Nu nog een lieve dwergpony en dan kun je rdr naspelen en de straten van Enschede onveilig makenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:20 schreef KneusTeun het volgende:
Ik hoop dat ik een zakcentje over hou!
Dure maanden....... erg dure maanden, net nieuw wapen en meuk gekocht
Whahaha would be awesome!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nu nog een lieve dwergpony en dan kun je rdr naspelen en de straten van Enschede onveilig maken![]()
[ afbeelding ]
yesh, I shall reign. Maar ik weet niet of jij nog in de list staat, ik moest er laatst een paar verwijderen, toen heb ik mensen gedaan met wie ik al lang niet meer gespeeld heb. Zou goed kunnen dat jij daar ook tussen zat, aangezien je alleen bfbc2 speeldequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
jij bent kutkabouter toch? wat is je xboxlive ook alweer?
klaar met wat?
wapen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:20 schreef KneusTeun het volgende:
Ik hoop dat ik een zakcentje over hou!
Dure maanden....... erg dure maanden, net nieuw wapen en meuk gekocht
zo hadden Ed en ik laatst het idee om 300 na te spelen in Leeuwarden, maar het was nogal koudquote:
En dan kom je er achter dat de DLC niet werkt in de echte wereld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nu nog een lieve dwergpony en dan kun je rdr naspelen en de straten van Enschede onveilig maken![]()
[ afbeelding ]
je moet eerst geld hebben? ik moet eerst terug komen van vakantiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:29 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry ging er meer om dat ik meedeelde dat ik niet vanaf dag 1 in de posse meeloop waarschijnlijk
I shall reign en ja kaboutertje heeft nog steeds een banquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
jij bent kutkabouter toch? wat is je xboxlive ook alweer?
klaar met wat?
Moeten ze wel RF zijn hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:33 schreef duke-forever het volgende:
van de zomer ook nog eens 3 weken dat ik niet kan spelen bedenk ik me netwel naar amerika, dat dan weer wel
zou je daar goedkoper games op de kop kunnen tikken?
Je zal er vast wel goedkoper games kunnen krijgen als je de dollar met de euro vergelijkt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:33 schreef duke-forever het volgende:
van de zomer ook nog eens 3 weken dat ik niet kan spelen bedenk ik me netwel naar amerika, dat dan weer wel
zou je daar goedkoper games op de kop kunnen tikken?
als ie een ban heeft wat doet ie hier dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
I shall reign en ja kaboutertje heeft nog steeds een ban
[..]
Moeten ze wel RF zijn he
RF?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Moeten ze wel RF zijn he
ik kan niet zonder julliequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
als ie een ban heeft wat doet ie hier dan?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja kloons aan blijven maken :/quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
als ie een ban heeft wat doet ie hier dan?
Lijkt mij dat de meeste mensen wel begrijpen als je zegt : RFquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:38 schreef KneusTeun het volgende:
Region Free. PAL en NTSC
Het ligt aan je xbox kerelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:40 schreef duke-forever het volgende:
[..]
ahh op die fiets. Moet dat ook als je een USA account hebt? want dat heb ik namelijk.
Jup, dat zit hem in de xbox.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:40 schreef duke-forever het volgende:
[..]
ahh op die fiets. Moet dat ook als je een USA account hebt? want dat heb ik namelijk.
beetje jammer ditquote:
hoe werkt dat driehoekje? gewoon op klikken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:44 schreef duke-forever het volgende:
oke, bedankt voor de tips, ik zal erop letten, dat kan me mooi een paar tientjes schelen![]()
[..]
beetje jammer dit![]()
Nu maar weer ontopic?![]()
nee, op drukken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
hoe werkt dat driehoekje? gewoon op klikken?
quote:
het is al een nieuw topicquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
er staat niet dat kutkabouter een ban heeft?
Over dat er maar 6 co-op missie's zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:13 schreef WSquater het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar we nu over praten?
ik heb een permban vriend, en ik vond hem onterecht, dat is de enige reden waarom ik me er niet bij neerleg, anders zou ik het wel uitzitten, ik ga binnenkort toch mailen voor een unban, want ik ben dit gezeik elke keer een beetje zat aan het wordenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het heeft niks met jammer te maken, maar andere mensen die een kloon aanmaken tijdens een ban krijgen er een week erbij
Hehe een terechte permban zou je uitzitten? ;-)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef duke-forever het volgende:
[..]
ik heb een permban vriend, en ik vond hem onterecht, dat is de enige reden waarom ik me er niet bij neerleg, anders zou ik het wel uitzitten.
Nja elke keer een kloon aanmaken is ook niet echt tof, helemaal niet als je elke keer door de mand valtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef duke-forever het volgende:
[..]
ik heb een permban vriend, en ik vond hem onterecht, dat is de enige reden waarom ik me er niet bij neerleg, anders zou ik het wel uitzitten, ik ga binnenkort toch mailen voor een unban, want ik ben dit gezeik elke keer een beetje zat aan het worden![]()
maar OT: hoe zit het met dat revolution gebeuren? Want het is free-roam, maar dat stuk ziet er toch redelijk scripted uit vind ik eigenlijk. Of vallen die zij-missies niet onder het hele free-roam gebeuren?
quote:RDR: 9.75
Lost Planet 2: 8.5
Split Second: 8.25
Skate 3: 8.75
Iron Man 2: 6
Alan Wake: 8.5
ModNation Racers: 8.5
Super Mario Galaxy 2: 9.25
Monster Hunter Tri: 7
Trauma Team: 8
quote:Concept
Transpose the Grand Theft Auto gameplay template onto a Wild West setting.
Graphics
Breathtaking scenery, unrivaled horse animations, and vastly improved cinematic cutscenes over GTA IV make this the best-looking Rockstar game to date.
Sound
From pitch-perfect gunshots to the daunting rumble of prairie thunderstorms, the remarkable attention to audio detail brings the world to life.
Playabliity
The airtight aiming and cover system will be familiar to anyone who's played GTA IV, and the horses control better than those I've ridden in any other game.
Entertainment
Rockstar ably recreates an expansive send-up to frontier life and gives players enough variety to keep cowboys engaged for several fortnights.
Replay Value
High
9.75quote:To succeed where other Western games have failed, Red Dead Redemption deftly recreates a sandbox playground of a tumultuous historical period swept away by technological progress. The game perfectly captures the expansiveness of frontier life and the gritty gunplay of spaghetti westerns, rightfully earning its place alongside the great Western films and the best Rockstar games.
Geen game is perfect. zelfs RDR niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Review van GameInformer, via Teamxbox.com:
[..]
[..]
[..]
9.75Alleen vraag ik me wel af wat ervoor heeft gezorgd dat het geen 10 is.
Dat dusquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:01 schreef Tauchmeister het volgende:
(P)review van GameInformer, via Teamxbox.com:
[..]
[..]
[..]
9.75Alleen vraag ik me wel af wat ervoor heeft gezorgd dat het geen 10 is.
Ach zolang Rockstar zijn traditie volhoudt en geen gameplay naar buiten brengt zal dat niet echt een probleem worden denk ik. Bij tekst verbeeld je jezelf toch vaak net wat andere dingen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat dus. Nu maar hopen dat ik in de komende 2 weken niet te veel previews of reviews ga tegenkomen, want wil liever als zelf "ontdekken"
Het beloofd iig iets goeds te gaan worden
Ik ben n tijd geleden ( toen ik nog hippe redactie was) bij Take-Two op t kantoor geweest om een preview te krijgen. Heb toen geen blur kunnen ontdekkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:15 schreef Vijf_voor het volgende:
Hopelijk zit er geen irritante blur zoals bij IV in de game.
Hoe duur zou zo'n reclame kostenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:27 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
Yay for marketing
Ik kreeg trouwens net een geweldig idee, moet je met een posse van 8 man allen je paard in een rij op de rails parkeren en hilariteit gegarandeerd als de trein langskomt.
Daar ben ik geweest nog niet zo lang geledenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:27 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
Yay for marketing
Ik kreeg trouwens net een geweldig idee, moet je met een posse van 8 man allen je paard in een rij op de rails parkeren en hilariteit gegarandeerd als de trein langskomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |