Ja, dat dacht ik dus ook te horen ook nog. Want ze zoomde op een gegeven moment in en toen zag je al die mensen wegkijken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Had eerder het idee dat er baldadige mensen begonnen te schreeuwen?
Zeker, dat dachten wij ook. Wij schrokken ons de tering hier...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef 78RPM het volgende:
Ik dacht, toen ik die "knallen" en dat geschreeuw hoorde ook dat er één of andere idioot om zich heen stond te schieten, zeker toen de hele hap begon te rennen.
Dat was ook zo, maar het klonk alsof dat ergens verderop was...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Idd. Had eerder het idee dat er baldadige mensen begonnen te schreeuwen?
Zul je hebben. Wordt iemand onwel en in plaats van hulp halen rennen alle mensen weg en wellicht nog over je heen ook. En dat uit angst.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als jij je de tandjes schrikt dan kan de reactie zijn dat iemand gaat rennen, daarom dus.. blinde paniek je weetz
Liever iets te alert dan er vandoor gaan lijkt me.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:11 schreef Sheepcidus het volgende:
Die politie agent greep gelijk naar zijn pistol.
Ik hoorde meteen dat het een hek was hoor, je moet niet meteen aan het ergste denken. Je hoorde bijvoorbeeld amper gegil/geroep, als er geschoten werd was dat wel anders.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik en mensen die ik beld dachten allemaal dat het schoten waren. Als je dan een paar honderd mensen ziet wegvluchten denk je aan het ergste.
Achteraf kijk je een koe in zijn reet.
Zo zal het inderdaad zijn gegaan. Men raakte in paniek door het horen van gegil.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef Aotearoa het volgende:
Man wordt onwel --> iemand ziet het gebeuren en schreeuwt --> vrouwfiguren pikken het op en gillen --> mensen die in de buurt staan denken dat er wat ergs gebeurt en slaan het op een rennen --> hekken vallen om = iedereen in paniek.
Raar om die mensen zo te zien rennen, heel onwerkelijk
Kia ora,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef Aotearoa het volgende:
Man wordt onwel --> iemand ziet het gebeuren en schreeuwt --> vrouwfiguren pikken het op en gillen --> mensen die in de buurt staan denken dat er wat ergs gebeurt en slaan het op een rennen --> hekken vallen om = iedereen in paniek.
Raar om die mensen zo te zien rennen, heel onwerkelijk
Ik vind de herdenking op RTL veel aangenamer om naar te kijken. Gewoon sober in de Haagse duinen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:09 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zal nog eens de herdenking op RTL kijken en dan dit soort sensatie missen
Dit dusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bea had meteen die verzetslieden moeten gaan aanvoeren en op de terroristen afrennen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |