Mooie borstenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Samen douchen kan zo geil zijn.
quote:
Ze houdt je aan het lijntje, net zoals alle Indo's hier.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:47 schreef Allure_ het volgende:
WD als je nu met me mee uitgaat regel iets voor je. Maar stop met deze onzin.
Mwa wel qua spierpijn. Ik heb niet meer 2/3 dagen spierpijn. En het is gewoon ook nog lekker om te drinken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar merk je nou ook enig effect van dat Whey?
Ik wil best met je uit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:47 schreef Allure_ het volgende:
WD als je nu met me mee uitgaat regel iets voor je. Maar stop met deze onzin.
Meh ik ga mijn ouders eens overhalen om het te bestellen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwa wel qua spierpijn. Ik heb niet meer 2/3 dagen spierpijn. En het is gewoon ook nog lekker om te drinken.
Hoelang doe je eigenlijk met zo'n pot?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwa wel qua spierpijn. Ik heb niet meer 2/3 dagen spierpijn. En het is gewoon ook nog lekker om te drinken.
Hoezo 'tegenwoordig'?quote:
Leuk, hihihiquote:
Het is niet eens zo duur dus je kan het best wel eens proberen. Maar je moet niet verwachten met alleen dat spieren te krijgen. Je moet ook nog wel veel eten en trainen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh ik ga mijn ouders eens overhalen om het te bestellen.
heb net al mijn geld ingezet
Haha, je had niet verwacht dat ze ja zou zeggen en probeert nu allerlei uitwegen te verzinnen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuk, hihihi. Maar je kan niet bij me slapen want m'n bed is al bezet dan
. Dus je moet wel iets regelen!
Ik heb altijd iets over attention whore-gedrag gezegd. So bite me.quote:
Wat zeg jij. We delen die vent.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuk, hihihi. Maar je kan niet bij me slapen want m'n bed is al bezet dan
. Dus je moet wel iets regelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |