Die mongool heeft het dus gewoon al 2 jaar van te voren aangekondigdquote:
als hij het is héquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die mongool heeft het dus gewoon al 2 jaar van te voren aangekondigd
Grote kans dat hij het is.quote:
Pff. al die mensen die over die hekken heen worden gedruktquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef tralalala het volgende:
Geluidsfragment
Geluidsfragment, hij schreeuwt toch behoorlijk.
quote:Er gaan geruchten dat de stilte vanavond verstoord gaat worden. Voorkom dit allen! Plz RT about 5 hours ago via web
Wat een luxe.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef StephanL het volgende:
Andere beelden bij NOS. Hij wordt afgevoerd door een srtuk of 10 politieagenten. Hij werd weggedragen, hij liep zelf niet.
DAt sprak de ceremoniemeester in Amsterdam.quote:
Ik hoorde het hem ook op tv zeggenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
DAt sprak de ceremoniemeester in Amsterdam.
Op de TV was dat nauwelijks te verstaan
Zoveel lamlullen zullen er wel niet zijn die het in hun hoofd halen om zo'n botte actie uit te halen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net zo'n grote kans dat het ieder ander is hoor.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef Blistering het volgende:
Die verslaggeefster, ''toen was het hek van de dam''. Oh my...
EEN BOM?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:05 schreef cptmarco het volgende:
één man die onverstaanbare dingen riep/sprak en een tweede man die een koffer heeft laten flikkeren...
neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de dader?
Je hebt ze niet op een rijtje, dat is onderhand wel duidelijk. Jaartal is 2008, bovendien staat er nergens dat er dat werd geroepen, alleen dat het onverstaanbaar was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zoveel lamlullen zullen er wel niet zijn die het in hun hoofd halen om zo'n botte actie uit te halen.
Ja allicht, die sprak na wat hij hoorde omroepen. Wat weet zo'n verslaggever nou in z'n busje achter een monitor wat er buiten gebeurt.quote:
Klinkt als Emiel Ratelband. TJAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef tralalala het volgende:
Geluidsfragment
Geluidsfragment, hij schreeuwt toch behoorlijk.
Ziet er gewoon uit als een Nederlander. Sowieso staat de afkomst hier volgens mij volledig los van...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de dader?
Misschien was hij het welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:07 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Klinkt als Emiel Ratelband. TJAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
geen afkomstquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:06 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ECHT WEL, EEN BLANKE MAN MET LANGIG / AFRO ACHTIG HAAR
Sorry, ik moest grinniken...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Een paar jaar geleden was ik op een drukke markt in Agadir te Marokko. Voor de insiders onder ons, het was in Inezgane. En terwijl mijn vrouw en ik verse muntthee één lieten worden met onze lichamen ontplofte er een gasfles, de entiteiten renden en renden en de menigte verviel in hysterie. Ik kan dit dus goed begrijpen. Het is de menselijke natuur.
Jason.²
Ik heb ze niet op een rijtje? Volgens mij heb Jij ze niet op een rijtje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt ze niet op een rijtje, dat is onderhand wel duidelijk. Jaartal is 2008, bovendien staat er nergens dat er dat werd geroepen, alleen dat het onverstaanbaar was.
Hij praat over de toekomst. Niet meteen zulke domme oordelen trekken, dus.quote:Over een paar jaar staat de verantwoordeljke officier weer gewoon op de Dam in Amsterdam om de gevallenen te herdenken. Naast hem staat Erik O.
De Last Post zal klinken en dan wordt het stil.
Twee minuten.
Maar vlak voordat het Wilhelmus losbarst, klinkt er een schreeuw:
Moordenaars !!!!
Ja, en hij had gelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zei JP nou dat iemand een koffer bij zich had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |