Zal een duur bakje zijn dan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook één bakje die heeft geblindeerde ramen en champagne
Voor mij?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Is het ookMaar dat heb ik er wel voor over hoor!
Dat zou zonde zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik zou de hele wereld voor jou kopen als dat jou gelukkig maakt
Leek me niet echt een antwoordquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
De mijne heb je niet gequote dus ik heb gelijkHet is 'LUNA' !!!
Een beetje een hoedje van mij maken zekerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
De mijne heb je niet gequote dus ik heb gelijkHet is 'LUNA' !!!
Ja oke dat zou ongepast zijn...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een beetje een hoedje van mij maken zeker
IK HEB HEM ALquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk maar eens goed terug aan de kleuterschool
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
IK HEB HEM AL
Ik typte dat bericht zonder andere antwoorden te lezenDomme ik
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
IK HEB HEM AL
Ik typte dat bericht zonder andere antwoorden te lezenDomme ik
Anders zeg je toch it takes one to know onequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt, als anderen dat zeggen is het zo confronterend
Daar zou ik nooit opgekomen zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders zeg je toch it takes one to know one
Dat kan ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Daar zou ik nooit opgekomen zijn![]()
Ik zou iets hebben gezegd in de trant van: Wil jij mij dan privé les geven(indien het een vrouw is, een man negeer ik gewoon
)
Ligt aan waar ik zin in heb maar hoezo?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dit moment eigenlijk
Ja, jouw muzieksmaak is mij al bekendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
DEAD END nu! Oude DEAD END albums.
Ja, met hoofdletters.
Veel verschillende, laatste tijd heb ik deze op repeat staanquote:
Interesse.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt aan waar ik zin in heb maar hoezo?
Maar lekker niet op deze vraagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jawel, want 42 is mijn schoenmaat en het antwoord op alles.
Maar dat vergeten jullie steeds.
Ik haat timbalandquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Overigens vind ik alle nummers waar Timbaland aan meewerkt ook erg goed. Die man is een koning
Ja, dat hoorde ik ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hmm Hart van Nederland heeft het over dat een man zomaar is gaan schreeuwen waardoor mensen begonnen te rennen en daar werden andere mensen vertraptal 1 arrestatie. Ben benieuwd wat het hele verhaal is.
Ik klik er nu opquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mika is inderdaad ook wel goed
wat vind je van dit nummer dan?
[Upd] Man verstoort dodenherdenking op de Damquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hmm Hart van Nederland heeft het over dat een man zomaar is gaan schreeuwen waardoor mensen begonnen te rennen en daar werden andere mensen vertraptal 1 arrestatie. Ben benieuwd wat het hele verhaal is.
Owl City is ook zo kutquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Oh Owl city vind ik ook mooie muziek makenWel beetje veel van dezelfde style maar toch.
Owl City jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Oh Owl city vind ik ook mooie muziek makenWel beetje veel van dezelfde style maar toch.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef DeLuna het volgende:
En wat Desunoto luistert is in bijna alle gevallen ook goed.
Da's snelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Props voor Beatrix dat ze meteen al op bezoek is geweest bij de gewondendaat siert haar
Mwa, in jouw library zitten wat nummers die ik skip.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
In welke gevallen niet?Dir en grey zeker?
Ik vind het juist schattig klinkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heel veel, maar owl city klinkt zo mieterig
Je ziet de naam en denkt mieterig?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
UnsraW en zo denk ik ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, in jouw library zitten wat nummers die ik skip.Ik weet zo niet welke
Ik vind Owl City ook echt helemaal nietsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het al een keer heeft geluisterd hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je ziet de naam en denkt mieterig?
Luister het is een keer
Het siert haar wel, maar ja ze heeft gedaan wat ze konquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Props voor Beatrix dat ze meteen al op bezoek is geweest bij de gewondendaat siert haar
Elke keer als ik die plaat van hun hoor dan wil ik de radio afzettenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Luister het is een keer
Library? via last.fm zitten jullie ofzo?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, in jouw library zitten wat nummers die ik skip.Ik weet zo niet welke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit geen kracht in hun muziek vind ik. Het geeft me het gevoel naar een zwakke onzekere artiest te luisteren IMO.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Luister het is een keer
Gewoon niet om aan te horenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er zit geen kracht in hun muziek vind ik. Het geeft me het gevoel naar een zwakke onzekere artiest te luisteren IMO.
Hmm wat voor nummers vind jij mooi danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er zit geen kracht in hun muziek vind ik. Het geeft me het gevoel naar een zwakke onzekere artiest te luisteren IMO.
Het komt mij ook onder hand de strot uit net zo als elke willekeurige artiest die meent umbrella te coveren en dat ze op de radio dan ook nog moeten menen dat het een super plaat isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Elke keer als ik die plaat van hun hoor dan wil ik de radio afzetten
Ja!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Library? via last.fm zitten jullie ofzo?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef Ravenous- het volgende:
De P van papierMaar je hebt het wel goed en nee je bent niet te laat want het topic is nog niet volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
the Baseballsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het komt mij ook onder hand de strot uit net zo als elke willekeurige artiest die meent umbrella te coveren en dat ze op de radio dan ook nog moeten menen dat het een super plaat is
Baseballsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het komt mij ook onder hand de strot uit net zo als elke willekeurige artiest die meent umbrella te coveren en dat ze op de radio dan ook nog moeten menen dat het een super plaat is
We zijn al getrouwdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
trouwen TC1?
Ten huwelijk vragen op FOK!? is de nieuwe manier?
Ik vind het juist schattig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
quote:
Het is en blijft een kut nummer, maakt niet uit wie hem zingtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Baseballs![]()
Rihanna is echtdus wat was ik blij met die versie
Wat heb ik gewonnen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel goed en nee je bent niet te laat want het topic is nog niet vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |