Jij was toch homo die overcompenseerde met Hege?quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:05 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Jij was toch homo die overcompenseerde met Hege?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:08 schreef adblockje het volgende:
TS moet niet zo huilen en genoeg verdovende middelen in zijn vriendin stoppen. Heb je er midden in de nacht nog wat aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what you want but you get what you said that you know you've always said that you wanted instead.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:11 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what you want but you get what you said that you know you've always said that you wanted instead.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:11 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede spoiler is fail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik quote mezelf ipv editquote:
Fleshlight for the win.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:21 schreef TNA het volgende:
Wees blij met je vriendin. Twee kipfilets zijn ook niet alles.
Flikker.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:03 schreef Fapperdefap het volgende:
Geen probleem, maar aanhangsel c.q. vriendin wilt ook mee.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Flikker.
Wees een vent en zeg gewoon nee tegen die kut.
Homo.
Gadver.
Ik kots op slappe huillies zoals jij. Bahbabhbah. Koop een handtas en tampons en ga uit je kut bloeden. Jankbal.
Als ik het zo gequote zie vind ik het zelf ook best hard.quote:
Het is wel enigzins beledigend. Misschien kun je het beter vervangen door "mietje"?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef zovty het volgende:
Als ik het zo gequote zie vind ik het zelf ook best hard.
Zal ik homo weghalen? Want ik heb niks tegen homos natuurlijk.
homoquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef zovty het volgende:
[..]
nee dan moet hij waarschijnlijk zijn nickname eer aan doenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Flikker.
Mietje.
Gadver.
Ik kots op slappe huillies zoals jij. Bahbabhbah. Koop een handtas en tampons en ga uit je kut bloeden. Jankbal.
Gewoon laten staan natuurlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij hebt niet zo lang geleden een topic aangemaakt over je kapsel, nadat je naar de kapper was geweest. Ik denk dat je je post gekopieerd hebt uit je eigen topic.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Flikker.
Mietje.
Gadver.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:07 schreef TimeJumper het volgende:
TS moet ggewoon in de menigte gaan staan en wat voor zich uit prevelen alvorens een lange harde schreeuw te geven.
Loop iedereen weg inclusief vriendin![]()
En kan hij lekker rustig gaan genieten van zijn dagje
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
al die hippies die naar die bevrijdingsfestivals toegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Johan Derksen ftw - http://www.johan-derksen.com/site/
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:07 schreef Ironhide het volgende:
Recept
[ afbeelding ]
+Gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:05 schreef moewhahaha het volgende:
Neem een vent als vriendin, klacht opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |