ik hou niet van het woord moffen Steerquote:
Gelet op zijn criteria (vrouw zijn en adem halen) is minimalistisch flirten ook de enige manier om het vol te houdenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
D_H is zéér bedreven in minimalistisch flirten.
Echt hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Duidelijk SOL. Bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik hou niet van het woord moffen SteerMijn oma is Duitse en heeft ook de meest vreselijke dingen meegemaakt, zo traumatisch dat ze er nu nog over droomt. Wat er in de oorlog is gebeurd is echt zo erg vreselijk, voor iedereen!
En dat achterlijke en vooral nutteloze woord 'moffen' gebruiken.....sorry hoor, zelfs golfer gebruikt dat niet en hij heeft een joodse achtergrond.
Ik ben ook elk jaar en soms wel vaker een paar minuten stil om aan de oorlog en zijn/haar slachtoffers te denken want ik word er ook vaak mee geconfronteerd door de verhalen van mijn grootouders
klinkt misschien stom maar wel goed om te zien dat mensen niet allemaal alleen wegrennen maar er ook mensen anderen bij de hand nemen om weg te lopen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
http://nos.nl/video/155148-bekijk-hoe-de-paniek-ontstond.html
Wow.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gelet op zijn criteria (vrouw zijn en adem halen) is minimalistisch flirten ook de enige manier om het vol te houden
Zoals met wel meer dingen in het leven: whatever works, works.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gelet op zijn criteria (vrouw zijn en adem halen) is minimalistisch flirten ook de enige manier om het vol te houden
ik?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Jah dat doe ik goed eejquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Duidelijk SOL. Bedankt voor de uitleg.Uitgebreid getypt op een telefoonkeyboardje nog wel.
Gut ja, als ik daar met mijn moeder stond was die ook de eerste die ik mee zou sleuren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klinkt misschien stom maar wel goed om te zien dat mensen niet allemaal alleen wegrennen maar er ook mensen anderen bij de hand nemen om weg te lopen...
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
zusje op msn: jah wat voor kleur heeft vruchtwater?![]()
volgens mij ga ik snel weer tante zijn
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef golfer het volgende:
Lang leve het leven en de vrijheid.
Ik neem een slok en zeg: Lechaim.
Haarlemquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Echt he![]()
Oh en P, ik vind het superlief aangeboden, maar een beetje teveel gedoe om in Haarlem te komen. Ik moet morgenochtend nog naar mn broer, dus misschien kijk ik die wel even lief aanDan krijg ik vast wel mn treinkaartje van hem
van een druif?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Hihi zie je ik dacht al dat we het over 2 verschillende dingen haddenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HaarlemIk had het over Delft en Den Haag
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah, okquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef Aure het volgende:
[..]
Hihi zie je ik dacht al dat we het over 2 verschillende dingen haddenMaar ik wil dus superdupergraag naar Haarlem
Ja, valt me al een tijdje op.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, valt me al een tijdje op.
Ik kan me zo voorstellen dat je in het echie je fysiek wat meer het werk laat doen ipv je mond hm, ook niet helemaal waar gezien het tempo waarmee jij praat![]()
maar 't is echt heel bare bones hier op het forum.
![]()
Of doe je alles via PM.
spannend!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik blijf ze ook gewoon vaak wel moffen noemen hoor, maar vind het niet nodig dat altijd te doen en er waren ook best een paar (helaas erg weinig) goede Duitsers in de oorlog.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:56 schreef DarkElf het volgende:
trouwens sol, duidelijke uitleg
wist je dat het woord moffen al sinds de zestiende of zeventiende eeuw voorkomt trouwens? Niet om het nou perse weer te typen maar heb dat ooit eens gelezen en ik had dat nooit geweten. Ik houd altijd wel van zulke weetjes(tis zinloos maar je wint er wel spelletjes mee, nutteloze feitjes kennen
)
slaap lekker Steer. en niet te druk maken of overal iets achter proberen te zoekenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Logische, doch niet geheel verwachte reactie.
Slaap lekker DH
Met natuurlijk een vertaling:quote:Nit zukh mikh, vu di mirtn grinen!
Gefinst mikh dortn nit, mayn shats;
Vu lebns velkn bay mashinen
Dortn iz mayn rue-platz.
Nit zukh mikh, vu di feygl zingen!
A shklaf bin ikh, vu keytn klingen,
Dortn iz mayn rue-platz.
Nit zukh mikh, vu fontanen shpristn!
Vu trern rinen, tseyner kritsn,
Dortn iz mayn rue-platz.
Un libstu mikh mit varer libe,
To kum tsu mir, mayn guter shats;
Un hayter oyf mayn harts dos tribe,
Un makh mir zis mayn rue-platz.
Vond ik altijd erg mooi om te zingen..quote:Zoek mij niet ,waar de blauw bessen groeien
Daar zul je mij niet vinden,mijn schat
Waar levens vergaan bij machines ,
Daar is mijn rustplaats.
Zoek mij niet waar vogels zingen, daar zul je mij niet vinden.
Een slaaf ben ik ,daar waar ketens rammelen.
Daar is mijn rustplaats
Zoek mij niet waar fonteinen sproeien, daar zul je mij niet vinden
Waar tranen vloeien en tanden knarsen daar is mijn rustplaats.
En, als je me werkelijk liefhebt, kom dan naar me toe, mijn lieve schat.
Vrolijk mijn bedroefde hart op en maak mijn rustplaats zoet.
Niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
slaap lekker Steer. en niet te druk maken of overal iets achter proberen te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Passieve sponsmodus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
slaap lekker Steer. en niet te druk maken of overal iets achter proberen te zoeken
Met Alexandra Maria Laraquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef borisz het volgende:
Pff. Zapte langs der untergang. De scene met de kids. Dan krijg je het weer even benauwd van binnen
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Niet?De laatste keer dat ik nergens iets achter zocht hier in de CUL SC lag de volgende dag iedereen bij elkaar in bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
wie allemaal?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik nergens iets achter zocht hier in de CUL SC lag de volgende dag iedereen bij elkaar in bed.
Gezellig toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
De laatste keer dat ik nergens iets achter zocht hier in de CUL SC lag de volgende dag iedereen bij elkaar in bed.
Zuchtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:10 schreef Den_Haag het volgende:
Steer! ik moest bij deze clip een beetje aan jou denken
Tja, heel nuchter gezien is het eigenlijk een relatief onschuldig incident. Een idioot die gaat staan schreeuwen. Alleen door de paniekreactie lijkt er heel wat aan de hand te zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
Nu rechtstreeks persconferentie op Ned2.
Besefte net iets te laat dat ik uitgenodigd wasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Gezellig toch?![]()
Maar je mocht niet meedoen?
Dat is wel balen dan! Maaar wie weet komt er een volgende keerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Besefte net iets te laat dat ik uitgenodigd was
Ja, en mede daarom is dat gezeik over beveiliging en koffers ook vrij irritant. Leve de angstcultuur. Zou goed zijn om dit incident te waarderen voor wat het is: een idioot die schreeuwt. Kwalijk, maar in de basis ongevaarlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:14 schreef borisz het volgende:
Meneer met de koffer was onschuldig. En het diegene die is aangehouden was een gek.
Leve de PVV, HOE'Aquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:16 schreef TAV74 het volgende:
Ja, en mede daarom is dat gezeik over beveiliging en koffers ook vrij irritant. Leve de angstcultuur.
Bij jou thuis zekerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:14 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is wel balen dan! Maaar wie weet komt er een volgende keer
Ja, dat is het gevolg van elkaar napraten en angst aan praten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:16 schreef TAV74 het volgende:
Ja, en mede daarom is dat gezeik over beveiliging en koffers ook vrij irritant. Leve de angstcultuur.
Steer ook niet.quote:
Ze lijkt een beetje op L.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die actrice die jij noemde is geen klassieke schoonheid maar ze heeft een mooi apart gezicht.
Gelukkig heeft en gedeelte een beetje verstand gekregen door te zien hoe ze het in Almere en Den Haag verpest hebben.quote:
Idd ja. Zo'n vrouw al die opmerking 'dat iemand er met een koffer kan komen, er had ook iets anders in kunnen ziten"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en mede daarom is dat gezeik over beveiliging en koffers ook vrij irritant. Leve de angstcultuur. Zou goed zijn om dit incident te waarderen voor wat het is: een idioot die schreeuwt. Kwalijk, maar in de basis ongevaarlijk.
Wel een lief gezichtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met Alexandra Maria Lara
Serieus een van de mooiste actrices ter wereld.
Echt onvoorstelbaar. Iemand laat een onschuldige koffer vallen en heeft er niets mee te maken. En wat krijg je: er had ook iets anders in de koffer kunnen zittenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is het gevolg van elkaar napraten en angst aan praten.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel een lief gezicht1 van de mooiste gaat een beetje ver
.
Ene S. t. S. te Twente?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Wie is L?? En over wie hebben we het nog meer??
Kinkyquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef TAV74 het volgende:
Ja, ik kan ook je neus eraf bijten als ik je op straat tegen kom, lijkt me geen reden om iedereen te muilkorven.
Vandaag ging Salsa niet door, dus heb haar niet gezien. En de rest van de week + komend weekend heb ik al plannen. Ik zie wel hoe en wat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:20 schreef DarkElf het volgende:
wanneer ga je nou een afspraak maken steer met klimmeisje?
Ohh wat een goed idee!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt onvoorstelbaar. Iemand laat een onschuldige koffer vallen en heeft er niets mee te maken. En wat krijg je: er had ook iets anders in de koffer kunnen zitten![]()
Ja, ik kan ook je neus eraf bijten als ik je op straat tegen kom, lijkt me geen reden om iedereen te muilkorven.
ah ok. nou hopen dat je haar volgende week op salsa zietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vandaag ging Salsa niet door, dus heb haar niet gezien. En de rest van de week + komend weekend heb ik al plannen. Ik zie wel hoe en wat.Wijn, vat, enzo.
Als je te lang wacht heeft blijkt ze een zuurpruimquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag ging Salsa niet door, dus heb haar niet gezien. En de rest van de week + komend weekend heb ik al plannen. Ik zie wel hoe en wat.Wijn, vat, enzo.
Voor Salsaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok. nou hopen dat je haar volgende week op salsa ziet
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]je beseft dat dit geen call maar een raise is? Welke actrice vind jij dan mooier, Borisz?
Oh, Borisz valt op slettenquote:
Ouderdom, beste SHO-meisterin, ouderdom.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:31 schreef Duderella het volgende:
Wie is L. dan?
Ik snap dur weer niks fan mensuh!
Zou jij niet vroeg gaan slapenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ouderdom, beste SHO-meisterin, ouderdom.
Met dat korte haar doe je me denken aan m'n moeder.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met dat korte haar doe je me denken aan m'n moeder.![]()
Trusten allemaal![]()
晚安quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met dat korte haar doe je me denken aan m'n moeder.![]()
Trusten allemaal![]()
Nou, ik vind dat best een schattige meidquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, Borisz valt op sletten![]()
Maar zij heeft wel een lief gezichtje ja. Schijnt alleen enorm kinky te zijn.![]()
L is de stille liefde van Steerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:53 schreef Duderella het volgende:
Slapen met de gierende onrust niet te weten wie L. is.![]()
![]()
Net nog ff foto's gegoogeld maar ik kan echt niet zeggen dat ik het met je eens benquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind Chantal Janzen echt heel saai en blond ogen, eigenlijk
HA! Ik keek.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
L is de stille liefde van SteerWaarmee hij maar geen date durft te regelen
![]()
Dat magquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
Ik vind Chantal een domme blonde giecheldoos.
Mag dat?
Na, dat vind ik dan juist wel weer meevallen, ze heeft wel een aangenaam cynisme over zich eigenlijk. Dat maakt haar in combinatie met haar lieve, brave uitstraling wel weer koddig.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
Ik vind Chantal een domme blonde giecheldoos.
Mag dat?
Helemaal eens. Zo'n poppekoppie hebben en dan de meest vreselijke uitspraken doen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:02 schreef TAV74 het volgende:
Na, dat vind ik dan juist wel weer meevallen, ze heeft wel een aangenaam cynisme over zich eigenlijk. Dat maakt haar in combinatie met haar lieve, brave uitstraling wel weer koddig.
het is vast een beest in bed.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:02 schreef TAV74 het volgende:
Uiterlijk ben ik verder geen grote fan van haar, beetje saai.
Boris tochquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:02 schreef borisz het volgende:
Het gaat bij Chantal toch niet om de inhoud?
ik vind haar zo tof bij het televizier galaquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Na, dat vind ik dan juist wel weer meevallen, ze heeft wel een aangenaam cynisme over zich eigenlijk. Dat maakt haar in combinatie met haar lieve, brave uitstraling wel weer koddig.
Uiterlijk ben ik verder geen grote fan van haar, beetje saai.
Jup heeft inmiddels een jongen op de aardkloot gezet. James is de naam van haar kleine. Valt nog mee met die vreselijke namen die (B)BN'ers aan zijn/haar tegenwoordig kinderen geven.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Boris tochHet is een MILF geloof ik, want ze heeft toch een kind?
Ach, echte liefde heb ik al jaren niet meer gekendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
L is de stille liefde van SteerWaarmee hij maar geen date durft te regelen
![]()
Prima naamquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:06 schreef borisz het volgende:
Jup heeft inmiddels een jongen op de aardkloot gezet. James is de naam van haar kleine. Valt nog mee met die vreselijke namen die (B)BN'ers aan zijn/haar kinderen geven.
Hou oud was je nu ook alweer? 86???quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, echte liefde heb ik al jaren niet meer gekend
Jah ik bedoelde meer algemeen dan specifiek op fok.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Er is heul geen Chantal J. hype
Het gonst hier van een L. hype
Zolang je geen MD draagt of kinkyjurkjes hebt...quote:
Dat is allemaal compensatiegedragquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang je geen MD draagt of kinkyjurkjes hebt...
Slaap lekker.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
Mobiel internet van tegenwoordigtot morgen
Slaap zacht !quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
Mobiel internet van tegenwoordigtot morgen
Straks ga je nog penisnijd vertonen.quote:
krijg je alleen maar gezeur over als je het stuk trektquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang je geen MD draagt of kinkyjurkjes hebt...
Dat soort films bij de commerciëlen is geen doen inderdaadquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:16 schreef Laydina het volgende:
Wou schindlers list gaan kijken.. Maar nu gewoon al reclameIs ook geen film voor sbs.. Ik ga maar naar bed toe dan
Weet nog nie. Kan wel leuk zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja
Morgen maar even naar Haarlem, ga jij nou ook nog Boris?
Of wees als commerciele zender dan eens correct en laat die reclame weg. Maar zie het al gebeuren dat sbs elk kwartier/20 minuten een reclame heeft.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat soort films bij de commerciëlen is geen doen inderdaad
Ho SMS dan krijg je datquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat soort films bij de commerciëlen is geen doen inderdaad
En de reclame duurt op zich ook minimaal 10 minuten, kind dat wordt nachtwerkquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:19 schreef Laydina het volgende:
Of wees als commerciele zender dan eens correct en laat die reclame weg. Maar zie het al gebeuren dat sbs elk kwartier/20 minuten een reclame heeft.![]()
En dat werd het alquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En de reclame duurt op zich ook minimaal 10 minuten, kind dat wordt nachtwerk
Als ik ga zal het smiddags zijn Tim Knol is erg prettig om naar te luisteren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Programma Haarlem:
http://www.bevrijdingspop.nl/programma/
Hahaquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Lekker lay.
Ik ben blij dat ik geen lappie heb of een pokkie. Anders zou ik dag en nacht hier zitten
Met dit soort amateurisme wens zelfs ik me niet te bemoeienquote:
Hoor hier voor het eerst van, zit nu ff tequote:Op woensdag 5 mei 2010 00:23 schreef borisz het volgende:
Als ik ga zal het smiddags zijn Tim Knol is erg prettig om naar te luisteren.
Welnee. Haarlem ligt vlak bij Enschede en Wierden.quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ga zo maar eens naar boven. Kan daar verder Sophie's Choice kijken..
Heb hem al in geen jaren gezien, en eigenlijk kan ik Merril helemaal niet hebben, maar moet zeggen dat het mee valt tot nu toe..quote:
Amai, jullie hebben natuurlijk allemaal morgen vrij! Ik moet gewoon werken. Alweerquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Programma Haarlem:
http://www.bevrijdingspop.nl/programma/
1 van de weinige films waar ik ooit in de bios echt tranen met tuiten om heb gehuild.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb hem al in geen jaren gezien, en eigenlijk kan ik Merril helemaal niet hebben, maar moet zeggen dat het mee valt tot nu toe..
nawwwwquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Amai, jullie hebben natuurlijk allemaal morgen vrij! Ik moet gewoon werken. Alweer
Ik werk ook gewoon hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:31 schreef ColdFeet het volgende:
Amai, jullie hebben natuurlijk allemaal morgen vrij! Ik moet gewoon werken. Alweer
Jah, de zorg gaat altijd door...quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werk ook gewoon hoorEn zover ik weet Lein ook.
Ik kan me moeilijk voorstellen hoe dat voor jou moet zijn om zo'n soort film te zien. Dat beleef je met jouw familiegeschiedenis ongetwijfeld heel anders dan iemand als ik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:31 schreef golfer het volgende:
1 van de weinige films waar ik ooit in de bios echt tranen met tuiten om heb gehuild.
Bij die ene keer is het gebleven. Hoef/wil hem nooit meer zien.
Ik heb vandaag uiensoep gehad! Was ook erg goed geluktquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:50 schreef ColdFeet het volgende:
That's trueDat scheelt
Ik begin morgen wat later, ik werk tot half 8. Dus ik neem nog lekker een wodkaatje terwijl mijn uiensoep-voor-na-het-spinnen doorpruttelt; hij is echt ontzettend mooi dik en zoet
Een goeie uien soep is echt vet lekker !quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb vandaag uiensoep gehad! Was ook erg goed gelukt
Ik heb wel mijn tong een beetje verbrandquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:54 schreef Braamyo het volgende:
Een goeie uien soep is echt vet lekker !
Overigens ben ik slapen lieve luitjes.
Een fijne avond aan alle wakker blijvers toegewenst, en fijne dromen voor iedereen die al onder de dekens ligt
Dat heb ik al-tijd met uiensoep! Die hete gruyère doet 't hem.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn tong een beetje verbrandWas erg heet en ik kon blijkbaar niet wachten.
Slaap lekker!
Dat duurt toch nog een jaar of 5?quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
wat is het toch lekker slapen bij moeders.... ookal ben je bijna 40 jaar
Doet me ineens denken aan kaassoufflésquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:05 schreef ColdFeet het volgende:
Dat heb ik al-tijd met uiensoep! Die hete gruyère doet 't hem.
Daar kan je je ook zo aan branden jaquote:
lalalala goedemorgen!quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb vandaag uiensoep gehad! Was ook erg goed gelukt
kip, tomaat, groente....quote:Op woensdag 5 mei 2010 06:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik maakte vroeger best vaak uiensoep, nu dus bijna nooit meer (op gisteren na dan).
Als jullie soep maken, wat wordt het dan meestal? Bij mij tomatensoep of kippensoep.
Ja, of mensen die nog een subcutaan vochtinfuus of voedingssonde willen voor hun diep-demente, pre-terminale moeder of vader met hoogstwaarschijnlijk uitgezaaide kanker, een delier en een dikke long-ontstekingquote:Op woensdag 5 mei 2010 06:54 schreef Isabeau het volgende:
lalalala goedemorgen!
11 things your nurse thinks...but will never tell you.
1 van de 11:
No, "Mamma" is NOT going to get better, and if I were in her shoes, I'd haunt you for the rest of your days for keeping me 'alive' on a ventilator with my wrists tied down so I don't yank on the tubes coming out of my every orifice. She's had two major strokes and an MI, she's full of osteoporosis, and she has an advanced directive saying she didn't want any heroic measures if she ever got into a situation like this. What part of 'Do Not Resuscitate' don't you understand?
ik vind het eigenlijk wel een mooie tijd, was er om half 8 uitquote:Op woensdag 5 mei 2010 08:38 schreef Laydina het volgende:
En dit noemt men uitslapen?![]()
![]()
![]()
Ik ben weer pleitte denk ik zo
Opzich wel ja, maar ben nog wel moequote:Op woensdag 5 mei 2010 08:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk wel een mooie tijd, was er om half 8 uitEn nieteens door dochterlief die me normaal wakker maakt omdat ze even wil vertellen dat zij wakker is
Ik ben voor t eerst in maanden doorgeslapen tot 08.30 in plaats van 0600 en het was héérlijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 08:38 schreef Laydina het volgende:
En dit noemt men uitslapen?![]()
![]()
![]()
Ik ben weer pleitte denk ik zo
quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben voor t eerst in maanden doorgeslapen tot 08.30 in plaats van 0600 en het was héérlijk
join the club!quote:Op woensdag 5 mei 2010 06:49 schreef cybermans het volgende:
Tijd om te gaan werken
die ratten va de belastingdienst zullen wel staan te juichen en verdienen waarschijnlijk meer aan mijn gewerk dan ik zelf
doen ze bij mijquote:Op woensdag 5 mei 2010 08:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
join the club!
Net aan de mensen hier in de vergadering verteld dat ik het een ongeschikte dag vind om in Duitsland te werken. Ze konden er goed om lachen toen ik vertelde dat het bevrijdingsdag (van de Duitsers) is. mijn werk moest mij maar dubbel betalen voor vandaag.
ik lig btw wel weer terug in bedquote:Op woensdag 5 mei 2010 08:50 schreef Laydina het volgende:
[..]
Opzich wel ja, maar ben nog wel moe
Kijk, dat is nou het betere wakker worden
Geniet er vanquote:Op woensdag 5 mei 2010 08:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik lig btw wel weer terug in bedgewoon omdat het kan
Ga zo nog even kopje thee beneden halen en even lezen
ik ben niet zo van het varkensvlees en dit was een heel gezellig knorrend krulharig varkentje dus die is leuker levendquote:
En wat gebeurt er nu met het varkentje?quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:25 schreef DarkElf het volgende:
net even mijn nieuwe verblijfsvergunning gehaald bij de gemeente. Ze hebben op dat terrein een hondehok staan (waar nooit iets inzit) waar vandaag een....... varkentje inzat
Die heeft de politie vannacht van straat geplukt.
Hij heeft me nog nooit gezien dus hij kan niet weten of ikquote:
Ik ook! Ik ga me zometeen douchen en aankleden (ja ik zit nog in mijn pyamaquote:
je bent vrij, dus waarom niet?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ga me zometeen douchen en aankleden (ja ik zit nog in mijn pyama) en trek de allerdikste wintertrui aan die ik heb.
ik kreeg altijd de vraag of de fohn ontploft wasquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:41 schreef Aure het volgende:
Hoihoi!
Ik zit met mn out-of-bedlook (lees: badhairday) in de tram. Die gezichten van de barbiepopjes die ook in de tram zitten zijn echt pricelessik kan er ook niks aan doen dat mn haar soms onhandelbaar is
Fijn he, zo'n vrije dag.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:35 schreef LieLie het volgende:
Ik zit met een kop thee en een plaid omgeslagen bij de computer
Eigenlijk moet ik nog wat voor school doen, maar ik heb zo geen zin!
Dit is de enige beetje vrije dag deze week.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:43 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik kreeg altijd de vraag of de fohn ontploft was![]()
Mja, maar ik had liever gewoon wat aan mijn meivakantie gehadquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:44 schreef Vork het volgende:
[..]
Fijn he, zo'n vrije dag.
Ik ben er ook blij mee, vooral nu het op m'n werk rennen is geblazen, tenminste op de afdeling waar ik wel wel in elk geval.
Ik heb nu ook een knot die echt alle kanten opsteektquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:41 schreef Aure het volgende:
Hoihoi!
Ik zit met mn out-of-bedlook (lees: badhairday) in de tram. Die gezichten van de barbiepopjes die ook in de tram zitten zijn echt pricelessik kan er ook niks aan doen dat mn haar soms onhandelbaar is
Ik vraag me dat ook altijd af op het schoolplein. Dan zie ik moeders met perfect gefohnd haar en zwaar in de make-up. Hoe doen ze dat? Staan ze om vijf uur op ofzo? Ik heb maar 1 kind, maar ik heb 's morgens echt geen tijd voor een fohn-en-makeup-sessie hoor!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:41 schreef Aure het volgende:
Hoihoi!
Ja is ook zo. Ik heb alleen altijd de neiging om mijn vrije dag nuttig te besteden en ik meen dan dat ik het huishouden moet doen. Want ik ben immers nooit vrij op een woensdag, dus nu 'moet' ik van mezelf van alles doen.quote:
dat vraagt wel om een fotoquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:41 schreef Aure het volgende:
Hoihoi!
Ik zag nog een paar pics van jou voorbij komen een paar topics terug, en in tegenstelling tot Steer en D_H kortere haar je wél leuk staanquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:41 schreef Aure het volgende:
Hoihoi!
Sja, ik had ook wel graag wat dagen vrij willen vragen, zodat langere weekenden zou hebben enzo, maar helaas, morgen staan de stapels poep weer op me te wachten voor verdere verwerking.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:56 schreef LieLie het volgende:
Mja, maar ik had liever gewoon wat aan mijn meivakantie gehad
Maar werd ineens alle dagen die ik als beschikbaar had opgegeven ingepland, doen ze anders nooit.
Ik vermoed dat sommigen daar inderdaad een stuk vroeger voor opstaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook altijd af op het schoolplein. Dan zie ik moeders met perfect gefohnd haar en zwaar in de make-up. Hoe doen ze dat? Staan ze om vijf uur op ofzo? Ik heb maar 1 kind, maar ik heb 's morgens echt geen tijd voor een fohn-en-makeup-sessie hoor!
Mijn handen jeuken ook een beetje, maar de babe ligt lekker te slapen dus ik doe maar zachtjesquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:59 schreef Tezz het volgende:
Ja is ook zo. Ik heb alleen altijd de neiging om mijn vrije dag nuttig te besteden en ik meen dan dat ik het huishouden moet doen. Want ik ben immers nooit vrij op een woensdag, dus nu 'moet' ik van mezelf van alles doen.
Maar vandaag probeer ik het los te laten. Dat is tot zover gelukt, want ik heb net pas kleren aan!
3 kwartier? In die tijd kan een normaal mensen twee keer opstaan, douchen, aankleden, eten en richting werk vertrekken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:02 schreef Aure het volgende:
Ik vermoed dat sommigen daar inderdaad een stuk vroeger voor opstaanmijn oud-huisgenootje rekende ook altijd 3 kwartier voor dr haar en make-up
Mijn handen jeuken gek genoeg niet.... Ik ga zometeen lekker ergens koffie drinken!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mijn handen jeuken ook een beetje, maar de babe ligt lekker te slapen dus ik doe maar zachtjes
Ik kan dat echt niet hoor. Plus dat het een hopeloos verhaal zou worden. Want als ik echt wat van m'n haar wil maken 's ochtends dan ben ik een uur kwijt, en dat weegt niet op tegen een uurtje extra slaapquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:02 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik vermoed dat sommigen daar inderdaad een stuk vroeger voor opstaanmijn oud-huisgenootje rekende ook altijd 3 kwartier voor dr haar en make-up
damnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:02 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh ik ken genoeg mensen die het wel leuk vonden hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zag nog een paar pics van jou voorbij komen een paar topics terug, en in tegenstelling tot Steer en D_H kortere haar je wél leuk staan
Nee hoor, 't is goed zoals 't nu isquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:01 schreef Den_Haag het volgende:
Ga je ook kort haar bij Lein voorstellen Kaas?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zag nog een paar pics van jou voorbij komen een paar topics terug, en in tegenstelling tot Steer en D_H kortere haar je wél leuk staan
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh ik ken genoeg mensen die het wel leuk vonden hoorsommigen vinden het zelfs leuker dan mn lange coupe (toen t nog tot half in mn rug kwam).
Dit heb ik dus ook hahaquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet hoor. Plus dat het een hopeloos verhaal zou worden. Want als ik echt wat van m'n haar wil maken 's ochtends dan ben ik een uur kwijt, en dat weegt niet op tegen een uurtje extra slaap
Ik niet dusquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:03 schreef Vork het volgende:
3 kwartier? In die tijd kan een normaal mensen twee keer opstaan, douchen, aankleden, eten en richting werk vertrekken.
ik ook,quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik niet dusIk heb minstens 4 kwart uren nodig
belangrijkste is wat je zelf leuk vindtquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh ik ken genoeg mensen die het wel leuk vonden hoorsommigen vinden het zelfs leuker dan mn lange coupe (toen t nog tot half in mn rug kwam).
Dat heb ik ook, ik verbaas me steeds over al die jongeren die hun bed niet uit kunnen komenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:11 schreef Vork het volgende:
Hier ongeveer dit:
0 minuten opstaan (je ligt, of staat naast je bed, het gang van de ene staat naar de ander kost me geen 10 minuten, ik ben niet bejaard).
Lekker, een jaartje geleden begon ik ook meestal pas 9:30 nu is dat 8 uur sharpquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:17 schreef Vork het volgende:
Ik wel hoor, maar dat reken ik niet tot opstaan. Opstaan is gewoon het moment waarop ik besluit om op te staan, daarvoor ligt ik meestal al wel wakker te worden of iets dergelijks, maar dat is zegmaar nog voordat mijn wekker gaat. soms zet ik ook geen wekker omdat ik weet dat ik toch wel voor die tijd al een keer wakker ben. Ik heb overigens vrij flexibele werktijden. Ik begin ergens tussen 7 en 9 uur, afhankelijk van hoe goed mijn nachtrust is of gaat worden, begin ik dus eerder danwel later, tenzij anders afgesproken (wat zelden voor komt).
Ik begin wel vaker rond 9 uur, dan 7 uur. Mede omdat dat handig is, maar ook omdat rond half 7 opstaan toch net iets minder prettig is dan rond 8 uur/half 9.
dat is idd dan wel makkelijk dat het weinig uitmaakt hoe laat je begint. Ik zit elke dag half 8 al op kantoor, met om 6 uur de wekker. Denk dat jij ook wel een wekker zet als je er om 6 uur uit moet?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:17 schreef Vork het volgende:
Ik wel hoor, maar dat reken ik niet tot opstaan. Opstaan is gewoon het moment waarop ik besluit om op te staan, daarvoor ligt ik meestal al wel wakker te worden of iets dergelijks, maar dat is zegmaar nog voordat mijn wekker gaat. soms zet ik ook geen wekker omdat ik weet dat ik toch wel voor die tijd al een keer wakker ben. Ik heb overigens vrij flexibele werktijden. Ik begin ergens tussen 7 en 9 uur, afhankelijk van hoe goed mijn nachtrust is of gaat worden, begin ik dus eerder danwel later, tenzij anders afgesproken (wat zelden voor komt).
Ik begin wel vaker rond 9 uur, dan 7 uur. Mede omdat dat handig is, maar ook omdat rond half 7 opstaan toch net iets minder prettig is dan rond 8 uur/half 9.
Zelfde hier. Dat is best vroeg, zèlfs als je een ochtendmens bent zoals ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lekker, een jaartje geleden begon ik ook meestal pas 9:30 nu is dat 8 uur sharpen mn wekker gaat om 6 uur al
moet je ook maar geen 50 geurtjes hebben om uit te kiezenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
Heb wel 45 minuten nodig om uitgebreid te douchen, verzorgen en geurtje uit te kiezen voor de dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff opstaan.. ik vind het een hel! ik moet minstens een half uur snoozen anders wordt het helemaal niets met mij
Volgens mij hou jij er dan ook wel van er heel verzorgd en netjes uit te zien. Ik ben zelden echt glad geschoren en mijn haar moet vooral zelf zijn best doen om goed te gaan zittenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
Heb wel 45 minuten nodig om uitgebreid te douchen, verzorgen en geurtje uit te kiezen voor de dag.
Ik doe gewoon elke dag tzelfde geurtje, scheelt weer tijdquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
Dat werk bij mij dus niet. Dan moet ik om 8 uur als nog snoozen..quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:27 schreef Laydina het volgende:
Snoozen![]()
![]()
Doe dan zoals ik: Wekker om half 8. Vervolgens de wekker om 8 uur en dan opstaan! Dan kan je tenminste nog echt een beetje slapen. Maar weet je wel dat je er zometeen en keer uit moet.
idd, ik heb de tijd op de wekker een half uur later dan het in werkelijkheid is, dan lijkt het niet zo vroeg als ik ontwaak en op de klok kijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:24 schreef Windigo het volgende:
Zelfde hier. Dat is best vroeg, zèlfs als je een ochtendmens bent zoals ik
Ik zet meestal wel een wekker, zo goed slaap ik ook weer niet, dus zou ik me zo kunnen verslapen. Zeker als het vroeg is. Ik sta inderdaad ook wel eens om 6 uur op. Voorheen had ik zo'n vakantiebaantje, waarbij ik om 5 uur al van huis moest vertrekken. Dan zijn wekkers echt noodzakelijk. Snelle ochtendrituelen overigens ook. Ik moet er niet aan denken om dan om 4 uur al op te moeten staan, omdat ik een uur nodig zou moeten hebben om wakker te worden voor al die overbodige zooi als haar föhnen, geurtjes kiezen of wat dan ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:23 schreef cybermans het volgende:
dat is idd dan wel makkelijk dat het weinig uitmaakt hoe laat je begint. Ik zit elke dag half 8 al op kantoor, met om 6 uur de wekker. Denk dat jij ook wel een wekker zet als je er om 6 uur uit moet?
Dat doe ik ook inderdaad!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:27 schreef Laydina het volgende:
Snoozen![]()
![]()
Doe dan zoals ik: Wekker om half 8. Vervolgens de wekker om 8 uur en dan opstaan! Dan kan je tenminste nog echt een beetje slapen. Maar weet je wel dat je er zometeen en keer uit moet.
Ik wordt toch altijd minimaal een half uur voor de wekker wakker. Ik vind even een half uurtje snoozen wel erg lekker. Hoewel ik er als het moet wel direct uit kan springen. Wekker staat wel altijd 10 minuten voor, dat werkt vreemd genoeg toch prima.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:27 schreef Laydina het volgende:
Snoozen![]()
![]()
Dat slaat zo nergens op!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
idd, ik heb de tijd op de wekker een half uur later dan het in werkelijkheid is, dan lijkt het niet zo vroeg als ik ontwaak en op de klok kijk
Hangt misschien ook een beetje van je werk af? Ik kan echt niet onverzorgd bij mijn cliënten binnenstappenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:27 schreef TAV74 het volgende:
Volgens mij hou jij er dan ook wel van er heel verzorgd en netjes uit te zien. Ik ben zelden echt glad geschoren en mijn haar moet vooral zelf zijn best doen om goed te gaan zitten
Heb jij ook dat je hoe vroeg je ook wakker bent gewoon stug blijft liggen totdat die wekker gaat?quote:
Ik kan ook niet onverzorgd binnen komen joh! Maar met een beetje nette stoppels gaat het prima. En mijn haar zit ook wel netjes, alleen geen enorm gel en kneed kapsel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hangt misschien ook een beetje van je werk af? Ik kan echt niet onverzorgd bij mijn cliënten binnenstappen
Zoals ik net al zei: ik word niet in 1x wakker. Ik kan zelfs door wekkers heen slapen als het moet. Als ik hem per ongeluk meteen uit druk dan verslaap ik me geheid.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:30 schreef Vork het volgende:
Als je de wekker nou om 8 uur zet, dan kun je tot 8 uur slapen, zonder dat je een half uur vantevoren nog gestoord wordt door een of ander alarm. Ik zie het voordeel van snoozen niet zo
Ik weet 'tquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:30 schreef Laydina het volgende:
Dat slaat zo nergens op!
Want je weet dat die klok een half uur voorstaat. Laat dan iemand anders die klok vooruit zetten zonder dat jij weet hoeveel
Een vriendin van mij (en nog veeel anderen) doen het ook (heb het zelf ook ooit gedaan) maar komop..quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik weet 'tje houd jezelf voor de malle. Toch werkt het voor mij
Meestal wel jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:30 schreef Laydina het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je hoe vroeg je ook wakker bent gewoon stug blijft liggen totdat die wekker gaat?
werkt bij mij ook, omdat je tussen het snoozen door gaat rekenen hoe lang je nu echt nog hebt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik weet 'tje houd jezelf voor de malle. Toch werkt het voor mij
Jup dat doe ik ook. En dat rekenen betekent dat ik wakkerder wordt dan als ik dat niet hoefde te doen..quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
werkt bij mij ook, omdat je tussen het snoozen door gaat rekenen hoe lang je nu echt nog hebt.
quote:
Ik slaap gewoon door het snoozen heen hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
werkt bij mij ook, omdat je tussen het snoozen door gaat rekenen hoe lang je nu echt nog hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon door het snoozen heen hoorEn ik heb twee wekkers naast me staan
De een gaat een kwartier voor de ander en zet alleen muziek aan. De ander gaat vervolgens elke 9 minuten af. Maar er zijn dagen geweest waarin ik dat heb volgehouden tot de wekker op een gegeven moment gewoon stopte. Na 2 uur of zo
En dan gewoon door blijven maffen
Gewoon niet op lettenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:06 schreef LieLie het volgende:
Steer! Ik had nog een vraagje voor jou. Ik heb dat nieuwe geurtje laatst gekregen, maar als ik die opspuit dan blijft het een beetje plakkerig. Heb ik bij andere geurtjes nooit?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:24 schreef cybermans het volgende:
[..]
moet je ook maar geen 50 geurtjes hebben om uit te kiezen
De klassieke Acqua di Parma Colonia is lekker. Start scherp met veel citrus (in deze fase ruikt het een beetje naar anti-muggen spray) maar daarna is het een mengeling van roos / hout. Zomerse geur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |