quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, je had niet verwacht dat ze ja zou zeggen en probeert nu allerlei uitwegen te verzinnen.
Paar maanden. Als je het 5x per week gebruikt denk ik 3 maanden. Maar ik zit nu al in maand 5.quote:
Ik zou haar wel regelen, maar niet nu, want omstandigheden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuk, hihihi. Maar je kan niet bij me slapen want m'n bed is al bezet dan
. Dus je moet wel iets regelen!
Dat vind ik wel erg intiem zo op onze eerste date. Bovendien zou hij dan wel echt pedo zijnquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:18 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de kat die gebeamed werd door de flits
[ afbeelding ]
heeft hij in elk geval een leuke avondquote:
Oké, dan doen we het de volgende date. En hij hoeft niet te weten dat ik 17 ben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg intiem zo op onze eerste date. Bovendien zou hij dan wel echt pedo zijn. Maar komt goed, ik heb genoeg keus voor je
.
Tot zo, ik ga. Kusjes.
Nou er waren redelijk veel mooie deernes hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar moet je op donderdagavond zijn, niet op dinsdag overdag.
Aight oke. Hoeveel kilo pot heb je?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Paar maanden. Als je het 5x per week gebruikt denk ik 3 maanden. Maar ik zit nu al in maand 5.
Of niet.quote:
Haha ja dat snap ik. Maar ik vreet niet normaal veel maar ik kom nu ook gewoon niks aan en trainen doe ik nu nog thuis. Zodra ik verhuisd ben kan ik me daar inschrijven bij de sportschool.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het is niet eens zo duur dus je kan het best wel eens proberen. Maar je moet niet verwachten met alleen dat spieren te krijgen. Je moet ook nog wel veel eten en trainen.
Op het terras?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou er waren redelijk veel mooie deernes hoor
mensen met een rolexquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kom je hier alleen om Ado te followen?
Ik noteer: wd houdt ervan als je dr bij haar nek vastpakt.quote:
Kan de beste overkomen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben bang dat ik niet tot de doelgroep behoor
Terras/rondlopend in de stad/in winkels.quote:
Getuige het gebrek aan PI's en het posten van dequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben bang dat ik niet tot de doelgroep behoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |