quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:44 schreef trovey het volgende:[..]
Terwijl ze er met een beetje fantasie toch nog werkelijk jaren nog plezier aan zouden kunnen beleven. Kijk iedereen wordt ouder en de boel is niet meer zo strak als vroeger maar als je zoals met mijn ouders dat proces al vanaf je 16e en 19e ondergaat dan wen je daar ook wel weer aan, beide oude besjes worden en elkaar toch op alle facetten lief hebben. Had het mijn ouders nog graag langer gegund maar ze hebben het gelukkig nog 32 jaar huwelijk vol kunnen houden voordat het noodlot toesloeg en ze helaas door de dood gescheiden werden.

, Dat geilwerk op het werk of bij prostituees is helaas een gevolg van het feit dat mensen elkaar blijkbaar niet meer interessant vinden, tja dan is het wellicht tijd om het bijltje er bij neer te gooien in je relatie voordat je die kant opgaat. Doe je je partner tenminste geen pijn door het ergens anders te zoeken.
Mee eens. Dat het misschien niet meer zo ideaal en spannend is al 'vroeger' zou niet hoeven te betekenen dat de hele onderneming dan maar achterwege gelaten dient te worden.
Ik ben gelukkig pas net in de 20, maar het lijkt me toch wel een vrij zuur idee wanneer je vanaf je 40e oid eigenlijk nooit meer neukt.
Het is zeker voor een deel toe te schrijven aan fantasieloosheid, maar wat ook meespeelt is denk ik dat veel mensen emotioneel ook wel aardig op elkaar zijn uitgekeken na tientallen jaren huwelijk. Voor de vorm blijven ze vaak wel bij elkaar en ze hebben het ook wel gezellig etc, maar de echte vurigheid is er dan soms al wel vanaf.