Scheelt weer een extra ceremonie en monument volgend jaar inderdaadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef Edwinuss het volgende:
Ik schrok ook hoor. Maar ik zag geen dode mensen. Dus dat scheelde weer.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Scheelt weer een extra ceremonie en monument volgend jaar inderdaad
Helaas, helaas.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:09 schreef Splet het volgende:
Dikke stress net. Dacht dat er iemand een aanslag ging plegen ofzo.
quote:
moest ik ook aan denkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef ClearGreen het volgende:
Nu is het hek van de dam.
Mah, toch wel blij dat het niet is gebeurd hoorquote:
Wel erg triest ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Het is weer eens heel politiek correct een multicultureel groepje kinderen
Denk het niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Zou Beatrix een kogelwerend vest dragen?
ja als je tijdens de dodenherdenking battlefield blijft spelen wel jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef ouderejongere het volgende:
Er waren duidelijk geweerschoten te horen.
En een kevlar hoed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Beatrix is eigenlijk een robot.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Denk het wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik moest lachen terwijl er niks grappigs aan is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Vannacht ff zo'n krans jatten om thuis op te hangen
Die hebben die hele fucking oorlog amper gemerkt. Al waren we niet bevrijd hadden die nu waarschijnlijk nog nergens last vanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Het is weer eens heel politiek correct een multicultureel groepje kinderen
Dat dit kan! in nederland!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef Splutje het volgende:
Er gebeuren hier rare dingen mensen!
Linkjes die gelijk downloadenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:04 schreef Kwaliteit het volgende:
op SPIXFM de editie van Zwijndrecht
http://www.spixfm.nl:8000/spixfm.m3u
quote:
NOESquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |