendknop".![]()
Ik ben helemaal hyper van de adrealine.
Peter R de Vries heeft een uitgebreide uitzending over de moord op Kennedy, die bewijzen lagen er veel dikker bovenop.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
De vernomen Kennedy killer is zelf afgeschoten. Oswald heette hij. Tot nu toe is het nooit bewezen iid. Maar de moord op Fortuyn is toch wel even anders
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Peter R de Vries heeft een uitgebreide uitzending over de moord op Kennedy, die bewijzen lagen er veel dikker bovenop.
o ja oswald hete die man.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
De vernomen Kennedy killer is zelf afgeschoten. Oswald heette hij. Tot nu toe is het nooit bewezen iid. Maar de moord op Fortuyn is toch wel even anders
Ik ga mijn ski's waxen.. Je weet maar nooitquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja oswald hete die man.
en kan wel anders wezen dan bij kennedy maar heeft toch met politiek te maken.
en ja misschien wilde ze geen Pim als minister president, zag je hem al op de trap staan naar beatrix, hey trix wat heb je vandaag weer mooie jurk aan, kleurt mooi bij je ogen. nee je weet maar nooit misschien had die volkert wel helpers, ze eindigde ook wel raar die BNN over volkert zijn vriendin die heeft een luxieus leventje op de Bahama`s dus ze sugereren ja ze hebben geld voor die moord gehad ( dat maak ik erop uit).
wat anders wat ligt de Amstel er mooi bij zo verlicht ned. 1
Precies ja, niemand die ´t weet en daarom was de docu zo slechtquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef Toverheks het volgende:
zijn vriendin die heeft een luxieus leventje op de Bahama`s dus ze sugereren ja ze hebben geld voor die moord gehad ( dat maak ik erop uit).
ja vond dat een vreemde afsluiting, ach dan kunnen ze volgende keer een doc. maken over de vriendin van.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies ja, niemand die ´t weet en daarom was de docu zo slecht. Wordt er zoiets in een bijzin gezegd.
Dat is rete cool !!!! Ik word oudquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
\
Ja
Ze speelden ook guns of navarone, maar dan nog meer uptempo en meer geschreeuw!![]()
Moet werken morgen dus ging ´t sowieso niet laat makenquote:
Is van de skatelites die speelden vorig jaar op parkpop.quote:
Ok gelukkig!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet werken morgen dus ging ´t sowieso niet laat maken.
Mocht je willenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok gelukkig!
Het helpt niet zeker als ik zeg dat het al om 10 over 9 afgelopen was?
Ik heb stiekem vals gespeeld met de wegwerpcamerafotowedstrijd!Ik gaf mijn camrea even aan iemand met een perskaart, maar hij ging helemaal los
Heeft wel 4 foto's ofzo gemaaktt
dichterbij en ik kon alleen maar denken: man, maak niet zoveel, ik heb er maar 27!
En ik zal de foto's die hij maakte ws toch niet gebuiken voor de wedstrijd want moreel besef enzo.
(
Smiley overkill, als het topic nu niet dood is weet ik het ook niet meer.
Heb de hoed niet meer maar jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet!![]()
Maar ik begrijp dat jij ska ook leuk vindt?
Ah ok, anders had ik het morgen even gekeken, maar das de moeite dus niet waard.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niks gemist, het was heel slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |