bronquote:Zanger Frans Duijts (30) krijgt een eigen realitysoap bij RTL 4. Duijts en zijn gezin worden al twee weken achtervolgd door camera’s en volgens de zanger is RTL erg tevreden over het resultaat. RTL 4 zelf laat weten dat nog niets definitief is. “Wij zijn met hem daarover in gesprek“, vertelt een zegsman. Overigens is Duijts donderdag te gast bij Robert Jensen op RTL 5. “Hij krijgt onverwacht een Gouden Plaat, waaruit blijkt dat Nederland hem helemaal omarmt als de nieuwe Nederlandse volkszanger.“
Wat erg voor die jongen dat ie geestelijk gehandicapt is.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
Dat is toch die Hazes sing-a-like?
Mijn neefje is dol op zijn muziek.
Dat dus.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:18 schreef DeTolk het volgende:
Na SBS6 gaat nu RTL4 in de prullenbak.
Kan die gozer geen reality soap op een regionale stadszender krijgen
Ja. Ik probeer het er steeds uit te slaan. Vooralsnog zonder succes.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Ritmo het volgende:
Wat erg voor die jongen dat ie geestelijk gehandicapt is.
En z'n ouders tollereren het ook gewoon?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik probeer het er steeds uit te slaan. Vooralsnog zonder succes.
Sterker: die juichen het toe.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:34 schreef Ritmo het volgende:
En z'n ouders tollereren het ook gewoon?
Die gephotoshopte ogen ook.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:40 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die zwijnenkop toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |