quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Het is je al vergeven.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wik, ik weet dat het haram is, maar ik ben een beetje jaloers op jou. Ik hier in Nederland, jij daar in Egypte.. niet dat jouw land niet mooi is, hoor.
RACIST!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
MRCHILL ROTOP MET JE LinKS LA
valalh mijn broer gaat dit nie tleuk vindenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:04 schreef MrChill007 het volgende:
VinTD jullie echt kanker lief!! ben echt kanker verliefd op julie!!
Ohhw jeetjee! pfff mja ok man!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
valalh mijn broer gaat dit nie tleuk vinden
Dankjewel, Wik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Emel, je zou bij de IND moeten gaan werken. Je bent zo overtuigend.
Vol = vol in ons koude kikkerlandje!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dankjewel, Wik.Of was het geen compliment? Weet namelijk niet of jij het land ook te vol vind.
Met zn velen op elkaar zou toch veel warmer moeten zijn?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vol = vol in ons koude kikkerlandje!
Niet zeuren, wees blij dat je in mijn land mag zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:07 schreef MrChill007 het volgende:
Kon je geen betere title bedenkenraped hoor!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet zeuren, wees blij dat je in mijn land mag zijn.
Nederland is als één grote, knusse familie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Met zn velen op elkaar zou toch veel warmer moeten zijn?
Misschien zijn wij wel familie.. wie weetquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nederland is als één grote, knusse familie.
Duidelijk een Turk, gezien de hoeveelheid aandacht hij aan de Turkse vlag besteedt. En dat hij niet nalaat om bij veel van zijn photoshopcreaties 'Türk" te zettenquote:
Ik denk het niet, Emelletje. In mijn familiestamboom komen alleen blauw- en grijsogigen voor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien zijn wij wel familie.. wie weet
Ik had toch echt meer van jouw onderzoeksniveau verwacht, Wik!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Duidelijk een Turk, gezien de hoeveelheid aandacht hij aan de Turkse vlag besteedt. En dat hij niet nalaat om bij veel van zijn photoshopcreaties 'Türk" te zetten.
Die heb ik ook meer dan genoeg aan m'n moederskant!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Emelletje. In mijn familiestamboom komen alleen blauw- en grijsogigen voor.
Maar ja, als hij een halfbloedje is, dan had zijn pappie of mammie wel wat meer tijd aan zijn taalvaardigheden mogen besteden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had toch echt meer van jouw onderzoeksniveau verwacht, Wik!Je weet inshaallah dat halfbloedjes vaker aandacht besteden aan hun Turkse kant, want dat is stoer.
Waarom verander je van onderwerp, voelt het slecht als ik jouw onderzoeksniveau bekritiseer?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ja, als hij een halfbloedje is, dan had zijn pappie of mammie wel wat meer tijd aan zijn taalvaardigheden mogen besteden.
wollah je wil niet weten hoeveel tijd ik in de fitnessruimte doorbreng, ik ben pas KEIHARDquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:15 schreef MrChill007 het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op mijn hardheid! kan er ook nix aan doen dat ik hard ben!
Leugens!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die heb ik ook meer dan genoeg aan m'n moederskant!
Mag ik voelen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wollah je wil niet weten hoeveel tijd ik in de fitnessruimte doorbreng, ik ben pas KEIHARD
Het is wel haram, maar vooruit, om mijn hardheid te bewijzen.. wanneer kom je?quote:
Alcohol, make up, Tatto's etc etc etc is ook haram, en nu?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is wel haram, maar vooruit, om mijn hardheid te bewijzen.. wanneer kom je?
Ik geloof 'ik zweer' en 'wallah'-uitspraken niet meer. Ervaring heeft mij geleerd dat hoe vaker men wallah zegt, hoe minder waarde je aan zijn/haar uitspraken kan hechten.quote:
Waar slaat die eerste zin op ?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:19 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Alcohol, make up, Tatto's etc etc etc is ook haram, en nu?
ehm Fast.. want ik wil voelen!
Toevallig, dat is ook mijn ervaring, maar ik blijf het gebruiken om het tegendeel te bewijzen! Wil je nou foto's of niet?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik geloof 'ik zweer' en 'wallah'-uitspraken niet meer. Ervaring heeft mij geleerd dat hoe vaker men wallah zegt, hoe minder waarde je aan zijn/haar uitspraken kan hechten.
Twee zielen, één gedachte! Bracequote:Op woensdag 5 mei 2010 11:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zei het toch bilmi, twee mensen, twee werelddelen, één gedachte.
Bij mij viel het kwartje pas toen hij zei: "Hoe oud?"quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
dat is zeker zargon, aanwijzingen:
- zulks
- seks
- kekke
- allah rahatlik versin
- 17-jarige meisjes opwindend vinden
- lidwoordfout
Dat is mooiquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar eerste trimester word ik workshop assistant voor een eerstejaarsvak, en, als ik alles goed doe bij een interview over drie weken, word ik misschien ook nog mentor voor een eerstejaarsgroepje.
GEquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:24 schreef maartjeh het volgende:
[..]
GUNAYDIN
BIL
MI
YO
REM
HET
GAAT
GOED
EN
MET JOU?
O neeee. dankjewel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:25 schreef Bortecinem het volgende:
A ram sam sam a ram sam sam kuli kuli kuli kuli ram sam sam araf arafiii kuli kuli kuli ram sam sam
Ja idd door dat voetbal raakte ik een beetje in de warquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Bij mij viel het kwartje pas toen hij zei: "Hoe oud?"
Maar eerst dacht ik ook dat hij het was... Maar toen hij over voetbal begon te praten .. Ik wist niet dat hij veel over voetbal wist.
[..]
Dat is mooi! Hopelijk doe je het goed bij het interview
!
Mag ik bij jou komen eten?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:44 schreef MrChill007 het volgende:
Ohhw me moeder maakt lahmacun
lekkerrrrrrrr
Wat ben je toch een grapjas.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:45 schreef MrChill007 het volgende:
Dan ga ik maar ff douchen. ik wil niet mofferig DAT lahmacun eten
Naakt met je boxer?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:29 schreef MrChill007 het volgende:
Ik lig nog steeds naakt in bed, met me boxer.
denk dat ik vandaag extreem ga luieren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooruit. neem jij de piccalilly mee?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen eten?Ik ben net in bad geweest.
Dankuwall! ik vinTD jou ook erg lief!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:51 schreef Ayca het volgende:[..]Wat ben je toch een grapjas.
PICCALILLY?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:15 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Vooruit. neem jij de piccalilly mee?
[..]
Dankuwall! ik vinTD jou ook erg lief!
quote:
Ik wist het toen hij ''damesmeisje'' zei.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:58 schreef IHVK het volgende:
Mensen die er nu pas achter komen dat het zG is.
Ik weet heus wel wat het is hoor, het is lekker, maar niet op lahmacun.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:18 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Piccalilly (in Vlaanderen ook pickles genoemd) is een ingelegd mengsel van groenten, met name augurken, zilveruitjes en bloemkool. Het gebruikte zuur is een mengsel van azijn en mosterd, waardoor het een frisse smaak heeft.
Piccalilly is een van oorsprong Engels product, dat bij bonen en stamppotten, maar ook op brood wordt gegeten. Het wordt tegenwoordig in cafetaria's ook wel geserveerd als saus over friet. De fel-gele kleur is doorgaans afkomstig van kurkuma-wortel (oftewel koenjit in de Indische keuken).
Veel plezierquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:38 schreef Ayca het volgende:
Buh ik ga even wat "leuks" doen met mijn ouders![]()
_
Ik meende het ook echt hóóóórr!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:34 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat het is hoor, het is lekker, maar niet op lahmacun.![]()
TROUWENS, wij hebben in plaats van SBS6 op t.v. ineens TRT.
Turkse bekerfinale was net op TRT1.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Zozo, wie?
Begin gelezen. Gaat volgens mij over een conservatieve stad in het oosten van Turkije. Volgens critici een heel goed boek. Maar zelf heb ik het niet kunnen lezen wegens tijdgebrek.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Heeft iemand van jullie het boek Sneeuw van Orhan Pamuk wel eens gelezen? Lag bij de bestsellers/aanbevolen boeken bij de boekhandel op Schiphol, dus had het voor in het vliegtuig maar meegenomen.
Inderdaad!quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:45 schreef msnk het volgende:
Zozo, wist ik niet
Toch mooi om te zien dat FB dan op hun bekkie zijn gegaan, nu de titel nog naar Bursa.
Mooi! Kende het niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:06 schreef msnk het volgende:
Helemaal verliefd geworden op dit nummer trouwens
Dat was via Rookert, dacht ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:17 schreef msnk het volgende:
He, ik dacht dat ik dat nummer via IHVK had gehoord. Of was het dan via Wikkie?
Nargilequote:Op woensdag 5 mei 2010 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die Turkse woorden gebruiken voor dingen waar perfecte en mooie Nederlandse woorden voor bestaan.
? Watquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef MrChill007 het volgende:
(huh) wakwikko geen mod meer?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:39 schreef maartjeh het volgende:
[..]
ze wil dat ik mijn moederdagcadeau aan de moeder van mijn turkse vriend geef.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:16 schreef maartjeh het volgende:
ZOOOO mijn moeder is GRAPPIG.![]()
Ik heb ruzie met haar, zegt ze over het moederdagcadeautje (wat ik nog helemaal niet heb gekocht);
onu vermek die Turk!
ze doelde op zijn moeder. Ik zo; Komt goed.
![]()
![]()
![]()
Die blonde?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:52 schreef msnk het volgende:
Eindelijk heb ik de "goede" versie gevonden van de muziek clip van Ice Queen![]()
Toen ik elf was vond ik die vrouw in de clip zooooo mooi. En nog steeds
Gewoon allebei een cadeautjequote:
Lang lang verhaal.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gewoon allebei een cadeautjeofnee he is het nou wel weer je vriend of niet?
anders zou het een beetje raar zijn
Noujaquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:08 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Lang lang verhaal.Iets er tussen in. We kunnen niet samen zijn door mijn moeder maar we willen wel. Maaaaaar hij heeft binnenkort een woning en ik ga ook weg thuis. Dussss dan is het allemaal anders.
Ik hoop het.quote:
Klopt. Zijn moeder is gek op mij. En met z'n vader en broer kan ik het ook goed vinden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:25 schreef IHVK het volgende:
Het mag niet van jouw moeder? Hoe zit het met zijn moeder?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:54 schreef MrChill007 het volgende:
Ik vond 1 liedje leuk
turkish banyo gheej.. kan niet meer vinden! jeetje.
Doet die expresquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Mrchill007, heb je nou gewoon typtyfus, of doe je alsof?
Prachtih hoe jullie Fukkers happen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Mrchill007, heb je nou gewoon typtyfus, of doe je alsof?
Ok. je hebt een punt! ik zal niet meer slecht PRATEN!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is gewoon irritant om te lezen. Als ik slecht Nederlands wil lezen ga ik wel naar hababam.nl (*BURRRRRRRRRRRRRNNNNN-plaatje) of marokko.nl (*BURRRRRRRRRRRRNNNNN-plaatje x 2).
Je hebt gewoon weinig geduld!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Onderwerpvermoorder.
Ik ken ze allemaal niet, maar ik vind de eerste en laatste wel leukquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:51 schreef msnk het volgende:
Dooie boel hier zegNou nog een zooitje liedjes, er zal wel wat tussen zitten dat iemand hier nog niet kent.
*liedjes*
Hoeveel van de zoveel leden denk je dat racist zijn op Fuk?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Racisten.
22,73%.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:44 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Hoeveel van de zoveel leden denk je dat racist zijn op Fuk?
Slapen is goed voor je. Groei je misschien nog een beetje (BURRRRRRRRRRRRRNNNNNNNNNNNNNNN)quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga zometeen heerlijk vroeg naar bed in de vakantie
kleine mensenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Slapen is goed voor je. Groei je misschien nog een beetje (BURRRRRRRRRRRRRNNNNNNNNNNNNNNN)
Whahaquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Drie Ousjes voor lange mensen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat is Ous trouwens. Die Bert-look-a-like.
Ja, we missen wel veelquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
JONGENSSSSSSSSSSSSSSSs
MISSEN WIJ SLAYAGE?
Ik ben zelfs een illegale handel begonnen erin.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dief, heb je hem soms gestolen uit de hortus botanicus?
Oeh dan wil ik er ook 1! hoeveel?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een illegale handel begonnen erin.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:28 schreef MrChill007 het volgende:
Damn. Wat zou ik nu kapsalon lusten! Ayca, waar hang je nu weer uit mens!!
Waarom wordt jouw broertje eigenlijk gebrainwashtquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Laten we het over iets leuks hebben![]()
Nog meerquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom wordt jouw broertje eigenlijk gebrainwasht? Alle Turken zijn toch al gebrainwasht?
Iddquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:30 schreef Julis het volgende:
Nee, dit is niet iets leuks. Whehe, ik weet niet wat 'iets leuks' betekent.
Denk positiefquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:33 schreef Julis het volgende:
Maar dit is ook niet leuk. (wat ik net zei dan)
Tss. En mij kapsalon dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:58 schreef Ayca het volgende:
Hmm zal ik dan maar gaan slapen?
Zielugquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Whehe. Arme cartoonfiguurtjes. Mensen verwachten van ze dat ze grappig moeten zijn
.
Ik ben ook een Turk. Ik heb nooit veel straf op school. Dus dat ligt niet aan jou en de leraren. Dat ligt aan die Turk!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:35 schreef swaffelair het volgende:
een vriend van mij is een turk hij heeft altijd veel straf op school
zijn de leraren racistisch? of ben ik dat nu?
Jij je zin:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij je zin:
[ afbeelding ]Waauw!! kankurrrrr lauw!!! die komt in me fotoboeKKmooi enzo!! THNX!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!
Ehm 2 man ofzoquote:
je telefoon provider is racist!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 07:47 schreef IHVK het volgende:
En kan je ophouden met die foto's het laadt heel irritant bij een mobiele verbinding.
Ik denk dat jij gewoon eens meer moet slapen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 06:56 schreef MrChill007 het volgende:
Verrukt zeg. Ik had een nacht merrie over Saban B!!
moet niet nog gekker worden! en toen hoorde ik storm. en toen vroeg ik aan eej vriend wat is dat man? zegt die er is orkaan in NL. dus ik ging ook nog eens in me slaap uit me raam kijken. zag ik nix. :/vaag he. ik moet maar eens naar de dokter.
Ik ben geen slaper. Ik houT mezelf graag actief. Zo leef je langer/gezonder.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon eens meer moet slapen.
Hoe durf je mijn levensverhalen onzin te noemen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:25 schreef IHVK het volgende:
Je loopt wel het hele topic vol te spammen met onzin
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:24 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik ben geen slaper. Ik houT mezelf graag actief. Zo leef je langer/gezonder.
Zie je. Je bent de dagen kwijt. Dit was gister al in het nieuws.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:25 schreef MrChill007 het volgende:
Vandaag in het nieuws:
'Minder dan zes uur slaap per dag kan dodelijk zijn'
AMSTERDAM – Mensen die veel te kort of veel te lang slapen, lopen een verhoogd risico om vroegtijdig te sterven. Dat blijkt uit een nieuwe wetenschappelijke studie.
Houd jij je bezig met Fuk modereren, dan bepaal ik mijn eigen levens regelingen, Deal?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:26 schreef IHVK het volgende:
Ja dus ga slapen!
Ach. gister/vandaag. Is hetzelfdequote:Op donderdag 6 mei 2010 11:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
[..]
Zie je. Je bent de dagen kwijt. Dit was gister al in het nieuws.
Oké wil je dan ophouden met je bagger ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:28 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Houd jij je bezig met Fuk modereren, dan bepaal ik mijn eigen levens regelingen, Deal?
Dreig naar me om op te houden, en ik houTD op.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oké wil je dan ophouden met je bagger ?
dan mag je de hele dag opblijven.
Niet teveel badschuim gebruiken, Anders kan je je ding dong niet meer vinden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Degil. Bugün - Dün.
HET SCHEELT ALLEEN AL TWEE LETTERS!![]()
Ik ga in bad.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:34 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Niet teveel badschuim gebruiken, Anders kan je je ding dong niet meer vinden.![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:28 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Houd jij je bezig met Fuk modereren, dan bepaal ik mijn eigen levensregelingen, Deal?
Eeh ? Ik doe nooit stoer en ik heb maar 1 ding gepostquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:39 schreef IHVK het volgende:
Ik kan geen PI's zien, maar Bilmi doet zeker weer stoer
Neem me niet kwalijk ik ben overstuur door enkele gebeurtenissen in de trein.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk je maakt me echt boos
Zo, en dat heb jij even met empirisch onderzoek bewezen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:49 schreef MrChill007 het volgende:
Waarom zijn lelijke mensen slim. en lekkere mensen dom¿
Niet zulke moeilijke woorden gebruiken, ben allochtoon!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo, en dat heb jij even met empirisch onderzoek bewezen?
Heb je iemand geslagen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk ik ben overstuur door enkele gebeurtenissen in de trein.
niemand is perfectquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:49 schreef MrChill007 het volgende:
Waarom zijn lelijke mensen slim. en lekkere mensen dom¿
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |