Zal een duur bakje zijn dan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook één bakje die heeft geblindeerde ramen en champagne
Voor mij?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Is het ookMaar dat heb ik er wel voor over hoor!
Dat zou zonde zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik zou de hele wereld voor jou kopen als dat jou gelukkig maakt
Leek me niet echt een antwoordquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
De mijne heb je niet gequote dus ik heb gelijkHet is 'LUNA' !!!
Een beetje een hoedje van mij maken zekerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
De mijne heb je niet gequote dus ik heb gelijkHet is 'LUNA' !!!
Ja oke dat zou ongepast zijn...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een beetje een hoedje van mij maken zeker
IK HEB HEM ALquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk maar eens goed terug aan de kleuterschool
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
IK HEB HEM AL
Ik typte dat bericht zonder andere antwoorden te lezenDomme ik
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
IK HEB HEM AL
Ik typte dat bericht zonder andere antwoorden te lezenDomme ik
Anders zeg je toch it takes one to know onequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt, als anderen dat zeggen is het zo confronterend
Daar zou ik nooit opgekomen zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders zeg je toch it takes one to know one
Dat kan ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Daar zou ik nooit opgekomen zijn![]()
Ik zou iets hebben gezegd in de trant van: Wil jij mij dan privé les geven(indien het een vrouw is, een man negeer ik gewoon
)
Ligt aan waar ik zin in heb maar hoezo?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dit moment eigenlijk
Ja, jouw muzieksmaak is mij al bekendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
DEAD END nu! Oude DEAD END albums.
Ja, met hoofdletters.
Veel verschillende, laatste tijd heb ik deze op repeat staanquote:
Interesse.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt aan waar ik zin in heb maar hoezo?
Maar lekker niet op deze vraagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jawel, want 42 is mijn schoenmaat en het antwoord op alles.
Maar dat vergeten jullie steeds.
Ik haat timbalandquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Overigens vind ik alle nummers waar Timbaland aan meewerkt ook erg goed. Die man is een koning
Ja, dat hoorde ik ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hmm Hart van Nederland heeft het over dat een man zomaar is gaan schreeuwen waardoor mensen begonnen te rennen en daar werden andere mensen vertraptal 1 arrestatie. Ben benieuwd wat het hele verhaal is.
Ik klik er nu opquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mika is inderdaad ook wel goed
wat vind je van dit nummer dan?
[Upd] Man verstoort dodenherdenking op de Damquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hmm Hart van Nederland heeft het over dat een man zomaar is gaan schreeuwen waardoor mensen begonnen te rennen en daar werden andere mensen vertraptal 1 arrestatie. Ben benieuwd wat het hele verhaal is.
Owl City is ook zo kutquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Oh Owl city vind ik ook mooie muziek makenWel beetje veel van dezelfde style maar toch.
Owl City jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Oh Owl city vind ik ook mooie muziek makenWel beetje veel van dezelfde style maar toch.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef DeLuna het volgende:
En wat Desunoto luistert is in bijna alle gevallen ook goed.
Da's snelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Props voor Beatrix dat ze meteen al op bezoek is geweest bij de gewondendaat siert haar
Mwa, in jouw library zitten wat nummers die ik skip.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
In welke gevallen niet?Dir en grey zeker?
Ik vind het juist schattig klinkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heel veel, maar owl city klinkt zo mieterig
Je ziet de naam en denkt mieterig?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
UnsraW en zo denk ik ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, in jouw library zitten wat nummers die ik skip.Ik weet zo niet welke
Ik vind Owl City ook echt helemaal nietsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het al een keer heeft geluisterd hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je ziet de naam en denkt mieterig?
Luister het is een keer
Het siert haar wel, maar ja ze heeft gedaan wat ze konquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Props voor Beatrix dat ze meteen al op bezoek is geweest bij de gewondendaat siert haar
Elke keer als ik die plaat van hun hoor dan wil ik de radio afzettenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Luister het is een keer
Library? via last.fm zitten jullie ofzo?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, in jouw library zitten wat nummers die ik skip.Ik weet zo niet welke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit geen kracht in hun muziek vind ik. Het geeft me het gevoel naar een zwakke onzekere artiest te luisteren IMO.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Luister het is een keer
Gewoon niet om aan te horenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er zit geen kracht in hun muziek vind ik. Het geeft me het gevoel naar een zwakke onzekere artiest te luisteren IMO.
Hmm wat voor nummers vind jij mooi danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er zit geen kracht in hun muziek vind ik. Het geeft me het gevoel naar een zwakke onzekere artiest te luisteren IMO.
Het komt mij ook onder hand de strot uit net zo als elke willekeurige artiest die meent umbrella te coveren en dat ze op de radio dan ook nog moeten menen dat het een super plaat isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Elke keer als ik die plaat van hun hoor dan wil ik de radio afzetten
Ja!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Library? via last.fm zitten jullie ofzo?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef Ravenous- het volgende:
De P van papierMaar je hebt het wel goed en nee je bent niet te laat want het topic is nog niet volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
the Baseballsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het komt mij ook onder hand de strot uit net zo als elke willekeurige artiest die meent umbrella te coveren en dat ze op de radio dan ook nog moeten menen dat het een super plaat is
Baseballsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het komt mij ook onder hand de strot uit net zo als elke willekeurige artiest die meent umbrella te coveren en dat ze op de radio dan ook nog moeten menen dat het een super plaat is
We zijn al getrouwdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
trouwen TC1?
Ten huwelijk vragen op FOK!? is de nieuwe manier?
Ik vind het juist schattig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
quote:
Het is en blijft een kut nummer, maakt niet uit wie hem zingtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Baseballs![]()
Rihanna is echtdus wat was ik blij met die versie
Wat heb ik gewonnen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel goed en nee je bent niet te laat want het topic is nog niet vol
Ik vind het ook wel wat hebben hoorquote:
Klik gewoon op mijn last.fm icoon en voeg me dan toe. Veel makkelijkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:24 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb ook last.fmik pm je vanavond wel even linkje en naam dan voegen we elkaar toe
oh slim!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Klik gewoon op mijn last.fm icoon en voeg me dan toe. Veel makkelijker
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm wat voor nummers vind jij mooi danlink is eentje waar die 'kracht' wel in zit dan weet ik ongeveer wat je bedoeld
Ik heb vandaag heel veel kutnummers geluisterd dus het ziet er niet uit bij mij nuquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
oh slim!
Maar ik heb last fm al een tijdje niet meer aangehad dus hij is niet up-to-date![]()
Dat heb ik al verteldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat gaan jullie morgen allemaal doen ?
Vervelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat gaan jullie morgen allemaal doen ?
Ik heb zaterdag trouwens een Bert Visscher verzamelbox gekochtquote:
okequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan niet maar ik ga het niet nog een keer zeggen
Vetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag trouwens een Bert Visscher verzamelbox gekocht
Zo heet een show van hem dacht ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Is dat typisch Finkers dan?
In dat geval ben ik een tweetje.
[..]
Jouw UI trouwensquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Is dat typisch Finkers dan?
In dat geval ben ik een tweetje.
[..]
Ik ook denk ik. Of niet. Want anders voelt het weer zo nutteloosquote:
Ik zoek nog een plaatje van koekiemonster die een koekje opeet, maar zolang ik niks fatsoenlijks vind is dit een goed alternatiefquote:
gewoon tot een uur of 10 is toch mooiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Of niet. Want anders voelt het weer zo nutteloos
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jonge, te ver weg.![]()
Kom jij maar hierheen
Uitslapen is wel lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Of niet. Want anders voelt het weer zo nutteloos
Als je gisteren goed had op gelet dan wist je hetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik nietEn ik woon zelf ook totaal niet in het hoge noorden
Het spijt mequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je gisteren goed had op gelet dan wist je het
Snap je het het raadsel ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:41 schreef Stoeprand het volgende:
Trev, ik heb je vaker TT's zien verneuken. Maar dit?
noemt men een raadselquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:41 schreef Stoeprand het volgende:
Trev, ik heb je vaker TT's zien verneuken. Maar dit?
Raadsels zien er normaliter anders uit.quote:
Ja nou en. LOS OP JAquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Raadsels zien er normaliter anders uit.
Bij mij weten is daar geen standaard voorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Raadsels zien er normaliter anders uit.
Yeahquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Your musical compatibility with DeLuna92 is Very High
Awwwquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
GelukkigAnders moest ik mezelf in slaap huilen vanavond
Dat jij je wat van mij aantrektquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
GelukkigAnders moest ik mezelf in slaap huilen vanavond
Dan durf je haast bijna meer dan dat ik doequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jij bent een mede fokker! Ik zou jou zelfs mijn leven toevertrouwen!
Daar krijg je helemaal geen raadsels.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, zo ga je de havo nooit halen he. Hup hup.
Dit valt onder wiskundequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Daar krijg je helemaal geen raadsels.
Dat weet jij niet!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Raadsels zijn gewoon vervelendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Tjah zo'n dare devil ben ik welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan durf je haast bijna meer dan dat ik doe
ik vind ze wel leukquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Raadsels zijn gewoon vervelend
Als ik hem netjes opschrijf dan welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach helemaal niet, dit valt onder knutselen
QFT!!! Je schiet er niets mee opquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Raadsels zijn gewoon vervelend
Haha, jouw wiskundeleraar zat aan de crack!quote:
Ja maar het is toch van papier. Je zult hem toch in elkaar moeten knutselen, dat heeft niet zoveel met wiskunde te maken toch?quote:
Geboren Assenaar.quote:
Kan wel kloppen want in wiskunde was ik beter als mijn docentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Haha, jouw wiskundeleraar zat aan de crack!
En je Nederlandsleraar aan de crystal meth.
de raadsel lekker welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar het is toch van papier. Je zult hem toch in elkaar moeten knutselen, dat heeft niet zoveel met wiskunde te maken toch?
Mja, Nederlands blijft nog een beetje een struikelpunt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan wel kloppen want in wiskunde was ik beter als mijn docent
je moet zijn les kapenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan wel kloppen want in wiskunde was ik beter als mijn docent
Nicequote:
Gewone talen in het algemeenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mja, Nederlands blijft nog een beetje een struikelpunt.
EUWH NEUSquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Haha, jouw wiskundeleraar zat aan de crack!
En je Nederlandsleraar aan de crystal meth.
Ik had vroeger een buitenlander voor natuurkunde... die lessen waren gewoon waardeloosquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was een haar en ook maar 2 lessen gehad toen kregen we een andere
ik ken het als je dingen gewoon beter weet dan je docent en op een of andere manier mogen ze je dan nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had vroeger een buitenlander voor natuurkunde... die lessen waren gewoon waardeloos
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Overigens Lunaatje, zie je via lastfm ook voor het eerst een feauteaux van mijAlhoewel hij wel wat onduidelijk is
Ik heb 8 jaar in Assen gewoond en ben toen naar Groningen verhuisd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nice
Ik ben geboren in grunn omdat Assen de technologie niet had om mij op de wereld te zettenDus ik woonde de eerste 4-5 dagen van mijn leven in grunn. En vanaf toen 19 jaar en wat maand in assen
Wij hadden een gymleraar met losse handjes. Hij was al ontslagen bij een andere school hier.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Wij hadden voor scheikunde een leraar waarvan iedereen zei dat hij pedofiel was2-3 maand later werd hij ontslagen om onduidelijke redenen
Oh Assen mist u nog steedsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar in Assen gewoond en ben toen naar Groningen verhuisd.
Hoe je doet past niet bij je hoofd moet ik eerlijk zeggen. Of die foto is gewoon te onduidelijkquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Wij hadden voor scheikunde een leraar waarvan iedereen zei dat hij pedofiel was2-3 maand later werd hij ontslagen om onduidelijke redenen
ugh altijd vervelend zulke lerarenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij hadden een gymleraar met losse handjes. Hij was al ontslagen bij een andere school hier.
Weet ik.quote:
Onduidelijke foto Ik plaats straks wel een nieuwequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe je doet past niet bij je hoofd moet ik eerlijk zeggen. Of die foto is gewoon te onduidelijk
Is daar wat mis mee?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Wel veel noorderlingen in de slowchat
Ahahahaha, wel weinig limburgers hierquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Doen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Onduidelijke foto Ik plaats straks wel een nieuweDie nieuwe is op een feestje
BOERUH! BOERUH! BOERUH!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik weet ook niet hoe ze op de naam komen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:01 schreef DeLuna het volgende:
Limburger klinkt ook echt als een hamburger ofzo
Ik ook!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die zijn altijd bij de nachtbagger
Drenthe is de achtertuin van Nederlandquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ze op de naam komen.
Limburg is alleen altijd een populair stuk grond geweest.
Boeren wonen niet alleen in het oosten hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom wordt er nu weer dingen uit het oosten gejat?
Dat zeg ik ook niet maar het Boeruh komt wel uit het oostenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Boeren wonen niet alleen in het oosten hoor
Weet ik, maar ik trek graag voorbarige conclusiesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar het Boeruh komt wel uit het oosten
Ze betaalden vroeger ook niet mee aan de Staten Generaal geloof ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgens mij ook niets bijzonders daar.
Ook weinig geschiedenis
Ja wel beter hoor. Maar ik verwachtte echt iets heel andersquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet of dat beter of slechter is
Oeh toe licht toequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja wel beter hoor. Maar ik verwachtte echt iets heel anders
Okequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hey mensen ik ga even 40-60 minuten wegEven avondse rituelen anders krijg ik zeurende ouders
Ben ik blij dat de mijne nu weg zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hey mensen ik ga even 40-60 minuten wegEven avondse rituelen anders krijg ik zeurende ouders
Nouja, pfffff. Je lijkt veel ouder daar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh toe licht toeIk ben nu reuze benieuwd
Tot straksquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Welke vent?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:10 schreef DeLuna het volgende:
Pfff, die vent is al meerdere malen veroordeeld voor een aantal misdrijven. Wat een debiel
Geen idee.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze betaalden vroeger ook niet mee aan de Staten Generaal geloof ik.
Nog niet gezien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is er een foto van die vent ?
welke zaal?quote:
We zullen elkaar vast tegenkomen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zal ik doenKom ik je op PP ook tegen daar?
Ik heb mijn Mika shirt aan denk ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We zullen elkaar vast tegenkomen.
Maar dan moeten wij elkaar wel herkennen
Okay !quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb mijn Mika shirt aan denk ikDie uit mijn fobo.
wel een vette zaal ben er wel es een keer of wat geweestquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heineken Music Hall
Ik ben er nog nooit geweest
Verder weet ik het nog nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Okay !
Ik heb effe gekeken.
Ik laat wel weten als ik dan iets aanheb( in ieder geval wel een broek )
Je verwachtte een heel klein jongetje die deed alsof hij 19 was?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, pfffff. Je lijkt veel ouder daar.Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen
Ik hoop op mooi weerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Verder weet ik het nog nietHangt van het weer af
PP?quote:
Ik ben benieuwd, het wordt mijn eerste concertquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
wel een vette zaal ben er wel es een keer of wat geweest
aah ja das ook al binnenkortquote:
Rammstein gaat ook vet wordenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah ja das ook al binnenkort
rammstein komt daar ook als ik me niet vergis
Maar het is 4 mei. Dan is het (in mijn geval) 30 mei. Er kan zoveel gebeurenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu is het weer slecht.
Ik verwacht niet echt dat het eind mei opeens 25 graden is
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar het is 4 mei. Dan is het (in mijn geval) 30 mei. Er kan zoveel gebeuren
zeer zeker wel ik heb ze gezien in gelredomequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Rammstein gaat ook vet worden
Ik ga ze voor de eerste keer zienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeer zeker wel ik heb ze gezien in gelredome
dan verklap ik lekker niks van de showquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga ze voor de eerste keer zien
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan verklap ik lekker niks van de show
kijk maar en dan snap je et wel
ik ben klaarwakkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben moe, maar ik kan uitslapen dus ik blijf gewoon nog ff.
Ik ga wel ff wat eten maken
Je moet wel goed voorbereid zijn op de nachtbakkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben moe, maar ik kan uitslapen dus ik blijf gewoon nog ff.
Ik ga wel ff wat eten maken
Jij was toch weg?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ookmaar ik weet niet wat ikmoet gaan doen
ik zit met mijn ex te praten die was op de dam vanaafquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ookmaar ik weet niet wat ikmoet gaan doen
Hoezo moet dat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je moet wel goed voorbereid zijn op de nachtbakker
Oke. Omdat frikandel speciaal.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nu meer zin in een frikandel speciaal
Doe ff normaal wil jequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:48 schreef Desunoto het volgende:
Ik hou niet van 25 graden.![]()
Te warm.
Ik wil -10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |