jij bent echt een kut kindquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar Rik kan wel even een vinger planten.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Vermits er geen kinderplant uit groeitquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:38 schreef mstr het volgende:
[..]
ik vertel jou ook echt niks meerquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Zeg, IK laat mensen niet vreemdgaan. En al helemaal niet op zo'n manier!
Grapjurk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat je nooit scheert? Nee oke, dan is het te begrijpen.
ik heb helemaal niks gedaan schatquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij het wel hebt gedaan dan?
Die suggestie wek je nu...
Ik kan niet vreemdgaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Zeg, IK laat mensen niet vreemdgaan. En al helemaal niet op zo'n manier!
Er staat ook "laat vreemdgaan".quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan niet vreemdgaan
Ik heb immers geen relatie
Als je je niet snijdt scheer je jezelf niet goed genoeg?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, of je scheert niet goed genoeg.
Ik kan theoretisch ook niet vreemdgaan, maar in de praktijk zal 't anders opgevat worden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan niet vreemdgaan
Ik heb immers geen relatie
Iedereen snijdt zichzelf wel eens ooit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als je je niet snijdt scheer je jezelf niet goed genoeg?
Ik nog nooit daarzo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iedereen snijdt zichzelf wel eens ooit.
Al dan niet expresquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zo *rats* je hele zak/lip eraf.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als je je niet snijdt scheer je jezelf niet goed genoeg?
Ja hoooor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Rustig maar.
Vertel je me nu wel weer alles?
zullen wij eens weddenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niemand kan mij laten vreemdgaan. En dat was een incrowdgrapjuhhh.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lekker dromen over afgesneden zakken en leegbloedende schaamlippen
zorg dan eerst maar dat je aan n chick komt dan.quote:
Hij heeft er eentje, in Friesland ja!quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
zorg dan eerst maar dat je aan n chick komt dan.
- sorry wou t toch even zeggen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Rik ben je zo dom of doe je maar alsof?
Leuke dimensiequote:Op woensdag 5 mei 2010 00:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik voegde er alleen maar een extra dimensie aan toe.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Rik ben je zo dom of doe je maar alsof?
Je bent wel op dreef zegquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ah wacht, gaat niet lukken. Hij heeft nog nooit een echte schaamlip gezien.
Ik ben niet echt een goed voorbeeld want ik lach echt als een malle.quote:
Als DeLuna begint te lachen dan barst het pas echt los hoor! Je weet niet wat je meemaakt!quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een goed voorbeeld want ik lach echt als een malle.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een goed voorbeeld want ik lach echt als een gemiddelde fries.
Da's echt zo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Als DeLuna begint te lachen dan barst het pas echt los hoor! Je weet niet wat je meemaakt!
Nee!quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet de F2 knop eens op MSN gebruiken als je lacht.
Ik hou van chocolaquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:12 schreef Schieganger het volgende:
Ik hou van vuur.
quote:
Als ik vroeg wakker word gemaakt als ik langer kan (in dit geval vooral wil want vakantie jwt) slapen dan ben ik zo chagrijnig 's morgens dat ik de eerste drie uur toch niets doe.quote:
Om half 9 was ik wakker, en om half 10 had ik vier hoofdstukken klaarquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik vroeg wakker word gemaakt als ik langer kan (in dit geval vooral wil want vakantie jwt) slapen dan ben ik zo chagrijnig 's morgens dat ik de eerste drie uur toch niets doe.
lijkt exact op mijn morgen vandaagquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik vroeg wakker word gemaakt als ik langer kan (in dit geval vooral wil want vakantie jwt) slapen dan ben ik zo chagrijnig 's morgens dat ik de eerste drie uur toch niets doe.
Ik heb nog helemaal NIETS gedaan vandaag.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Om half 9 was ik wakker, en om half 10 had ik vier hoofdstukken klaar
Schaam jequote:Op woensdag 5 mei 2010 10:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal NIETS gedaan vandaag.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal NIETS gedaan vandaag.
Kan je niet met een schroevendraaier die naven openklikken? of misschien zit er een schroefje onder de stickerquote:
Vanavond even kijken ofzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan je niet met een schroevendraaier die naven openklikken? of misschien zit er een schroefje onder de sticker
Eerst stond T. er. Maar dat vond ze niet zo leukquote:
Woon je in de buurt van Zwolle? dan komen we na het bevrijdingsfestival even taart eten.quote:
Daar ben ik ook vanavond.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Zwolle? dan komen we na het bevrijdingsfestival even taart eten.
Ik ook, ik moet alleen nog 2 mensen vinden die mee willen rijden, want dat scheelt me geldquote:
Ik ga met de trein. Junkie XLquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ook, ik moet alleen nog 2 mensen vinden die mee willen rijden, want dat scheelt me geld
Ja ik word zo moe van Paul en die onzinquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eerst stond T. er. Maar dat vond ze niet zo leuk.
Snap ik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik word zo moe van Paul en die onzin
VMBO-HELP-ME-ALSJEBLIEFT GEKKIE DAT ZIE JE TOCH AAN Z'N GEDRAG!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zeroku doe jij eigenlijk havo of vwo?
Havo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zeroku doe jij eigenlijk havo of vwo?
Ligt aan de stuff.quote:
Als ik zoveel onzin zou twitteren had ik allang 1000 tweets gehad.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:51 schreef DeLuna het volgende:
Pfff, moet je tegenwoordig ookal vieren dat je 1000 tweets hebt?
Ben je uitgenodigd voor zo'n feestje?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:51 schreef DeLuna het volgende:
Pfff, moet je tegenwoordig ookal vieren dat je 1000 tweets hebt?
Ja, ik denk ik maak het haar even duidelijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik zoveel onzin zou twitteren had ik allang 1000 tweets gehad.
Hehequote:Op woensdag 5 mei 2010 11:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik denk ik maak het haar even duidelijk
Nee, ik zag het net op haar twitter. En daarvoor ook echt "oooohhh nog 3 tweets.... blabla"quote:
Als 'in de buurt' een kilometer of 80 - 100 is wel jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Zwolle? dan komen we na het bevrijdingsfestival even taart eten.
Tofquote:
Met de kat spelenquote:
Aminozurenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gaat het examen ineens over DNA/RNA wat wij nog nooit hebben gehad en wat ik niet snap.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tof. Veel plezier
.
[..]
Met de kat spelen.
Maisnonquote:
Wat verhaart die kat dan veelquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tof. Veel plezier
.
[..]
Met de kat spelen.
Uhuh.quote:
Nee die heb ik wel gehad. Maar over DNA structuren en basenvolgorde ofzo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Aminozuren?
Daar sloten wij de lessen mee af.
Maar onze scheikundeleraar kan niet uitleggen dus zo gek veel is er niet blijven hangen
Het is niet mijn katquote:
Eitje.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee die heb ik wel gehad. Maar over DNA structuren en basenvolgorde ofzo.Ik denk dat ik het nu enigszins snap.
quote:
Gly Ala Pro enzo?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee die heb ik wel gehad. Maar over DNA structuren en basenvolgorde ofzo.Ik denk dat ik het nu enigszins snap.
Oh, okequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is niet mijn kat. We moeten op die van de buren letten voor twee dagen.
Vraag maar raak hoorquote:
Ja nee ik weet niet hoe ik dat moet vragen dus laat maar.quote:
Dat is in de VS hetzelfde heurquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie heeft Duitsland bedacht?
"Duitsland (landencodes, internet: .de; kentekens: D) is een federatieve bond (Bund) van zestien deelstaten (de Länder), waarvan drie zogenaamde stadstaten (Berlin, Hamburg, Bremem). Elke deelstaat (Land) heeft zijn eigen grondwet, volksvertegenwoordiging (Landtag) en regering (Landesregierung)."
Okquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nee ik weet niet hoe ik dat moet vragen dus laat maar.Ik heb het opgegeven, ga wel Duits doen want daar hoef je niets voor te snappen.
Duitsland is het grootste land van Europaquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar de VS zijn groot, dan is't nog logisch.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Duitsland is het grootste land van Europa. Met 80 miljoen inwoners
.
Europa is klein.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Duitsland is het grootste land van Europa. Met 80 miljoen inwoners
.
Weet ik. Maar ik vond het leuk om te zeggen.quote:
Oké.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vond het leuk om te zeggen.
Sorry.quote:
Groot. t.o.v. Andorra.quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:26 schreef DeLuna het volgende:
Ik zag de zon!!!
Zoooo, jij kan al goed rijmenquote:
En groter dan Duitslandquote:
I knowquote:
Ja, daar winnen Spanje en Frankrijk ook nog van Duitslandquote:
bewerkt/droomplek%2520in%2520Oost%2520Noorwegen.jpgquote:
Ik droomde dat je 1.90 was jwt.quote:
Noorwegen ziet er wel zo uit dus care.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
bewerkt/droomplek%2520in%2520Oost%2520Noorwegen.jpg
Nep dus
Kloptquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Noorwegen ziet er wel zo uit dus care.
Ik zou eraf vallen.quote:
WTF. Ik had die nog niet eens zien zittenquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
WTF. Ik had die nog niet eens zien zitten_!
Dat vindt mijn datalimiet een goed plan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zo fucking mooi is dat daar.
[ afbeelding ]
En nu houd ik op.
Fjøøøøøøøørden!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zo fucking mooi is dat daar.
[ afbeelding ]
En nu houd ik op.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat vindt mijn datalimiet een goed plan.
Ik ook!!!quote:
Serieusquote:
Je hebt een datalimiet op je internet?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat vindt mijn datalimiet een goed plan.
Penny.nlquote:
Ja, jij niet danquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt een datalimiet op je internet?
Whehequote:
Van je mobiel bedoel je?quote:
Bij ons werden de 10989 Stavkirken die we hebben gezien allemaal in de teer gegooid.quote:
Ik haal hem al weg :"(quote:
Nee. Ik herkende het paard.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Check jij nou echt elke keer de link?
Nee? Laptop?quote:
Nee superleuk mannnnquote:
WTFquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee superleuk mannnn
Mijn moeder ging niet eens zeuren toen ik zei dat ik pas om kwart voor 1 thuis zou zijn vanavond.
Uuuuh, omdat ik een koning ben?quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeken op 'barbie pedo'.
Oja, goed puntquote:
Kwartttt voor 11 dacht ik. Ofzo. En half 10 Go Back To The Zoo dus ga vanaf 9 uur ofzo. En volgende week komen GBTTZ en Valerius en Postman in Zutphen kwam ik net achter.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, goed punt![]()
Hoe laat komt Junkie XL bij jou?
Dat is hier 1 mb ofzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuuh, omdat ik een koning ben?Ik heb alleen 50 GB uploadlimiet per maand
Postmenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kwartttt voor 11 dacht ik. Ofzo. En half 10 Go Back To The Zoo dus ga vanaf 9 uur ofzo. En volgende week komen GBTTZ en Valerius en Postman in Zutphen kwam ik net achter.
Klinkt verdomd goed. Bevrijdingsfestival in Zwolle?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kwartttt voor 11 dacht ik. Ofzo. En half 10 Go Back To The Zoo dus ga vanaf 9 uur ofzo. En volgende week komen GBTTZ en Valerius en Postman in Zutphen kwam ik net achter.
quote:
Ik dacht dat jij geen drugs deedquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:41 schreef livalo het volgende:
Ik ben me gister toch een partij ziek geworden van spacecake. Stom spul. Maar nu voel ik me weer goed en heb ik de kat op schoot, dat spinnen is zo'n leuk geluid.
quote:
quote:Springkussen
Psst.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik wist niet dat er nog datalimieten bestonden joh
Ik heb het zelfs op mijn mobiel niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ik blowde, maar daar stop ik nu ook maar eens mee. Teringzooiquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Psst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn 50 GB was geen grapje trouwens
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Zoveel upload ik nog niet eens in een jaarquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn 50 GB was geen grapje trouwens
Ik had 32 GB in 1 nacht, omdat ik vergeten was de upload te limittenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zoveel upload ik nog niet eens in een jaar.
Damn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had 32 GB in 1 nacht, omdat ik vergeten was de upload te limitten
Sowieso laat ik niets 's nachts aanstaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had 32 GB in 1 nacht, omdat ik vergeten was de upload te limitten
Mja, mijne staat nu op 1 MB/s gelimit en als ik hem 's nachts aan laat staan op 500 kB/squote:Op woensdag 5 mei 2010 12:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sowieso laat ik niets 's nachts aanstaan. En upload staat meestal op 30 kb/s ofzo. Anders gaat m'n pc niet meer voluit.
Jij? Ik dacht dat jij er juist op tegen was.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:48 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik blowde, maar daar stop ik nu ook maar eens mee. Teringzooi.
Hoezo laat je dat ding 's nachts aan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, mijne staat nu op 1 MB/s gelimit en als ik hem 's nachts aan laat staan op 500 kB/s
Op kamers FTW.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij? Ik dacht dat jij er juist op tegen was.
Je zou het erg goed met m'n huisgenoten kunnen vinden, die blowen er af en toe 7 op één dagquote:
Als het goed gaat voelt alles gewoon heel anders en ziet alles er heel gaaf uit. Maar gaat het niet goed dan is het echt niet tof, ik had 't gevoel dat ik m'n lichaam niet onder controle had en m'n hele eten van die avond kwam er dus ook uitquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is er leuk aan blowen? Dat vraag ik me echt af.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:02 schreef livalo het volgende:
[..]
Je zou het erg goed met m'n huisgenoten kunnen vinden, die blowen er af en toe 7 op één dag.
En m'n nieuwe huisgenoot zat gisteravond al op de 12. Die begon z'n ochtend om half 12 in de coffeeshopquote:
Kost ook lekker veel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:04 schreef livalo het volgende:
[..]
En m'n nieuwe huisgenoot zat gisteravond al op de 12. Die begon z'n ochtend om half 12 in de coffeeshop. Echt, de knuppels.
Bad trip !quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Als het goed gaat voelt alles gewoon heel anders en ziet alles er heel gaaf uit. Maar gaat het niet goed dan is het echt niet tof, ik had 't gevoel dat ik m'n lichaam niet onder controle had en m'n hele eten van die avond kwam er dus ook uit.
Er zat gister 30 euro in de spacecake die ze hadden gebakken, en ze hebben nog 20 euro opgerookt. En dan roken ze er ook nog normaal bij. HOE BETALEN ZE DAT?quote:
En dat dus nooit meer, dan blijf ik er liever de rest van m'n leven voortaan vanaf. Mèn, ik had het gevoel dat het nooit ophield.quote:
Omdat ik te lui ben om hem 's nachts uit te zettenquote:
Dealen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:08 schreef livalo het volgende:
[..]
Er zat gister 30 euro in de spacecake die ze hadden gebakken, en ze hebben nog 20 euro opgerookt. En dan roken ze er ook nog normaal bij. HOE BETALEN ZE DAT?
Nee, dat doen ze dan weer niet. En dat meen ik heel serieus.quote:
Dan, goed betaalde baanquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:10 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze dan weer niet. En dat meen ik heel serieus.
Stufi!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:08 schreef livalo het volgende:
[..]
Er zat gister 30 euro in de spacecake die ze hadden gebakken, en ze hebben nog 20 euro opgerookt. En dan roken ze er ook nog normaal bij. HOE BETALEN ZE DAT?
helemaal nietsquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is er leuk aan blowen? Dat vraag ik me echt af.
Eentje is er pas ontslagen, eentje leeft er al 2 jaar op 'n uitkering en er is er maar ééntje die werkt en studeert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |