abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:07:24 #87
148823 znarch
ondertitel
pi_82849615
Waarmee? Wat was het probleem?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_82849895
Wat Iblis zei, het package subfigure erbij. Nu werkt het redelijk zoals ik wil.
Ik moet echt eens verder dan m'n neus lang is gaan kijken
pi_82939204
Hallo,

ik zou een beetje meer inzicht willen in Beamer, ipv altijd maar templates te kopiėren....

Ik gebruikte deze code. Mijn probleem is dat hij onderaan mijn naam zet.. met dan () erachter. Hoe krijg ik dat weg?

Het is trouwens mijn wens dat er onderaan een balkje met permanente data zoals mijn naam is,
en bovenaan een overzicht van alle secties, terwijl de huidige subsectie ook zichtbaar is.
Laat me ook aub wat weten als je vindt dat ik het helemaal verkeerd doe. :{

Bedankt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83171183
Ik heb een theme gedownload en in de juiste (denk ik) mappen gezet. Nu probeer ik het te gebruiken en krijg ik "! LaTeX Error: File `beamerthemeumbc2.sty' not found.". Ik heb Texhash al gedraaid, computer herstart, probleem blijft.
pi_83171721
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:13 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik heb een theme gedownload en in de juiste (denk ik) mappen gezet. Nu probeer ik het te gebruiken en krijg ik "! LaTeX Error: File `beamerthemeumbc2.sty' not found.". Ik heb Texhash al gedraaid, computer herstart, probleem blijft.
't Is denk ik aan te bevelen om je vragen van een minimum example te voorzien. Niet dat ik dan wel het antwoord weet, want ik heb dat beamergedoe nooit gebruikt. (Zie ook dit artikel)
pi_83173483
In dit geval maakt het denk weingi verschil, omdat het niet om het document zelf of samenwerking van packages gaat. Maar oké ;)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
\documentclass[xcolor]{beamer} 
\usetheme{umbc2} 

\begin{document}
\selectlanguage{dutch}

\begin{frame}[plain]
\titlepage
\end{frame} 

\end{document}
pi_83174794
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:55 schreef zuiderbuur het volgende:
Hallo,

ik zou een beetje meer inzicht willen in Beamer, ipv altijd maar templates te kopiėren....

Ik gebruikte deze code. Mijn probleem is dat hij onderaan mijn naam zet.. met dan () erachter. Hoe krijg ik dat weg?

Het is trouwens mijn wens dat er onderaan een balkje met permanente data zoals mijn naam is,
en bovenaan een overzicht van alle secties, terwijl de huidige subsectie ook zichtbaar is.
Laat me ook aub wat weten als je vindt dat ik het helemaal verkeerd doe.

Bedankt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.ctan.org/tex-a(...)/beameruserguide.pdf
Deze site heb je ongetwijfeld al wel via google gevonden? \useoutertheme{split} lijkt op wat je noemt.
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:50:41 #94
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_83181657
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:24 schreef thabit het volgende:

[..]

't Is denk ik aan te bevelen om je vragen van een minimum example te voorzien. Niet dat ik dan wel het antwoord weet, want ik heb dat beamergedoe nooit gebruikt. (Zie ook dit artikel)
Wees blij dat je niet met een smartboard hoeft te werken! Smartboard? http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektronisch_schoolbord (lees en huiver)
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:30:35 #95
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_83183079
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:13 schreef Hanneke12345 het volgende:

Ik denk dat het dan niet de juiste mappen zijn. Werk je onder Windows, dan kan ik je in ieder geval niet helpen. Wat vaak wel gewoon werkt is het in de directory van het document zelf neer zetten, maar dat is natuurlijk geen prettige oplossing als je de theme vaker wilt gebruiken.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:32:12 #96
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_83183143
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:55 schreef zuiderbuur het volgende:
Hallo,

Laat me ook aub wat weten als je vindt dat ik het helemaal verkeerd doe.

Bedankt!
SPOILER

Je zult bestaande themes moeten bekijken, hoe die opgezet zijn qua code, dan in de manual kijken voor wat verheldering. En dan de blokjes combineren tot een eigen theme. Als je een beetje weet wat je met TeX doet kan het wel in een middag, maar heb je nog niet veel echt qua macro's gemaakt is het domweg lastig.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_83240151
Hallo,

Ik heb een paar lelijke formules in Latex gemaakt, namelijk de volgende:
$$S_w=\lceil\frac{159}{5648}u^2\rceil.$$
en
$$\lceil\frac{25194541}{184119152}u^2\rceil.$$

\lceil en \rceil staan voor de entier +1. Als je dit text krijg je echter een 'grote' breuk met kleine ceilingtekens eromheen, is het mogelijk deze tekens groter te maken zodat de uitdrukking er gewoon in past?
Weet iemand of en hoe dit kan?
alvast bedankt,

Edit: ik ben er al uit, er kwamen even een slim iemand langslopen..

[ Bericht 7% gewijzigd door marleenhoofd- op 24-06-2010 13:38:09 ]
pi_83240224
\left\lceil en \right\rceil gebruiken.
pi_83240545
bedankt
pi_83333158
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:11 schreef Hanneke12345 het volgende:

http://www.ctan.org/tex-a(...)/beameruserguide.pdf
Deze site heb je ongetwijfeld al wel via google gevonden? \useoutertheme{split} lijkt op wat je noemt.
Ik heb al zoveel handleidingen gezien ondertussen dat ik het niet meer zeker weet.. in elk geval bedankt dat je het aanraadt.
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:32 schreef Iblis het volgende:
Je zult bestaande themes moeten bekijken, hoe die opgezet zijn qua code, dan in de manual kijken voor wat verheldering. En dan de blokjes combineren tot een eigen theme. Als je een beetje weet wat je met TeX doet kan het wel in een middag, maar heb je nog niet veel echt qua macro's gemaakt is het domweg lastig.
Met enig schaamrood op de wangen:
begrijp ik goed dat je met
\usetheme{Warsaw} een hele hoop zaken zoals outertheme en innertheme vastlegt,
en dat je die "afspraken" onmiddellijk overschrijft als je daaronder iets zet als
\useoutertheme{split}
?

Het komt er eigenlijk op neer dat ik de bovenkant van "smoothbars", en de onderkant van "split" zou willen gebruiken.
Iblis raadde me aan om in de code te gaan kijken. Kan je me soms een zetje geven: wat zijn die files waarin je die code kan bekijken?

Met veel dank!
pi_83346088
Volgens mij wel. Weet het niet zeker, maar het lijkt er iig wel heel erg op Over dat deels smoothbar / deels split weet ik niet hoe dat moet. Ik denk dat in de codes van themes ook alleen maar split of smoothbar staat.

Themes staan bij mij (miktex) in de map miktex\tex\latex\beamer\themes.

Edit: even gekeken. Bij outerthemes kan je wel dingen ook zelf maken denk ik, en dus uit twee outerthemes een deel halen. Maar misschien is \useoutertheme{infolines} genoeg.

[ Bericht 12% gewijzigd door Hanneke12345 op 27-06-2010 01:26:26 ]
  zondag 27 juni 2010 @ 14:38:30 #102
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_83357834
Dat is volgens mij idd het idee van die beamerclasses. Ik vind het zelf een beetje ondoorzichtig, moet ik zeggen, maar ik heb er (nog) niet heel veel tijd in gestoken. Ik moest er laatst wat mee maken, en het moest gewoon af, dus heb ik niet de elegante weg gekozen, maar de resultaatgerichte, om het maar even mooi te zeggen
As far as we know, our computer has never had an undetected error.
  maandag 28 juni 2010 @ 17:17:16 #103
115871 voidzero
LaTeX-enthousiast
pi_83406853
Overigens had ik als tip voor de mensen die niet van de indents houden et cetera: je zou in plaats van de documentclass article eens artikel3 kunnen proberen.

Ik ga binnenkort maar eens beginnen aan een soort template zodat mijn documenten standaard zullen gaan voldoen aan mijn eisen. Ik heb de meeste ruzie toch wel met biblatex en die taal ken ik ook niet zo goed; het citeren moet ik nog even goed onder de knie krijgen en ik weet nog niet hoe tevreden ik ben over biblatex-historian....
"Trying to define yourself is like trying to bite your own teeth." --Alan Watts
pi_83740719
Hoi, ik heb een probleempje met wat accenten die de package tipa definiėert als ik lmodern gebruik (wat ik zeker wil, omdat dat gewoon beter is en omdat bijvoorbeeld het macron accent dan veel beter geplaatst is, zoals hieronder is te zien).

Maar een concreet probleem is dan het volgende, waarbij je links kunt zien dat de \textsubring niet meer mooi in het midden komt, zodra je die in een cursieve omgeving gebruikt. Rechts, zonder lmodern, ging dat nog wel goed. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

pi_83825134
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 21:56 schreef Thorķr het volgende:
Hoi, ik heb een probleempje met wat accenten die de package tipa definiėert als ik lmodern gebruik (wat ik zeker wil, omdat dat gewoon beter is en omdat bijvoorbeeld het macron accent dan veel beter geplaatst is, zoals hieronder is te zien).

Maar een concreet probleem is dan het volgende, waarbij je links kunt zien dat de \textsubring niet meer mooi in het midden komt, zodra je die in een cursieve omgeving gebruikt. Rechts, zonder lmodern, ging dat nog wel goed. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

[ afbeelding ]
Ik heb het al gevonden. In tipa's t3enc.def staat een macro die het inspringen regelt en die standaard eenzelfde macro aanroept, of 'ie nu in cursieve modus is of niet:

1
2
3
4
5
\providecommand\@getaccshift{\def\@accshift##1{}%
  \ifx\f@shape\@slshapename\let\@accshift\@accshiftsl\fi
  \ifx\f@shape\@itshapename\let\@accshift\@accshiftsl\fi}

\providecommand\@accshiftsl[1]{\c@lcshift{#1}\kern-.16667\dimen\@ne}

Maar dat is makkelijk aan te passen naar:

1
2
3
4
5
6
\providecommand\@getaccshift{\def\@accshift##1{}%
  \ifx\f@shape\@slshapename\let\@accshift\@accshiftsl\fi
  \ifx\f@shape\@itshapename\let\@accshift\@accshiftit\fi}

\providecommand\@accshiftsl[1]{\c@lcshift{#1}\kern-.16667\dimen\@ne}
\providecommand\@accshiftit[1]{\c@lcshift{#1}\kern.0\dimen\@ne}

edit: ņf forceer het gebruik van cmr door tipa, door een custom macro te definiėren:
1\newcommand{\ipa}[1]{{\fontencoding{T3}\fontfamily{cmr}\selectfont#1}}

en dan
1\textit{\ipa{\textsubring{i}}}

aan te roepen. Dit geeft wel een slanted font in plaats van een cursief font, maar het werkt in ieder geval voor alle karakters en plaatst de accenten goed.

[ Bericht 7% gewijzigd door Thorķr op 09-07-2010 00:29:02 ]
pi_83882949
Hallo,
Ik ben een presentatie met behulp van TeXnicCenter aan het maken. Eigenlijk ben ik gewoon veel aan het veranderen in een bestaande presentatie, zodat ik mij niet zo'n zorgen hoef te maken over alle pakketten die ik moet inladen e.d..
Nu doen zich een aantal vage dingen voor.
Allereerst (vroeger, toen mijn pc nog wel pdfjes wilde maken) produceerde mijn computer geheel op eigen initiatief tussen elke 2 slides die ik gemaakt heb, een extra slide met daarop alleen een cijfer. Waarom is dat? En nog belangrijker: hoe kan ik ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurt?
Nu heb ik echter nog een groter probleem, mijn programma weigert namelijk het pdf bestand te laten zien en geeft daarbij een waslijst van foutmeldingen. Ik begrijp deze foutmeldingen niet en begrijp daarbij ook niet wat ik hieraan kan doen.
Regelmatig krijg ik de volgende foutmelding:
quote:
! Undefined controll sequence.
dan zegt hij nog vaak dat hij een plaatje niet kan vinden, en nog een paar keer het bovenstaande, waarna hij een Emergency Stop maakt en een Fatal Error aangeeft.
Ik snap er niets van aangezien ik alleen wat aan de inhoud op de slides heb veranderd (niets raars) en hij nu ineens dergelijke kuren vertoont. Weet iemand wat die error inhoudt, of die ernstig is en wat ik er aan moet doen?

Alvast dank.

[ Bericht 92% gewijzigd door marleenhoofd- op 10-07-2010 17:12:32 ]
pi_83912056
Over dat tweede probeleem: weet je zeker dat je een latex commando gebruikt (b.v. pdflatex) en niet een 'kaal' tex commando (b.v. pdftex)?
pi_84226204
Weet iemand of en hoe ik Graphite kan instellen als font renderer in XeTeX?

In de XeTeX reference (p.3) staat wel hoe je bij een font kunt aangeven dat 'ie door Graphite gerendered moet worden. Maar als ik dat dan aangeef en het testje op p.9 van dezelfde reference doe, wordt Graphite niet gebruikt, wat dus betekent (neem ik aan) dat Graphite niet standaard in MikTeX 2.8 zit. Maar hoe installeer ik Graphite op een manier dat XeTeX erbij kan?

Edit: Laat maar. Ik wilde dit weten omdat ik een probleem had met stacked (combining) diacritics in een stukje Oud-Grieks, waarvoor ik Gentium als font gebruikte. Maar hetzelfde probleem blijkt veel simpeler op te lossen met
1
2
3
4
% Normalise to NFC form, using precomposed characters where possible
% instead of base characters with combining marks.
% (see XeTeX reference, Sec. 4)
\XeTeXinputnormalization=1

[ Bericht 37% gewijzigd door Thorķr op 20-07-2010 14:37:36 ]
pi_84565875
Een domme vraag I know maar ik zie gewoon niet welke :P

Maar welke font word gebruikt in dit document (dat over fonts in latex gaat :') )

http://ctan.tug.org/tex-a(...)nt_Survey/survey.pdf
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:24:00 #110
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_84566241
Gewoon Palatino toch?
pi_84566638
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:24 schreef V2 het volgende:
Gewoon Palatino toch?
Ok dan toch, dacht hetzelf ook maar dacht toch enig verschil erin te zien.

Ander vraagje dan ik gebruik nu dit stukje code omdat ik meer tekst op me pagina wil.
\usepackage[top=3cm,bottom=3cm,left=3cm,right=3cm]{geometry}

Is het mogelijk om dit ook uit te zetten voor 1 pagina? Omdat hij nu namelijk me voorpagina verknalt :P
pi_84567035
Je kan de changepage package gebruiken. En dan binnen je titelpagina bijvoorbeeld:

\begin{adjustwidth}{-2cm}{-2cm}
blablablablabla.........
\end{adjustwidth}
pi_84567632
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:41 schreef BasementDweller het volgende:
Je kan de changepage package gebruiken. En dan binnen je titelpagina bijvoorbeeld:

\begin{adjustwidth}{-2cm}{-2cm}
blablablablabla.........
\end{adjustwidth}
Gvd moest je nou posten? Die avatar van jou :') :9~ maar wel bedankt!
pi_84568115
miauw
pi_84627806
Vraag

In de equation environment kun je \begin{cases}\end{cases} gebruiken.

Ik wil het eigenlijk juist omgedraaid hebben... zo dus.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
       - item
item { 
       - item

Wat ik wil

- item
       } item
- item
Mogelijk?

[ Bericht 0% gewijzigd door ReWout op 29-07-2010 15:01:12 ]
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:04:11 #116
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_84628434
1\left.\begin{array}{c}a \\ b\end{array}\right\}\rightarrow c
Zoiets? Ongetest btw.
pi_84628472
Zoiets?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
\[
a \rightarrow 
    \left.
    \begin{array}{ll} 
        b \\
        c
    \end{array} 
    \right\}
\]
pi_84690144
Yup zo heb ik het uiteindelijk ook gedaan.
pi_84720712
Nieuw vraagje.

Ik heb een aantal styles. Nu heb ik deze styles in een submap genaamd "styles" geplaatst om het allemaal overzichtelijk te houden.

ik heb toen \usepackage{<naam>} veranderd naar \usepackage{styles/<naam>} zoals bij de \input{} commando. Helaas werkt het echter niet, \usepackage{<naam>} werkt ook niet.

Iemand een ideetje? Of is dit gewoonweg niet mogelijk?
pi_84723252
Wil ik ook wel weten... je hebt het dan over een .sty bestand toch?
pi_84723907
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:07 schreef BasementDweller het volgende:
Genau

ps. totaal iets anders maar met welke IDE werken jullie? Ik gebruik zelf nu eclipse met de texclipse plugin maar ik word daar een beetje moe van omdat die warnings en fouten geeft terwijl dat helemaal geen fouten zijn. \input{} geeft hij altijd een fout dat hij het bestand niet kan vinden, wanneer die in een submap staat, \href{}{} geeft hij ook altijd een fout weer. (Voor de duidelijkheid de texclipse plugin zorgt dus voor de error + warning niet de latex compiler.)

Wat ik ook een beetje zoek is een IDE die standalone .tex documentjes kan compilen. Nu moet ik bij eclipse steeds een project aanmaken en maar 1 tex file kan daarin gecompileerd worden.

pss. waar is Iblis als je hem nodig hebt :')

[ Bericht 21% gewijzigd door ReWout op 01-08-2010 00:48:13 ]
  zondag 1 augustus 2010 @ 09:01:19 #122
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_84729358
Ik heb een tijd lang Kile gebruikt (linux, KDE ding), maar die installeert door allerlei dependencies ook KBibTeX en daar heb ik sowieso al een schurfthekel aan. Bovendien is het behoorlijk achteruit gegaan na de overgang naar KDE4.
Nu gebruik ik dus TeXmaker op advies van een collega en het is best prettig. Het draait iig op linux en op windows. Ik heb weleens nagedacht om Eclipse te gebruiken maar ik zag er het nut nooit zo van in. Als ik het zo hoor ben ik er blij om :)
pi_84735233
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:07 schreef BasementDweller het volgende:
Hmmm dat werkt ook gewoon blijbkaar... Probleem is vaak alleen dat .sty files weer andere bestanden weer oproep die hij vervolgens niet meer kan vinden.

http://groups.google.com/(...)=en#d4b1cef900827b4b
pi_84739208
Nieuw vraagje,

hoe los ik dat gat tussen de 3de & 4de rij op?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
\documentclass{report}
\usepackage{multirow}
\begin{document}
 \begin{equation}
  \left[
    \begin{array}{cccc} 
        0 & 0 & 1 & 0 
    \\  0 & 0 & 0 & 1
    \\  \multicolumn{4}{c}{f_1(\theta_1, \theta_2, \dot{\theta}_1, \dot{\theta}_2)} 
    \\  \multicolumn{4}{c}{f_2(\theta_1, \theta_2, \dot{\theta}_1, \dot{\theta}_2)}
    \end{array}
  \right]
 \end{equation}
\end{document}
M.b.v. multirow package.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:06:08 #125
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_84893299
Ik neem aan dat je bedoelt het gat tussen de 3e en 4e kolom?

\begin{array}{cccc} veranderen in \begin{array}{cccl} ?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
\documentclass{report}
\usepackage{multirow}
\begin{document}
 \begin{equation}
  \left[
    \begin{array}{cccl} 
        0 & 0 & 1 & 0 
    \\  0 & 0 & 0 & 1
    \\  \multicolumn{4}{c}{f_1(\theta_1, \theta_2, \dot{\theta}_1, \dot{\theta}_2)} 
    \\  \multicolumn{4}{c}{f_2(\theta_1, \theta_2, \dot{\theta}_1, \dot{\theta}_2)}
    \end{array}
  \right]
 \end{equation}
\end{document}
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_85026939
@Hierboven uiteindelijk heb ik het opgelost door gewoon 2 extra kolommen te creėren.

Nieuwe vraag...

Ik heb nu ongeveer de volgende lijst

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
\begin{itemize}
  \item
  \begin{itemize}
    \item
    \begin{description}
      \item[abc]
        \begin{itemize}
          \item HIER DUS * ALS OPSOMMING
        \end{itemize}
      \item[def]
        \begin{itemize}
        \end{itemize}
    \end{description}
    \item
    \begin{itemize}
      \item
      \begin{description}
        \item[abc]
          \begin{itemize}
            \item HIER DUS . ALS OPSOMMING
          \end{itemize}
        \item[def]
          \begin{itemize}
          \end{itemize}
      \end{description}
Nu is het probleem dat de itemize list die genest is in de description bij de eerste een ster is en bij de tweede een punt. Ik wil graag dat deze twee allebei een punt of ster zijn, maakt me niet uit zolang ze het gelijke teken voor zich hebben.

Hoe kan ik dit doen...

Tweede probleem. Vergelijk het volgende met elkander...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
\documentclass{article}
\begin{document}
  \begin{itemize}
    \item BLABLABLA ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
    \item BLABLA ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
    \item BLA ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
  \end{itemize}
  \begin{itemize}
    \item[BLABLABLA] ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
    \item[BLABLA] ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
    \item[BLA] ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
  \end{itemize}
\end{document}
Hoe ik het graag wil (3de item):

Wil dus dat de opsommingen rechts uitlijnen en niet links.
pi_85038235
Je 2e probleem kun je misschien met tabular oplossen:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
\begin{table}[t]
\centering
\begin{tabular}{ll}
BLABLABLA & ZZZZZZZZZZZZZZ \\
BLABLA & ZZZZZZZZZZZZZZ \\
BLA    & ZZZZZZZZZZZZZZ
\end{tabular}
\label{tab:}
\end{table}
pi_85163250
Ja dat dacht ik ook al ja.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 02:41:48 #129
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_85171291
Eerste probleem is ook niet moeilijk dacht ik, gewoon [-] achter/voor {itemize} zetten
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')