Dat was toch die keer dat jij die hond aan het afbeuken was boven!quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:48 schreef drumminggod het volgende:
Herkenbaar, kameraad van mij z'n broertje hoorde ook zoiets en gong naar beneden om te vragen wat het was. Ooh.. Die binn aant neuken!. Best lullig trouwens.
Hij liep juist naar beneden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:50 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dat was toch die keer dat jij die hond aan het afbeuken was boven!
ik woon vrijstaand.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:50 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dat was toch die keer dat jij die hond aan het afbeuken was boven!
Mensen die nog bij hun ouders wonenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:51 schreef Splutje het volgende:
Mensen die niet in een vrijstaand huis wonen
TS is kennelijk 14 jaarquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:47 schreef Hukkie het volgende:
TS heeft kennelijk nog nooit in een studentenhuis gewoont. Daar wordt je van boven en onder, links en rechts gemarteld met neukgeluiden. Wees blij dat het maar om één stel buren gaat.
Dat lijkt net marcel roubos op een politiemotorquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Bel de politie!
Die is je beste vriend!
[ afbeelding ]
Hey, die jongen werd destijds bij Opsporing Verzocht gezocht ivm de strandrellen!quote:
Mijn ouders zijn gescheiden, dus tenzij ze aan telefoonsex doen maak ik dat niet mee.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:53 schreef MaskOfSanity het volgende:
Het zou overigens veel storender zijn, wanneer je je ouders zou horen. Gelukkig zelden tot nooit mee hoeven maken.
zeldenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:53 schreef MaskOfSanity het volgende:
Het zou overigens veel storender zijn, wanneer je je ouders zou horen. Gelukkig zelden tot nooit mee hoeven maken.
Ik ben 12 wat wil je?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Mensen die nog bij hun ouders wonen
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:53 schreef MaskOfSanity het volgende:
Als ze aan telefoonsex doen dus wel?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:54 schreef henrydg het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn gescheiden, dus tenzij ze aan telefoonsex doen maak ik dat niet mee.
Doe maar menu 12: Pien Pi Aa, pekingeend. En een beker haaievinnensoep. Nee, geen sambal bij.quote:
Ehh dat is Marcel Roubos op een politiemotorquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dat lijkt net marcel roubos op een politiemotor
Lolquote:
Dat is het ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dat lijkt net marcel roubos op een politiemotor
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Bel de politie!
Die is je beste vriend!
[ afbeelding ]
Dat concludeerde ik helemaal nietquote:
quote:
De muren van een instelling in Vught tellen niet mee he.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:10 schreef Sneaf het volgende:
Ik heb geen buren binnen een straal van 400 meter
En dan met de handen over je oren proberen in slaap te komen want je ouders doen dat niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:53 schreef MaskOfSanity het volgende:
Nee klopt, een zwerver heeft geen buren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:10 schreef Sneaf het volgende:
Ik heb geen buren binnen een straal van 400 meter
Hier spreekt overduidelijk een vrouw met ervaring. Heb je misschien zelf in die zin ook weleens overlast veroorzaakt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:12 schreef trovey het volgende:
[..]
En dan met de handen over je oren proberen in slaap te komen want je ouders doen dat niet.![]()
Kijk, hier spreekt een baas!quote:
Nee (althans niet voor zover ik weetquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:15 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Hier spreekt overduidelijk een vrouw met ervaring. Heb je misschien zelf in die zin ook weleens overlast veroorzaakt?
Hehe, ja dat zijn niet de best geisoleerde woningen gok ik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee (althans niet voor zover ik weet) maar mijn ouders vroeger wel.
Ouders doen het niet meer nadat jij geboren bent.
Helaas hielden mijn ouders zich niet aan deze regels opgesteld door hun pubers, dus af en toe (gelukkig niet zo vaak) de handen maar over de oren en net doen of je niets hoorde. Tja, op een gelijkvloerse flat gebouwd in de jaren 60 had je niet veel keuze.
Niet echt iets wat bespreekbaar is met je ouders.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:26 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Hehe, ja dat zijn niet de best geisoleerde woningen gok ik.
Het lijkt me wel bloedirritant en 'ranzig', maar toch zijn er heel weinig mensen die er ooit over zullen spreken. Je zegt ook niet zo snel op donderdagnacht van: "Hey pa en ma, kunnen jullie dat neuken niet ff uitstellen tot het weekend, ik heb morgenvroeg namelijk een proefwerk Duits".
Ik denk idd dat weinig mensen dat iets vinden om te bespreken met je ouders. Je zou ze ook wel erg in verlegenheid brengen denk ik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet echt iets wat bespreekbaar is met je ouders.Nu had ik niet erg moeilijke ouders en veel was bespreekbaar maar dat ging me zelf iets te ver.
Nu denk ik....ach, mooi toch dat ze dat deel van hun relatie ook nog zo goed hadden
, genoeg mensen die inderdaad na de geboorte van hun kinderen er definitief mee stoppen of bij wie het gewoon op is na zoveel jaar huwelijk. Het idee van "mijn vrouw/man is een mooi boek....maar ik heb het al uit.
Mee eens. Dat het misschien niet meer zo ideaal en spannend is al 'vroeger' zou niet hoeven te betekenen dat de hele onderneming dan maar achterwege gelaten dient te worden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Terwijl ze er met een beetje fantasie toch nog werkelijk jaren nog plezier aan zouden kunnen beleven. Kijk iedereen wordt ouder en de boel is niet meer zo strak als vroeger maar als je zoals met mijn ouders dat proces al vanaf je 16e en 19e ondergaat dan wen je daar ook wel weer aan, beide oude besjes worden en elkaar toch op alle facetten lief hebben. Had het mijn ouders nog graag langer gegund maar ze hebben het gelukkig nog 32 jaar huwelijk vol kunnen houden voordat het noodlot toesloeg en ze helaas door de dood gescheiden werden., Dat geilwerk op het werk of bij prostituees is helaas een gevolg van het feit dat mensen elkaar blijkbaar niet meer interessant vinden, tja dan is het wellicht tijd om het bijltje er bij neer te gooien in je relatie voordat je die kant opgaat. Doe je je partner tenminste geen pijn door het ergens anders te zoeken.
Hehe, nee daar ga ik ook niet vanuit. Ik zal me eraan vasthouden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Vanaf je 40ste hoeft het nog niet voorbij te zijn...geloof me maar....althans dat zou nog lang niet hoeven te zijn.
. Kijk als je echt bejaard bent (laat ik de leeftijd van 70-75 maar nemen) dan kan de "apparatuur" gaan "tegensputteren"maar er zijn dan genoeg andere manieren te bedenken om elkaar te plezieren, het hoeft tenslotte niet altiijd "het" te zijn.
Opzichzelf hoeft defecte apparatuur niet te betekenen dat er niet meer gesekst kan worden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:27 schreef trovey het volgende:
Gewoon doorgaan tot de apparatuur definitief de pijp aan Maarten gaat geven of dat je in totaal erbij neervalt...wat ook eerder mag komen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:37 schreef BasementDweller het volgende:
Gatver TS geniet van een stelletje dat loopt te bonken met een baby terwijl hij aan het douchen is![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |