Wat bedoel je daarmee?quote:
Hartelijk bedankt, word je toch ff geholpen als nieuwkomerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef Dizer het volgende:
Bij het openen van een topic, kun je onderaan de pagina voordat je je bericht plaats, kiezen uit een subforum. Vraag of Aanbod. En dat dien je in te stellen. Dat was je dus vergeten
En nu heb ik het voor jou gedaan.
Oke mooi, heb je interesse in foto's van de ipod?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Je kan je plaatjes uploaden op www.tinypic.com
Wat Het_Fenomeen hierboven ook zegt. Je kan je foto's uploaden bij tinypic.com. Zorg dat je ze wel resized naar 610px breed max.. En dan kun je die hier in je openingspost ook plaatsten. Dat bevorderd je verkoop wanneer je illustratie hebtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt, word je toch ff geholpen als nieuwkomer
Sorry schobbejak, maar dat is echt te weinig.quote:
laatste bod van 70 danquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:34 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Sorry schobbejak, maar dat is echt te weinig.
Nein.quote:
helaas. Maar het is wel een video, een generatie ouder dan de classic. Ik vind mijn bod wel reeel en blijf daar ook bijquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:39 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Nein.
Voor jou verlaag ik hem wel naar 95. Dats 10 euro minder dan mijn vaste prijs.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:49 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
helaas. Maar het is wel een video, een generatie ouder dan de classic. Ik vind mijn bod wel reeel en blijf daar ook bij
?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:58 schreef Dizer het volgende:
Zeg, 1x op een dag kicken is het maximale wat toegestaan!
Pfff, jij bent wel een ontzettende nieuwkomer zeg... Vertaling: je mag niet heel vaak nieuwe posts doen om je topic omhoog (in de lijst van V&A..) te schoppen om aandacht te vragen! De regel is max. 1 keer per dag!quote:
Sorry 75 is nog steeds te weinig. Uhhm wat denk je van 90?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:32 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Pfff, jij bent wel een ontzettende nieuwkomer zeg... Vertaling: je mag niet heel vaak nieuwe posts doen om je topic omhoog (in de lijst van V&A..) te schoppen om aandacht te vragen! De regel is max. 1 keer per dag!
Maar ik heb ook wel interesse, waar evt. af te halen?
Ik bied E 75,-.
Opsturen lijkt me sowieso niet handig, extra kosten + ik zou hem wel even werkend enzo willen zien.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:39 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Sorry 75 is nog steeds te weinig. Uhhm wat denk je van 90?
Je kan hem ophalen in Haarlem of ik kan hem opsturen.
Ik heb hem 10 maanden geleden gekregen, maar ik ga nu voor de Iphone dus moeten het liefst paar dingen weg. Daarom verkoop ik deze nu. Maar ik weet de prijs dus niet, tis namelijk een cadeau.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Opsturen lijkt me sowieso niet handig, extra kosten + ik zou hem wel even werkend enzo willen zien.
Haarlem is wel een end, heb ook niet zo 1, 2, 3 tijd om ff op en neer te treinen....maar op iets langere termijn vast wel.
Wat betreft de prijs: ik wil toch even weten wanneer je hem precies hebt aangeschaft en voor welke prijs, voor ik daar definitief verder op in ga.
Maar heb je 'm cadeau gekregen van iemand die 'm toen voor je heeft gekocht in de winkel, of van iemand die 'm al 'n paar jaar had en niet meer hoefde..? De leeftijd is nl. vooral waar het me om gaat, die nogal wat bepaalt van de waarde.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Ik heb hem 10 maanden geleden gekregen, maar ik ga nu voor de Iphone dus moeten het liefst paar dingen weg. Daarom verkoop ik deze nu. Maar ik weet de prijs dus niet, tis namelijk een cadeau.
Uit de winkel, voor mij is dat vanzelfsprekend. Daarom had ik dat er niet bij staan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Maar heb je 'm cadeau gekregen van iemand die 'm toen voor je heeft gekocht in de winkel, of van iemand die 'm al 'n paar jaar had en niet meer hoefde..? De leeftijd is nl. vooral waar het me om gaat, die nogal wat bepaalt van de waarde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |