Ja, slimme opmerking....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef Blistering het volgende:
Die verslaggeefster, ''toen was het hek van de dam''. Oh my...
Jason Bourne in Tangierquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Een paar jaar geleden was ik op een drukke markt in Agadir te Marokko. Voor de insiders onder ons, het was in Inezgane. En terwijl mijn vrouw en ik verse muntthee één lieten worden met onze lichamen ontplofte er een gasfles, de entiteiten renden en renden en de menigte verviel in hysterie. Ik kan dit dus goed begrijpen. Het is de menselijke natuur.
Jason.²
P&Wquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:10 schreef EchoAlpha het volgende:
Zijn er vanavond nog actualiteiten programma's?
Nova en P&Wquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:10 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik hoor daar echt niks in, al helemaal geen joduh oidquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef FokAdministrator het volgende:
wtf.. wie maakt zoiets in ze vrije avond
Held Marco Kroon ook in actie zie ik.quote:
bij mij ook, ben helemaal hyperquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:09 schreef kikoooooo het volgende:
Adrenaline giert nog steeds door mn lijf. Vrees dat ik vannacht geen oog dicht doe.
Vond het echt het engste dat ik ooit heb meegemaakt.
Met het oog op morgen, Radio 1, om 23:00 uur. Maar waarschijnlijk wil je beelden zienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:10 schreef EchoAlpha het volgende:
"Ik hoop dat ik het fout heb"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef FokAdministrator het volgende:
wtf.. wie maakt zoiets in ze vrije avond
De man met het koffertje lol.quote:De eerste man werd gearresteerd omdat hij na ongeveer een minuut stilte zijn handen spreidde en een onverstaanbare tekst uitsprak. In het publiek ontstond daarop een schrikreactie die tot een chaos leidde. De tweede arrestant liet volgens de politie ,,een koffertje vallen'' en werd daarop aangehouden. Beiden zitten vast.
je hebt niet binnen een paar minuten volledig zicht op de situatie...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:09 schreef NightH4wk het volgende:
Ook vreemd dat eerst gemeld werdt dat iemand onwel was. Dat soort liegen werkt ook niet om vertrouwen te wekken.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:09 schreef kikoooooo het volgende:
Adrenaline giert nog steeds door mn lijf. Vrees dat ik vannacht geen oog dicht doe.
Ik las ook dat hij eruit zag als een orthodoxe jood, met een lange baard en een hoed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ziet er gewoon uit als een Nederlander. Sowieso staat de afkomst hier volgens mij volledig los van...
Lijkt me inderdaad ook iets wat je niet snel vergeet. Maar goed dat jij niets hebt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:09 schreef kikoooooo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |