Ze ziet er inderdaad leuk uitquote:
Oh, sorry, was dit een invitation-only-topic?quote:
Komt ze dan niet in de min te staanquote:
Romantischquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef -Datdus- het volgende:
is chips nog wel actief? voor haar registreerde ik.
Lieve schat, ik sta niet eens in de OPquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Komt ze dan niet in de min te staan![]()
Nee achter elk fok meisje zit wel iets leuk denk ik
quote:
Ik vind het nogal treurig om me compleet af te gaan zeiken alleen maar omdat ik "lol @ topicquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Misschien meende hij het wel. Ook al komt het niet aardig over.
Nee maar je bent niet nieuw maar ik had je username nog nooit gezienquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:12 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh, sorry, was dit een invitation-only-topic?
Oke eens.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind het nogal treurig om me compleet af te gaan zeiken alleen maar omdat ik "lol @ topic" zei...komt op mij over als iemand die alleen maar loopt te trollen...
Als we nu weer verder kunnen gaan met waar het om ging in dit topic ?Is wel zo leuk voor de meiden uit de OP
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind het nogal treurig om me compleet af te gaan zeiken alleen maar omdat ik "lol @ topic" zei...komt op mij over als iemand die alleen maar loopt te trollen...
Als we nu weer verder kunnen gaan met waar het om ging in dit topic ?Is wel zo leuk voor de meiden uit de OP
Oh, hoi danquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar je bent niet nieuw maar ik had je username nog nooit gezien
Klinkt een beetje als een wanhoopsdaad.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:24 schreef Joosterd het volgende:
Ben van mening veranderd , ik geef elke vrouwlijke fokker een +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |