ik hou niet van het woord moffen Steerquote:
Gelet op zijn criteria (vrouw zijn en adem halen) is minimalistisch flirten ook de enige manier om het vol te houdenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
D_H is zéér bedreven in minimalistisch flirten.
Echt hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Duidelijk SOL. Bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik hou niet van het woord moffen SteerMijn oma is Duitse en heeft ook de meest vreselijke dingen meegemaakt, zo traumatisch dat ze er nu nog over droomt. Wat er in de oorlog is gebeurd is echt zo erg vreselijk, voor iedereen!
En dat achterlijke en vooral nutteloze woord 'moffen' gebruiken.....sorry hoor, zelfs golfer gebruikt dat niet en hij heeft een joodse achtergrond.
Ik ben ook elk jaar en soms wel vaker een paar minuten stil om aan de oorlog en zijn/haar slachtoffers te denken want ik word er ook vaak mee geconfronteerd door de verhalen van mijn grootouders
klinkt misschien stom maar wel goed om te zien dat mensen niet allemaal alleen wegrennen maar er ook mensen anderen bij de hand nemen om weg te lopen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
http://nos.nl/video/155148-bekijk-hoe-de-paniek-ontstond.html
Wow.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gelet op zijn criteria (vrouw zijn en adem halen) is minimalistisch flirten ook de enige manier om het vol te houden
Zoals met wel meer dingen in het leven: whatever works, works.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gelet op zijn criteria (vrouw zijn en adem halen) is minimalistisch flirten ook de enige manier om het vol te houden
ik?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Jah dat doe ik goed eejquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Duidelijk SOL. Bedankt voor de uitleg.Uitgebreid getypt op een telefoonkeyboardje nog wel.
Gut ja, als ik daar met mijn moeder stond was die ook de eerste die ik mee zou sleuren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klinkt misschien stom maar wel goed om te zien dat mensen niet allemaal alleen wegrennen maar er ook mensen anderen bij de hand nemen om weg te lopen...
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
zusje op msn: jah wat voor kleur heeft vruchtwater?![]()
volgens mij ga ik snel weer tante zijn
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef golfer het volgende:
Lang leve het leven en de vrijheid.
Ik neem een slok en zeg: Lechaim.
Haarlemquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Echt he![]()
Oh en P, ik vind het superlief aangeboden, maar een beetje teveel gedoe om in Haarlem te komen. Ik moet morgenochtend nog naar mn broer, dus misschien kijk ik die wel even lief aanDan krijg ik vast wel mn treinkaartje van hem
van een druif?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Hihi zie je ik dacht al dat we het over 2 verschillende dingen haddenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HaarlemIk had het over Delft en Den Haag
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah, okquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef Aure het volgende:
[..]
Hihi zie je ik dacht al dat we het over 2 verschillende dingen haddenMaar ik wil dus superdupergraag naar Haarlem
Ja, valt me al een tijdje op.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, valt me al een tijdje op.
Ik kan me zo voorstellen dat je in het echie je fysiek wat meer het werk laat doen ipv je mond hm, ook niet helemaal waar gezien het tempo waarmee jij praat![]()
maar 't is echt heel bare bones hier op het forum.
![]()
Of doe je alles via PM.
spannend!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik blijf ze ook gewoon vaak wel moffen noemen hoor, maar vind het niet nodig dat altijd te doen en er waren ook best een paar (helaas erg weinig) goede Duitsers in de oorlog.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:56 schreef DarkElf het volgende:
trouwens sol, duidelijke uitleg
wist je dat het woord moffen al sinds de zestiende of zeventiende eeuw voorkomt trouwens? Niet om het nou perse weer te typen maar heb dat ooit eens gelezen en ik had dat nooit geweten. Ik houd altijd wel van zulke weetjes(tis zinloos maar je wint er wel spelletjes mee, nutteloze feitjes kennen
)
slaap lekker Steer. en niet te druk maken of overal iets achter proberen te zoekenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Logische, doch niet geheel verwachte reactie.
Slaap lekker DH
Met natuurlijk een vertaling:quote:Nit zukh mikh, vu di mirtn grinen!
Gefinst mikh dortn nit, mayn shats;
Vu lebns velkn bay mashinen
Dortn iz mayn rue-platz.
Nit zukh mikh, vu di feygl zingen!
A shklaf bin ikh, vu keytn klingen,
Dortn iz mayn rue-platz.
Nit zukh mikh, vu fontanen shpristn!
Vu trern rinen, tseyner kritsn,
Dortn iz mayn rue-platz.
Un libstu mikh mit varer libe,
To kum tsu mir, mayn guter shats;
Un hayter oyf mayn harts dos tribe,
Un makh mir zis mayn rue-platz.
Vond ik altijd erg mooi om te zingen..quote:Zoek mij niet ,waar de blauw bessen groeien
Daar zul je mij niet vinden,mijn schat
Waar levens vergaan bij machines ,
Daar is mijn rustplaats.
Zoek mij niet waar vogels zingen, daar zul je mij niet vinden.
Een slaaf ben ik ,daar waar ketens rammelen.
Daar is mijn rustplaats
Zoek mij niet waar fonteinen sproeien, daar zul je mij niet vinden
Waar tranen vloeien en tanden knarsen daar is mijn rustplaats.
En, als je me werkelijk liefhebt, kom dan naar me toe, mijn lieve schat.
Vrolijk mijn bedroefde hart op en maak mijn rustplaats zoet.
Niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
slaap lekker Steer. en niet te druk maken of overal iets achter proberen te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Passieve sponsmodus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
slaap lekker Steer. en niet te druk maken of overal iets achter proberen te zoeken
Met Alexandra Maria Laraquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef borisz het volgende:
Pff. Zapte langs der untergang. De scene met de kids. Dan krijg je het weer even benauwd van binnen
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Niet?De laatste keer dat ik nergens iets achter zocht hier in de CUL SC lag de volgende dag iedereen bij elkaar in bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
wie allemaal?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik nergens iets achter zocht hier in de CUL SC lag de volgende dag iedereen bij elkaar in bed.
Gezellig toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
De laatste keer dat ik nergens iets achter zocht hier in de CUL SC lag de volgende dag iedereen bij elkaar in bed.
Zuchtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:10 schreef Den_Haag het volgende:
Steer! ik moest bij deze clip een beetje aan jou denken
Tja, heel nuchter gezien is het eigenlijk een relatief onschuldig incident. Een idioot die gaat staan schreeuwen. Alleen door de paniekreactie lijkt er heel wat aan de hand te zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
Nu rechtstreeks persconferentie op Ned2.
Besefte net iets te laat dat ik uitgenodigd wasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Gezellig toch?![]()
Maar je mocht niet meedoen?
Dat is wel balen dan! Maaar wie weet komt er een volgende keerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Besefte net iets te laat dat ik uitgenodigd was
Ja, en mede daarom is dat gezeik over beveiliging en koffers ook vrij irritant. Leve de angstcultuur. Zou goed zijn om dit incident te waarderen voor wat het is: een idioot die schreeuwt. Kwalijk, maar in de basis ongevaarlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:14 schreef borisz het volgende:
Meneer met de koffer was onschuldig. En het diegene die is aangehouden was een gek.
Leve de PVV, HOE'Aquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:16 schreef TAV74 het volgende:
Ja, en mede daarom is dat gezeik over beveiliging en koffers ook vrij irritant. Leve de angstcultuur.
Bij jou thuis zekerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:14 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is wel balen dan! Maaar wie weet komt er een volgende keer
Ja, dat is het gevolg van elkaar napraten en angst aan praten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:16 schreef TAV74 het volgende:
Ja, en mede daarom is dat gezeik over beveiliging en koffers ook vrij irritant. Leve de angstcultuur.
Steer ook niet.quote:
Ze lijkt een beetje op L.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die actrice die jij noemde is geen klassieke schoonheid maar ze heeft een mooi apart gezicht.
Gelukkig heeft en gedeelte een beetje verstand gekregen door te zien hoe ze het in Almere en Den Haag verpest hebben.quote:
Idd ja. Zo'n vrouw al die opmerking 'dat iemand er met een koffer kan komen, er had ook iets anders in kunnen ziten"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en mede daarom is dat gezeik over beveiliging en koffers ook vrij irritant. Leve de angstcultuur. Zou goed zijn om dit incident te waarderen voor wat het is: een idioot die schreeuwt. Kwalijk, maar in de basis ongevaarlijk.
Wel een lief gezichtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met Alexandra Maria Lara
Serieus een van de mooiste actrices ter wereld.
Echt onvoorstelbaar. Iemand laat een onschuldige koffer vallen en heeft er niets mee te maken. En wat krijg je: er had ook iets anders in de koffer kunnen zittenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is het gevolg van elkaar napraten en angst aan praten.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel een lief gezicht1 van de mooiste gaat een beetje ver
.
Ene S. t. S. te Twente?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Wie is L?? En over wie hebben we het nog meer??
Kinkyquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef TAV74 het volgende:
Ja, ik kan ook je neus eraf bijten als ik je op straat tegen kom, lijkt me geen reden om iedereen te muilkorven.
Vandaag ging Salsa niet door, dus heb haar niet gezien. En de rest van de week + komend weekend heb ik al plannen. Ik zie wel hoe en wat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:20 schreef DarkElf het volgende:
wanneer ga je nou een afspraak maken steer met klimmeisje?
Ohh wat een goed idee!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt onvoorstelbaar. Iemand laat een onschuldige koffer vallen en heeft er niets mee te maken. En wat krijg je: er had ook iets anders in de koffer kunnen zitten![]()
Ja, ik kan ook je neus eraf bijten als ik je op straat tegen kom, lijkt me geen reden om iedereen te muilkorven.
ah ok. nou hopen dat je haar volgende week op salsa zietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vandaag ging Salsa niet door, dus heb haar niet gezien. En de rest van de week + komend weekend heb ik al plannen. Ik zie wel hoe en wat.Wijn, vat, enzo.
Als je te lang wacht heeft blijkt ze een zuurpruimquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag ging Salsa niet door, dus heb haar niet gezien. En de rest van de week + komend weekend heb ik al plannen. Ik zie wel hoe en wat.Wijn, vat, enzo.
Voor Salsaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok. nou hopen dat je haar volgende week op salsa ziet
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]je beseft dat dit geen call maar een raise is? Welke actrice vind jij dan mooier, Borisz?
Oh, Borisz valt op slettenquote:
Ouderdom, beste SHO-meisterin, ouderdom.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:31 schreef Duderella het volgende:
Wie is L. dan?
Ik snap dur weer niks fan mensuh!
Zou jij niet vroeg gaan slapenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ouderdom, beste SHO-meisterin, ouderdom.
Met dat korte haar doe je me denken aan m'n moeder.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met dat korte haar doe je me denken aan m'n moeder.![]()
Trusten allemaal![]()
晚安quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met dat korte haar doe je me denken aan m'n moeder.![]()
Trusten allemaal![]()
Nou, ik vind dat best een schattige meidquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, Borisz valt op sletten![]()
Maar zij heeft wel een lief gezichtje ja. Schijnt alleen enorm kinky te zijn.![]()
L is de stille liefde van Steerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:53 schreef Duderella het volgende:
Slapen met de gierende onrust niet te weten wie L. is.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |