Ik vind het wel makkelijk. Het is snel en eenvoudig en bij de automaten staat vaak een beetje een rij.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:57 schreef Rucebo het volgende:
Dan heb ik vanmorgen de juiste keuze gemaakt door een kaartje te kopen.
Hoe dan ook, ik moet nog steeds geld op dat ding zetten, dus dat was sowieso niet gelukt....
Dat is anders wel duurder vriendquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:15 schreef Socios het volgende:
Sowieso OV-Chipkaart_!
Blijf gewoon met treinkaartjes reizen!
Dat dusquote:
Is dat zo? Ik dacht dat een kaartje met korting mij evenveel kost dan reizen op die Studenten OV-kaart...quote:
Nee dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:03 schreef Rucebo het volgende:
Is dat zo? Ik dacht dat een kaartje met korting mij evenveel kost dan reizen op die Studenten OV-kaart...
Op de site stond het niet tussen feestdagen, heb dan ook gewoon met mijn weekkaart gereisd (en de pagina uitgeprint)quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag 5 mei wordt door de NS aangemerkt als feestdag, dat betekent dat je met een kortingskaart voor 9 uur met 40% korting kan reizen. Als je vandaag een kaartje uit de kaartautomaat haalt kan je gewoon met die korting reizen. Reis je echter met een OV-chipkaart dan krijg je die korting niet! Dus mocht je nog voor 9 uur vertrekken: koop je kaartje bij de automaat!
En nu nog een mail naar de NS sturen dat ik het verschil terug wil
Ja hoor, stond gewoon tussen de feestdagen van 2010. Vaag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:38 schreef Andyy het volgende:
Op de site stond het niet tussen feestdagen, heb dan ook gewoon met mijn weekkaart gereisd (en de pagina uitgeprint)
Hij stond er op 5 mei in de ochtend niet tussenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, stond gewoon tussen de feestdagen van 2010. Vaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |