Ik heb bij de Jan Linders gewerkt in Susteren. Misschien kennen we elkaar!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
susterenthank god woon ik er 3km vanaf
en niet erin!
echt heeft wel meer winkels ja!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef solaire het volgende:
[..]
Nieuwstadt Roosteren en Echt zijn natuurlijk ook wel helemaal top vergeleken bij Susteren
I doubt that! ik kom er echt nooit (nouja ooit wel eens, maar aangezien ik nu niet meer hoef zo min mogelijkquote:Op zondag 9 mei 2010 23:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb bij de Jan Linders gewerkt in Susteren. Misschien kennen we elkaar!
stoba ftwquote:
Ik heb 20 jaar in Elsloo gewoond, en woon nu sinds een jaar samen in Roermond. Bevalt prima, mooie stad en altijd wat te doen, hoewel het zuiden van Limburg me toch meer trekt.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Midden Limburg LIJKT mij een saai gebied. Het heeft geen heuvellandschap en de accenten zijn weer heel anders dan in mijn vertrouwde Zuid Limburg.
Kan me natuurlijk enorm vergissen, ik kom er niet vaak.
Misschien ooit eens naar Roermond gaanis dat wat om een dag om te brengen?
idemquote:Op maandag 10 mei 2010 00:23 schreef sproetjes het volgende:
ik heb niet zulke imposante fok skilzz helaas
Op een dag drink je geen Grolsch meer, maar bier.quote:
Roermond is wel leuk om een date te hebben. Ik ga daar wat vaker. Het is ook leuk om te winkelen daar.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Midden Limburg LIJKT mij een saai gebied. Het heeft geen heuvellandschap en de accenten zijn weer heel anders dan in mijn vertrouwde Zuid Limburg.
Kan me natuurlijk enorm vergissen, ik kom er niet vaak.
Misschien ooit eens naar Roermond gaanis dat wat om een dag om te brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |